home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 125 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1607 1608 [1609] 1610 1611 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005695 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24120: 26 Apr 2009, 23:09 »

Hverken Max Von eller Stephan Andersen skal score målene for os, udover det har du ret i at de er vigtige spillere.

Når han så gør og scorer, så er det vel pisseligemeget? Jeg synes heller ikke om ham som fodboldspiller, men lige nu skal vi bruge hans fightervilje, arbejdsiver og skud.
Når han er købt for at score og gøre en trussel med sit skud, skal han imo. være en trussel HVER GANG.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24121: 26 Apr 2009, 23:10 »



hehe, se min "ting" altså den der lille besked man har i bunden af sine indlæg:D

Signatur. Wink
Ja, det skrev de Mikkellas tidligere. Synes stadig ikke det er okay. Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24122: 26 Apr 2009, 23:11 »

En ting kan slås fast i dag: vi vinder mangler en angriber der kan lave mål, og en midtbanespiller der kan lave indlæg. Det er lige til at få lange løg af, at vi ikke kan kunne en skid, når vi nærmede os odenses målfelt.

Selvom jeg stadig er skuffet, så tror jeg stadig på guldet!

Så enkelt kan det i virkeligheden siges, men vil dog gerne tilføje et par småting..

Jeg har bidt mærke i et par ting i dag, der gør at vi har UTROLIGT svært ved at score hvis bare modstanderen har en smule organisatorisk talent..

For det første mangler vi som LFC så rigtigt siger BEVÆGELSE... Der er absolut ingen bevægelse for boldholderen, specielt ikke når bagkæden har bolden i fødderne, hvilket ofte resulterer i en lang håbløs bold som vi får lige i hovedet igen..
Jeg mener vi har en mase spillere der kan noget forskelligt og egentlig har vi en bred vifte af kompetencer på vores hold, problemet er bare at de ikke bevæger sig for hinanden...

Det gør at vi konstant må spille på tværs eller bagud, eller som sagt at hælde bolden frem..

Dertil mener jeg Kent begår en taktisk brøler i dag!
Det giver ingen mening at starte inde med Duncan i angrebet, når vi har to kanter der hver i sær ikke ejer skyggen af kreativitet... Hverken jan K eller holmen kan slå et indlæg og de prøver utroligt sjældent.. Derfor får Duncan bolden for ofte i fødderne hvor han vel mister den 8 ud af 8 gange(overdrivelse fremmer forståelsen).. I efteråret var vores spil lagt an på mange indlæg og spil i boksen og her var Duncan god.. Men her i foråret bliver spillet presset mere over midten..

Problemet er at når vi så endelig slår et kvalificeret indlæg så står Duncan og kryddrer røv ved den modsatte stolpe af hvor bolden kommer.. Det er et resultat af manglende fodboldforståelse, og manglende acceleration hvilket man også behøver for at kommer før sin modstander... i dag så vi det jeg har ment all time..

Duncan passer ikke på vores hold, og bør sælges til sommer, så vi kan hente Bernburg som jeg anser for værende en langt bedre boldspiller men mindst lige så farlig Smiley

Bortset fra det syntes jeg vi spiller en godkendt kontrolleret kamp, hvor vi intet giver væk bagtil, og er piv hamrende uheldige med ikke at score det førløsende 1-0 mål.. Vi har mange hele og halve chancer, men skaber vel kun en gang den gennemspillede chance der burde give mål (jallow i første halvleg)..

Nok snak nu karaktere

Stephan: 7- Står en god og sikker kamp, og er aggressiv de gange han skal i feltet!

Wass: 4 - God defensiv, skidt offensiv, hvor han vel ikke havde et kvalificeret indlæg?..

Randrup 4 - Samme som wass

Max: 7 - Bund hamrende solid, vinder alle nærkampe, men er ikke god nok i det opbyggende hvor han imo for tit tyr til den lange aflevering..

Remco: 7 - Taber enkelte dueller til Nyren som også et et fysisk monster, men ellers en stille dag på kontoret hvor han gør det man kan forlange!

Gislason: 2-4 - Jeg er SÅ skuffet overhans mangel på autoritet, teknik, vildskab, kreativitet, ja faktisk alt.. Jeg er så træt af den mand, at han er anfører er mig en gåde.. Syntes han sænker alt tempo i vores spil.. Placerer sig dog ganske fornuftigt hvis han skal have bare lidt ros.. Men sagen er klar.. Jeg kræver Jon ind på den plads!

Holmen: 4-7 - Spiller faktisk en god kamp i dag, og ser omsider ud til at være kommet op i omdrejninger.. Smider af og til lidt for meget væk, men han er KLASSER over det han leverede i starten af foråret, og hans pres og til tider gode kombinationer er godt at se Thumbs Up

Jan K: 00 - Jeg spørger det samme som altid.. Var han overhovede på banen.. Han smider ALT hvad han har i fødderne enten til en modstander eller ud over sidelinjen.. Udfordrer aldrig, skaber intet, er en konstant hindring for os.. Og så kan han ikke det han er købt for.. Ramme målet på langskud... Han skal UD og så forlanger jeg kvalitet på den plads..

MKD: 7 - Stakkels MKD.. Dribler, udfordrer, prøver, er kreativ, og omkring ham står der desværre en offensiv der ikke bevæger sig ordentligt for ham.. God kamp af vores gode teknikker, og er tæt p åat få en assist til jallow.

Jallow: 4 - Man ser ik så meget til ham, men han deltager fint i spillet, er i perioder farlig.. Men mangler altså at blive endnu bedre rent taktisk for hvor han skal placerer sig ved indlæg.. Men godkendt kamp og han kom frem til lidt..

Duncan: 2 - er bare ikke god nok Peace

Bortset fra det var det en fed fed dag på faxe i selskab med GE, LFC, Zone, Absa, og BenMusalho Opstemt... Rigtig nice sleskab Thumbs Up Thumbs Up

Btw: Hvis nogle vil gense kampen er den på tv2sport nu Opstemt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24123: 26 Apr 2009, 23:13 »

Han har spillet 21 kampe, som er stort set hver eneste kamp. Skader til Runström og karantæner til Fall må vel ha' resulteret i et par startpladser for Utaka?

Det er slet ikke det han skrev. Han skrev at OB lukkede færre mål ind, og det ville sikre dem andenpladsen foran Brøndby. Skrev bare at det var noget vås.

Du skriver vist bare for at få en debat op for at køre, og det er også helt iorden. Men lad nu knægten selv tage diskussionen han startede, hvor han nævner at Duncan er boldmongol, OB både ender over Brøndby og lukker færre mål ind og at fordi FCK har en bred truppe, så vinder de mesterskabet fordi de ikke kan tabe dumme kampe, som Brøndby's imod Horsens.

Som jeg skrev, er de fleste kampe startet fra bænken, hvis man skal gå ud fra deres officielle hjemmeside  Wink
Og Runström kan ikke have været særlig meget skadet, han har trods alt spillet flere kampe end Utaka.

Jeg bevægede mig slet ikke ind på det med OB/Brøndby indkasserede mål, jeg kommenterede på Nordstrand tingen.

Nej jeg skriver mest af alt fordi jeg fik ondt af ham. Det er i orden at hagle en ned, hvis han tydeligvis ikke har styr på sine facts, men det mener jeg trods alt han har med Utaka/Nordstrand/Duncan, som var de tre ting jeg gik ind i  Wink At han så ikke er den bedste på siden til at formulere sig, er hvad det er. Så nej ikke for at få nogen debat op at køre, men fordi jeg synes at du hævdede dig på bekostning af ham, uden selv at have dine facts i orden vel og mærke.  Smiley
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24124: 26 Apr 2009, 23:15 »

Signatur. Wink
Ja, det skrev de Mikkellas tidligere. Synes stadig ikke det er okay. Peace

tak for hjælpen  Wink
Logged

Thaurat al Shabab

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24125: 27 Apr 2009, 10:02 »

Lige en kommentar til karaktererne VK har givet... synes ikke wass fortjener mere end et 2-tal... det var ikke bare indlæggene der var virkelige dårlige. synes han virkede febrilsk hver gang han havde bolden. han er bare ikke god nok  Skuffet AR er langt bedre, og synes egentlig han gjorde det ok på venstre backen.

Synes Jallow var god i går. Det er virkelig dejligt at se hvor meget han kæmper for sagen, og han jagter for det meste selv de mindste chancer. (F.eks. da han piller bolden fra Helveg på baglinjen, hvor duncan næsten får scoret).

Jeg har så også lige en lille tanke... HVORFOR blev Jallow skiftet ud i stedet for farnerud... jeg sad helt klart og ventede på at Duncan skulle tages ud. Bliver virkelig indebrændt når jeg ser ham spille. Han er ALT for langsom, og når han prøver at tæmme bolden og lægge den af, hopper bolden for det meste fra ham. Synes det virkede som om vi lagde spillestilen lidt om i går, så dunken kunne få flere indlæg, men synes ikke indlæggene havde kvalitet nok (WASS!!??!  crazy), medmindre de kom fra MKD.

Jeg er helt klart også tilhænger af at dunken skal væk til sommer, og så ville Bernburg være meget spændende at se i BIF-trøjen  Thumbs Up
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24126: 27 Apr 2009, 10:21 »

Hvis Duncan skal væk, føler jeg vi skal erstatte ham med en anden targetman. Duncan er virkelig en god targetman, og igår der fik han de bolde han gerne vil have. Det har han ikke fået så mange kampe før.. Ihvertfald under Kent. Imo. tror jeg at han kan få hul på bylden.

Omkring et salg. Syntes vi skal have slå koldt vand i blodet. Vi har tidligere set ham banke kasser ind. Kan godt forstå hvorfor kent lader ham spille. Tror han ser en muglighed i ham, ligesom jeg personligt gør..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24127: 27 Apr 2009, 10:27 »

Nej men du har helt ret i det du siger..

Omvendt så skal man spørge sig to ting.. Gjorde randrup det bedre, og hvad er vigtigst for en back..

Jeg mener personligt at det defensive vægter langt større end det offensive hos en back.. Han er forsvarsspiller hvilket betyder at hans primære opgave på banen er at forsvare. Det gjorde Wass til UG i går hvor han vel dårligt lod absalonsen komme igennem en gang.. Samtidigt prøver han at deltage i det offensive, men hans indlæg lader ofte meget tilbage at ønske.. Dog indgår han til tider i gode kombinationer med andre på flanken..

Jeg syntes på baggrund af det at 4 er berettiget Smiley

Syntes også Jalloe leverede fint i går, rent fightermæssigt, og af og til kombinerede han godt med andre.. Jeg mener blot at hans taktiske foståelse for hvem der søger hvilken stolpe skal forbedres.. Det samme kan i øvrigt siges om Duncan i går..

Når man ser at spillerne bare ikke kan slå et indlæg til bagerste burde man måske prøve at søge forreste stolpe bare en gang Smiley.. Det var ikke tilfældet og det var jeg faktisk ret pissed over i kampen.. Godt nok var indlæggene dårligt men de kom ofte til forreste stolpe hvor en ob'er lige så let ku heade den væk.. Ikke godt nok, og derfor kun 4 til jallow, og 2 til Dunken Peace

Thumbs Up

Sidst men ikke mindst var det jo alt for nice at have voldspsykopaten Arek nede foran os igen, så vi kunne håne ham Opstemt.. Der var btw også nok en grund til at han valgte at spille ned mod faxe først..

Anne smadrer ikke sig seeelv!! Anne smadrer ikke sig seeeelv!! Anne smadrer ikke sig seeelv!!! AAAREK HJÆÆÆÆLPER TIIIIL!!!!!! Djævel




Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24128: 27 Apr 2009, 10:57 »

Jeg er helt klart også tilhænger af at dunken skal væk til sommer, og så ville Bernburg være meget spændende at se i BIF-trøjen Thumbs Up

Bernburg har intet at komme efter hos os. Han er den bevægeligt type, og der har vi Jallow og Farnerud. Vi skal have en Søren Larsen eller en der minder meget om ham, for Dunken er bare ikke god nok.

http://www.bold.dk/nyt/Remco-slog-igen-skulderen-af-led
You gotta love that man! Opstemt

De skyldes at han dårligt har afsluttet i foråret. Læste en blog indlæg for ikke så længe siden, hvor der stod, at han kun har haft to afslutninger dette forår, da han ikke passer ind i Kent's system.

Nu med link: http://www.tipsbladet.dk/blog/mads-davidsen-blog/madsd/2009-04-19-broendby-og-duncan-maa-skilles
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24129: 27 Apr 2009, 11:02 »

Bernburg har intet at komme efter hos os. Han er den bevægeligt type, og der har vi Jallow og Farnerud. Vi skal have en Søren Larsen eller en der minder meget om ham, for Dunken er bare ikke god nok.

http://www.bold.dk/nyt/Remco-slog-igen-skulderen-af-led
You gotta love that man! Opstemt

Nu med link: http://www.tipsbladet.dk/blog/mads-davidsen-blog/madsd/2009-04-19-broendby-og-duncan-maa-skilles

Bernburg er både targetmand OG bevægelig... Han ville være kanon, og hans spil forståelse ville gøre at han også ku sætte jallow i scene.. derudover er han forholdsvis hurtig.. det må være argument nok Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24130: 27 Apr 2009, 11:06 »

Bernburg er både targetmand OG bevægelig... Han ville være kanon, og hans spil forståelse ville gøre at han også ku sætte jallow i scene.. derudover er han forholdsvis hurtig.. det må være argument nok Thumbs Up

Helt enig! Bernburg er en utrolig komplet angriber. Både hurtig og kropsstærk. Jeg har stadig lyst til at banke nogen, efter vi solgte ham for sølle én mio kr. til FC Nordsjælland Sur

Idag kan han købes for 15-20 gange mere!

Men han ville kunne forstærke alle hold i SAS-ligaen efter min mening. Ikke at han er den bedste angriber i ligaen, men hans spillestil gør at han kan iscenesætte sine holdkammerater, hvorved holdet bliver løftet. Han tager opmærksomhed fra sine angresbskolleger, samtidig med at han kan vinde bolden i nærkampsdueller.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24131: 27 Apr 2009, 12:02 »

Bernburg er både targetmand OG bevægelig... Han ville være kanon, og hans spil forståelse ville gøre at han også ku sætte jallow i scene.. derudover er han forholdsvis hurtig.. det må være argument nok Thumbs Up

Dvs. at Jallow også er targetmand? :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24132: 27 Apr 2009, 12:07 »

Nej jallow har ikke samme fysiske styrke, og har ikke samme taktiske forståelse som Bernburg har, til at indgå i kombinationerne og tage bolde ned og skilde sig fornuftigt af med den..

Man kan desuden godt være bevægelig uden at have jallows acceleration Smiley

Men hvordan mener du da ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24133: 27 Apr 2009, 12:14 »

Men hvordan mener du da ?

At Bernburg er samme type som Jallow, nemlig den lille hurtige, og ikke en targetmand. At Bernburg er bedre fysisk, er jeg enig med dig i, men det er også imo det eneste punkt, at han er bedre. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24134: 27 Apr 2009, 12:18 »

At Bernburg er samme type som Jallow, nemlig den lille hurtige, og ikke en targetmand. At Bernburg er bedre fysisk, er jeg enig med dig i, men det er også imo det eneste punkt, at han er bedre. Smiley

Bernburg er da en høj fyr!

Han er desuden en der tager mange fights, hvilket gør at folk har fokus på ham. Jeg ser Bernburg som en fighter sammenlignet med Jallow.

For mig at se er Jallow mere en killer foran mål en Bernburg, hvor Bernburg er en spilstation, der både kan afslutte og iscenesætte sine medspillere!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 1607 1608 [1609] 1610 1611 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010