home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1855 1856 [1857] 1858 1859 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216282 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27840: 09 Jun 2010, 15:37 »

Syntes det er irriterende de melder sådan ud hver sæson.. alt for stort et pres der kommer på spillerne! Også ender det med vi ligger på en 6-7 hele sæsonen igennem.. vær nu realistiske! Alle ved jo at hvis vi skal matche FCK skal der en profil ind på hver kæde og vi skal have en bredere trup..

Zone 43
Manager

« Svar #27841: 09 Jun 2010, 17:17 »

Siden i konstant snakker om Bjelland, er det fordi han rygtes til Brøndby eller hvad?
Synes ikke selv jeg har hørt det store.

Nej, det har han ikke. Men han er stærkt ønsket af rigtig mange fans, inkl. undertegnede. :-)

Ang. gulddrømmene/-ambitionerne, så synes jeg ikke, man skal sige dette hver sommer, som TMazz også skriver. Der burde istedet lægges en plan, hvor guldet f.eks. skal være sikret indenfor 2-3 år, og så arbejde efter den plan.

Lækkert man har forlænget med Henrik Jensen. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #27842: 09 Jun 2010, 17:39 »

Nu skal de bare ha' nogle langsigtede planer istedet for det der "nu vinder vi guld, og så ved vi sgu ikke helt derefter..." Fin udmelding, det skal de vel sige nu hvor Brøndby endte i top3 istedet for top6, men det vigtigste er den røde tråd og den langsigtede plan på direktionsgangene og på træningsbanen.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst

« Svar #27843: 10 Jun 2010, 14:38 »

Jeg vil anbefale jer at læse side 6 her:
http://www.e-pages.dk/bgmonline_ve/20/

Ganske interessant. En undersøgelse lavet af Gallup, der viser, at Brøndby fans generelt er bedre uddannet og tjener mere end fans af andre klubber. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #27844: 10 Jun 2010, 15:55 »

http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/resultatsoegning/programTeam.aspx?teamid=16162&poolid=108103

Vores program for den kommende sæson... Vi bliver bl.a. budt på to aways til at starte med + to aways til København.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #27845: 10 Jun 2010, 16:08 »

YES!!! Opstemt 2 udekampe mod Aab!!! Skal helt klart ned og se den!

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #27846: 10 Jun 2010, 19:49 »

Fesent vi slutter af med Haderslev away, plus der kun er en away til Odense. :-| Dog lækkert med to aways til Kbh og Ålborg..

En smule fesent, vi er hjemme, når har ferie, lige med undtagelse af Farum away i 4. spillerunde. :@ Så må jeg nøjes med en EL away. :Q
Glæder mig i øvrigt til awayen i spillerunde 7. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #27847: 13 Jun 2010, 07:59 »

Hvad siger folk til at starte et vuvuzela horn band, så hver gang Jatta rører bolden, så tuder vi i hornene Opstemt

LosBlancos26
Gæst

« Svar #27848: 13 Jun 2010, 08:39 »

Hvad siger folk til at starte et vuvuzela horn band, så hver gang Jatta rører bolden, så tuder vi i hornene Opstemt
Thumbs Up

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #27849: 13 Jun 2010, 10:17 »

YES!!! Opstemt 2 udekampe mod Aab!!! Skal helt klart ned og se den!

Medmindre du bor nord for Aalborg hedder oppe da Aalborg er nordjylland Peace

Vi skal alle være her.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #27850: 13 Jun 2010, 10:24 »

Medmindre du bor nord for Aalborg hedder oppe da Aalborg er nordjylland Peace

Der står, han bor i Hjørring  Peace

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #27851: 15 Jun 2010, 08:40 »

Måske også med Jallow, da de kommer fra samme land. Smiley
Men det lyder som en superb idé. Opstemt  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #27852: 16 Jun 2010, 21:23 »

http://www.bold.dk/nyt/Vuvuzelaen-er-velkommen-i-Broendby

Hva fanden er meningen  ticked off.. Det ville fuldkommen ødelægge stemningen på faxe hvis det horn er lovligt at tage med ind... EJ hvor er jeg træt af de skide horn, og hvis de først bliver en ny dille herhjemme så går jeg da først sukkerkold  Sur.. Kære Emil se nu hvad effekt det ville have på tribunelivet..

Hva bliver det næste.. At capoerne begynder at bruge sækkepiber i stedet for megafoner  crazy ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #27853: 16 Jun 2010, 21:34 »

Elite 3000 3-1 Brøndby IF.

Resultatet lyver, for spillemæssigt var de dem overlegne, eller vi var en klasse over dem, er nok mere korrekt at sige. Desværre er der ikke rigtig nogen af spillerne der tør afslutte, udover Madsen, der også scorede vores mål, og generalt var vi mest farlige, når han var med i opspillet.

To af deres mål kom fra nogen dumme forsvarskiks, bl.a. Wass, der lavede en Jesper Olsen, så en af deres spillere kunne score fra en 20-25 meter, ind bag Tørnes, der ikke havde meget at se til, men som ikke så al for god ud, når der endelig kom noget.

Stemningen og spillet bar dog lidt præg af, at det var en showkamp. I øvrigt genialt, at en flok tilhængere larmede som et par vuvuzelaer, mod slutningen af kampen. Grin

- Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #27854: 16 Jun 2010, 21:37 »

Hva bliver det næste.. At capoerne begynder at bruge sækkepiber i stedet for megafoner  crazy ?

Det ville da være genialt.. Er der noget smukkere end en Brøndbysang med god baggrundsmusik fra en sækkepibe eller to? Thumbs Up

Sider: 1 ... 1855 1856 [1857] 1858 1859 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010