home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 109 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1609 1610 [1611] 1612 1613 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005978 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24150: 27 Apr 2009, 16:31 »

Han spiller da for en østrigsk klub så hvorfor ikke? Opstemt

Hov vent nu ved jeg det.. der er større kluber efter ham Skuffet
Kan det i øvrigt passe vi er røget ned og blevet landets 4-5 rigeste klub? Aab havde 250 mio. OB 210 og fck har sikkert ligeså meget. Og ved ikke med FCM men vi har ihf. en 183 mio har jeg læst på det seneste Huh
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24151: 28 Apr 2009, 12:11 »

Han spiller da for en østrigsk klub så hvorfor ikke? Opstemt

Hov vent nu ved jeg det.. der er større kluber efter ham Skuffet
Kan det i øvrigt passe vi er røget ned og blevet landets 4-5 rigeste klub? Aab havde 250 mio. OB 210 og fck har sikkert ligeså meget. Og ved ikke med FCM men vi har ihf. en 183 mio har jeg læst på det seneste Huh

Det skulle i hvertfald på ingen måde undrer mig at vi er røget derned omkring.. Vi har igennem de senere år ikke rigtigt fået solgt nogle store spillere til gode beløb, vi har ikke været i europa, og vi har ikke vundet særlig mange titler..

Hører ofte at vi har haft underskud efter årsregnskaberne, og når vi ikke får pengene ind den anden vej ved hjælp af sportslig succes som er det primære vi satser på, så er det klart at Økonomien skranter lidt..

OB virker til at have fået bygget et godt økonomisk fundament op ( hører jeg i hvertfald tit om i pressen) og de har fået solgt spillere for omkring 80 mio det seneste års tid.. Så det sku ik undrer mig at deres samlede balance er deroppe omkring..

Fck er naturligvis en magtfaktor rent økonomisk i dansk fodbold og har længe været det Smiley... Man kan hade fck på mange måder, hvilket jeg i den grad gør, men det arbejde Don Ø har gjort derinde må man alligevel anderkende på sin vis.. De har år efter år kæmpe overskud(minus lige i år måske) og tjener penge på mange andre ting end fodbold.. Plus at de ovenikøbet har haft succes i europa hvilket også har været indbringende... Så kan ik forestille mig andet end at de er langt foran os.. Men heldigvis er flest penge ik = guld Cool

AaB har lige været i CL og det har vel givet dem en pæn sum på omkring 80-100 mio.. PLus de røg videre i uefaen, hvor de spillede to gange for fuldt stadion.. Derudover er Lynge en økonomisk klog mand der altid har solgt dyrt og købt billigt.. Så på baggrund af det, kan jeg ikke forestille mig at de IKKE er en pæn sjat foran os Peace

FCM kan jeg godt være i tvivl om.. De har ganske vidst solgt en pæn slat spillere for nyligt, for en fin sum, men er stadig en ung klub, der endnu ikke har vundet en titel eller haft overdrevet succes i europa. Ved dog ikke havd fcm tjener på udover fodbolden så har svært ved at udtale mig om dem Peace

Så alt i alt ku jeg godt forestille mig at vi ligger nr 4 rent økonomisk i DK.. Dertil skal man så lægge at vi har Kasi Jesper som sponsor som åbenbart giver en god slat penge hver gang klubben har behov for det Smiley.. Såå helt skidt kan det ikke se ud, og vi så jo i sommers at vi har råd til at hente dyrt på markedet.. Selvom et par af de køb stadig lader MEGET tilbage at ønske (Jan K, Farnerud)  crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24152: 28 Apr 2009, 13:07 »

Nu er jeg ved at være trær af de skide OB fans som siger at de sang højere end os!?
Kan det virkelig passe?
De siger også at de ikke kunne høre os nede i deres ende, og har hørt fra en at man mange gange kunne høre deres lortefans i TV? Nogen som giver dem ret?!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24153: 28 Apr 2009, 13:11 »

Undskyld jeg spørger, men hvorfor vil du gerne have sådan noget at vide? Det har jo ikke indflydelse på Brøndbys spil eller noget som helst.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24154: 28 Apr 2009, 13:14 »

Nu er jeg ved at være trær af de skide OB fans som siger at de sang højere end os!?
Kan det virkelig passe?
De siger også at de ikke kunne høre os nede i deres ende, og har hørt fra en at man mange gange kunne høre deres lortefans i TV? Nogen som giver dem ret?!

Selvfølgelig sang OB's fans ikke højere end os. Det har de aldrig gjort og vil aldrig gøre. Selvom der var mange ob fans, havde vi altså en af forårets stemning til den kamp. Nægter at tro på, at de sang højere end os.

Og du skal ikke tage dig af om man kunne høre dem i tv. TV3 kan sidde og justere lydstyrken, som de vil have det.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24155: 28 Apr 2009, 13:17 »

Undskyld jeg spørger, men hvorfor vil du gerne have sådan noget at vide? Det har jo ikke indflydelse på Brøndbys spil eller noget som helst.

Da det er Brøndby tråden, kan man vel sagtens diskutere noget fanmæssigt Peace.. Der står jo ingen steder at tråden kun er forbeholdt fodbolden på banen..

Tilskuerne spiller også en stor rolle i Brøndby, hvorpå det er et fint disk emne Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24156: 28 Apr 2009, 13:18 »

Så kampen på TV, og bifferne sang oftere end OBerne.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24157: 28 Apr 2009, 13:19 »

Da det er Brøndby tråden, kan man vel sagtens diskutere noget fanmæssigt Peace.. Der står jo ingen steder at tråden kun er forbeholdt fodbolden på banen..

Tilskuerne spiller også en stor rolle i Brøndby, hvorpå det er et fint disk emne Peace
Selvfølgelig, men kan ikke se hvad et fansangs emne skal diskuteres. Det er vel ikke et problem?

Jeg tør da godt erkende at Brøndby nok har Danmarks bedste fans, når det kommer til sange osv. Stemningen er rigtig god og slår også FCK's stemning.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24158: 28 Apr 2009, 13:21 »

Nej men man kan sagtens diskutere ting selvom man er enige, og jeg vil da nok mene at der er et problem..  Patrick spørger jo om OB virkelig sang højere end os, hvilket han anser som værende et problem Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24159: 28 Apr 2009, 13:25 »

Hold da op, som verdenskrig siger, så spiller stemningen en stor rolle i Brøndby, og generelt i den danske liga her i de nye tider. Det handler om fodboldklubben Brøndby på en eller anden måde, derfor er det oplagt at skrive det i den dertil indrettede tråd.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24160: 28 Apr 2009, 13:27 »

Selvfølgelig, men kan ikke se hvad et fansangs emne skal diskuteres. Det er vel ikke et problem?

Jeg tør da godt erkende at Brøndby nok har Danmarks bedste fans, når det kommer til sange osv. Stemningen er rigtig god og slår også FCK's stemning.

Dette er heller ikke et forum hvor vi skal sidde og finde problemstillinger, for derefter at løse dem. Vi debatterer alt mellem himmel og jord som har relation til Brøndby, med brugere som interesserer sig for fodbold og fodboldspil, og ikke Brøndby specifikt.

OB's fans kunne høres en enkelt gang, og det var da TV3+ valgte at justere lyden. Da de så kort efter justerede den igen, var der kun FAXE der kunne høres.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24161: 28 Apr 2009, 13:28 »

Ja ja, men jeg som FCK-fan spørger bare til hvorfor det lige er relevant at OB muligvis sang højere end Brøndby.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24162: 28 Apr 2009, 13:30 »

Ja ja, men jeg som FCK-fan spørger bare til hvorfor det lige er relevant at OB muligvis sang højere end Brøndby.

Fordi det er relevant for stemningen i Brøndby. Du behøver altså ikke sætte spørgsmålstegn ved alting. Wink
Så kan man også spørge sig selv om det er relevant at du nævner du er FCK-fan. Wink
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24163: 28 Apr 2009, 13:31 »

Måske fordi at folk var "bange" for at OB sang højere end Faxe, da det jo altid lyder højere når man selv står det sted hvor der synges.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24164: 28 Apr 2009, 13:31 »

Nej nej, men undrede mig bare. Det er vel normalt?

Btw. I er uden Van Der Schaaf og Jan K imorgen: http://www.bold.dk/nyt/Broendby-uden-Remco-og-Jan-K
Logged

Sider: 1 ... 1609 1610 [1611] 1612 1613 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010