home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 107 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1612 1613 [1614] 1615 1616 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4006414 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24195: 28 Apr 2009, 21:31 »

Helt enig, Nibali. Da Jallow blev hentet blev han straks kaldt 'den nye Fall' og genrelt blev han gjort til noget meget stort. Med al respekt for Jallow, synes jeg ikke han har levet op til det. Okay, han har scoret nogle mål, men flere af dem er mål, hvor han ikke selv har skullet yde en stor indsats (kan selvfølgeligt også være en god egenskab at være dygtig til at udnytte andres fejl). Han er dog kun 20 år eller deromkring, så han har selvfølgeligt tid endnu...

Jeg ser dog helst, at vi henter en angriber, vi kender i forvejen, og som vi ved, kan præstere. Om det bliver Bernburg, Søren Larsen eller noget, ved jeg ikke, men vi kender dem, og ved de er i stand til at levere gode ting.

For mig må vores (forhåbenligt) kommende angriber gerne være teknisk god og gå mere med i spillet end Jallow og Duncan gør. Farnerud er egentligt et fint eksempel, da han gerne er med i selve opspillet. Dog, synes jeg, at der er for lidt angriber over ham.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24196: 28 Apr 2009, 21:31 »

Mange afrikanske spillere har da/har haft succes i suppen Smiley


... og omtrent ligeså mange har været en fiasko.  crazy
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24197: 28 Apr 2009, 21:33 »

Jaja men siger heller ikke vi skal have ham. Bare et forslag men hvis han har scoret så mange mål og var foran Jallow i angriber-hiarkiet så.. så må man da være nogenlunde god Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24198: 28 Apr 2009, 21:38 »

Nu skal vi jo ikke bedømme en angriber ud fra hans scoringsgennemsnit. Vi aner jo ikke hvor gode forsvarsspillerne i deres liga er. Katongo havde jo også scoret 13 mål i 13 kampe for hans gamle klub, og han udviklede sig jo aldrig til den store topscore skønt han var en ganske udemærket angriber.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24199: 28 Apr 2009, 21:45 »

Bedømmer ham heller ikke kun på hans mål. Tror bare der er noget talent. Der må da være talent i en mand der:

1) Kommer på det senegalesiske landshold hvor han skal kæmpe mod bla. Djiby Fall og Demba Ba fra hoffenheim

2) Han har været topscorer i to lande og er nu nummer 1 i UAE

3) Nej vi ved ikke hvor gode forsvarene i ligaen er men han har slået Jallow af i nogle tilfælde og Fall helt ud af truppen

Det er primært disse ting jeg bedømmer ham på da jeg har set ham lige så meget i kamp som dig: Aldrig. Ved ikke om han er god nok men det lyder da alligevel godt Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24200: 28 Apr 2009, 23:15 »

Synes ærligt talt at ham senghor lyder rimelig interessant... Hvis han har været foran Jallow, må han jo være vurderet til at være bedre Opstemt...
Er helt enig med absalonsen i at vores nye angriber gerne må være teknisk stærk, i modsætning til Duncan Sur...

Må dog også give jer ret i at vi ikke skal købe en lottokupon, da vi som regel ikke har den store succes med disse (Rector, Hannes crazy)
Ved godt Katongo var en udemærket angriber, men havde godt nok forventet mere... Jallow synes jeg har gjort det godt, specielt taget i betragtning at han stadig er meget ung Thumbs Up... Synes stadig Bernburg lyder som et godt bud på en ny 11'er  Peace
Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24201: 28 Apr 2009, 23:40 »

Bernburg er færdig med Danmark efter denne sæson. Han skifter til udlandet. Han har selv udtrykt flere gange at han vil til udlandet og at Danmark ikke er interessant nu, så jeg tror bestemt ikke der er nogen chancer overhovedet for at Bif får ham.
Naturligvis skal der ikke smides et tocifret million beløb efter en lottokupon, men hvis prisen er iorden, synes jeg da også ham senegaleseren lyder interessant. Ved dog ikke helt om det lever op til Kasi-jespers ambitioner. Han ville jo gerne have en angriber som kunne være 3 valg i bundesligaen!
Logged

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24202: 28 Apr 2009, 23:59 »

Jeg vil lige for at mane alle udtalelser til jorden, fra dem der snakker om at Senghor og Jallow slog Fall af holdet... Dette er ikke korrekt!!!

Fall var slet ikke i truppen, men dette var ikke fordi han ikke var god nok, men fordi der er en regel om max antal udlændinge på holdet, og Fall blev købt efter disse var indgivet. (Nogenlunde som i Spanien) Så han var ikke spilleberettiget, derfor han ikke spillede, ikke direkte fordi de andre 2 var decideret bedre
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24203: 29 Apr 2009, 08:44 »

Han ville jo gerne have en angriber som kunne være 3 valg i bundesligaen!

Kunne det på den baggrund tænkes, at der fortsat være interesse i Wellington fra Hoffenheim?

Bif har jo selv sagt de er i brasilien, så jeg håber meget på de hiver et par talenter til danmark Opstemt

Har du et link til det? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24204: 29 Apr 2009, 09:25 »

Jeg tror generelt os danskere har det med at have for store forventninger for stort set alle udenlandske spillere i Danmark.

Som før nævnt Jallow, Katongo og så har vi jo også Alvaro Santos, Ailton & Junior. Ikke nogen af disse spillere har fået "stor succes" bevares, de har spillet godt, men det er jo ikke noget sammenlignet med Mohammed Zidan og Zuma. Jeg tror de spillere vi i Danmark får fra lande som Brasilien eller Afrika bliver set på som værende tekniske konger, og langt bedre end de danske angribere...

Måske er dansk fodbold bare ikke så ringe endda? Wink.. Måske er det os der forventer os for meget af spillere, som egentlig ikke er langt bedre end vores egne. Jeg ser Zuma og Zidan som værende de bedste udenlandske angribere vi nogensinde har haft i den danske liga, om nogen nogesinde når det stadie ved jeg ikke.. Jeg tror bare vi forventer for meget af de nye spillere (: - Derfor bliver vi skuffet.
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24205: 29 Apr 2009, 09:45 »

Jeg tror generelt os danskere har det med at have for store forventninger for stort set alle udenlandske spillere i Danmark.

Som før nævnt Jallow, Katongo og så har vi jo også Alvaro Santos, Ailton & Junior. Ikke nogen af disse spillere har fået "stor succes" bevares, de har spillet godt, men det er jo ikke noget sammenlignet med Mohammed Zidan og Zuma. Jeg tror de spillere vi i Danmark får fra lande som Brasilien eller Afrika bliver set på som værende tekniske konger, og langt bedre end de danske angribere...

Måske er dansk fodbold bare ikke så ringe endda? Wink.. Måske er det os der forventer os for meget af spillere, som egentlig ikke er langt bedre end vores egne. Jeg ser Zuma og Zidan som værende de bedste udenlandske angribere vi nogensinde har haft i den danske liga, om nogen nogesinde når det stadie ved jeg ikke.. Jeg tror bare vi forventer for meget af de nye spillere (: - Derfor bliver vi skuffet.

Vil give dig ret i de er nogle af de bedste udlandske angriber med synes du mangler en Elmander. Synes har var lige så god som de to du nævnte..
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24206: 29 Apr 2009, 09:48 »

Vil give dig ret i de er nogle af de bedste udlandske angriber med synes du mangler en Elmander. Synes har var lige så god som de to du nævnte..

Synes Zidan var en klasse over alle andre, han var sindssyg....
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24207: 29 Apr 2009, 09:59 »

Synes Zidan var en klasse over alle andre, han var sindssyg....

enig men sys nu ikke zuma var det.. bevares han lavede et godt mål men synes altså også stort set var hvad man så til ham, han scorede ikke nok og syntes tit han faldt ud af kampene mens en elmander hele tiden var på så de to bedste udenlandske angribere nogensinde i dansk fodbold = Zidan og Elmander
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24208: 29 Apr 2009, 10:10 »

Helt enig i dette..

Syntes Zuma havde EN rigtig god sæson hos fck hvor han overstrålede alle og hvor han afsluttede med saksesparket.. Tænker naturligvis på 00/01 Smiley

Men udover det, så syntes jeg han var en dygtig angriber, men ikke en af de bedste.. Bevares han har lavet andre gode mål, men som claus-vest siger så syntes jeg også han havde langt imellem sine rigtig gode kampe...

Næææ nej Abdul Sule, og Heine fernandez.. Der har vi to angribere med kontinuitet Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24209: 29 Apr 2009, 10:14 »

En Uche kan vel også klemmes ind i listen, over de bedste udlænginge i dansk bold? :-)

Btw. med de udtalelser Søren Larsen kom med i går, tror jeg godt, at vi kan skyde en hvid pil efter ham. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1612 1613 [1614] 1615 1616 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010