home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1755 1756 [1757] 1758 1759 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4745651 gange)
Sinno
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26340: 18 Jul 2009, 13:52 »

Truppen mod OB - Randrup ude, en mand sives fra i morgen.

16 Stephan Andersen
1 Michael Tørnes
3 Max von Schlebrügge
5 Jan Frederiksen
6 Samuel Holmén
8 Mikael Nilsson
9 Alexander Farnerud
13 Peter Madsen
15 Jon Jönsson
18 Nicolaj Agger
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
24 Mikkel Bischoff
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
28 Paul Jatta
29 Daniel Wass
39 Jens Larsen
Andersen
Nilsson - Schlebrügge - Bischoff - Rasmussen
Fisse Mike - Holmén - Krohn-Delhi - Jan K
Farnerud - Jallow

Det skulle ikke undre mig, hvis dette blev opstillingen.

Jeg fatter seriøst ikke det angreb! Farnerud hører til på midtbanen, og ikke i angrebet . Han scorer bare ikke nok, og er mere farlig når han kommer bagfra . Ved godt folk ikke er så glæde for Duncan, er jeg heller ikke, men det er desværre den eneste der har det der skal til for at spille i superligaen, det har vi set så mange gange før . Ham og Jallow på toppen, så de jkan supplere hinanden, og så Farnerud ned på Midtbanen i stedet for Mike Jensen!

BenMusalho
Gæst

« Svar #26341: 18 Jul 2009, 14:42 »

Det ok at tabe til PSV ..
Nej nej nej! Hvordan man kan stille sig tilfreds med et nederlag er for mig ubegribeligt Shockeret Så er det da helt galt, hvis mentaliteten er sådan!

Prøv at følge lidt med VK. Det var Kasi ud og sige dagen efter, at han var blevet fejlciteret. Det drejede sig om samme hylde som Jan K og Farnerud.

Doh funny

BenMusalho
Gæst

« Svar #26342: 18 Jul 2009, 14:47 »

Begriber heller ikke hvordan man kan undskylde sådan et nederlag med "vi var gode i første halvleg", "vi havde chancer til 3 mål", "det var et flot men heldigt mål" osv.. De vandt, og det kan ikke undskyldes på nogen måde.. Ligemeget hvor godt vi spillede. For hvad hjælper det at spille godt, når man taber?

United-styrer
Gæst

« Svar #26343: 18 Jul 2009, 15:06 »

Vi har jo netop brugt et halvt år på at sværte Kent for ikke at spille attraktiv fodbold. Derfor er det da et fremskridt, og så er det ærgerligt, at vi ikke havde marginalerne med os.

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #26344: 18 Jul 2009, 15:17 »

Vi spiller da ikke attaktivt?? Vi spiller mod et lorte hold fra Estland! Hvis ikke vi skal kunne spille bedre end dem, så er det da helt skævt! Så er kan du sige at vi spiller attraktivt mod en dårlig modstander, javel . Men lad os se hvor attraktivt vi spiller i morgen!

Zone 43
Manager

« Svar #26345: 18 Jul 2009, 15:19 »

Vi spillede som man mindst kunne forvente det mod Talinn, der burde være sendt ud på røv og albuer for at sige det lige ud.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #26346: 18 Jul 2009, 15:21 »

Kender I nogle steder, hvor man kan få "dong-service" på mobilen i forbindelse med kampen i morgen? Rejser desværre i morgen tidlig. :/

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #26347: 18 Jul 2009, 15:25 »

Og hvor er jeg dog enig med Zone 43!

BenMusalho
Gæst

« Svar #26348: 18 Jul 2009, 15:54 »

Vi har jo netop brugt et halvt år på at sværte Kent for ikke at spille attraktiv fodbold. Derfor er det da et fremskridt, og så er det ærgerligt, at vi ikke havde marginalerne med os.
Nej. Det er et skridt frem og to tilbage. Smiley Hvordan man kan snakke om fremskridt efter man har tabt til et på papiret elendigt hold, er for mig underligt xD

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #26349: 18 Jul 2009, 16:01 »

Hehe jeg forstår det ikke..
Det er jo komplet ignorance hvis man ikke kan indrømme at det er noget værre lort det BIF præsterede mod Flora Tallin.. Det er et hold der på papiret og i realiteten burde være KLASSER UNDER BIF .. Bif skaber 1000 chancer og score på 0 af dem.. Flora's eneste chance bliver banket ind.. Kan ikke helt se hvor det positive er ??
Faktum er man taber en kamp man burde ha vundet 4-5-6 - 0 - Det er både spillernes skyld men også trænerens.. At forsvare Kent N er imo total langt ude .. Han har intet godt gjort for Brøndby .. Virkeligt INTET!

United-styrer
Gæst

« Svar #26350: 18 Jul 2009, 16:03 »

Jeg taler om spillemæssige fremskridt. Der er ingen tvivl om, at anden halvleg var miserabel, men vi spillede en glimrende første halvleg, og kun uheld forhindrede os i at være foran med tre-fire mål ved pausen. Kent Nielsen kan altså ikke gøre for, at spillerne brænder de mest elementære chancer. Det burde professionelle fodboldspillere ikke have brug for at eksercere.

Jeg synes, folk stirrer sig blinde på resultatet. Selvfølgelig er det uacceptabelt at tabe til Flora Tallin; det er jeg sgu godt klar over. Jeg påpeger blot, at der også var lyspunkter i kampen - faktisk flere lyspunkter end i langt de fleste kampe i foråret. Det var et spørgsmål om uheld, marginaler og uskarphed.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #26351: 18 Jul 2009, 16:08 »

Jaja men i forhold til hvad U-S ?? Hva bruger du som referencepunkt når du snakker om spillemæssige fremskridt??
Jeg bruger det referencepunkt der hedder Brøndby's spil under Tom Køhlert, efteråret 08.. OG dertil er der LANG VEJ .. Faktum er bare at brøndby begik en kæmpe brøler ved at tage en træner der kommer fra en klub der lå til nedrykning.. En topklub som Brøndby skal have en toptræner og det er Kent N ikke..
Det er mig en GÅDE når en mand som Erik Rasmussen var fri på markedet på daværende tidspunkt at man så ikke vælger ham istedet for Kent N.. Kent N passer spillemæssigt ikke til BIF, det gør Erik R.. Længere er den ikke.. Kent burde være træner i en 1. div klub ved navn AC Horsens .. ikke en superliga klub ved navn Brøndby..

verdenskrig
Manager

« Svar #26352: 18 Jul 2009, 16:08 »

Hehe jeg forstår det ikke..
Det er jo komplet ignorance hvis man ikke kan indrømme at det er noget værre lort det BIF præsterede mod Flora Tallin.. Det er et hold der på papiret og i realiteten burde være KLASSER UNDER BIF .. Bif skaber 1000 chancer og score på 0 af dem.. Flora's eneste chance bliver banket ind.. Kan ikke helt se hvor det positive er ??
Faktum er man taber en kamp man burde ha vundet 4-5-6 - 0 - Det er både spillernes skyld men også trænerens.. At forsvare Kent N er imo total langt ude .. Han har intet godt gjort for Brøndby .. Virkeligt INTET!
Som talt ud af min mund, og at nogle delvist undskylder nederlaget med spillemæssige fremskridt fatter jeg bare ikke..

Taber man til Tallin er der INGEN fremskridt.. For det kan ganske enkelt ikke blive værre..Og helt ærligt.. Jeg syntes vores spil i første halvleg er blevet dybt overhypet af dem der ikke har lyst til at svine kent/spillerne..

Og til det DB til sidst siger.. Det ville jeg også gerne vide.. Hvad har Kent bidraget med af positive ting til klubben ?  Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #26353: 18 Jul 2009, 16:16 »

At klubben ikke skal bruge penge på rengørings-halløj for at rengøre pokalskabet, så der er plads til mere crazy

Zone 43
Manager

« Svar #26354: 18 Jul 2009, 17:10 »

Jaja men i forhold til hvad U-S ?? Hva bruger du som referencepunkt når du snakker om spillemæssige fremskridt??

Mon ikke han mener foråret, andet tror næppe det er. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1755 1756 [1757] 1758 1759 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010