home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 770 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 81 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1554 1555 [1556] 1557 1558 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005947 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23325: 05 Apr 2009, 22:45 »

verdenskrig
Jeg vil gi dig helt ret, men samtidig vil jeg gi Kent "forsvar" Nielsen skylden.
Den mand har ikke bevist noget for Brøndby, han tænker kun på det defensive og overhovedet ikke på at lave mål, lige siden han er kommet har nogen af vores offensive spiller ikke fået lov til at vise hvad de kan. Lad så tag en Krohn-Dehli, han har overhovedet ikke fået den frihed har behøver ticked off Sur
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23326: 05 Apr 2009, 22:51 »

Kent er vant til at spille med en stærk defensiv, hvilket han beviste i Horsens, hvor de i starten var kendt som H0-0rsens. Der går nok endnu lidt tid inden det sprulende spil kommer til syne igen.
Krohn-Delhi er gået fra at være ukendt til ligaens nok bedste mand på sin plads, og ja, det er lidt ærgeligt, at han er trukket lidt tilbage, men igen, når systemet er spillet ind, så kommer han igen til at vise den klasse, han viste i efteråret.

Det er et blot et spørgsmål om tid.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 22:57 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23327: 05 Apr 2009, 22:56 »

Ja men hvor lang tid skal vi vente på det.. Vi skal altså snart til at have det spil i gang, og jeg giver ik noget for denne såkaldte indkøringsfase..

Det her er Kent nielsens egen skyld.. Han kunne bare være kørt videre med samme stil fra efteråret, men skal absolut ændrer på alt muligt..

Vi har en angrebsduo som fungerede perfekt i efteråret, hvor han så skilder dem og hiver ham den uduelige svensker ind, som for mon skyld godt kunne sendes til Vanuatu uden at det betyder en skid for vores spil..

Jeg anser vores brudte angrebsduo som værende det største problem for vores spil... Syntes mildest talt det er indkompetent taktisk viden!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23328: 05 Apr 2009, 22:59 »

Ja det kan godt være Kent er kendt for sit gode forsvar spil, men han er træner i en klub der jagter pokaler nu, og ikke en klub der prøver at undgå nedrykning.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23329: 05 Apr 2009, 23:02 »

Ja men hvor lang tid skal vi vente på det.. Vi skal altså snart til at have det spil i gang, og jeg giver ik noget for denne såkaldte indkøringsfase..

Jeg anser vores brudte angrebsduo som værende det største problem for vores spil... Syntes mildest talt det er indkompetent taktisk viden!

Dunno.. Det skulle lige så godt ske på torsdag som et år. Det mest naturlige ville være, at det skete sidst på sæsonen/starten af næste sæson.

Enig.. Vores offensiv var klasse med Dunken og Jallow i front. Men Kent ser åbenbart mere i Farnerud end Jallow, hvilket ærger mig lidt. Jeg så nu gerne, at man smed Farnerud ned på midtbanen sammen med Holmén og så Dunken og Jallow i front igen.

And btw., vk, så glemte du at nævne Kerm. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23330: 05 Apr 2009, 23:10 »

Ja men hvor lang tid skal vi vente på det.. Vi skal altså snart til at have det spil i gang, og jeg giver ik noget for denne såkaldte indkøringsfase..

Det her er Kent nielsens egen skyld.. Han kunne bare være kørt videre med samme stil fra efteråret, men skal absolut ændrer på alt muligt..

Vi har en angrebsduo som fungerede perfekt i efteråret, hvor han så skilder dem og hiver ham den uduelige svensker ind, som for mon skyld godt kunne sendes til Vanuatu uden at det betyder en skid for vores spil..

Jeg anser vores brudte angrebsduo som værende det største problem for vores spil... Syntes mildest talt det er indkompetent taktisk viden!

Det vil ALTID være taktiske ændringer, når der kommer en ny træner til. Sådan er det - og sådan vil det altid være. Jeg var også meget skuffet over dagens indsats, og generelt gennem hele foråret, men et eller andet sted er jeg glad for, at han har haft fokus på forsvaret, da vi der var meget skidte i efteråret, da Bischoff lavede mange placeringsfejl.

Det har så kostet noget i offensiven, hvor specielt Farnerud og Krohn-Dehli låser hinanden - og det er selvfølgelig skuffende. Der kan jeg heller ikke forstå, at Jallow og Duncan ikke har fået lov at fortsætte, når man ser tilbage på den måde de afsluttede foråret på.

Ja det kan godt være Kent er kendt for sit gode forsvar spil, men han er træner i en klub der jagter pokaler nu, og ikke en klub der prøver at undgå nedrykning.

Om man er i en klub der jagter mesterskaber eller en klub der kæmper for at undgå nedrykning, så vil det ALTID være vigtigt, at forsvaret fungerer. Hvis du holder nullet, så er du altid sikker på at få et point, hvilket kan være ekstremt vigtigt i netop en kamp om mesterskabet.

Dunno.. Det skulle lige så godt ske på torsdag som et år. Det mest naturlige ville være, at det skete sidst på sæsonen/starten af næste sæson.

Enig.. Vores offensiv var klasse med Dunken og Jallow i front. Men Kent ser åbenbart mere i Farnerud end Jallow, hvilket ærger mig lidt. Jeg så nu gerne, at man smed Farnerud ned på midtbanen sammen med Holmén og så Dunken og Jallow i front igen.

And btw., vk, så glemte du at nævne Kerm. Wink

Jeg er lidt bange for, at en midtbane med både Krohn-Dehli og Farnerud ville komme til at mangle noget i defensiven eller også kommer man til at mangle Holmén, som man så låser i defensiven. Og med en normalt offensiv TR vil vi komme til at mangle en der kan arbejde begge veje. Det er uden tvivl en ting, som man ikke kan beskylde Farnerud for, altså at arbejde defensivt.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23331: 05 Apr 2009, 23:22 »

Jeg er enig med jer i, at Jallow og Duncan skal spille på toppen. Men hvem skal så tages ud? Hvis Farnerud bliver smidt ned på midtbanen, så er der en mand for meget. Og som jeg ser det, kan man ikke tage Farnerud ud, for han gør det brilliant for os for tiden. Hvis man tog Jan K. ud, ville man miste noget balance på midtbanen, og så ville det sådan set kun være Holmén og Gisla, der kunne lave tilbageløbene hele tiden .. Farneruds og KD's forcer ligger i det offensive spil. Ydermere ville vi mangle hans skudfarlighed. Det samme ville ske, hvis vi tog Holmén ud, og Gisla er vores anfører, så han ryger næppe ud. Så er der reelt set kun Farnerud og MKD tilbage, og her foretrækker jeg, at Kent tager Michael Krohn-Dehli ud med det niveau han har vist indtil videre i forårssæsonen. Hans geniale afleveringer bag om forsvaret er forsvundet, synes jeg, han er langt fra ligeså boldsikker nu, og hans kreativitet er i det hele taget dalet meget. Farnerud har fighterevnerne OG de evner, MKD havde i foråret, så som han spille nu, vil han være bedre end MKD.
Peace



Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23332: 05 Apr 2009, 23:33 »

Ja men sjovt nok fungerede vores spil upåklageligti efteråret UDEN farnerud..

Jeg mindes ikke at han har spillet to gode kampe i træk, og syntes han sænker tempoet alt for meget i vores spil fordi han fedter rundt med den i stedet for at spille simpelt..

farnerud kan imo SAGTENS undværes.. Vi har set det før, og hans nuværende tilstedeværelse er ikke til gavn for os!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23333: 05 Apr 2009, 23:35 »

I mit synspunkt gør han det LANGT bedre end MKD pt., hvorfor det er bedre at have ham som den kreative end førnævnte spiller, der ikke har samme niveau som i foråret. For uden et kreativt midtpunkt er vi lost! Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23334: 05 Apr 2009, 23:37 »

Forskellen er bare at MKD har vist at han har et niveau der løfter vores hold over en længere periode..

det har Farnerud til gode, og jeg syntes overhovede ikke at tegningerne til det er der Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23335: 05 Apr 2009, 23:44 »

Jeg er lidt bange for, at en midtbane med både Krohn-Dehli og Farnerud ville komme til at mangle noget i defensiven eller også kommer man til at mangle Holmén, som man så låser i defensiven. Og med en normalt offensiv TR vil vi komme til at mangle en der kan arbejde begge veje. Det er uden tvivl en ting, som man ikke kan beskylde Farnerud for, altså at arbejde defensivt.

Hmm.. Ja, det kan der være noget om. Lidt ærgeligt tbh, for jeg tror, at Farnerud kunne være klasse der, når der skal angribes. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23336: 05 Apr 2009, 23:46 »

Jeg har hele tiden forsvaret Jan Kristiansen, da han med fight og vigtige mål har spillet udemærket. Nu ser jeg dog ikke en anden udvej end at sende ham på bænken. Først og fremmest er hans tekniske kunden på så lavt et niveau, at 1.division og 2.division's spillere må grine deres røv i laser, når de ser ham med bolden. For det andet er han så langsom at det nærmest er tragikomisk, hans præstationer i efteråret var bedre og der har jeg en teori om at det har meget at gøre med at Thomas Rasmussen var outstanding!

Det eneste rigtige at gøre er at sætte Farnerud ned på Jan K's plads, og lade Jallow og Duncan danne angrebsduo, hvilket også vil gøre MKD's præstationer bedre. Det eneste positive ved dagens kamp var de 3 point, og at det endelig ser udtil at Gisla er den rette anførre i Brøndby.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23337: 06 Apr 2009, 00:05 »

Tre ugers pause til Schaaf.

Ærgeligt tab, ingen tvivl om det, men nu kan Bissen eller JayJay overbevise Kent om deres værd. Dejligt at vi står så stærkt i midterforsvaret.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23338: 06 Apr 2009, 00:15 »

Tre ugers pause til Schaaf.

Ærgeligt tab, ingen tvivl om det, men nu kan Bissen eller JayJay overbevise Kent om deres værd. Dejligt at vi står så stærkt i midterforsvaret.

Bortset fra at Bischoff fik en ankel skade under lørdagens træning, så han kommer nok ikke i kamp Skuffet men jeg håber da han bliver klar.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23339: 06 Apr 2009, 01:06 »

Med hensyn til det med kent nielsen og hans defensive stil. Så er det som om at han har glemt at han er i en klub nu, der har lidt flere og bedre offensive krafter at gøre godt med en horsens. De bruger alt for mange lange bolde og det giver sjældent bonus. Og ja, Jan kristiansen skal tage sig alvorgeligt sammen, hvis han skal beholde sin plads.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 1554 1555 [1556] 1557 1558 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010