home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2134 2135 [2136] 2137 2138 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4770696 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32025: 22 Apr 2011, 16:03 »

Er ikke helt enig i, at det er utur, at vi ikke vandt 4 eller 5-0. Synes ikke engang 3-0 viser det rette billede af kampen, som imo. i store perioder af især 1. halvleg var relativt lige. Vi bør uden tvivl vinde, men 3-0 er måske lige et mål i hvert fald i overkanten Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #32026: 24 Apr 2011, 15:10 »

Du har helt ret i, at det ikke viser det rette billed af kampen, men når vi 'kun' scorer tre gange af de syv forsøg indenfor målet, synes jeg det er ærgeligt det ikke blev til mere. Men som sagt, jeg klager ikke. Smiley

Og for at skifte boldgade, så er truppen til morgendagens kamp i Randers udtaget. Ingen overraskelser i denne.
Synes ikke at kortene burde være så svære at blande denne gang: Andersen, Wass, Goodson, Stenderup, Frederiksen/Nilsson, Akharraz, Jensen, Schaaf, Krohn-Delhi, Gehrt, Agger.

Randers er heldigvis svagt kørende og uden en af deres bedste i Beckmann, som har scoret i deres to seneste kampe - så oddsene synes ganske fine for vores vedkommende. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32027: 24 Apr 2011, 15:25 »

---------Andersen

Nilsson-Stenderup-Goodson-Jan F

Wass-Mike-Remco-Krohn-Dehli

------Gehrt-Agger

Ingen tvivl om, at Randers vil kæmpe røven ud af bukserne. Bla. har deres sportschef været ude med et ordentligt wake up-call, og senest i dag mødte nogle fans op til deres træning og brændte et toilet af... og havde et banner oppe med teksten "Lokummet brænder". Så er der i hvert fald sendt et klart signal Peace

Tror på en kedelig, og dårligt spillet kamp fra begge hold, hvor marginalerne kommer til at afgøre det. Tror på 2-1 til dem, men så kan jeg da kun blive positivt overrasket mht. pointhøsten Wink

EDIT: Også værd at bemærke, at vi faktisk har lukket flere mål ind i den her sæson end Randers... de ligger nummer 10.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 15:28 af Hamza_BIF » Logged

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #32028: 24 Apr 2011, 19:14 »

Tror nu stadig på en 1-2 sejr til os. Men igen, man har set mange gange før når vi har spillet en pragtkamp som vi gjorde mod Esbjerg, så bliver vi sat tilbage til 0 igen kampen efter.

Og hvor kunne jeg som sagt mange gange tidligere godt have set Duncan i Brøndby trøjen. Han kunne være forskellen på om vi får den alt vigtige 2.plads. Nu idag igen med mål.. 2 af dem.

Men lad os krydse fingre for 3 point også er jeg ligeglad med om det er poleret fodbold eller "drillo" fodbold. Midtjylland vandt ergo er vi tvunget til at få de 3 point.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32029: 24 Apr 2011, 20:47 »

Enig, jeg er hamrende ligeglad med, hvilken slags fodbold vi spiller. Den 2. plads skal bare i hus, også må vi tage den derfra.

Også helt enig i, at Duncan kan gøre forskellen. Han har vidst et af de bedste - hvis ikke det bedste - målgennemsnit for nogen spillere i Brøndbys historie, også er han så hamrende farlig. Han spiller en god kamp, også scorer han, men spiller han en dårlig kamp, scorer han også. Så ham meget gerne tilbage til sommer!

Zone 43
Manager

« Svar #32030: 24 Apr 2011, 21:29 »

Jeg er helt enig med jer, både omkring 2. pladsen og Duncan. Problemet med Duncan, sådan som jeg har forstået det, er, at han skulle have meget lort udenfor banen, bl.a. ludomani sagen. Og så det, at 'han ikke passer ind i systemet'. Han har en målnæse som få herhjemme, og den har været meget savnet i denne sæson. Alene det faktum, at Krohn-Delhi, Wass og Remco/Mike er vores tre (fire) topscorer (med hhv. 10, 6 og 5 mål) siger det hele.

Som jeg har nævnt et par gange, så glæder jeg mig til at se, hvilke esser, Bjur gemmer i ærmet. Specialt til angrebet. Personligt finder jeg Gilberto, Kucukovic (ja, ham fra SE) og Janssen ganske spændende fra Superligaen, som mulige tilgange, og vel også samtidig realistiske. Jeg tror også, at hvis man smide Agger i den rolle Elmander havde i sin tid, at han vil kunne blive endnu bedre, og også være med til at bygge spillet op, fremfor at stå længst fremme med ryggen mod mål. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32031: 24 Apr 2011, 22:22 »

Jeg er helt enig med jer, både omkring 2. pladsen og Duncan. Problemet med Duncan, sådan som jeg har forstået det, er, at han skulle have meget lort udenfor banen, bl.a. ludomani sagen. Og så det, at 'han ikke passer ind i systemet'. Han har en målnæse som få herhjemme, og den har været meget savnet i denne sæson. Alene det faktum, at Krohn-Delhi, Wass og Remco/Mike er vores tre (fire) topscorer (med hhv. 10, 6 og 5 mål) siger det hele.

Som jeg har nævnt et par gange, så glæder jeg mig til at se, hvilke esser, Bjur gemmer i ærmet. Specialt til angrebet. Personligt finder jeg Gilberto, Kucukovic (ja, ham fra SE) og Janssen ganske spændende fra Superligaen, som mulige tilgange, og vel også samtidig realistiske. Jeg tror også, at hvis man smide Agger i den rolle Elmander havde i sin tid, at han vil kunne blive endnu bedre, og også være med til at bygge spillet op, fremfor at stå længst fremme med ryggen mod mål. Smiley

Er sådan set ligeglad med, hvad Duncan render og laver udenfor banen, så længe det ikke er kriminelt. Og han har da forhåbentlig været i behandling nu?... Så længe han kan præstere på banen er det fint for mig! Smiley

Har faktisk tænkt på præcis de tre til vores angreb fra superligaen Opstemt

Gilberto kunne være spændende at få, men personligt kunne jeg tænke mig en der kunne noget mere i luften. Men han skal også have noget teknik. Det udelukker sådan set Duncan, men er villig til at gå på kompromis med den målnæse han har. Gilberto er hurtig, stærk teknisk, og er sådan set overbevist om, at vi holder øje med ham. Nu har vores to seneste trænere jo også trænet ham, så han MÅ være nævnt, da han formentlig ka erhverves billigt. Kucukovic må jeg indrømme at jeg selv ikke kender nok til, da jeg ikke har kunne se SønderjyskEs kampe (Udover mod os), men har hørt godt om ham. Janssen var min favorit for nogle uger siden, men han er så åbenbart ikke engang god nok til Esbjergs start 11 længere? Men det niveau han viste i sidste sæson i hvert fald var ret højt, men ved ikke helt med ham. Han må i hvert fald gerne tage sin kæreste med til Vestegnen Tunge

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #32032: 24 Apr 2011, 22:44 »

Jeg har set en del af Sønderjyskes kampe, og da har Kucukovic ikke imponeret mig, han er tung, langsom og uden den store teknik (Bruno?). Men han er god med hovedte, fysisk stærk og har en ok målnæse. Dog synes jeg ikke vi skal købe ham, han har ikke vist nok. Janssen vil jeg heller ikke se, da han ikke har andet end sit hovedspil og en ok målnæse. Han misser altså store chancer ret ofte. Gilberto ville jeg gerne se i trøjen.

Zone 43
Manager

« Svar #32033: 25 Apr 2011, 00:09 »

Har ikke set så mange SE kampe, men de jeg har, synes jeg at Kucukovic har set ganske god og lovende ud. Janssen, synes jeg, minder om Skoubo i stil. Kan holde modstanderen fra bolden, god i luften og et ganske fint højreben, og så det faktum at han er god for en 10+ mål pr. sæson. Tilmed kan han fåes for en fornuftig penge, da de investorer der har smidt penge efter ham, gerne vil have nogen penge i deres kasse igen.

Kigger vi udenfor Superligaen, og i det store udland, er der tre mand jeg vil pege på: Djiby Fall, John Guidetti og Wanderson do Carmo. Fall behøves ingen præsentation, men han er reserve i Lokomotiv Moskva og har kontraktudløb til vinter. Guidetti har jeg præsenteret tidligere i tråden vidst nok, gør det gerne igen. Wanderson kan jeg kun bedømme udfra YouTube - lidt fail er det. Men virker som en 'typisk brasser', god teknik, god i og udenfor feltet, at Al-Ahly(?) har sendt tilbage til GAIS på en lejeaftale tolker jeg som om, de ønsker ikke ham alligevel, så han kan vel næppe koste mange knapper? Delt topscorer i All-svenskan i '09 med 18 basser, og pt. på en delt anden plads på topscorerlisten i All-svenskan (3 mål, 5 kampe), det' ikke helt tosset!

- Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #32034: 25 Apr 2011, 00:17 »

Gilberto ville være spændende selvom han er i måltørke lige nu, så mener jeg også han kunne være giftig at have på et hold der kommer frem til flere chancer og vil spille mere offensivt end Horsens. Også kan han vel også fåes for relativt små penge. Ellers syntes jeg ikke der er noget at komme efter i Superligaen, som BIF bør hente. (Jo N'Doye skulle da være velkommen.... *host*) Men ellers....

Djiby Fall kunne virkelig være bonus, og hvis vi skal ud og spille Europa næste år, kunne han sikkert godt lokkes til Danmark igen.

Men nu må vi bare håbe Ole Bjur har styr på det med transfers, der er ikke råd til flere fejlkøb nu.

Zone 43
Manager

« Svar #32035: 25 Apr 2011, 15:51 »

Sjov statistik: Vi har ikke tabt en Superliga kamp, når Bruno har været på banen. Opstemt

Nå, anyways har fundet to unge gutter, jeg umiddelbart finder lovende og spændende for fremtiden - gerne hos os! Nosa Igiebor og Anthony Ujar fra Lillestrøm, er dem jeg taler om. Det kan dog blive et problem, at vi skal smide nogen knaster efter dem, da deres kontrakter udløber hhv. vinteren '12 og vinteren '14.

Men når nu man har en teknisk dygtig og gennembrudsstærk spiller som Nosa, der også har et godt skud, og en Ujar der scorer mål som vi andre skifter undertøj, så er spørgsmålet om man tør. Jeg tror de vil pynte rigtig meget, og efter nogen år kan sendes videre med fortjeneste. Ujar var i øvrigt tæt på at tage ned til Laudrup og holde fiesta i vinters. I øvrigt bør man holde øje med Mushaga Bakenga fra Rosenborg, han har kontraktudløb til vinter, og jeg tror at han får sit gennembrud i år. Smiley

- Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32036: 25 Apr 2011, 15:57 »

Jeg er enig med jer i, at Gilberto, ville pynte rigtig meget Smiley Jeg tror at Gilberto og Djiby Fall, kunne udgøre en rigtig spændende angrebsduo for os Opstemt

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32037: 25 Apr 2011, 16:00 »

Hold nu op med de urealistiske spillere, som ej heller passer ind i spilsystemet Smiley

Fall er jo bare ligesom duncan ikke typen vi har brug for i vores spil system.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #32038: 25 Apr 2011, 16:46 »

Hold nu op med de urealistiske spillere, som ej heller passer ind i spilsystemet Smiley

Fall er jo bare ligesom duncan ikke typen vi har brug for i vores spil system.

Et spilssystem der fungerer dårligere, end hvad vi så da i havde Duncan....
En spiller som Fall ville netop give jer den farlighed, den trafik og fight i offensiven i har brug for.

Thaurat al Shabab

Zone 43
Manager

« Svar #32039: 25 Apr 2011, 17:20 »

Fall er ikke helt uden teknik, og bestemt en der vil pynte rigtig meget oppe foran. Vi har ingen der kan tage de nødvendige slagsmål mod modstandernes forsvar, eftersom Bernburg er evigt skadet.

Ventet start formation, desværre. Hvorfor skal Remco også blive skadet nu. Skuffet

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2134 2135 [2136] 2137 2138 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010