home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 111 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1608 1609 [1610] 1611 1612 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005981 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24135: 27 Apr 2009, 12:25 »

Helt enig med dig pluto..

Jallow er på ingen måde en targetmand.. Han er en killer som du siger, og en mand der søger dybden i langt større grad en Bernburg.. Bernburg er omvendt en mere kontrollerende spiller der er bedre skolet, og bedre teknisk... Samtidigt med at han er fysisk bedre..

Disse ting skal man have for at være en god targetmand, men Bernburg er ikke den stationære targetmand.. Han involderer sig meget i spillet og rykker i hullerne... Derfor kommer han også ofte frem til chancer Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24136: 27 Apr 2009, 12:28 »

Desuden skal bernburg heller kke afløse jallow, men Duncan.. Og imo er Bernburg, duncan overlegen på SAMTLIGE kompetence områder på en fodboldbane Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24137: 27 Apr 2009, 12:39 »

Desuden skal bernburg heller kke afløse jallow, men Duncan..

Er jeg godt klar over, da snakken gik på Dunkens afløser. Wink

Men som sagt, så ser jeg ikke Bernburg som værende den mand, der skal afløse ham.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24138: 27 Apr 2009, 12:42 »

Hvad mener du da helt præcist at Bernburg mangler for at han sku være den ideele afløser ?

Vi har haft den her disk en del gange før, men jeg savner stadig et konkret svar på HVORFOR Bernburg ik skal til Brøndby.. Et argument hvor du siger at han bare ikke skal, er ikke godt nok i min verden Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24139: 27 Apr 2009, 12:51 »

Hvad mener du da helt præcist at Bernburg mangler for at han sku være den ideele afløser ?

Vi har haft den her disk en del gange før, men jeg savner stadig et konkret svar på HVORFOR Bernburg ik skal til Brøndby.. Et argument hvor du siger at han bare ikke skal, er ikke godt nok i min verden Peace

Argumentet er vel, at Zone ikke mener at Bernburg er god nok Wink

Jeg har set nogle Nordsjælland kampe og er (devsærre) ved at synes at Bernburg kan forstærke os. Så må utrolig nok give VK ret Græder Selvom jeg stadig tror og håber at Duncan kan komme igang. Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24140: 27 Apr 2009, 12:54 »

Hvad mener du da helt præcist at Bernburg mangler for at han sku være den ideele afløser ?

Vi har haft den her disk en del gange før, men jeg savner stadig et konkret svar på HVORFOR Bernburg ik skal til Brøndby.. Et argument hvor du siger at han bare ikke skal, er ikke godt nok i min verden Peace

Fordi han har en fortid i FCK Rullende Øjne

Men vil I ikke ham, så tager jeg gerne imod ham i løvehulen Grin Han er en god spiller, som jeg som sagt mener kan løfte mange hold. Ikke nødvendigvis på grund af hans individuelle kvaliteter, men fordi han løfter sine medspillere. Han er ikke den hurtigste, den stærkeste eller den teknisk dygtigste. Han er god på alle punkter, men det er hans mentalitet og hans spilforståelse der gør, at hans medspillere kan profitere på ham som spiller.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24141: 27 Apr 2009, 13:22 »

Nu er der faktisk kun 2 cm forskel på Bernburg og Jallow, så en helt vildt høj fætter i forhold til Jallow er han dog ikke..

Men mener helt sikkert at hans kropsstyrke, hans formåen at finde medspillere og hans tekniske kunnen kan forstærke os meget, og med Bernburg, Farnerud, Agger og Jallow har vi et angreb som både kan med låget (Jallow og Bernburg), med fødderne (Bernburg, Farnerud) og har hurtighed til at løbe i hullerne (Jallow, Bernburg, Agger).
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24142: 27 Apr 2009, 14:04 »

Jeg synes helt klart at Bernburg vil kunne forstærke holdet... havde faktisk lidt håbet på vi hentede ham allerede sidste sommer...
Jeg tror virkelig han også ville passe fint ind i KN's spillestil, da han er virkelig god at spille den op på, så han enten kan lægge den af eller selv skabe noget... Lige netop dette har duncan bevist flere gange at han absolut ikke kan ticked off

Ellers kan vi vel bare hente Adriano, der jo er blevet fritstillet i Inter Tunge... heh... han er da i hvert fald boksspiller Djævel
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24143: 27 Apr 2009, 14:06 »

Så kan Adriano og Duncan gå i byen sammen, slås indbyrdes på banen og rejse væk og gemme sig, enten i Århus eller Rio. Tunge

Det bliver spændende at se hvilke navne der bliver nævnt når vi kommer tættere på sommeren og transfervinduet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24144: 27 Apr 2009, 14:13 »

Det ved jeg ikke.. Som jeg skriver tidligere, er det gået min næse forbi.
Jeg beklager jeg har kaldt Duncan noget grimt og undskylder derfor.

Cencur: Har jeg ikke givet en god begrundelse nok?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24145: 27 Apr 2009, 15:29 »

At Bernburg er samme type som Jallow, nemlig den lille hurtige, og ikke en targetmand. At Bernburg er bedre fysisk, er jeg enig med dig i, men det er også imo det eneste punkt, at han er bedre. Smiley
Såvidt jeg har kunne læse mig til, er Duncan og Bernburg nogenlunde samme størrelse.
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24146: 27 Apr 2009, 16:02 »


Sidst men ikke mindst var det jo alt for nice at have voldspsykopaten Arek nede foran os igen, så vi kunne håne ham Opstemt.. Der var btw også nok en grund til at han valgte at spille ned mod faxe først..


Nu er manden, mig bekendt, ikke dømt endnu.. Skal vi ikke vente med at dømme ham for vold, før det danske retssystem har besluttet sig?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24147: 27 Apr 2009, 16:10 »

Så kan Adriano og Duncan gå i byen sammen, slås indbyrdes på banen og rejse væk og gemme sig, enten i Århus eller Rio. Tunge
Det bliver spændende at se hvilke navne der bliver nævnt når vi kommer tættere på sommeren og transfervinduet.

Grin Opstemt

Nå men nu til angriber diskussionen. Vi mangler en angriber. Det er de fleste nok klar over. Søren larsen og Bernburg er blevet nævnt. Synes de begge ville være klasseangribere i suppen og er begge bedre end duncan som nok skal erstattes. Kan ikke huske hvad han hedder men der var en eller anden der har en rekord for 36 mål eller noget i hele europa i denne sæson han spiller for salzburg eller noget. Researcher lige lidt..... imens jeg gjorde det fandt jeg også tom de sutter ( Grin ) Fra anderlecht som er topscorer i den belgiske. MArc Janko hed målslugeren fra salszburg! 35 LIGAMÅL i denne sæson i den østrigske liga Shockeret

Og det skal nævnes at jeg ikke er her til sommer for at følge med i vores transfers Græder

BTT. Hvad synes i om sutter og janko? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24148: 27 Apr 2009, 16:18 »

Fordi han har en fortid i FCK Rullende Øjne

Præcis. Tunge

Spøg til side.. Men synes ofte, at han ikke leverer varen mod de store hold, han er endnu uprøvet på højeste niveau. Forstået på den måde, at Nordsjælland ikke er noget tophold. Desuden burde det også være muligt at hente en med samme kvaliteter til en billigere penge, end den de meget vel vil forlange (20+).

BTT. Hvad synes i om sutter og janko? Smiley

Sutter siger mig nada, mens jeg har set og hørt lidt om Janko, som kunne være spænende nok at få til, men som jeg ikke tror vil til os, da der skulle være interesse fra større hold.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24149: 27 Apr 2009, 16:25 »

Hehe, Janko er jo total urealistisk Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 1608 1609 [1610] 1611 1612 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010