home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 65 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1611 1612 [1613] 1614 1615 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005929 gange)
Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24180: 28 Apr 2009, 15:28 »

Jeg var inde og se Man u og Liverpool i chl i år.
Det var den bedste stemning jeg nogensinde var set til en fodboldkamp hvor jeg har været på stadion
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24181: 28 Apr 2009, 15:50 »

Hehe nu er det ikke for at være på tværs, men jeg foretrækker nu hellere stemningen herhjemme end syd på....

Jeg så Milan - Barcelona 3-3 i 2000 på et propfyldt San Siro, fed kamp men stemningsmæssigt en led fuser...

Her for et par måneder siden var min kammerat så i Madrid og se lokalbraget mellem Real og Atletico, han sagde også det var en skuffelse, ikke nogen rigtigt vedvarende stemning.

Den bedste stemning jeg har oplevet var til Hartlepool - Chester for et par år siden, 6000 tilskuere lavede en fantastisk god stemning over 90 minutter.

Jeg tror problemet er at det er blevet meget jakkesæts agtigt at gå til fodbold i de store ligaer, hvilket trækker stemningen ud....

Ja men jeg mente nu heller ikke de store hold(Sku jeg måske have skrevet Peace )

for de store hold rundt omkring er virkelig indbegrebet af slipsefolk der får masser af sponsor billetter.. Her sidder man ned, og opfører sig civiliseret...

Jeg tænkte mere på lande som Grækenland, Serbien, Kroatien, Polen, Frankrig el... Lande hvor fanatismen er i højdsædet, og hvor man opfører sig skrupskørt og går maks amok på stadion.. Sådan skal det imo være Wink

Set i forhold til disse lande og sikkert andre mener jeg vi har lidt vej endnu, men set i forhold til hold som Man u, Chelsea, Real, barca osv mener jeg vi skaber bedre og frem for alt vildere stemning i Brøndby Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24182: 28 Apr 2009, 15:54 »

Det du siger der går da i mod ALT det jeg normalt hører både fra med og modfans Peace
Hvilke kampe var det præcist med aab Peace ?

Det kan jeg slet ikke få til at give mening Grin

Jeg bakker VK 100% op i den her lille debat. Hverken FCKs, AGFs, OBs eller FCMs er i nærheden af BIFs standard hvad angår fans og støtte pt.
Her for et par dage siden, da jeg observerede kampen mellem BIF og OB, lagde jeg virkelig mærke til den atmosfære der var gennem (næsten) hele kampen. Det var et smukt syn (sagt af FCKer).
Det kunne vi FCKere lærer meget af, da jeg kun synes at jeg/vi synger ordentligt igennem til de europæiske kampe.
Logged

Thaurat al Shabab

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24183: 28 Apr 2009, 15:59 »

Ja men jeg mente nu heller ikke de store hold(Sku jeg måske have skrevet Peace )

for de store hold rundt omkring er virkelig indbegrebet af slipsefolk der får masser af sponsor billetter.. Her sidder man ned, og opfører sig civiliseret...

Jeg tænkte mere på lande som Grækenland, Serbien, Kroatien, Polen, Frankrig el... Lande hvor fanatismen er i højdsædet, og hvor man opfører sig skrupskørt og går maks amok på stadion.. Sådan skal det imo være Wink

Set i forhold til disse lande og sikkert andre mener jeg vi har lidt vej endnu, men set i forhold til hold som Man u, Chelsea, Real, barca osv mener jeg vi skaber bedre og frem for alt vildere stemning i Brøndby Smiley

Mon ikke, du i saa fald har forvirret den kaere Newcastle lidt, hvis eksempelvis Polen skulle vaere sydeuropa :-D.

Derudover saa er det vist de faerrester klubber/fans, der ikke ser op til den vilde stemning, man nogle gange ser fra oesteuropaeiske og sydamerikanske stadions. Det er graensende til det sindssyge.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24184: 28 Apr 2009, 16:04 »

Mon ikke, du i saa fald har forvirret den kaere Newcastle lidt, hvis eksempelvis Polen skulle vaere sydeuropa :-D.

Derudover saa er det vist de faerrester klubber/fans, der ikke ser op til den vilde stemning, man nogle gange ser fra oesteuropaeiske og sydamerikanske stadions. Det er graensende til det sindssyge.

Jeg VIDSTE der var nogle der ville nævne det xD Grin

Men orkede ikke at rette det Tunge..

Det er jo så igen op til den enkelte at vurdere.. Imo så kan det aldrig blive for vildt på faxe.. Selvfølgelig skal folk ikke hamrer kanonslag af el... Men man kan aldrig gå nok amok, det er i hvertfald min klare overbevisning Smiley..

Selvfølgelig har disse lande dog visse uheldige elementer som f.eks racisme hvilket vi naturligvis ikke skal have overført herhjem til!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24185: 28 Apr 2009, 16:12 »

Jeg var inde og se Man u og Liverpool i chl i år.
Det var den bedste stemning jeg nogensinde var set til en fodboldkamp hvor jeg har været på stadion

Godt at vide.. Dette er BRØNDBY tråden. Skriv det i man u eller liverpool tråden. Godt nok er det stemning det omhandler men der er altså ingen danske hold der kan slå sådan noget Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24186: 28 Apr 2009, 20:56 »

Hvad er den forventede startopstilling til imorgen?
Trængte Farnerud til en pause eller er han ikke fast mand mere på holdet?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24187: 28 Apr 2009, 20:58 »

Willads: Læste tidligere at han følte sig slidt. Men nu er han frisk så håber duncan kan ryge på bænken Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24188: 28 Apr 2009, 21:01 »

Jo tak, jeg læste også den artikel. Jeg kan nu ikke forstå at han ikke skulle være fastmand, han har ikke levet op til forventningerne, men hans form er da i en opadgående kurve. Synes bestemt også Jallow har spillet sig til en startsplads!
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24189: 28 Apr 2009, 21:03 »

Ja lad os nu se.. Synes Jallow så lidt opgivende ud og lavede nogle fejlafleveringer mod OB men han er bestemt bedre en duncan Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24190: 28 Apr 2009, 21:07 »

Ja enig, men så længe Thomas Rasmussen er ude, og nu også Jan K så kan jeg slet ikke se meningen med Duncan starter inde, så vil han jo få endnu færre indlæg og han er jo langt fra en angriber som skaber noget på egen hånd. Ville nu gerne have han kom lidt igang, han plejer jo virkelig at være en stabil målscorer!
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24191: 28 Apr 2009, 21:09 »

Angående angrebssituationen har jeg et forslag. André Senghor fra al-ain (Ja. Samme klub som Jallow og fall) Han skulle ifølge mine kilder blive udtaget til den næste landskamp for senegal sammen med fall som han sammen med jallow slog af holdet i al-ain. 12 kampe og 11 mål i sæsonen og topscorer i den marokanske liga selvom han kun var der halvdelen af sæsonen. 23 år og mit kendskab er begrenset men har fået at vide han er teknisk stærk og en ren bomber:

http://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Senghor

Jeg ved det! billedet er mærkeligt Grin Men han er ikke model men fodboldspiller Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24192: 28 Apr 2009, 21:20 »

Bif har jo selv sagt de er i brasilien, så jeg håber meget på de hiver et par talenter til danmark Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24193: 28 Apr 2009, 21:25 »

Angående angrebssituationen har jeg et forslag. André Senghor fra al-ain (Ja. Samme klub som Jallow og fall) Han skulle ifølge mine kilder blive udtaget til den næste landskamp for senegal sammen med fall som han sammen med jallow slog af holdet i al-ain. 12 kampe og 11 mål i sæsonen og topscorer i den marokanske liga selvom han kun var der halvdelen af sæsonen. 23 år og mit kendskab er begrenset men har fået at vide han er teknisk stærk og en ren bomber:

http://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Senghor

Jeg ved det! billedet er mærkeligt Grin Men han er ikke model men fodboldspiller Smiley

Jeg syntes ikke vi skal kaste et tocifret million beløb efter en "lottokupon", som jeg ser de flest af de der unge afrikanske spiller.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24194: 28 Apr 2009, 21:27 »

Mange afrikanske spillere har da/har haft succes i suppen Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1611 1612 [1613] 1614 1615 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010