home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 79 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1552 1553 [1554] 1555 1556 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005945 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23295: 30 Mar 2009, 08:38 »

det ser rigtig godt ud ja, men svært at bedømme for folk som holmen, jan k + et par ekstra folk kan blive sværre for Brøndby at holde til sommer, især holmen har luftet tanken om klubskifte, men lad os krydse fingre og se hvordan det går Smiley
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23296: 30 Mar 2009, 10:06 »

Hvis Kent holder fast i sin diamant vil jeg ikke mene at rommedahl kan bruges... spiller man med en diamant kræver det at kanterne også arbejder defensivt som holmén og Jan K gør det i øjeblikket... Rommedahl er bestemt ikke stærk i det defensive arbejde, og derfor synes jeg ikke han er super aktuel... Men der kan ikke herske nogen tvivl om at Søren Larsen helt klart skal undersøges! han er en klasse angriber selvom han har været skadet og ikke har spillet så meget... synes han overgår dunken på næsten alle punkter Opstemt...
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23297: 31 Mar 2009, 21:50 »

Rommedahl burde ikke engang diskuteres hos Anders Bjerregaard, idet han er en spiller som aldrig kommer til at tjene sig selv ind igen, på grund af hans alder, og han bliver mere løntung end Farnerud og Jan Kristiansen.

Søren Larsen så skarp ud på grund af de to mål, men teknisk og taktisk lignede han en kegle og imponerede mig overhovedet ikke imod Malta. Lad os se hvad han kan præstere imod Albanien, hvis Bendtner ikke bliver klar, og hen af foråret i Toulouse.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23298: 01 Apr 2009, 13:37 »

http://brondby.com/article.asp?aid=50600&id=5

Dagens Aprilsnar fra Vestegnen!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23299: 01 Apr 2009, 13:59 »

"Alternative stadions overvejes derfor i øjeblikket, og der er allerede taget kontakt til Køge Stadion, Sundby Idrætspark samt Nya Ullevi i Göteborg."

Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23300: 01 Apr 2009, 14:03 »

rimeig flotte billeder alligevel altså godt lavet i photoshoppen hvis det er..
Logged

maaahhh-h-h-h

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23301: 01 Apr 2009, 14:04 »

rimeig flotte billeder alligevel altså godt lavet i photoshoppen hvis det er..
Det er rigtige billeder.. Kan bare ikke lige huske hvad grunden var dengang til at skulle gøre det, de nu har gang i Wink
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23302: 01 Apr 2009, 14:08 »

okay hehe for jeg var sku da imponeret ove evnerne ellers.. er der ikke også kommet nye sponsorer der ved tribunene???
Logged

maaahhh-h-h-h

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23303: 01 Apr 2009, 14:19 »

"Brøndby IF vil sørge for transport fra Brøndby Stadion til spillestedet til de hjemmekampe, der måtte blive flyttet." Haha vil de så have 1000vis af busser til fansene funny crazy

Meget sjovt lavet, og godt med billederne Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23304: 02 Apr 2009, 11:09 »

Det er rigtige billeder.. Kan bare ikke lige huske hvad grunden var dengang til at skulle gøre det, de nu har gang i Wink

Nyt græs måske, nu hvor det har set meget slidt ud?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/broendby-intet-konkret-fra-ajax
Bedømt udfra hvad man har hørt om ham, så vil det være ærgeligt at miste ham her og nu. Men på den anden side, så kan springet til Ajax være positivt for ham..

EDIT:
Ny samarbejdsklub
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 11:34 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23305: 02 Apr 2009, 14:11 »

Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23306: 02 Apr 2009, 19:54 »

Nyt græs måske, nu hvor det har set meget slidt ud?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/broendby-intet-konkret-fra-ajax
Bedømt udfra hvad man har hørt om ham, så vil det være ærgeligt at miste ham her og nu. Men på den anden side, så kan springet til Ajax være positivt for ham..

Har sagt det før, men siger det igen.. Den dreng skal vi holde på! Han bliver rigtig god i fremtiden, hvis han holder sig fri af skader selfølgelig! Han skal ikke sælges - han skal overtage venstre backpladsen, når TR stopper!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23307: 02 Apr 2009, 20:00 »

Har sagt det før, men siger det igen.. Den dreng skal vi holde på! Han bliver rigtig god i fremtiden, hvis han holder sig fri af skader selfølgelig! Han skal ikke sælges - han skal overtage venstre backpladsen, når TR stopper!

Det tror jeg ikke, han skal. Det er Jan F. Wink
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23308: 02 Apr 2009, 20:01 »

Det tror jeg ikke, han skal. Det er Jan F. Wink
Nej sikkert ikke. Men det er det jeg tror/håber på Wink Jan F kan smutte tilbage til Jylland. Han er imo. ikke god nok.

Omkring Rommedahl kan jeg SLET ikke se hvorfor han kommer på tale.. For det første er han utrolig løntung! Jeg kan ikke se hvem han skulle erstatte. Ser ham ikke som en styrkelse af start11'ern, derfor bør han ikke købes. Hvis vi skal se det fra hans vinkel, må han da heller ikke være interesseret i at komme til Brøndby. Han vil vel stadig blive i udlandet for at få indtjent det sidste, til pensionen fx.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23309: 03 Apr 2009, 11:32 »

Nej sikkert ikke. Men det er det jeg tror/håber på Wink Jan F kan smutte tilbage til Jylland. Han er imo. ikke god nok.

Jan F. er en rigtig, rigtig god back, og en ganske fin reserve indtil TR desværre melder stop. Hvad der sker herefter må stå i det uvisse, da meget kan ske indtil da. Og så er Boilesen da midterforsvar?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1552 1553 [1554] 1555 1556 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010