home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23584
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mortenbertelsen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2123 2124 [2125] 2126 2127 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4764549 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31860: 24 Mar 2011, 20:00 »

http://www.bold.dk/nyt/Skoubo-overvejer-at-vende-hjem

Tillader mig lige at viderebringe Evas tanker. Kan han være en mand man burde holde øje med? Personligt ville jeg være positivt indstillet da han så vidt jeg ved gør det godt i Holland. Derudover skulle jeg også mene han har lagt de værste skader bag sig. Jeg har dog også en lille forkærlighed for ham, men alligevel.

Hvad siger folket?

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #31861: 24 Mar 2011, 20:05 »

Velkommen hjem Smiley

Hvis vi hentede ham hjem ville vi gå fra skidt til måske endda farligt angreb.
Skoubo - Agger synes jeg ville være rigtig farligt, og hvis Bernburg beviser han har skiftede hans glasben ud, tror jeg vi kunne gå hen og have et rigtig farligt angreb!
« Seneste Redigering: 24 Mar 2011, 20:15 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #31862: 24 Mar 2011, 20:16 »

Han må meget gerne komme, så længe han ikke får en alt for stor løn. vi skal jo ikke lave en Peter Madsen v2

Zone 43
Manager

« Svar #31863: 24 Mar 2011, 20:29 »

Jeg vil forholde mig spektisk, hvis Agger, Bernburg og Skoubo vil være på holdkortet fra næste sæson af, pga. deres skadeshistorik.  Ingen tvivl om de alle tre er dygtige oppe foran, men de går næppe en sæson igennem uden en skade mindst - og skulle det typiske uheld være ude, så er der kun McGrath tilbage med lidt førsteholdsrutine. 'Nuff said.

Skoubo er en fanfavorit, og jeg tror at alle gerne ser ham - og de øvrige profiler fra mesterskabssæsonen - tilbage hos os, mig selv inkl. Men pga oven nævnte ser jeg hellere man holder et øje på Junker, som - jeg mener det var for ca. 1-1½ år siden - åbnede for et comeback hos os. Situationen kan selvfølgelig være ændret fra siden dengang.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31864: 24 Mar 2011, 20:51 »

Jeg vil forholde mig spektisk, hvis Agger, Bernburg og Skoubo vil være på holdkortet fra næste sæson af, pga. deres skadeshistorik.  Ingen tvivl om de alle tre er dygtige oppe foran, men de går næppe en sæson igennem uden en skade mindst - og skulle det typiske uheld være ude, så er der kun McGrath tilbage med lidt førsteholdsrutine. 'Nuff said.

Skoubo er en fanfavorit, og jeg tror at alle gerne ser ham - og de øvrige profiler fra mesterskabssæsonen - tilbage hos os, mig selv inkl. Men pga oven nævnte ser jeg hellere man holder et øje på Junker, som - jeg mener det var for ca. 1-1½ år siden - åbnede for et comeback hos os. Situationen kan selvfølgelig være ændret fra siden dengang.

junkers situation er ganske rigtigt en hel hel hel anden nu, det samme er prisen på ham

Zone 43
Manager

« Svar #31865: 24 Mar 2011, 21:17 »

junkers situation er ganske rigtigt en hel hel hel anden nu, det samme er prisen på ham

Well, tænkte nu mere på situationen om hvorvidt han ville hjem eller ej. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31866: 24 Mar 2011, 21:43 »

Det var vidst i sommeren '12 hans kontrakt udløb, og der ville han gerne hjem til Brøndby... men mon ikke der snart kommer en større klub? Synes bare man hører så ofte, at han bomber dernede...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

korzika
Gæst

« Svar #31867: 24 Mar 2011, 21:57 »

Syntes vi skal passe lidt på med et køb af Skoubo:
1) Han er 30, og fylder 31 til sommer
2) Han er en spiller, der er meget skadet
3) Han kan fås på fri transfer, men vil muligvis kræve forholdsvis meget i løn

Med lidt uheld kunne det resultere i et meget kedeligt scenarie:

Vi hænger på en gammel, skadet og løntung spiller, der efterhånden mister den klasse, som han er kendt for. Jeg er bange for, at vi laver en fejl, der ligner Magic-situationen.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31868: 24 Mar 2011, 22:41 »

Syntes vi skal passe lidt på med et køb af Skoubo:
1) Han er 30, og fylder 31 til sommer
2) Han er en spiller, der er meget skadet
3) Han kan fås på fri transfer, men vil muligvis kræve forholdsvis meget i løn

Med lidt uheld kunne det resultere i et meget kedeligt scenarie:

Vi hænger på en gammel, skadet og løntung spiller, der efterhånden mister den klasse, som han er kendt for. Jeg er bange for, at vi laver en fejl, der ligner Magic-situationen.

Han har ikke været skadet længe, han er "billig" i løn i forhold til hvad der er givet til dem vi slipper af med i disse tider. Spillerne kan jo generalt se frem til at gå 40-70% ned i løn heh.

Men naturligvis er det risikabelt skades historien taget i betragtning.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2011, 22:43 af Sunbao » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #31869: 25 Mar 2011, 14:32 »

Jeg synes jeg vil starte en debat som også har kørt noget tid på sso Smiley.. Brøndby IF er efterhånden gået væk fra at handle stort ind på markedet, dels pga manglende penge, og pga manglende handlekraft.. I stedet har man valgt at gå Dortmund vejen hvor man over en længere årrække stille og roligt bygger et hold op af talenter og billigt købte profiler...

Jeg må faktisk indrømme at jeg er fortaler for den ide.. Jeg kan godt se at vi måske kommer til at se sløje ud nogle få år, men det gjorde Dortmund også i en længere periode.. Mens de valgte at bygge holdet langsomt op ved deres egen metode, købte Bayern spillere som Robben, Ribery, Klose, Gomez mfl.. Fuldkommen som FCK nu år efter år handler profiler ind på rad og række..
Det er naturligvis ikke sjovt at sidde og se på FCK's øjeblikkelige succes, mens vi virker til at stå stille uden at foretage os det store..
Men hvis man ser på vores respektive ungdomshold så ligger de stort set alle nr 1, og klarer sig suverænt godt.. Man siger jo at tabellen aldrig lyver, og set ud fra det perspektiv må vores talentudvikling være den bedste i DK pt..  Det bevidner i hvert fald at vores talentudvikling på ingen måde står stille og klubben spytter år efter år spillere ud som man over en årrække kan have forventninger til... Men lad os lige se lidt på Dortmunds trup....

Roman Weidenfeller (målmand) – 30 år - (Transferfri)

Mitchell Langerak (målmand) – 22 år - (€500.000)

Johannes Focher (målmand) – 21 år - (Egen avl)

Mats Hummels (forsvar) – 22 år - (€4.200.000)

Lasse Sobiech (forsvar) – 20 år - (Egen avl)

Felipe Santana (forsvar) – 25 år - (€2.100.00)

Marc Hornschuh (forsvar) – 20 år - (Egen avl)

Dedé (forsvar) – 32 år - (€3.300.000) - Købt i 1998

Patrick Owomoyela (forsvar) – 31 år - (€2.500.000)

Lukasz Piszczek (forsvar) – 25 år - (Transferfri)

Neven Subotic (forsvar) – 22 år - (€4.500.000)

Marcel Schmelzer (forsvar) – 23 år - (Egen avl)

Nuri Sahin (midtbane) – 22 år - (Egen avl)

Sebastian Kehl (midtbane) – 31 år - (€3.200.000) - Købt i 2002

Jakub Blaszczykowski (midtbane) – 25 år - (€3.000.000)

Florian Kringe (midtbane) – 28 år - (Egen avl)

Markus Feulner (midtbane) – 29 år - (Fri transfer)

Antonio da Silva (midtbane) – 32 år - (Fri transfer)

Shinji Kagawa (midtbane) – 22 år - (€350.000)

Sven Bender (midtbane) – 21 år - (Byttehandel)

Kevin Großkreutz (midtbane) – 22 år - (Fri transfer)

Mario Götze (midtbane) – 18 år - (Egen avl)

Lucas Barrios (angreb) – 26 år - (€4.200.000)

Mohamed Zidan (angreb) – 29 år - (€2.800.000)

Robert Lewandowski (angreb) – 22 år - (€4.750.000)

Damien Le Tallec (angreb) – 20 år - (Fri transfer)

Marco Stiepermann (angreb) – 20 år - (Egen avl)

Daniel Ginczek (angreb) – 19 år - (Egen avl)

Dette beviser fint at man med velovervejede køb og rigtig god scouting sagtens kan bygge et hold op primært af talenter, plus nogle lidt mere erfarene spillere som de unge kan læne sig op af og som kan agere rygrad.. Dette vil i sidste ende betyde at vores hold vil få lidt af de samme karakter træk som Dortmund har i øjeblikket.. Ungdommelig gåpåmod, frækhed, ingen overdreven respekt for modstanderen, offensiv bevægelig bold, og selvtillid..

Ser man på vores egen trup fra sidst vi vandt mesterskabet kan man faktisk se en sammenhæng med det Dortmund gør nu..

Casper Ankergren (hentet som ungdomsspiller i Køge BK )

Karim Zaza (free transfer)

Daniel Agger (egen avl)

Thomas Hansen (egen avl)

Dan Anton Johansen (egen avl)

Henrik Kildentoft (egen avl)

Per Nielsen (egen avl)

Asbjørn Sennels (DKK 4.000.000)

Kim Daugaard (hentet som ungdomsspiller i Herfølge)

Mads Jørgensen (free transfer)

Thomas Kahlenberg (egen avl)

Kasper Lorentzen (egen avl)

Martin Retov (free transfer)

Stefan Schmidt (free transfer)

Sebastian Svärd (hentet på lejekontrakt)

Morten Wieghorst (free transfer)

Niki Zimling (egen avl)

Johan Absalonsen (egen avl)

Ruben Bagger (hentet som ungdomsspiller i RBK)

Kaspar Dalgas (DKK 7.000.000)

Johan Elmander (DKK 4.500.000)

Jonas Kamper (egen avl)

Morten Skoubo (DKK 7.000.000)

Her ser vi netop et hold som er bygget op om en masse talenter, nogle erfarene spillere, og ellers billigt købte spillere som gik ind og gjorde det over al forventning.. Vi har med andre ord allerede vist en gang at vi kan bygge et hold op omkring Dortmund metoden.. Spørgsmålet er om vi kan igen?

For det kan i mine øjne kun lade sig gøre hvis man netop også formår at hente nogle spillere som kan agere rygrad på holdet.. Vil ledelsen blot skabe et hold udelukkende af talenter så kommer vi snarere til at nærme os bunden end Toppen..

Men jeg har i hvert fald stor tro på fremtiden hvis dortmund modellen tages i brug.. Det tror jeg på sigt kan blive rigtig godt, og jeg tror faktisk det er måden at overhale FCK på Smiley.. For vi kan ikke købe os til succes.. Det prøvede vi under Kasi og det gik slet ikke.. Peace

Men hva mener folk Smiley?

edit: Det skal lige siges at gennemgangen af de to trupper er kopieret fra SSO, så dem kan jeg ikke helt tage æren for Opstemt
« Seneste Redigering: 25 Mar 2011, 14:35 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #31870: 25 Mar 2011, 17:07 »

Spørgsmålet er om vi kan igen? 

Selvfølgelig kan vi det. Men det kræver tre ting; bedre scouting, tænke langsigtet fremfor kortsigtet og ikke mindst en masse is i maven/tålmodighed omkring projektet. Kan alle tre ting gå op i en højere enhed, så kommer der også fremgang sportsligt og økonomisk.

Så selvom det ikke skulle ende med guld i denne sæson eller næste, så skal Bjur, Lockhart og de andre i klubben fortsat have den ro omkring sig til at arbejde i, fremfor raus råb.

- Daniel Agger.

korzika
Gæst

« Svar #31871: 26 Mar 2011, 10:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Krohn-Dehli-aaben-for-Broendby-exit

Ville være noget lort at miste ham. Vores suverænt bedste spiller, og måske også den bedste på hans position i Superligaen. Hvis vi skal slippe ham, så skal det være for fordelagtig sum, så vi også kan bruge nogle af pengene på nye spillere.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #31872: 26 Mar 2011, 10:58 »

http://www.bold.dk/nyt/Krohn-Dehli-aaben-for-Broendby-exit

Ville være noget lort at miste ham. Vores suverænt bedste spiller, og måske også den bedste på hans position i Superligaen. Hvis vi skal slippe ham, så skal det være for fordelagtig sum, så vi også kan bruge nogle af pengene på nye spillere.

Det ville være katastrofalt at miste Krohn-Dehli.. Han betyder så meget for vores hold! Vores allerede svage offensiv ville jeg helst ikke se uden ham .. Ubeslutsom

Zone 43
Manager

« Svar #31873: 26 Mar 2011, 11:09 »

Det giver sig selv, at det vil ærgeligt at miste ham - og skulle det ske, skal der en stor pose penge i kassen, samtidig med der skal hentes en udefra, da jeg ikke kan se hvem der skulle kunne afløse ham fra det nuværende hold.

- Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #31874: 26 Mar 2011, 13:00 »

Det ville være et mega tab at miste Krohn, men forståeligt nok han snart vil videre. Hans ambitioner bliver ikke udløst i Brøndby de næste mange år som det ser ud lige nu og her tænker jeg på han nok gerne vil spille europæisk eller blive dansk mester.
Men det ville uden tvivl gavne pengekassen i Brøndby, jeg vil skyde på man sagtens kunne få små 15-20 millioner for ham + hvis det er en attraktiv modstander ville man sikkert kunne arrangere en venskabskamp som kunne tilføre endnu flere millioner, ligesom med Liverpool som vi stadig har til gode.

Og der skal helt sikkert hentes en udefra, uden tvivl ingen i den nuværende trup der kan overtage. Så er det jo bare spændende hvem det kunne være...

Mikkel Thygesen?

Sider: 1 ... 2123 2124 [2125] 2126 2127 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010