home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1756 1757 [1758] 1759 1760 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4747482 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26355: 18 Jul 2009, 23:04 »

Hehe jeg forstår det ikke..
Det er jo komplet ignorance hvis man ikke kan indrømme at det er noget værre lort det BIF præsterede mod Flora Tallin.. Det er et hold der på papiret og i realiteten burde være KLASSER UNDER BIF .. Bif skaber 1000 chancer og score på 0 af dem.. Flora's eneste chance bliver banket ind.. Kan ikke helt se hvor det positive er ??
Faktum er man taber en kamp man burde ha vundet 4-5-6 - 0 - Det er både spillernes skyld men også trænerens.. At forsvare Kent N er imo total langt ude .. Han har intet godt gjort for Brøndby .. Virkeligt INTET!

Det var jo ikke engang en chance, men et heldigt vildskud hvor jeg stadig synes SA så lidt langsomt ud ved... Altså de små trip han lavede var jo mest til balletskolen, og hvad nytter det at smide sig efter bolden EFTER den er gået ind??

-LFC-
Manager

« Svar #26356: 18 Jul 2009, 23:15 »

Det var jo ikke engang en chance, men et heldigt vildskud hvor jeg stadig synes SA så lidt langsomt ud ved... Altså de små trip han lavede var jo mest til balletskolen, og hvad nytter det at smide sig efter bolden EFTER den er gået ind??
Vil ikke klandre Stephan for målet. Han står godt nok i den rigtige side, men det kunne umiddelbart godt ligne, at hans udsyn er delvist blokeret og han ikke helt når at reagere før det er for sent pga. skuddets hårdhed.
Vi har jo netop brugt et halvt år på at sværte Kent for ikke at spille attraktiv fodbold. Derfor er det da et fremskridt, og så er det ærgerligt, at vi ikke havde marginalerne med os.
Alle danske hold bør og skal spille godt og vinde mod et hold som Flora Talinn. Det kan man kort sagt ikke bruge til en skid. Spiller vi godt mod OB, så kan man tale om et minimalt fremskridt, men jeg tvivler stærkt på, at det sker. Dog glæder jeg mig til Faxe igen! Det har været savnet! Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #26357: 18 Jul 2009, 23:25 »

Vil ikke klandre Stephan for målet. Han står godt nok i den rigtige side, men det kunne umiddelbart godt ligne, at hans udsyn er delvist blokeret og han ikke helt når at reagere før det er for sent pga. skuddets hårdhed.Alle danske hold bør og skal spille godt og vinde mod et hold som Flora Talinn. Det kan man kort sagt ikke bruge til en skid. Spiller vi godt mod OB, så kan man tale om et minimalt fremskridt, men jeg tvivler stærkt på, at det sker. Dog glæder jeg mig til Faxe igen! Det har været savnet! Smiley

Det skud kommer så langt ude fra at han skal reagere hurtigere, og især også når han står i den rigtige side af målet.
Det er et projektil der bliver affyret, korrekt men alligevel synes jeg han ser meget langsom ud.

Han skal dog ikke klandres for jeres nederlag, mange af jeres spillere må have sovet virkelig dårligt efter kampen, for det var altså halv pinligt at se på flere gange. Og det er ikke for at piske en stemning op, det var bare sådan jeg så på det  Peace

-LFC-
Manager

« Svar #26358: 18 Jul 2009, 23:27 »

Det skud kommer så langt ude fra at han skal reagere hurtigere, og især også når han står i den rigtige side af målet.
Det er et projektil der bliver affyret, korrekt men alligevel synes jeg han ser meget langsom ud.

Han skal dog ikke klandres for jeres nederlag, mange af jeres spillere må have sovet virkelig dårligt efter kampen, for det var altså halv pinligt at se på flere gange. Og det er ikke for at piske en stemning op, det var bare sådan jeg så på det  Peace
Tror ikke rigtigt at nogle Brøndby-fans er uenige i, at det var en pinlig indsats holdet leverede. Mht. målet, så kunne han måske godt have reddet det, men vil mere kaldet det for et supermål end et drop af SA. Peace

GudenEricsson
Gæst

« Svar #26359: 18 Jul 2009, 23:53 »

Synes ikke det er Stephan Andersen's skyld han lukker det mål ind. Skudet kommer helt uventet - han havde masser af plads til at tage den til sig, og løbe med bolden, men alligevel trykker han til den!!!

Når det så er sagt, vil jeg også mene at på en god dag tager SA sådan en bold. Men at det er hans skyld synes jeg ikke man kan sige, da skudet kommer så uventet og sidder så yderligt.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26360: 19 Jul 2009, 10:10 »

Yes man - så er der endelig lidt nyt om det:
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-og-Bernburg-i-dialog

Han var til møde med Kent Nielsen i tirsdag, så meget tyder på et skifte. Det bliver nok først til januar, da Brøndby kun vil betale det halve af hvad FCN vil have for ham.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #26361: 19 Jul 2009, 10:16 »

arghhhh betal nu bare de 6 mio kroner istedet for altid at være så skide nærrige

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26362: 19 Jul 2009, 10:22 »

Ja, jeg har det præcis som dig, tre millioner fra eller til!

Men mon de to parter ikke får fundet en løsning, og mødes på halvvejen? :-)

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #26363: 19 Jul 2009, 10:26 »

det kunne være dejligt vi mangler virkelig en ordentlig angriber der kan score en masse mål har vi jo nærmest ikke oplevet siden ebbe sand og til dels Magic da han var der tidligere Smiley for nu er han godt nok uskarp som et dunfjer... Smiley

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #26364: 19 Jul 2009, 10:29 »

de ævler selv om at overlæggeren skal hæves, men de har så ikke forstået at kvalitet koster og 6 mio er billigt for kvalitet ... AB frem med læderet nu ellers er det RAUS

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26365: 19 Jul 2009, 10:32 »

Yes man - så er der endelig lidt nyt om det:
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-og-Bernburg-i-dialog

Han var til møde med Kent Nielsen i tirsdag, så meget tyder på et skifte. Det bliver nok først til januar, da Brøndby kun vil betale det halve af hvad FCN vil have for ham.

Hvis BIF allerede kunne have en kontrakt med Bernburg, så presser man FCN til at sænke prisen. Der er ingen grund til at handle som en idiot. Især ikke mod kræmmere som Allan fra FCN..

MLL
Manager

« Svar #26366: 19 Jul 2009, 10:36 »

Hvis de først henter ham til vinter, flipper jeg fuldstændig ud! Så hellere købe en anden angriber, for vi mangler én lige nu og her. Det kan være farligt at være så nærige som vores ledelse nu engang er, vi så det med Jan F som vi først fik her til sommer. At vi ikke havde en back up til Thomas Rasmussen, var en af de helt store årsager til vi ikke snuppede guldet.

Hvis vi køber Bernburg her i dette vindue, vil det helt sikkert skabe sportslige succeser, og sportslig succes er lig med bedre økonomi - Så host nu forhelvede de penge op, AB!

Tilbage på FmF Opstemt

Bimmand
Gæst

« Svar #26367: 19 Jul 2009, 11:42 »

Helt enig MLL, vi mangler en angriber her og nu, så kan han skride  til AAB til Vinter vis vi ikke får ham nu.

verdenskrig
Manager

« Svar #26368: 19 Jul 2009, 13:08 »

Tror vi får en meget tæt kamp! Mit bud på dagens resultat:

2-0

- Jan K
- Duncan

Tror de to scorer vores mål i dag Thumbs Up

Edit: Igen igen har GudenIdiot hacket min profil  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #26369: 19 Jul 2009, 13:10 »

Jeg tror på OB sejr på 4-0 Thumbs Up

Sider: 1 ... 1756 1757 [1758] 1759 1760 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010