home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1307 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1737 1738 [1739] 1740 1741 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216565 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26070: 12 Jul 2009, 00:15 »

Sorry men det er der jo mange der går og håber på og derfor vil de have ham fyret Smiley

Ja ja det ved jeg godt. Det er derfor det er en debat Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager

« Svar #26071: 12 Jul 2009, 00:16 »

Haha, jeg mener nu, at Køhlert sagde, at det var ham som var skraldemanden. Som jeg ser det, så er Kent bygherren. Men man kan ikke bygge uden materialer. Kent vil bygge med mursten, men pt. har han kun en mase stål. (Metafor for at vi mangler en DM og en angriber)

Anyways, endnu et søm i Gislas ligkiste i dag. Manden virker mere og mere færdig i klubben.. (Han startede igen udenfor)

Det sjove er bare at det materialle udgjorde danmarks bedst spillende hold i efteråret, og lå nr 1 Smiley.. Så den undskyldning køber jeg ikke..

Det er til gengæld fornuftigt.. Han hæmmer mere end han skaber!

Selvfølgelig skal manden have tid, men det er ikk nødvendigvis noget man får når klubbens fans hungrer efter pokaler og ligger på en førsteplads han ikk formåede at holde fast i..

Der er ikke noget der hedder tålmodighed i Brøndby.. Tingene skal bare fungere og klubben skal vinde trofæer.. Kent har haft tid til at indspille sit system.. I den to måneders lange vinterpause..

Selvfølgelig kan det ikke virke 100 % men problemet har jo været at man ikke har kunne spore den mindste fremgang.. Jeg mener faktisk at vi er blevet dårligere fra kamp til kamp, og det kulminerede jo til sidst..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26072: 12 Jul 2009, 00:17 »

hehe ja præcis Smiley, men hvad blev kampen idag egentlig.. min søster har fødselsdag så kunne ikk se den Smiley

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26073: 12 Jul 2009, 00:18 »

Sorry men det er der jo mange der går og håber på og derfor vil de have ham fyret Smiley

Kent bliver ikke fyret.. Tror nærmest vi skal ligge sidst til vinter, før han bliver fyret. Så det kan der nok godt skydes en hvid pind efter.. (Thank god.. Tror folk virkelig, at en ny træner ville fører os til guld i år?...)

Fin trøje vi fik i dag. Synes dog den minder meget om 3. trøjen. Som nok bliver skrottet? Den er vist heller ikke engang blevet lanceret med Unicef-trykket.

Beskæmmende at folk buhede i dag, under sæson præsentation. Af bl.a. Gisla og Elanga. Folk sætter gang på gang sig selv over klubben.. Hvis man ikke har noget pænt og sige, skal man nogle gange bare holde sin kæft.

Altid FCK
Manager

« Svar #26074: 12 Jul 2009, 00:18 »

hehe ja præcis Smiley, men hvad blev kampen idag egentlig.. min søster har fødselsdag så kunne ikk se den Smiley

2-1 til PSV Thumbs Up

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26075: 12 Jul 2009, 00:20 »

Kent bliver ikke fyret.. Tror nærmest vi skal ligge sidst til vinter, før han bliver fyret. Så det kan der nok godt skydes en hvid pind efter.. (Thank god.. Tror folk virkelig, at en ny træner ville fører os til guld i år?...)

Fin trøje vi fik i dag. Synes dog den minder meget om 3. trøjen. Som nok bliver skrottet? Den er vist heller ikke engang blevet lanceret med Unicef-trykket.

Beskæmmende at folk buhede i dag, under sæson præsentation. Af bl.a. Gisla og Elanga. Folk sætter gang på gang sig selv over klubben.. Hvis man ikke har noget pænt og sige, skal man nogle gange bare holde sin kæft.
Nej det bliver han ikk Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #26076: 12 Jul 2009, 00:21 »

Ja desværre, for med kent havner vi i krise igen, og så skal vi igen ryde op efter os, hvilket gør at fck godstoget sætter os endnu mere af.. Men så er alt jo som det plejer på vestegnen! crazy

Sætte sig over klubben?.. Måske er det bare et udtryk for at man vil have spillere der hæmmer klubben ud..

Og spillerne er ikke klubben.. De er en flok lejesvende uden sjæl der bare spiller for deres penge!. Dem der spiller for klubben med hjertet bliver der heller ikke buhet af.. Havde jeg været på stadion havde jeg også deltaget i det kor!

Når ledelsen/træneren ikke kan se skoven for bar træer, må vi jo selv pifte lidt fornuft ind i deres hjerner Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26077: 12 Jul 2009, 00:21 »

2-1 til PSV Thumbs Up
okay tak hehe Opstemt

patrick J
Manager

« Svar #26078: 12 Jul 2009, 00:21 »

Helt enig! fandeme en skandale! Skuffet

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26079: 12 Jul 2009, 00:23 »

Ja desværre, for med kent havner vi i krise igen, og så skal vi igen ryde op efter os, hvilket gør at fck godstoget sætter os endnu mere af.. Men så er alt jo som det plejer på vestegnen! crazy

Sætte sig over klubben?.. Måske er det bare et udtryk for at man vil have spillere der hæmmer klubben ud..

Og spillerne er ikke klubben.. De er en flok lejesvende uden sjæl der bare spiller for deres penge!. Dem der spiller for klubben med hjertet bliver der heller ikke buhet af.. Havde jeg været på stadion havde jeg også deltaget i det kor!

Når ledelsen/træneren ikke kan se skoven for bar træer, må vi jo selv pifte lidt fornuft ind i deres hjerner Peace
Hvis det står til mig skulle en mand som Elanga buhes ud af enhver Brøndby-kamp, for han er da bare en gang kattepis for klubben

verdenskrig
Manager

« Svar #26080: 12 Jul 2009, 00:23 »

Helt enig! fandeme en skandale! Skuffet

Nej det er et udtryk for desperation over at man ikke magter at se mere middelmådighed i sin elskede klub!

Cool

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26081: 12 Jul 2009, 00:25 »

Ja præcis

patrick J
Manager

« Svar #26082: 12 Jul 2009, 00:25 »

Nej det er et udtryk for desperation over at man ikke magter at se mere middelmådighed i sin elskede klub!
Det er sgu meget muligt, men man skal sgu da ikke buhe af dem til en præsentation!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26083: 12 Jul 2009, 00:26 »

Det sandt nok, at spillet ikke havde mærkbare ændringer. Vil da også sætte en personlig deadline for Kent relativt tidligt. Han skal "ramme jorden i løb" som man siger. Er vi hurtigt ude af mesterskabskampen, så skal man nok overveje en anden løsning til vinter.
Lige pt. mener jeg dog forsat, at bolden ligger hos ledelsen. Kent skal også have de rette arbejdsbetingelser.

Hvis man skal analyserer vores forår, skal man også huske de mange skader vi havde i forsvaret. Vi savnede Rasmussen, Bissen, JJ og til dels Randrup.

Wass kostede bl.a. en del mål pga. hans manglende erfaring/defensive kvaliteter.

Holdet har tilsyneladende også en ringe mental styrke. Det mangler vi, hvis vi vil vinde guld. 4-0 i Parken er skidt, men det blev ikke bedre, at vi også tabte de 3 sidste kampe. Spørgsmålet er, hvor meget man kan klandrer Kent det? Spillerne er trods alt dem der skal spille spillet.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26084: 12 Jul 2009, 00:27 »

Da der blev buhet af Morten Duncan var det nok fordi at man havde håbet han ville skifte til en klub i Tyrkiet Opstemt

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 1737 1738 [1739] 1740 1741 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010