home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1754 1755 [1756] 1757 1758 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4745619 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26325: 17 Jul 2009, 12:52 »

Det kunne man jo have sagt sig selv.. Jeg ville egentlig bare gerne vide hvor meget der rent faktisk skulle til før en fyring ville komme på tale Peace

Men er det ikke nu engang sådan at når en bestyrelse begynder at snakke om at den og den træner er sikker i sædet, så er han det ikke helt så meget mere. Synes der er masser af tilfælde hvor en bestyrelse flere gange har sagt at en fyring ikke var et emne, og så pludselig er han væk??

Iøvrigt mener jeg altså SA så lidt underlig ud i situationen der gav mål. Små sidestep og så smider han sig efter bolden er gået ind. Imo var det en lille fejl fra hans side. Men målet kan der alligevel ikke pilles ved, det var ski godt knaldet ind...

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26326: 17 Jul 2009, 13:25 »

Jeg synes Kent Nielsen lige skal have efteråret, til at vise sit værd, og så har han haft et år i klubben. Hvis det ikke er gået fremad, må han altså ud! Jeg ved godt at mange siger at det ikke er pga af trænerne at spillerne ikke levere. Men i dette tilfælde er det. Alle spillerne var jo meget bedre under Tom Køhlert. Og en træner burde kunne sætte sine spillere op til sån en kamp igår. Det virkede som om de vidste at de alligevel ville vinde med et eller to mål, så de tog de stille og roligt.

Så hvis tingene ikke er ændret til nytår, er det et farvel til Kent Nielsen!

Gosser
Manager

« Svar #26327: 17 Jul 2009, 13:35 »

Iøvrigt mener jeg altså SA så lidt underlig ud i situationen der gav mål. Små sidestep og så smider han sig efter bolden er gået ind. Imo var det en lille fejl fra hans side. Men målet kan der alligevel ikke pilles ved, det var ski godt knaldet ind...

Tror sgu alle ville have svært ved at redde den bold Smiley SA er en sublim målmand, men har desværre nogle få gange et par kiksere - jeg ser dog ikke den i går, som en af dem.

Synes ikke den her har været her endnu (kan have overset det): Moldes Diouf i chokskifte til United

Så var der alligevel noget om det der med at hæve overlæggeren på transfermarkedet, hvis vi jagter de samme spillere, som en af verdens bedste klubber Grin Vildt skifte - der var nok ikke særlig mange der havde set den komme.

JKJ
Gæst

« Svar #26328: 17 Jul 2009, 13:35 »

VK@ Du nævner iøvrigt tit AaB som smed Rioch ud til fordel for Kuhn.
Det er jo også ganske korrekt at det gik fint da Kuhn kom til, vi kom ind i en kanon stime i hvert fald. Siden kom MP så til og overtog efter Kuhn...
Siden han kom til er det kun gået en vej, og det er nedad, og det i en rasende fart. Vi er nu på 15 kampe i streg uden en sejr. Alligevel er han også fredet i klasse A, så du kan ikke helt sige at i AaB smider man træneren ud når det går skidt.

Jeg håber dog at han får sparket inden for ganske kort tid hvis han ikke får vendt den negative stime inden for en overskuelig fremtid - læs max 2 mdr.

verdenskrig
Manager

« Svar #26329: 17 Jul 2009, 13:40 »

Men en international træner med offensiv tankegang OG fokus på udvikling af de unge, dem findes der ikke mange af, og formentligt ikke til en særlig lav pris Smiley Synes I beder om meget, hvilket lidt underbygger det jeg nævnte med at man måske ikke er helt realistisk omkring klubbens situation...
Ja men mener du bare at vi skal opgive at komme derop hvor jeg mener klubben hører til, og bare erkende at vi er færdige i toppen og gå efter et lavere niveau af spillere og trænere.. Det h¨åber jeg ikke..

Hvis det forholder sig anderledes må du gerne forklare mig præcist hvad du mener?.. For er enig i at vi til tider lover for meget(ledelsen gør).. Men hvis vi bare alle siger at vi alligevel ik hører til deroppe, kommer vi jo ik derop igen?-.

det eneste det imo kræver er et strategi skifte, for den nuværende strategi bringer os kun en vej.. Ned!

Og den mand du mener er svær at få har vi i dansk fodbold i form af wieghorst.. Så hvis ledelsen gad punge ud for engangsskyld efter kvalitet frem for kvantitet kunne vi faktisk hurtigt skabe det strategskifte og komme tilbage i toppen hvor Brøndby hører til!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #26330: 17 Jul 2009, 14:39 »

Mener bestemt ikke at man skal erkende nederlaget og begynde og tænke som en midterklub. Men jeg mener, at man mangler realisme. BIF har ikke vundet mesterskabet i pænt mange år (husker ikke præcist hvor mange), og så kan man altså ikke "gøre krav" på en top 3 plads. Men det er self en svær process når man tidligere har været vant til altid at ligge deroppe, det vil jeg gerne erkende. Men lige præcis det at du nævner den slags træner (jeg ved self godt der er en del håb om den ideelle situation involveret i det du skrev), giver mig indtrykket af, at man helt har glemt hvor man befinder sig i dansk fodbold pt.

Men hvis ikke man erkender at før man har ligger i Top 3 stabilt over 3-4-5 år, så må man ogås erkende, at hold som OB, AaB, FCM er på niveau med BIF, også selvom BIF har et større budget. Lige nu føler jeg det BIG har brug for, er stabilitet.

Så længe spillerne er glade for Kent Nielsen og tror på ham, er det ham der skal være træner. Hvis han kan motivere dem, så kan de sammen finde en spillestil der for det til at svinge, også selvom det ikke fungerer lige pt. Jeg kan sagtens forstå hvis KN har ekstra lang snor, med den historik klubben har over de seneste par sæsoner med tre forskellige trænere på 3 år (eller er det 4?).

Zone 43
Manager

« Svar #26331: 17 Jul 2009, 15:31 »

Der er ikke så meget at sige om kampen i går, da vk m.fl. allerede har gjort det.. Dog en ting, jeg ikke forstår. Hvorfor pokker bruge Fisse Mike på fløjen fremfor Krohn-Delhi? Giver jo ingen mening. Rullende Øjne

BIF har ikke vundet mesterskabet i pænt mange år (husker ikke præcist hvor mange)

Hele fire år. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #26332: 17 Jul 2009, 18:21 »

Jeg har lige fået billetter til kampen på søndag, jeg skal sidde på SAS nedre.....
Nogle der har siddet der før?
Hvis ja, er det et godt sted?

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26333: 17 Jul 2009, 18:38 »

Jeg har lige fået billetter til kampen på søndag, jeg skal sidde på SAS nedre.....
Nogle der har siddet der før?
Hvis ja, er det et godt sted?
Det er de bedste siddepladser på Brøndby stadion, i følge med selv. Sidder tit helt oppe mod vinduet, selvfølgelig midtpå, og lige ved spillerbokserne. :-)

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #26334: 17 Jul 2009, 18:54 »

Det er de bedste siddepladser på Brøndby stadion, i følge med selv. Sidder tit helt oppe mod vinduet, selvfølgelig midtpå, og lige ved spillerbokserne. :-)

Okey, det lyder rigtig godt.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26335: 17 Jul 2009, 18:59 »

Men pladserne er kun gode, hvis du sidder så langt inde mod midten. Men pladserne er ligesom dem på den modsatte, der får du bare solen lige i hovedet, hvis den skulle komme frem på søndag.

Zone 43
Manager

« Svar #26336: 18 Jul 2009, 12:40 »

"Hvis vi ser bort fra effektiviteten, så leverede spillerne alt det, som jeg kan forlange i forhold til indstilling, løbevillighed og det taktiske oplæg."
- Kent.

Hvis det han forlanger, er at løbe rundt som hovedløse kyllinger i en hel halvleg, uden at skabe noget, kunne afleverer en bold til en medspiller osv., ja, så gik det da meget godt. Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #26337: 18 Jul 2009, 13:03 »

"Hvis vi ser bort fra effektiviteten, så leverede spillerne alt det, som jeg kan forlange i forhold til indstilling, løbevillighed og det taktiske oplæg."
 - Kent.

Hvis det han forlanger, er at løbe rundt som hovedløse kyllinger i en hel halvleg, uden at skabe noget, kunne afleverer en bold til en medspiller osv., ja, så gik det da meget godt. Rullende Øjne
Grin Thumbs Up

Det er det jeg mener som er foruroligende.. Kent Nielsen er rent faktisk tilfreds med spillet, og hvis der ikke skal mere end det her til, så er jeg sku igen igen bange for at vi har hentet katten i sækken..

Har manden overhovede set anden halvleg.. Og første halvleg var sku heller ikke noget at råbe hurra for.. Ja vi spillede godt i starten men det ebbede også hurtigt ud, men vi blev ved med at skabe chancer fordi esterne var så piv elendige..

I anden halvleg krakelerer kents koncept TOTALT, og det eneste der skal til er at vi kommer bagud.. Rystende!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #26338: 18 Jul 2009, 13:07 »

Truppen mod OB - Randrup ude, en mand sives fra i morgen.

16 Stephan Andersen
1 Michael Tørnes
3 Max von Schlebrügge
5 Jan Frederiksen
6 Samuel Holmén
8 Mikael Nilsson
9 Alexander Farnerud
13 Peter Madsen
15 Jon Jönsson
18 Nicolaj Agger
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
24 Mikkel Bischoff
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
28 Paul Jatta
29 Daniel Wass
39 Jens Larsen
Andersen
Nilsson - Schlebrügge - Bischoff - Rasmussen
Fisse Mike - Holmén - Krohn-Delhi - Jan K
Farnerud - Jallow

Det skulle ikke undre mig, hvis dette blev opstillingen.

Spillere til Brøndby?
Stadig vurderer Brøndby-ledelsen og Kent Nielsen formentlig, om der skal en spiller eller to mere ind i truppen. FC Nordsjælland-topscoreren Martin Bernburg kan meget vel blive ny Brøndby-angriber snart. Nu er Farum-klubben sikkert mere interesseret i at sælge ham, efter at man har hentet Rawez Lawan i AC Horsens for angiveligt halvanden million kroner.

På rygtebørsen hører man også, at den tidligere Brøndby-spiller Niki Zimling kan være på vej til en lejeaftale med en superligaklub. Det kunne være Brøndby, klubben, hvor han fik sin fodboldopdragelse, men ikke fik fodfæste i førsteholdstruppen, hvorfor han måtte rejse til Esbjerg. Niki Zimling har ikke fået den spilletid i italienske Udinese, som han havde forventet og regnet med i sin første sæson som udenlandsprofession el, og derfor skal serie A-klubben være indstillet på at leje ham ud.
Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 18 Jul 2009, 13:24 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #26339: 18 Jul 2009, 13:26 »

"Jeg lagde mærke til Daugaards udtalelse før kampen: "Hvis vi kan holde nullet og MÅSKE score et par mål så er vi tilfredse". Hvad er det for en ynkelig målsætning. I skal spille mod et af europas ringeste hold som er med i denne turnering. De skal rives rundt og udstilles som var de kegler på banen..."

Læste jeg lige på AHO.. Jeg har ikke hørt det, men hvis det er rigtigt er det simpelthen decideret PINLIGT!! Hvad fanden sker der for sådan en udtalelse Huh..

Hvor er de ambitiøse kommentare.. havde jeg været træner var jeg gået ud og havde som MINIMUM krævet en to målssejr... Pinligt pinligt, men det er en kommentar der udviser hvor ambitiøse de egentlig er inde i staben!

Cool

Sider: 1 ... 1754 1755 [1756] 1757 1758 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010