home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 89 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1606 1607 [1608] 1609 1610 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005641 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24105: 26 Apr 2009, 22:24 »

Hvis jeg så må bryde ind og spørge; Hvem skal så hjælpe dem hen mod mesterskabet? Det er vel ham, der skal score målene for jer, og det gør han jo tydeligvis ikke for jer her i foråret.

Ousman Jallow, Jan Kristiansen, Michael Krohn-Delhi, Alexander Farnerud og selvfølgelig håber jeg at Morten "Duncan" Rasmussen kan slå hul på bylden, så vi har en streng mere at spille på.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24106: 26 Apr 2009, 22:25 »

Ousman Jallow, Jan Kristiansen, Michael Krohn-Delhi, Alexander Farnerud og selvfølgelig håber jeg at Morten "Duncan" Rasmussen kan slå hul på bylden, så vi har en streng mere at spille på.

Men dem, som du nævner, har heller ikke præsteret på samme høje niveau, som de gjorde i efteråret. I har i kampene mod os og OB lige manglet det sidste, men det kan jo være, at det kommer i Parken, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber Smiley
Logged

MrPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24107: 26 Apr 2009, 22:27 »

Ousman Jallow, Jan Kristiansen, Michael Krohn-Delhi, Alexander Farnerud og selvfølgelig håber jeg at Morten "Duncan" Rasmussen kan slå hul på bylden, så vi har en streng mere at spille på.

Jeg vil da også mene at SA og MVS er vigtige i mesterskabskampen ?
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24108: 26 Apr 2009, 22:27 »

Nej, det er det ikke og det er også fjernet nu, men hvorfor er det så at Vk kalder ham det?

Det ved jeg ikke.. Som jeg skriver tidligere, er det gået min næse forbi.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24109: 26 Apr 2009, 22:27 »

Jamen hvis du mener jeg ingen fakta i mine udtalelser har, hvorfor vil du så snakke videre? Huh

Fordi du skriver et indlæg om hvor på tabellen de forskellige klubber ender, og det vil jeg bare gerne have en begrundelse for. Ellers kan jeg sgu også være ekspert i samtlige ligaer, kun ved at snakke om ting som jeg ikke kan begrunde, hverken med fodboldmæssig viden eller faktuelle oplysninger såsom tabeller og statistikker.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24110: 26 Apr 2009, 22:27 »

Ousman Jallow, Jan Kristiansen, Michael Krohn-Delhi, Alexander Farnerud og selvfølgelig håber jeg at Morten "Duncan" Rasmussen kan slå hul på bylden, så vi har en streng mere at spille på.
Jan Kristiansen kan absolut intet andet end at skyde. Det er meget vigtigt og en god egenskab, men han ramte ikke målet én gang i dag.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24111: 26 Apr 2009, 22:28 »

Jeg tror der er mange andre BIF-Fans der er enige med mig? Tunge

Jeg er ikke, i hvert fald ikke pt. Kent vil bygge en stærk defensiv inden han arbejder med offensiven, mener jeg at have læst et sted, hvorfor vi har den noget kedelige spillestil atm. Desuden er han stort set næsten lige kommet til. Manden skal have en retfærdig chance for at vise sit værd hos os.

Jeg vil da også mene at SA og MVS er vigtige i mesterskabskampen ?

Helt enig, men det er ikke dem, der skal lave målene.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24112: 26 Apr 2009, 22:29 »

Jeg vil da også mene at SA og MVS er vigtige i mesterskabskampen ?

Hverken Max Von eller Stephan Andersen skal score målene for os, udover det har du ret i at de er vigtige spillere.

Jan Kristiansen kan absolut intet andet end at skyde. Det er meget vigtigt og en god egenskab, men han ramte ikke målet én gang i dag.

Når han så gør og scorer, så er det vel pisseligemeget? Jeg synes heller ikke om ham som fodboldspiller, men lige nu skal vi bruge hans fightervilje, arbejdsiver og skud.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24113: 26 Apr 2009, 22:32 »

Men det er vel stadigvæk ikke fair at kalde ham for en mongol? En ting er, at man ikke kan lide ham, men det er på ingen måde fair at kalde ham for mongol, da han ikke er det.



Arh rolig nu Absa. Det lyder mere som om det er fordi at det kommer fra AFC drengen, at du skal gå i detaljer med det.  Wink

Haha du har jo overhovedet ikke styr på dine udtalelser! OB har lukket 5 mål mere ind i SAS-ligaens end Brøndby, og Utaka spillede ofte sammen med Fall, da Runström gik i stykker i efteråret. Han forsvandt ihvertfald.

At Nordstrand kun bliver skiftet ind, må være en indikation om at han ikke er god nok til startelleveren. Han vinder ikke mesterskabet til Østerbro fra bænken, det er helt sikkert.

Flot fodbold giver aldrig points, hvis man lukker flere mål ind end modstanderen. Det er igen gætterier, og du har ingen fakta bag nogen af dine udtalelser. Især ikke det med Duncan, som du tager så pissemeget fejl af. Desværre så scorer han ikke så meget, men det er heller ikke ham der skal bære Brøndby imod mesterskabet.

Utaka startede på bænken i langt de fleste kampe i efteråret, stoppede med at tjekke ved runde 15/16. Og der sad han på bænken i 11 af kampene, de sidste fire eller fem kunne jeg ikke tjekke. http://www.ob.dk/

At Nordstrand sidder på bænken, betyder at Ailton/Santin duoen lader til at være Solbakkens foretrukne lige pt. Hvilket er forståeligt da de har fundet ind i et godt sammenarbejde. Så kan vi selvfølgelig diskutere om de skal score flere mål, men det var ikke en del af debatten, så den napper jeg lige i opløbet og siger ja til, og derfor burde Santin få en pause eller rykkes på kanten.

Men har AFC ikke ret i, at Duncan ikke passer ind i spillestilen pt.?
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24114: 26 Apr 2009, 22:34 »

Arh rolig nu Absa. Det lyder mere som om det er fordi at det kommer fra AFC drengen, at du skal gå i detaljer med det.  Wink
 

Nej egentligt ikke. I mine øjne, er det bare ikke okay at sætte Duncan (eller nogen anden) i "bås" med personer med en sygdom, der alle har større eller mindre handicap.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24115: 26 Apr 2009, 22:37 »

Nej egentligt ikke. I mine øjne, er det bare ikke okay at sætte Duncan (eller nogen anden) i "bås" med personer med en sygdom, der alle har større eller mindre handicap.

Nu er boldmongol bare et meget almindeligt udtryk i disse dage. Og betydende at personen der er det, ikke kan meget med en bold... Derfor så og ser jeg ikke nogen grund til at dvæle ved det udtryk  Wink
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24116: 26 Apr 2009, 22:40 »

Nu er boldmongol bare et meget almindeligt udtryk i disse dage. Og betydende at personen der er det, ikke kan meget med en bold... Derfor så og ser jeg ikke nogen grund til at dvæle ved det udtryk  Wink

Han skrev ikke boldmongol, men bare mongol... Wink

Lad det bare ligge.. Jeg elsker at rette folk.. Peace  Thumbs Up
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24117: 26 Apr 2009, 22:47 »


Utaka startede på bænken i langt de fleste kampe i efteråret, stoppede med at tjekke ved runde 15/16. Og der sad han på bænken i 11 af kampene, de sidste fire eller fem kunne jeg ikke tjekke. http://www.ob.dk/

At Nordstrand sidder på bænken, betyder at Ailton/Santin duoen lader til at være Solbakkens foretrukne lige pt. Hvilket er forståeligt da de har fundet ind i et godt sammenarbejde. Så kan vi selvfølgelig diskutere om de skal score flere mål, men det var ikke en del af debatten, så den napper jeg lige i opløbet og siger ja til, og derfor burde Santin få en pause eller rykkes på kanten.

Men har AFC ikke ret i, at Duncan ikke passer ind i spillestilen pt.?

Han har spillet 21 kampe, som er stort set hver eneste kamp. Skader til Runström og karantæner til Fall må vel ha' resulteret i et par startpladser for Utaka?

Det er slet ikke det han skrev. Han skrev at OB lukkede færre mål ind, og det ville sikre dem andenpladsen foran Brøndby. Skrev bare at det var noget vås.

Du skriver vist bare for at få en debat op for at køre, og det er også helt iorden. Men lad nu knægten selv tage diskussionen han startede, hvor han nævner at Duncan er boldmongol, OB både ender over Brøndby og lukker færre mål ind og at fordi FCK har en bred truppe, så vinder de mesterskabet fordi de ikke kan tabe dumme kampe, som Brøndby's imod Horsens.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24118: 26 Apr 2009, 22:52 »

Tjaa synes vi spiller en fin kamp, men det er da irriterende så uskarpe vi er!

Enten kan kanterne ikke slå indlæg, eller så var Duncan og Jallow virkelige dårlige til at placere sig. Vi holdt nullet, hvilket er positivt. Og hvor jeg dog hader OB. SÅ defensive må man da ikke have lov til at være..

Stemningen var dog rigtig god kampen igennem.
Edit: Så stod der "Tænd den indre flamme" på banneret. http://www.mingo.dk/news.php?readmore=156#comments
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24119: 26 Apr 2009, 23:06 »

Uha da da. Sikke en påstand. Har du beviser, der bakker din påstand op?


hehe, se min "ting" altså den der lille besked man har i bunden af sine indlæg:D
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 1606 1607 [1608] 1609 1610 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010