home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 55 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1610 1611 [1612] 1613 1614 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005917 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24165: 28 Apr 2009, 13:34 »

Nej, det er ikke så normalt, for så skule du nok undre dig over cirka 500 sider af denne tråd. Jeg vil skyde på at de cirka er det antal der er snakket om stemning i den her tråd. Smiley
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24166: 28 Apr 2009, 13:35 »

Det er også iorden, og vi svarede bare Smiley

Så må det sgu være Lorenzens tur! Kom nu Kent, prøv ham af inden kontrakten udløber. Jönsson og Maxsson i midterforsvaret, og så ligner det Randrup og Wass på backsene igen.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24167: 28 Apr 2009, 14:03 »

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til at vi er uden Jan K i morgen...

Syntes det er positivt hvis vi ser på det spillemæssige men omvendt har vi ingen derude der kæmper defensivt som han gør... Faktisk anser jeg det for værende vigtigt at vi ikke giver 1-0 målet væk for så skal vi op og lave to.. Hvilket jeg tvivler på at vi kan..

Derfor skal vi bruge en derude som også kan arbejde def... Måske en midtbane der ser sådan her ud

Holmen-Gisla-Jon-MKD

Og så smække bischoff ned i midterforsvaret, hvis han da ellers er skadesfri... Tror det ville virke Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24168: 28 Apr 2009, 14:04 »

Måske fordi at folk var "bange" for at OB sang højere end Faxe, da det jo altid lyder højere når man selv står det sted hvor der synges.

Faxe er generelt en skuffelse i forhold til hvad den bliver gjort til...

Nu har jeg set Brøndby - AaB 3 gange, den ene gang stod jeg blandt AaBs fans, og det er så fair nok at man kan høre AaBs fans.

De to andre gange har jeg siddet midt på familietribunen, og skal klart indrømme at jeg var skuffet, der var lige en smule jubel når Brøndby scorede, men ellers intet....
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24169: 28 Apr 2009, 14:08 »

Faxe er generelt en skuffelse i forhold til hvad den bliver gjort til...

Nu har jeg set Brøndby - AaB 3 gange, den ene gang stod jeg blandt AaBs fans, og det er så fair nok at man kan høre AaBs fans.

De to andre gange har jeg siddet midt på familietribunen, og skal klart indrømme at jeg var skuffet, der var lige en smule jubel når Brøndby scorede, men ellers intet....

Det du siger der går da i mod ALT det jeg normalt hører både fra med og modfans Peace
Hvilke kampe var det præcist med aab Peace ?

Det kan jeg slet ikke få til at give mening Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24170: 28 Apr 2009, 14:09 »

Faxe er generelt en skuffelse i forhold til hvad den bliver gjort til...

Nu har jeg set Brøndby - AaB 3 gange, den ene gang stod jeg blandt AaBs fans, og det er så fair nok at man kan høre AaBs fans.

De to andre gange har jeg siddet midt på familietribunen, og skal klart indrømme at jeg var skuffet, der var lige en smule jubel når Brøndby scorede, men ellers intet....

Hvilken kamp snakker du om der? 3-3 kampen må jeg indrømme det var lidt skuffende på tribunen men at AaB's fans skulle være bedre end vores ligger ligeså langt ude som en femmer i rummet! Huh
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24171: 28 Apr 2009, 14:11 »

Han nævner nu ikke at deres fans er bedre end vores, hvilket også er pænt langt fra sandheden Wink

Men jeg må virkelig erkende at jeg ikke forsår det.. Faxe tribunen er den ubestridt bedste tribune herhjemme til stemning, og møder anderkendelse fra både med og modspillere og enda fra fans af andre hold..

Siger du hermed at de alle tager fejl Peace ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24172: 28 Apr 2009, 14:12 »

Nå ok misforstod det med aabs fans Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24173: 28 Apr 2009, 14:20 »

Jeg sagde ikke at AaBs fans var bedre, det ved jeg de ikke er...

Jeg så AaBs 1-0 sejr i Marts sidste år, der stod jeg blandt AaBs fans, fair nok at man så ikke kan høre hvad der sker i den anden ende....

Men i 2-0 sejren til Brøndby i efteråret og 3-3 kampen her for nylig sad jeg med en ven midt på familietribunen, og der må jeg indrømme at jeg ikke synes det var noget specielt....

Hermed skal jeg selvfølgelig ikke drage alle Brøndbv kampe over en kam...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24174: 28 Apr 2009, 14:21 »

Truppen mod åb

01 Michael Tørnes
16 Stephan Andersen
02 Anders Randrup
03 Max von Schlebrügge
06 Samuel Holmén
07 Kasper Lorentzen
09 Alexander Farnerud
11 Morten Duncan Rasmussen
14 David Williams
15 Jon Jönsson
20 Stefan Gislason
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
26 Mike Jensen
29 Daniel Wass
34 Pierre Kanstrup

Andersen
Wass - Schlebrügge - Jönsson - Randrup
Krohn-Delhi - Gislason - Holmén - Farnerud
Dunken - Jallow


0-2
Jallow, Jönsson! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24175: 28 Apr 2009, 14:24 »

Jeg sagde ikke at AaBs fans var bedre, det ved jeg de ikke er...

Jeg så AaBs 1-0 sejr i Marts sidste år, der stod jeg blandt AaBs fans, fair nok at man så ikke kan høre hvad der sker i den anden ende....

Men i 2-0 sejren til Brøndby i efteråret og 3-3 kampen her for nylig sad jeg med en ven midt på familietribunen, og der må jeg indrømme at jeg ikke synes det var noget specielt....

Hermed skal jeg selvfølgelig ikke drage alle Brøndbv kampe over en kam...

Den sidste år i Marts er også den ringeste hjemmebane stemning vi har haft siden årtusindskiftet(Aner ik hvad vi har haft inden da af dårlige) Det var bare den værste dag ever på faxe, folk sang ikke, var uengagerede, og det var generelt bare skidt... så nej undrer mig ik at du ikke hørte så meget den dag...

Den dag vi vandt 2-1 forstår jeg dog ikke.. det må være farvede øre.. For den dag husker jeg tydeligt og der var super stemning på faxe fra start til slut.. Vi vandt enda hvilket naturligvis hæver stemningen endnu mere... Det kan jeg simpelthen ikke forstå Peace

Den sidste har jeg ikke set så kan ikke udtale mig Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24176: 28 Apr 2009, 14:35 »

Newcastle: 3-3 kampen kan du ikke bruge til noget. Pokalkampe bliver aldrig taget voldsomt alvorligt, så den bør du ikke regne med. Peace
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24177: 28 Apr 2009, 14:45 »

Den sidste år i Marts er også den ringeste hjemmebane stemning vi har haft siden årtusindskiftet(Aner ik hvad vi har haft inden da af dårlige) Det var bare den værste dag ever på faxe, folk sang ikke, var uengagerede, og det var generelt bare skidt... så nej undrer mig ik at du ikke hørte så meget den dag...

Den dag vi vandt 2-1 forstår jeg dog ikke.. det må være farvede øre.. For den dag husker jeg tydeligt og der var super stemning på faxe fra start til slut.. Vi vandt enda hvilket naturligvis hæver stemningen endnu mere... Det kan jeg simpelthen ikke forstå Peace

Den sidste har jeg ikke set så kan ikke udtale mig Wink

synes bare ikke det var noget specielt, men igen, vil ikke drage alle kampe over en kam.... er udemærket godt klar over at Faxes ry ikke er opstået af den blå luft... Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24178: 28 Apr 2009, 15:01 »

Det er skam fair nok Smiley

Kan jo ikke vide hvad du havde forventet, og SÅ fantastisk er det dog heller ikke... Vi er de bedste herhjemme men i forhold til mange sydeuropæiske lande ku det til tider være bedre Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24179: 28 Apr 2009, 15:25 »

Det er skam fair nok Smiley

Kan jo ikke vide hvad du havde forventet, og SÅ fantastisk er det dog heller ikke... Vi er de bedste herhjemme men i forhold til mange sydeuropæiske lande ku det til tider være bedre Smiley

Hehe nu er det ikke for at være på tværs, men jeg foretrækker nu hellere stemningen herhjemme end syd på....

Jeg så Milan - Barcelona 3-3 i 2000 på et propfyldt San Siro, fed kamp men stemningsmæssigt en led fuser...

Her for et par måneder siden var min kammerat så i Madrid og se lokalbraget mellem Real og Atletico, han sagde også det var en skuffelse, ikke nogen rigtigt vedvarende stemning.

Den bedste stemning jeg har oplevet var til Hartlepool - Chester for et par år siden, 6000 tilskuere lavede en fantastisk god stemning over 90 minutter.

Jeg tror problemet er at det er blevet meget jakkesæts agtigt at gå til fodbold i de store ligaer, hvilket trækker stemningen ud....
Logged

Sider: 1 ... 1610 1611 [1612] 1613 1614 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010