home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1180 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1872 1873 [1874] 1875 1876 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214676 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28095: 14 Jul 2010, 19:52 »

Det er da lidt en underdrivelse, han spillede jo fast hver kamp Opstemt

ham der lidt over mig skrev bare han ikke blev vist frem i 1.div .. Peace

så ville bare skrive at han altså fik okay med spilletid i ab

Vi skal alle være her.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28096: 14 Jul 2010, 20:48 »

Ikke for at være lyseslukker men synes det er ved at blive kørt ud på et sidespor.. det er Brøndby IF-Tråden. Kan ikke lige se sammenhængen mellem Brøndby og Uruguay? Tunge

Det nærmeste man kommer er Sebastian Eguren som mange fans ville have til klubben xD

Ved også godt at det er godt en time siden der sidst er skrevet men bare lige sådan så der ikke kommer for meget OT diskussion i fremtiden Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #28097: 14 Jul 2010, 20:49 »

Lad os bare få fjernet den forsker-regel væk asap. Væk med de middelmådige svenskere, brassere og hvor de nu kommer fra - ind med unge, danske talenter. Kig på de danske resultater ved VM, kig på hvem der skal afløse de gamle drenge på landsholdet, her og nu, og efter EM12. Skal dansk fodbold fremad, skal der udvikles masser af talenter.

Det er muligt, dansk fodbold vil falde lidt niveau mæssigt fra start af, men det må vi bare tage med. Evt. kunne man lave en lignede regel som i England, hvor en spiller skal have spillet X antal % landsholdet på 2 år, for at kunne træde til i sin klub.

Det nærmeste man kommer er Sebastian Eguren som mange fans ville have til klubben xD

Han er desværre taget til Spanien. Skuffet

Men som du skriver - lad der blive oprettet en seperat tråd til dette emne. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28098: 14 Jul 2010, 21:11 »

NÅ. Så gælder det sæsonens første betydningsfulde kamp i morgen. Vaduz er et hold der er ca. på niveau med Vejle hvis ikke mere. Og Vejle slog os ud af pokalen. Så til dem der forventer at vi blæser dem ud af banen og vinder 7-0: Det sker ikke. Vi skal holde nullet i første omgang og score et par mål, så er jeg tilfreds. Kom og støt op om spillerne så de ved vi er bag dem fra start Thumbs Up

Selv håber jeg på jeg kan blive 'klar' til i morgen efter en knæskade der er blevet værre og værre i løbet af de sidste par dage da jeg spillede 'Super Bowl' (Ja, Super Bowl - spørg selv Altid FCK Grin ). Ellers må jeg undlade hopningen.

Tror på en 3-1 sejr:

Krohn
Jan K
Jallow

Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28099: 14 Jul 2010, 21:23 »

Husk btw. at der er lodtrækning til EL kval runde 3 på Fredag Smiley

http://90min.dk/toer-man-haabe-paa-turku/
http://allehaderos.dk/?artid=1090

verdenskrig
Manager

« Svar #28100: 14 Jul 2010, 21:34 »

Hvis dette forslag kommer til at gå igennem kommer Dansk fodbold nok til at gå ned lidt, men så må man jo gøre mere ved talentarbejdet istedetfor at satse på spillere fra udlandet.

Fuldkommen som talt ud af min mund.. Brøndbys talentsystem er i øvrigt af så høj klasse at vi sagtens kan skabe nok spillere til at fylde en god del af vores trup.

Problemet som vi står med er at de talenter som kunne bruges bliver solgt inden vi når at få det mindste ud af det.. Generelt synes jeg det er noget pjat at de store klubber i europa bare kan køre rovdrift på det danske talentsystem for småpenge.. Der burde man lave noget som tilgodeser dem der udvikler spillere mere, så de får en større kompensation, eller hvor klubben ligefrem kan sige nej til eventuelle bejlere.. Hvor mange spillere har vi snart mistet over den seneste tid som fik prædikatet " stortalenter"

Det er svært at lave en Agger når spilleren er væk inden vi når at se os om!  Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #28101: 15 Jul 2010, 22:36 »

Kedelig 1 halvleg, og starten af 2, hvorefter der skulle et mål fra corner buggen til at sætte os igang Opstemt Kan slet ikke forstå at man spiller med Vuvuzela bolden, men den hjalp os idag, og vi kan tage til liechtenstein med en god sejr i baggagen.
God kamp af nogle få spillere, men der er også nogle der er virkelig ude af form!

inden vi starter et stort abegilde ved jeg godt, at vuvuzela bolden hedder den ikke, kalder jeg den bare.

fortsat god dag

underskrevet
KEZMAN :*
« Seneste Redigering: 15 Jul 2010, 22:46 af Kezman » Logged

maaahhh-h-h-h

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28102: 15 Jul 2010, 23:15 »

Er du gal en fed stemning efter 2-0 målet! Opstemt

Ousman Jallow er sgu fantastisk!!! Ærgerligt jeg var på Nordea i stedet for Faxe! :/

Aldrig alene!

absalonsen
Gæst

« Svar #28103: 15 Jul 2010, 23:16 »

Der er stadig vej endnu, hvis vi skal kunne bide skeer med fck. Vaduz var på ingen måde gode, vi var bare rigtigt sløje. Vi lader dem indimellem komme til store chancer, hvor vi er heldige, at det ikke koster. Desuden flere dumme fejl, såsom upræcise afleveringer. Heldigvis kommer vi igang i anden halvleg og skal bare køre den hjem i næste uge uden at bruge alt for mange kræfter.

absalonsen
Gæst

« Svar #28104: 15 Jul 2010, 23:18 »

Er du gal en fed stemning efter 2-0 målet! Opstemt

Ousman Jallow er sgu fantastisk!!! Ærgerligt jeg var på Nordea i stedet for Faxe! :/

Stemningen nåede aldrig noget specielt højt niveau. Var i høj grad præget af ferie, den lidt ringe modstander og lidt "hygge"-stemning.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28105: 15 Jul 2010, 23:25 »

Enig med absa omkring stemningen. Der var perioder hvor den var OK (men så ikke mere) men derudover var der som forventet hyggebold over den.

Dårlig 1. Halvleg, ok anden halvleg. 3-0 havde jeg købt før kampen og glæder mig til lodtrækningen i morgen nu Thumbs Up

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28106: 15 Jul 2010, 23:26 »

Stemningen nåede aldrig noget specielt højt niveau. Var i høj grad præget af ferie, den lidt ringe modstander og lidt "hygge"-stemning.

Stemningen var langt federe end i hele første halvleg!  Wink

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28107: 15 Jul 2010, 23:34 »

Selvfølgelig var den sgu da det når vi scorer 3 mål? Grin

Men at skrive "Er du gal en fed stemning efter 2-0 målet!" er for meget sagt da der plejer at være langt federe stemning Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28108: 15 Jul 2010, 23:37 »

Nogen der ved hvad der skete med Max?

absalonsen
Gæst

« Svar #28109: 15 Jul 2010, 23:42 »

Skulle ikke undre mig andet end, at Max er skadet resten af efteråret. Det ville ikke komme bagpå mig. Thumbs Up

Sider: 1 ... 1872 1873 [1874] 1875 1876 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010