home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 836 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 149 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1605 1606 [1607] 1608 1609 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005428 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24090: 26 Apr 2009, 22:08 »

Arh, selvom jeg er FCK-fan, så synes jeg lige, at du skal slappe lidt af angående Kent Nielsen. En ny træner med en ny spillestil tager tid, og jeg har hele tiden ment, at det var mærkeligt, at de skiftede træner midt i sæsonen. Jeg tror sagtens, at de kunne have overtalt Køhlert til at nappe det sidste halve år med, ligesom de har gjort det adskillige andre gange.
Logged

MrPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24091: 26 Apr 2009, 22:09 »

Så så man lige en alt for dejlig Mercedes i dag, der var på vej ind til VIP parkeringen bag Loxam/Nordea svinget. Man kigger lidt på den (for den var pisse lækker). Tyske plader. Hvem sad bag rattet? En person der lignede Jesper Nielsen utroligt meget. Shit, en voldsom lækker Mercedes. Aldrig set noget lignende...

Man skulle nok have været der . . .  Cool

--

Hvad synes vi om stemningen i dag? Imo, var den faktisk ganske fornuftig gennem hele kampen krydret med tilråb efter Arek (specielt i første halveg). Nogen, der så hvad der stod på tifoen?

Øverst stod der 'TÆND DEN INDRE FLAMME' og samtidig stod der nogle nede bag målet med et banner hvor der stod 'DET GÆLDER GULDET'     Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24092: 26 Apr 2009, 22:11 »

Begge to laller rundt på banen, så det havde hip som hap, og de skal begge skydes af til sommer.
Synes Farnerud er farligere end Duncan rent indsatsmæssigt.
Spiller flot fodbold? De er, igen, begyndt at sparke lange bolde, og fordi Ailton scorer et flot mål gør ikke at de er kæmpe favoritter. F.eks Santin er ved at gå i stå, og hvis Dame' og Ailton begynder at brænde chancer igen, så er det langtfra sikkert at FCK vinder hver eneste kamp.

"Vinde den vej" - Ved at satse på at de andre klubber omkring dem ikke scorer på deres chancer? Hvorfor skulle det være det mest sikre?

Og du mener at hvis de forsætter med at være heldige, så kommer de på andenpladsen?
Og op imod Horsenskampen kan man også tage Horsens' kamp imod OB og Esbjerg's kamp imod FCK. Kom videre, elendigt argument, og intet tyder på at sådan et resultat ikke ville være muligt for alle tre af kandidaterne.

Hvad har Farnerud på bænken imod OB med resten af sæsonen at gøre? Jallow og Duncan var SAS-ligaens mest farlige duo i efteråret, og derfor kan man ikke brokke sig over at de får en kamp eller to sammen. Duncan var middelmådig idag, men det gør ham stadig som en trussel i modstanderens felt.

Mener stadig ikke du har begrundet hvorfor de tre hold ender som du har spået.
At FCK sparker lange bolde, har da virket en del. Jeg påstår heller ikke at Ailtons mål igår gør dem til et bedre bud på en Dm vinder. Jeg synes bare de er klasser bedre end BIF og OB. Det så vi mod OB i Parken her for nogle uger siden. Desuden så glemmer du Nordstrand, hvilket jeg synes er latterligt du glemmer. Han har været rigtig sikker her på det seneste og skaffet FCK vigtige point, så hvorfor nævner du ikke ham? Jeg kunne godt tænke mig at se Ståle valgte Nordstrand frem for Santin i et stykke tid nu.

OB's dødbolde var ikke farlige idag på nogen måde, men synes stadig de er sikre i forsvaret med AMC og Håland. Forsvaret styrker dem en del og Onyszko lukker sjældent mål ind nu, i forhold til hvad Stephan A har gjort. På den måde mener jeg det..

Duncan er overhovedet ikke farlig. Han er ikke andet end en angriber som ikke bestiller andet end at lalle rundt og falde og brokke sig til frispark eller noget som helst. Det er også en af grundene til jeg ikke tror BIF vinder DM guldet og ender på en 3. plads frem for 2.plads. OB's angribere er meget mere sikre end BIFs og det holder hele vejen tror jeg, for OB's angribere har fået mere optimisme end de plejer. Især Utaka eftersom han var bænket altid da Fall spillede der.

Det med Farnerud. MEd hans faciliteter så forstår jeg ikke hvorfor i ikke bruger ham i dagens kamp. Jeg ser farnerud som en hurtig angriber med farligt skud og imod OB's forsvar så tror jeg at han kunne have skabt ravage i forsvaret end Jallow og Duncan kunne have gjort.

Men siger bare at FCK tror jeg vinder mesterskabet fordi de har en god trup og er stærkest på længere sigt, da de spiller flot fodbold, efter de tabte skuffende til AGF og FCk er også sikre for tiden rent målchance mæssigt end de har været. Derfor..



« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 22:20 af AFC » Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24093: 26 Apr 2009, 22:13 »

Han er ikke andet end en lalleglad mongol...

Uha da da. Sikke en påstand. Har du beviser, der bakker din påstand op?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24094: 26 Apr 2009, 22:15 »

Uha da da. Sikke en påstand. Har du beviser, der bakker din påstand op?
Jeg har da lagt mærke til tidligere at i kun hader ham fordi han ikke bestiller andet som jeg nævner. Så hvorfor skulle jeg ikke kunne udtale mig om det?

Desuden så laver han jo ikke andet end at heade til nogle bolde som overhovedet ikke bliver farlige. Forstår ikke hvad i vil bruge ham til. Farnerud er stærkere. Duncan har ikke formen som han havde og han er ikke noget værd igennem hele kampen.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24095: 26 Apr 2009, 22:15 »

Det var vist VK, der kaldte ham det, efter nederlaget til os på 1-0  funny
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24096: 26 Apr 2009, 22:19 »

Jeg har da lagt mærke til tidligere at i kun hader ham fordi han ikke bestiller andet som jeg nævner. Så hvorfor skulle jeg ikke kunne udtale mig om det?

Men det er vel stadigvæk ikke fair at kalde ham for en mongol? En ting er, at man ikke kan lide ham, men det er på ingen måde fair at kalde ham for mongol, da han ikke er det.

Det var vist VK, der kaldte ham det, efter nederlaget til os på 1-0 funny

Må være gået min næse forbi...
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24097: 26 Apr 2009, 22:20 »

At FCK sparker lange bolde, har da virket en del. Jeg påstår heller ikke at Ailtons mål igår gør dem til et bedre bud på en Dm vinder. Jeg synes bare de er klasser bedre end BIF og OB. Det så vi mod OB i Parken her for nogle uger siden. Desuden så glemmer du Nordstrand, hvilket jeg synes er latterligt du glemmer. Han har været rigtig sikker her på det seneste og skaffet FCK vigtige point, så hvorfor nævner du ikke ham? Jeg kunne godt tænke mig at se Ståle valgte Nordstrand frem for Santin i et stykke tid nu.

OB's dødbolde var ikke farlige idag på nogen måde, men synes stadig de er sikre i forsvaret med AMC og Håland. Forsvaret styrker dem en del og Onyszko lukker sjældent mål ind nu, i forhold til hvad Stephan A har gjort. På den måde mener jeg det..

Duncan er overhovedet ikke farlig. Han er ikke andet end en lalleglad mongol som ikke bestiller andet end at lalle rundt og falde og brokke sig til frispark eller noget som helst. Det er også en af grundene til jeg ikke tror BIF vinder DM guldet og ender på en 3. plads frem for 2.plads. OB's angribere er meget mere sikre end BIFs og det holder hele vejen tror jeg, for OB's angribere har fået mere optimisme end de plejer. Især Utaka eftersom han var bænket altid da Fall spillede der.

Det med Farnerud. MEd hans faciliteter så forstår jeg ikke hvorfor i ikke bruger ham i dagens kamp. Jeg ser farnerud som en hurtig angriber med farligt skud og imod OB's forsvar så tror jeg at han kunne have skabt ravage i forsvaret end Jallow og Duncan kunne have gjort.

Men siger bare at FCK tror jeg vinder mesterskabet fordi de har en god trup og er stærkest på længere sigt, da de spiller flot fodbold, efter de tabte skuffende til AGF og FCk er også sikre for tiden rent målchance mæssigt end de har været. Derfor..


Haha du har jo overhovedet ikke styr på dine udtalelser! OB har lukket 5 mål mere ind i SAS-ligaens end Brøndby, og Utaka spillede ofte sammen med Fall, da Runström gik i stykker i efteråret. Han forsvandt ihvertfald.

At Nordstrand kun bliver skiftet ind, må være en indikation om at han ikke er god nok til startelleveren. Han vinder ikke mesterskabet til Østerbro fra bænken, det er helt sikkert.

Flot fodbold giver aldrig points, hvis man lukker flere mål ind end modstanderen. Det er igen gætterier, og du har ingen fakta bag nogen af dine udtalelser. Især ikke det med Duncan, som du tager så pissemeget fejl af. Desværre så scorer han ikke så meget, men det er heller ikke ham der skal bære Brøndby imod mesterskabet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24098: 26 Apr 2009, 22:21 »

Men det er vel stadigvæk ikke fair at kalde ham for en mongol? En ting er, at man ikke kan lide ham, men det er på ingen måde fair at kalde ham for mongol, da han ikke er det.

Må være gået min næse forbi...
Nej, det er det ikke og det er også fjernet nu, men hvorfor er det så at Vk kalder ham det?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24099: 26 Apr 2009, 22:21 »

Synes Farnerud er farligere end Duncan rent indsatsmæssigt.

Han, Farnerud, løber mere end Dunken, det er den eneste forskel på de to.

Nu stopper i med den hype omkring Duncan. Han har ikke scoret i hele foråret ..

De skyldes at han dårligt har afsluttet i foråret. Læste en blog indlæg for ikke så længe siden, hvor der stod, at han kun har haft to afslutninger dette forår, da han ikke passer ind i Kent's system.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24100: 26 Apr 2009, 22:22 »

Det var vist VK, der kaldte ham det, efter nederlaget til os på 1-0  funny

... Og fordi verdenskrig er fodboldguru og ekspert, så kan man bruges hans indlæg på fmfreaks.dk som faktuelle oplysninger om en person er en mongol eller ej? Intet ondt om verdenskrig, men når han nogle gange brænder sammen, så lukker han en del lort ud, især om spillere som ikke har præsteret i nogle kampe i træk.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24101: 26 Apr 2009, 22:22 »

Hvis jeg så må bryde ind og spørge; Hvem skal så hjælpe dem hen mod mesterskabet? Det er vel ham, der skal score målene for jer, og det gør han jo tydeligvis ikke for jer her i foråret.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24102: 26 Apr 2009, 22:22 »

Haha du har jo overhovedet ikke styr på dine udtalelser! OB har lukket 5 mål mere ind i SAS-ligaens end Brøndby, og Utaka spillede ofte sammen med Fall, da Runström gik i stykker i efteråret. Han forsvandt ihvertfald.

At Nordstrand kun bliver skiftet ind, må være en indikation om at han ikke er god nok til startelleveren. Han vinder ikke mesterskabet til Østerbro fra bænken, det er helt sikkert.

Flot fodbold giver aldrig points, hvis man lukker flere mål ind end modstanderen. Det er igen gætterier, og du har ingen fakta bag nogen af dine udtalelser. Især ikke det med Duncan, som du tager så pissemeget fejl af. Desværre så scorer han ikke så meget, men det er heller ikke ham der skal bære Brøndby imod mesterskabet.
Jamen hvis du mener jeg ingen fakta i mine udtalelser har, hvorfor vil du så snakke videre? Huh
Logged

MrPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24103: 26 Apr 2009, 22:23 »

Arh, selvom jeg er FCK-fan, så synes jeg lige, at du skal slappe lidt af angående Kent Nielsen. En ny træner med en ny spillestil tager tid, og jeg har hele tiden ment, at det var mærkeligt, at de skiftede træner midt i sæsonen. Jeg tror sagtens, at de kunne have overtalt Køhlert til at nappe det sidste halve år med, ligesom de har gjort det adskillige andre gange.

Jeg tror der er mange andre BIF-Fans der er enige med mig? Tunge
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24104: 26 Apr 2009, 22:24 »

... Og fordi verdenskrig er fodboldguru og ekspert, så kan man bruges hans indlæg på fmfreaks.dk som faktuelle oplysninger om en person er en mongol eller ej? Intet ondt om verdenskrig, men når han nogle gange brænder sammen, så lukker han en del lort ud, især om spillere som ikke har præsteret i nogle kampe i træk.

Det kan godt være, at han lukker noget lort ud nogle gange (no offense), og jeg ser da også kun kommentaren som sjov. Jeg vil så også lige sige, at jeg aldrig har kaldt ham det. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 1605 1606 [1607] 1608 1609 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010