home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1873 1874 [1875] 1876 1877 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214667 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28110: 15 Jul 2010, 23:51 »

Selvfølgelig var den sgu da det når vi scorer 3 mål? Grin

Men at skrive "Er du gal en fed stemning efter 2-0 målet!" er for meget sagt da der plejer at være langt federe stemning Thumbs Up

Ja, rigtigt nok... men der var da stadig bedre stemning end tidligere i kampen! Smiley

Aldrig alene!

korzika
Gæst

« Svar #28111: 16 Jul 2010, 00:03 »

....hvorefter der skulle et mål fra corner buggen til at sætte os igang Opstemt.....

Tænkte sjovt nok det samme. Opstemt

Dejligt at se Jallow score. Jeg har altid haft et godt øje til Jallow, og jeg syntes ikke behovet for en ny angriber er så stort, som nogle mener. Jallow har uden tvivl sine mangler, men han er stadigvæk ikke den eneste angriber, der har manglet nogle ting på en fodboldbane, men stadig har scoret kasser.

Jeg syntes behovet for forstærkninger ikke er så stort på angriberposten, som det er i det centrale-forsvar, hvor vi har spillere med en utrolig høj skadefrekvens.

Man kunne også se, at 4-4-2 ikke rigtigt fungerede, ligesom det heller ikke gjorde ved Kent N, men var der overhovet noget, der gjorde da han var træner? Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #28112: 16 Jul 2010, 07:52 »

Skulle ikke undre mig andet end, at Max er skadet resten af efteråret. Det ville ikke komme bagpå mig. Thumbs Up

Grin

Mener han fik en fiber i baglåret.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don AA
Manager

« Svar #28113: 16 Jul 2010, 10:29 »

Nu skal man jo ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, men mon ikke i går videre til næste runde i EL. Her kan i se hvem i kan møde http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=1504191.html#pot+luck+awaits+liverpool+juve

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28114: 16 Jul 2010, 10:38 »

FC Dinamo Minsk (BLR) – JK Sillamäe Kalev (EST)
FK Bakı (AZE) – FK Budućnost Podgorica (MNE)

Vinderen af en af disse opgør ville nok være at foretrække. Vil helst ikke møde Molde (Hvis de går videre) eller FC Luzern.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28115: 16 Jul 2010, 10:39 »

Jeg syntes behovet for forstærkninger ikke er så stort på angriberposten, som det er i det centrale-forsvar, hvor vi har spillere med en utrolig høj skadefrekvens.

Man kunne også se, at 4-4-2 ikke rigtigt fungerede, ligesom det heller ikke gjorde ved Kent N, men var der overhovet noget, der gjorde da han var træner? Tunge  

Enig med at der er stor chance for skader i forsvaret, men syntes også det vakler meget ligesom sidste sæson. Vi giver 2 kæmpe muligheder væk i første halvleg, det virker ikke helt sammenspillet endnu og vi må bare ikke lukke 50 mål ind igen i den her sæson. Så en forstærkning der ville pynte..

Og ganske rigtigt BIF kan ikke spille 4-4-2, dejligt at Henrik Jensen kun skal bruge en halvleg til at finde ud af det, hvorimod Kent Nielsen både ville se guldet, bronzen forsvinde, samt smide en halv sæson væk.. og stadig ville spille 4-4-2.... positivt Henrik Jensen!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28116: 16 Jul 2010, 11:19 »

Der er sgu fandme ingen lette lodtrækninger der...

FC Luzern: Kender intet til dem men deres navn kunne godt minde om Looseren. Måske værd at foretrækker Opstemt

Molde FK (NOR) – FK Jelgava (LVA): Det her må i mine øjne være skræklodtrækningen. Molde vandt den første kamp 1-0 (På mål af Djiby Fall) og vi må formode(stav?) at de går videre. Hvis de gør kan jeg godt garantere jer at der venter os to ekstrem hårde kampe. Følger rimelig meget med i norsk fodbold og de kan på en god dag sagtens slå os. Men tror dog det ville være en 55-45 til os. Det andet hold har jeg ikke hørt om før.

Apollon Limassol FC: Kender dem ikke men vi har før set at cypriotiske hold kan volde store problemer.

FC Dinamo Minsk (BLR) – JK Sillamäe Kalev (EST): Dinamo vandt den første kamp 5-1 og går dermed nok videre. De der østeuropæiske hold er ikke til at spøge med og kan sagtens volde os problemer som jeg også mindes at vi har haft før mod hold der ligger derovre...

FK Bakı (AZE) – FK Budućnost Podgorica (MNE): Her må jeg så lige først starte med at rette UEFA. De hedder ikke FK Baki men FK Baku (Nok en trykfejl Tunge ). Baku vandt den første kamp 2-1 på hjemmebane så det er stadig åbent. Derudover er fodbold i Aserbajdsjan også i gang med at udvilke sig. Det andet hold kender jeg intet til

Skrækmodstander: Molde (dog bedst fra et fanmæssigt synspunkt). Og måske FC Luzern. De har kvalificeret sig til EL igennem den schwiziske liga så helt ringe kan de ikke være...

Ønskemodstander: Mange af holdene kender jeg ikke det store til men FK Budućnost Podgorica tror jeg ville være værd at foretrække.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28117: 16 Jul 2010, 11:28 »

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28118: 16 Jul 2010, 11:31 »

FK Bakı (AZE) – FK Budućnost Podgorica (MNE): Her må jeg så lige først starte med at rette UEFA. De hedder ikke FK Baki men FK Baku (Nok en trykfejl Tunge ).

Der må jeg skuffe dig, Uefa har simpelthen bare været så flinke at skrive Baku på Azerbadjansk, hvor det ganske rigtigt hedder Bakı(deraf det meget mærkelige "i")

I bør uden tvivl gå videre til playoff-kampene, men ingen tvivl om at disse kampe, ligesom FCKs 3. runde, sagtens kan volde problemer. F.eks. havde i selv små problemer sidste år hvor i var uheldige at møde Legia, og der er ingen tvivl om at hold som Minsk og Molde godt kan give problemer. Når det så er sagt, så skal i være i stand til at gå videre, hvor der så venter en svær playoff-kamp, hvor i i den grad skal ramme et højt niveau. Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28119: 16 Jul 2010, 11:35 »

Der må jeg skuffe dig, Uefa har simpelthen bare været så flinke at skrive Baku på Azerbadjansk, hvor det ganske rigtigt hedder Bakı(deraf det meget mærkelige "i")

Nå.. Den havde jeg luret hvis jeg kunne Azerbadjansk xD

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28120: 16 Jul 2010, 11:39 »

Nå.. Den havde jeg luret hvis jeg kunne Azerbadjansk xD

Eller set på wikipedia crazy

Btw udmærket salg af Holmen... han har virket en smule ugidelig til sidst, og har slet ikke præsteret som i sine første sæsoner i klubben, så det var på tide med et skifte. Nu kommer han til at spille i en meget jævnbyrdig liga, hvor han tilgengæld ikke spiller for et "tophold", men kommer til at spille på Atatürk Stadion som har afholdt CL-finalen og har plads til 80.000 tilskuere Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #28121: 16 Jul 2010, 11:52 »

Dejlig anden halvleg i går.. Holdet kom op i gear efter en sløv første halvleg, og spillede med det tempo og den bevægelse der skal til for at bryde sådan et forsvar op.. Fornem indsats af Jallow, som virkede skarp set over hele kampen, og som nok skal blive et stort aktiv for os i denne sæson.. Jeg er helt vild med den mand Grin... Bernburg mangler desværre meget for at nå tidligere tiders storhed, men er sikker på at det kommer i løbet af efteråret hvis han kan holde sig skadesfri.. Evnerne har han, kampformen har han ikke..

Salget af Holmen er fandme på tide.. Her det seneste halve år (inklusiv i går) har jeg simpelthen fået knuder i maven af at se på hans ugidelige og mangelfulde spil.. Hans pasningsspil og tekniske kunnen er en konstant hindring når vi prøver at sætte tempo på spillet, og håber at vi nu henter en midtbanemand der evner at få bolden i fødderne uden at miste den 3 ud af 4 gange!

Dog skal han have stor tak for at han turde komme til klubben midt i en krisetid og være med til at vende det hele så vi kunne komme tilbage i toppen af dansk fodbold! Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28122: 16 Jul 2010, 11:58 »

Tror (håber) næppe at vi sælger en spiller der har så central en rolle med 2 dage til sæsonstart i ligaen uden at have en erstatning klar. Nilsson synes jeg ikke hører til på central midt, Jatta er heller ikke i klar så vidt jeg ved og Mike er fortsat tvivlsom. Det betyder at vi ikke har en eneste decideret central midtbanespiller før kampen mod Randers. Kanstrup er ikke god nok og er derudover heller ikke decideret central midt.

United-styrer
Gæst

« Svar #28123: 16 Jul 2010, 12:02 »

En eventuel erstatning ville ikke starte inde allerede mod Randers efter at have trænet med truppen en dag eller to, så vi må nok klare os med, hvad vi har mod Randers. Godt salg af Holmén, Superligaens mest overvurderede spiller. Han var udmærket i begyndelsen, men har været fornærmende ringe det sidste års tid.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28124: 16 Jul 2010, 12:18 »

Gislason er jo kommet tilbage fra låneophold.. mon ikke Henrik Jensen gerne vil bruge ham, det har han jo iværtfald udtalt.

Sider: 1 ... 1873 1874 [1875] 1876 1877 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010