home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1753 1754 [1755] 1756 1757 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4745527 gange)
Quixotry
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26310: 16 Jul 2009, 23:48 »

Tror ikke i skal forventet at Brøndby handler yderligere ind desværre. Man virker mærkeligt nok ganske tilfreds med den nuværende trup.

Og det med at der sku handles på en hylde som der ikke tidligere var blevet handlet fra, var jo Kasi Jesper' ord og ikke Brøndby'.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

N17
Manager

« Svar #26311: 17 Jul 2009, 00:18 »

Som taget ud af min mund det hele Smiley

apropos skuffelser.. Er vi egentlig ikke blevet lovet spillere fra en helt ny hylde?.. Hvor er de blevet af.. Tomme løfter er hverdagskost i Brøndby!

Prøv at følge lidt med VK. Det var Kasi ud og sige dagen efter, at han var blevet fejlciteret. Det drejede sig om samme hylde som Jan K og Farnerud.

Hvor er det dog belastende, at alle skal være så negative. En ny sæson, et nyt håb, men alligevel skal alle være så fucking negative og hade alt og alle fra start. Det er fanme nemt at præstere, når man har 4000 fans, der med det samme begynder at buhe af en - og det efter 30 minutter i dag, hvor vi havde skabt flere store chancer, men hvor skarpheden manglede. Ved ikke hvad Kent skulle gøre i dag, måske selv sparke dem ind. Gab, hvor er folk dog naive at høre på.

Glæder mig til at se, hvem der nu skal være syndebuk, da man jo ikke rigtig kan bruge Gislason mere!!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Altid FCK
Manager

« Svar #26312: 17 Jul 2009, 00:21 »

Prøv at følge lidt med VK. Det var Kasi ud og sige dagen efter, at han var blevet fejlciteret. Det drejede sig om samme hylde som Jan K og Farnerud.

Hvor er det dog belastende, at alle skal være så negative. En ny sæson, et nyt håb, men alligevel skal alle være så fucking negative og hade alt og alle fra start. Det er fanme nemt at præstere, når man har 4000 fans, der med det samme begynder at buhe af en - og det efter 30 minutter i dag, hvor vi havde skabt flere store chancer, men hvor skarpheden manglede. Ved ikke hvad Kent skulle gøre i dag, måske selv sparke dem ind. Gab, hvor er folk dog naive at høre på.

Glæder mig til at se, hvem der nu skal være syndebuk, da man jo ikke rigtig kan bruge Gislason mere!!

Enig! Hvad hjælper det at buhe hvis holdet er inde i en dårlig periode? Det er okay at vise sin utilfredshed engang imellem, men ikke hele tiden Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager

« Svar #26313: 17 Jul 2009, 00:26 »

Enig! Hvad hjælper det at buhe hvis holdet er inde i en dårlig periode? Det er okay at vise sin utilfredshed engang imellem, men ikke hele tiden Smiley

I dag gik det jo netop okay, da folk begyndte at buhe. Der var skabt flere chancer, men skarpheden manglede. Det holdt så til pausen, hvor man, uforståeligt, valgte at buhe dem ud. Der var vel ikke gjort noget galt, udover at boldene ikke blev sparket ind. Det er selvfølgelig essencen i fodbold, men hvorfor buhe fordi det ikke lykkedes. De spillede jo egentlig okay.

I anden halvleg bliver man så rystet af et mirakelmål, som han aldrig rammer sådan igen, og det tager selvfølgelig noget tid at ryste af sig. Og at man så samtidig får 4000 mennesker yderligere på nakken, det gør det sgu ikke nemt. Så kan man sige nok så meget, men de er sgu kun mennesker. Det er jo ikke robotter vi har med at gøre. Da vi var på toppen bakkede alle op hele tiden og bar holdet frem i disse situationer - nu er der i stedet kommet en masse "unge" til, som ikke kan acceptere dette. Det tror jeg er med til at gøre, at vi ryger nedad.

Selvfølgelig skal der stilles krav, det blev der også tidligere, men det kan man sgu gøre udenfor stadion!!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #26314: 17 Jul 2009, 01:54 »

Nå ja undskyld beklager at jeg ikke stener brøndby nyheder 24/7 Peace.. Læste det bare på sso, så jeg er åbenbart ikke den eneste der missede den.. Derudover finder du alligevel nok ik en der følger meget mere med end mig!

Årh drop nu det der jubeloptimisme.. Det er simpelthen utroligt det her, og at visse folk stadig holder hånden over Kent er simpelthen groteskt.. Den man har ødelagt ALT i vores trup.. ALT.. De styrker som hver i sær havde har han let og elegant fået pillet ud til fordel for den samlede organisation på banen...

Vi har lige tabt til en semipro estisk hold.. I en storklub ville de have betydet at sportschefen og træneren måtte tage deres tøj og gå.. Men ikke her.. Her skal vi simpelthen havne i krise før folk indser alvoren af det vi har gang i..

Det gælder både ledelsen og visse fans, som totalt stirrer sig blinde på at vi er på vej mod hall of fame for fortidens kæmper nøjagtigt som AGF og Vejle er det nu!.. Og den vogn hopper jeg ikke med på..

Årsagen er: Fejlslagen strategi med hensyn til de typer man køber ind og træneren man har hente..

Desuden... Som jeg tidligere sagde.. Du skriver i dit andet indlæg at da vi var på toppen var søtten stor.. Men var den ikke også det under krisen?..

edit: og hvad værre er.. Det hold vi tabte til  idag, gennembollede vi 4-0 på hjemmebane sidste gang, med et hold hvor vi var i en begyndende krise..

FUCK det lugter af endnu en sportslig nedtur på vestegnen.. Men det er jo snart mere regel end undtagelse! Græder

« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 02:01 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #26315: 17 Jul 2009, 10:16 »

Hehe der er sgu en grund til, at jeg sjældent læser i Brøndby- eller FCK-tråden Smiley Anyways, jeg forstår sgu godt hvis folk er noget pessimistiske oven på kampen i går. At nogle så ligger træningsresultater oven i, well det har jeg svært ved at forstå.

Men jeg må indrømme at det frydede mig lidt i går. Ikke fordi jeg har noget problem med BIF som klub. Nej, jeg har et "problem" med, at det er en klub der regner sig selv for selskrevet til altid at spille med om mesterskabet. Det på trods af, at det altså ikke længere er et parløb i dansk fodbold, og ikke har været det de seneste 4-5 år. Det eneste hold der reelt kan have den forventning pt er FCK. OB kan have en forventning om Top 4, mens alle andre hold pt. er så ustabile at de kan gæøre sig håb om Top 3.

Derfor mener jeg BIF mangler ydmygheden. Det drejer sig ikke kun om klubbens fans (især ikke når nogle af jer allerede er klar på at skrive 1. division på visitkortet Wink), men specielt om ledelsen og hr. Kasi-Jesper der fægter med armene som var BIF en storklub. BIF er pt. maksimalt en "over-middel" klub i Danmark, og så længe man ikke gider se det i øjnene, kommer man ikke videre imo. Fordi man har et godt år (som så oven i købet er delt ud over hver sin sæson), så er man pludseligt deroppe hvor Laudrup og Faxe havde klubben (men hvor man trods alt kun vandt mesterskabet en gang).

Og når vi snakker ydmydghed er Kent Nielsen imo den perfekte mand til at bringe den til klubben. At påstå at manden ødelagde Horsens er useriøst. Horsens var oppe i ligaen i tre sæsoner før man rykkede ned, noget Vejle, Silkeborg, Lyngby og Randers tidligere ikke har formået at overgå.

Jeg tror Kent Nielsen er manden for jer, og hvilken erstatning vil I i øvrigt have hvis han bliver fyret nu? Tror I stadig I er så mægtige, at I kan hente hvem I vil, eller regner i med at Køhlert igen igen kan bruges som lappeløsning, Eller måske skal Bjerregaard ned på bænken? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #26316: 17 Jul 2009, 10:43 »

Hehe der er sgu en grund til, at jeg sjældent læser i Brøndby- eller FCK-tråden Smiley Anyways, jeg forstår sgu godt hvis folk er noget pessimistiske oven på kampen i går. At nogle så ligger træningsresultater oven i, well det har jeg svært ved at forstå.

Men jeg må indrømme at det frydede mig lidt i går. Ikke fordi jeg har noget problem med BIF som klub. Nej, jeg har et "problem" med, at det er en klub der regner sig selv for selskrevet til altid at spille med om mesterskabet. Det på trods af, at det altså ikke længere er et parløb i dansk fodbold, og ikke har været det de seneste 4-5 år. Det eneste hold der reelt kan have den forventning pt er FCK. OB kan have en forventning om Top 4, mens alle andre hold pt. er så ustabile at de kan gæøre sig håb om Top 3.

Derfor mener jeg BIF mangler ydmygheden. Det drejer sig ikke kun om klubbens fans (især ikke når nogle af jer allerede er klar på at skrive 1. division på visitkortet Wink), men specielt om ledelsen og hr. Kasi-Jesper der fægter med armene som var BIF en storklub. BIF er pt. maksimalt en "over-middel" klub i Danmark, og så længe man ikke gider se det i øjnene, kommer man ikke videre imo. Fordi man har et godt år (som så oven i købet er delt ud over hver sin sæson), så er man pludseligt deroppe hvor Laudrup og Faxe havde klubben (men hvor man trods alt kun vandt mesterskabet en gang).

Og når vi snakker ydmydghed er Kent Nielsen imo den perfekte mand til at bringe den til klubben. At påstå at manden ødelagde Horsens er useriøst. Horsens var oppe i ligaen i tre sæsoner før man rykkede ned, noget Vejle, Silkeborg, Lyngby og Randers tidligere ikke har formået at overgå.

Jeg tror Kent Nielsen er manden for jer, og hvilken erstatning vil I i øvrigt have hvis han bliver fyret nu? Tror I stadig I er så mægtige, at I kan hente hvem I vil, eller regner i med at Køhlert igen igen kan bruges som lappeløsning, Eller måske skal Bjerregaard ned på bænken? Smiley

Keg er faktisk forholdsvist enig i alt det andet.. Vores ledelse lover år efter år guld og grønne skove, og det ender altid med at vi ikke får indfriet forventningerne.. I Brøndby skal man have store ambitioner.. Men har man så store ambitioner at man ikke kan indfrie dem så udstiller man jo sig selv..

Og jeg ved ikke hvem vi skulle hente i stedet for Kent.. Der er imo mange muligheder.. Men noget jeg ikke fatter er det argument med at vi ikke skal fyre kent fordi ingen ved hvem vi skal få ind..

Vrøvl.. Hvis en træners metoder ikke virker og på et halvt år har forvandlet holdet fra et der lå nr 1 og spillede god fodbold, til et hvor der intet koncept er, ja så skal han fyres og så må man se på alternativer bagefter.. Og nu vil folk så nok sige at vi spillede godt i går..

Gu gjorde vi ej.. Vi spillede godt mod dem i kraft af at vi presser dem rent fysisk.. Og både jeg og andre ved at det vil vi ikke få lov til mod bedre hold.. Der skal vi kombinere os til chancerne...

Og hvis folk så mener at det så ud til at vi havde et koncept, ja hva nytter det så når dette "koncept" fuldstændigt forsvinder som dug for solen, hver gang der er den mindste modgang crazy..

Jeg kunne godt tænkte mig at spørge dem der mener vi skal beholde kent.. Hvad har Kent Nielsen bidraget med siden sit skifte til Brøndby, andet end nedture.. Hvad er det helt præcist der har vist at han er den træner vi skal satse på?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #26317: 17 Jul 2009, 10:46 »

Det der med, at du let og elegant hopper over, hvem der skulle afloese Kent Nielsen....

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #26318: 17 Jul 2009, 11:01 »

Jeg skal lige hurtigt sige, at jeg ikke skal gøre mig klog på, hvad Kent Nielsen har bidraget med, det har jeg ikke forstand på.

Men hvem siger ikke at I var endt på 3. pladsen med en anden træner, selv selveste Køhlert?

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #26319: 17 Jul 2009, 11:12 »

@ KongFjong - Det er der absolut ingen der siger . Meeeen, lur mig om det ikke var gåe noget anderledes hvis Køhlert var blevet . Men ja, det får vi jo aldrig nogensinde at vide, så det kan jo være lige meget .

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26320: 17 Jul 2009, 11:21 »

Er sådan set enig i, at FCK er klart i førertrøjen i ligaen. Det er ikke længere et parløb, det er et forfølgelsesløb.

Anyways, hvad angår BIF, er det da klart at fans forlanger topresultater. Ledelsen melder store ambitioner ud. Ambitioner der bliver fulgt op af spillere med en høj løn. F.eks. Jan K, Farnerud etc.

BIF opererer med budgetter, hvor vi stadig et lidt foran f.eks. Aab og OB.

Hvad Kasi-Jesper udtaler skal man tage med et gran-salt. Han får hvad han betaler for - sponsorat. Selvom han har udvist uselvisk adfærd hvad angår både beløb og type, giver det ham ikke mere magt end enhver anden hovedsponsor.

Jeg er stadig fortrøstningsfuld hvad angår indkøb. Godt nok er der finanskrise, men vi har indkøbt billigt de sisdte mange år. Det burde være muligt at kunne hive et par mio. frem. (Det er værre med lønninger og generel drift)

verdenskrig
Manager

« Svar #26321: 17 Jul 2009, 12:33 »

Det der med, at du let og elegant hopper over, hvem der skulle afloese Kent Nielsen....

Det er det med at jeg ikke er sportschef ,og dermed ikke kender markedet på en måde, der gør at jeg kan sige hvem der skulle være god nok.. Jeg så jo gerne vi henter en international træner der kommer med nytænkning og ikke ikke mindst en offensivt boldførende strategi med fokus på udvikling af unge, som vi senere kan sælge videre for et millionbeløb..

Men hvis jeg skal komme med et svar på en træner der besidder de kvaliteter bortset fra det at være udlænding = Morten wieghorst Smiley

Det skal hertil siges at jeg faktisk var en fortaler for Kent.. Men det var fordi jeg var sikker på at han kunne omstiller sig fra at være i en bundklub til en topklub.. Noget som øjensynligt ikke er sket i en tilfredsstillende grad!

Cool

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #26322: 17 Jul 2009, 12:39 »

verdenskrig
Manager

« Svar #26323: 17 Jul 2009, 12:41 »

Det kunne man jo have sagt sig selv.. Jeg ville egentlig bare gerne vide hvor meget der rent faktisk skulle til før en fyring ville komme på tale Peace

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #26324: 17 Jul 2009, 12:44 »

Men en international træner med offensiv tankegang OG fokus på udvikling af de unge, dem findes der ikke mange af, og formentligt ikke til en særlig lav pris Smiley Synes I beder om meget, hvilket lidt underbygger det jeg nævnte med at man måske ikke er helt realistisk omkring klubbens situation...

Sider: 1 ... 1753 1754 [1755] 1756 1757 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010