home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1553 1554 [1555] 1556 1557 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005869 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23310: 03 Apr 2009, 17:13 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/der-er-mere-i-madsen

Aha! Så er det vidst på tide han får trukket den spilledåse op.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23311: 03 Apr 2009, 17:30 »

Den køber jeg ganske enkelt ikke længere.. Har ikke engang læst artiklen og gider ikke, for har simpelthen set den overskrift for mange gange til at jeg orker at spilde min tid på det..

Manden er so over the hill... Han har været hos os siden 07 nu, og har absolut INTET vist der bare antyder et højnede niveau bare en smule..

Vi hører ofte at han gør det godt i træningskampene mod mindre hold, og mod Haka gjorde han det også fint, men det siger bare hele historien.. For hans niveau er lige en kende over den slags hold, men når vi snakker superliga og gode europæiske modstandere er han over the hill... Trist men sandt, jeg tør dog næsten love at vi aldrig ser de gamle Magic i fulde omdrejninger igen...

Derudover skal man ikke fornægte hans personlighed.. Han sidder på bænken langt størstedelen af sæsonen og beklager sig ALDRIG.. Samtidigt yder han et kompetent stykke arbejde til træning hvor han som sagt ofte får rosende ord med på vejen.. Som person er han et forbillede for mange af vores unge drenge, og han har da stadig lidt magic i ærmet i ny og næ... Men mere blivet det sku nok aldrig til..

Trist for en magic i TOPFORM en en gevinst for ethvert hold Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23312: 03 Apr 2009, 17:49 »

http://onside.dk/node/30128

Nu til noget lidt mere positivt med et vist forbehold..

For ingen tvivl om at det er dejligt at have Jon tilbage igen, hvilket kun kan styrke konkurrencen i forsvaret Thumbs Up

Men han skal godt nok stramme sig an, fra sidste jeg så ham.. For jeg syntes overhovede ikke han har fysik til at spille derinde.. Han ligner ofte en ranglet dreng i forhold til angriberne.. Men det har han før fået succes med alligevel, så det kræver simpelthen at han bliver mere koncentreret..

Gør han det, kan han nok få en fast plads på sigt, for hverken Max eller remco bliver yngrer Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23313: 04 Apr 2009, 16:55 »

http://onside.dk/node/30143

Hm.. Rullende Øjne "Brøndby fremstår som det mest oplagte bud på en ny, dansk arbejdsgiver, men også AaB, FCK og OB kan lure i kulissen."

Men helt ærligt? 500.000 Euro? er det ikke omkring 4 mio. for leje og en 14-15 mio for køb? hvad siger i til prisen? Jeg vil mene som vi har diskuteret herinde før at det kunne være en god mulighed at leje med forkøbsret...
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23314: 04 Apr 2009, 17:18 »

2 mio. euro lyder voldsomt for en mand, der render rundt og spiller hyggebold i Frankrigs 5. division, men Toulouse vil givetvis udnytte hans seneste mål for Danmark til at skyde prisen i vejret. Han er i mine øjne en bedre spiller end Duncan på alle punkter, og jeg så ham meget gerne på Vestegnen.
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23315: 04 Apr 2009, 17:44 »

Søren Larsen er yderst velkommen hvis i spørger mig... Synes det lyder fint at betale en god pris for at leje ham, og så må vi sørge for at få en klausul på at købe ham, hvis/NÅR han nu bliver en succes  Thumbs Up
Synes godt nok også 15 mio lyder som meget når han slet ikke er inde omkring truppen, men når han scorer mål på landsholdet giver det selvfølgelig mening... Synes i hvert fald ikke der kan være nogen tvivl om at han vil være en klar forstærkning af truppen... hans tekniske niveau er klasser over dunken Peace

et lille spørgsmål.. hvor gammel er Larsen egentlig?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23316: 04 Apr 2009, 17:50 »

27.
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23317: 04 Apr 2009, 18:13 »

perfekt alder  Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23318: 05 Apr 2009, 19:00 »

Sidder selv og følger med i Brøndby IF - Esbjerg kampen nu og jeg syntes godt nok banen er meget ujævn og humpet.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23319: 05 Apr 2009, 19:36 »

Det kan godt være at Duncan ikke er allermest populær blandt nogle Brøndby-fans, og han er langtfra nogen gudsbenådet fodboldspiller, men i dag synes jeg godt nok, at det ses at de mangler ham. IMO spiller Jallow og Peter Madsen rigtig skidt, og det kan ikke bare forsvares med at de spillede på en bane, der mildt sagt ikke er græsfyldt eller jævn.
Logged

It's gonna be legendary

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23320: 05 Apr 2009, 20:19 »

Okay, spillet var lort og dybt frustrerende! Vi har svært ved at ramme hinanden og ofte kvajer vi os lige inden vi når Esbjergs felt. Det vigtigste var dog, at vi fik tre point (uanset fremgangsmåde) og holder fast i fck.

Stemningen var dog, imo, rigtig fornuftig, men for pokker, hvor jeg lugter af røg nu! Fik slet ikke set de sidste fem minutter simpelthen fordi der var for meget røg. Wink
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23321: 05 Apr 2009, 20:44 »

Utroligt så dårligt vi spiller i dag! Har aldrig set os lave så mange fejl i en kamp før - det skal rettes, for mod bedre hold bliver vi altså straffet! Vi får slet ikke afsluttet på målet... Ej hvor er jeg skuffet over spillet.
Det eneste gode vi kan tage med er de tre point. Det kendetegner et tophold at vinde kampe, hvor intet fungere - for det gør det slet ikke i dag.

Vil i påskens anledning give karakterer til spillerne Wink:

Stephan Andersen: 4 - tager hvad der skal tages.
Anders Randrup: 4 - gør det fint defensivt, men offensivt mangler han en del stadigvæk.
Thomas Rasmussen: 00 - For svag defensiv og alt for usynlig fremad
Max Von Schlebrügge: 4 - Spiller en stabil kamp, ingen store fejl
Remco: 2-4 - gør hverken fra eller til.

Jan Kristiansen: 00 - Han kan ikke slå et indlæg - virker forvirret på banen
Samuel Holmén: 02 - kun målet hiver ham op på 2 tallet.
Stephan Gislason: 7 - et lille 7 tal sikrer ham MOM.
Michael Krohn Dehli: 00 - Hvor er den kreative Dehli fra efteråret. Han er total idéforladt.

Ousman Jallow: 02 - kæmper godt, men får stort set ikke afsluttet.
Alexander Farnerud: 4 - han er den eneste der prøver noget.

Bertelsen kommer ind og gør en god figur. Det virker som om Madsen ikke ved ved han laver, synes hans ben og bolden omkring karter rundt. Daniel Wass kan jeg ikke bedømme.

Med det spil vinder vi ikke mesterskabet. Har bange anelser forud for torsdagens kamp mod AaB. Ubeslutsom
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23322: 05 Apr 2009, 20:45 »

Enig i, at banen ikke ser alt for godt ud, men mon ikke, at den skiftes ud senest til sommer? Andet vil ihf. undrer mig. Den skal dog ikke have skylden for spillet, for banen er ens for begge hold. Vi fik det vi kom på banen efter, selvom det ikke var kønt. Nu skal vi 'bare' vinde over åb på torsdag samtidig med at affaldet gerne må smide point. Smiley

http://onside.dk/node/30270
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23323: 05 Apr 2009, 21:02 »

Stephan Andersen: 4 - tager hvad der skal tages.
Anders Randrup: 4 - gør det fint defensivt, men offensivt mangler han en del stadigvæk.

Enig, men man må sige, at Randrup gjorde det godt med et oplæg på sin vel eneste offensive aktion.

Citat
Thomas Rasmussen: 00 - For svag defensiv og alt for usynlig fremad
Max Von Schlebrügge: 4 - Spiller en stabil kamp, ingen store fejl
Remco: 2-4 - gør hverken fra eller til.

Jan Kristiansen: 00 - Han kan ikke slå et indlæg - virker forvirret på banen
Samuel Holmén: 02 - kun målet hiver ham op på 2 tallet.
Stephan Gislason: 7 - et lille 7 tal sikrer ham MOM.
Michael Krohn Dehli: 00 - Hvor er den kreative Dehli fra efteråret. Han er total idéforladt.

Enig, men tror ikke Dehli kommer til at fungere så længe han ligger så langt tilbage og så længe Farnerud er på banen.

Citat
Ousman Jallow: 02 - kæmper godt, men får stort set ikke afsluttet.
Alexander Farnerud: 4 - han er den eneste der prøver noget.

Farnerud skal efter min mening ned på 00. Han var godt nok ringe, arbejde ikke og var totalt uden omtanke i sit spil.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23324: 05 Apr 2009, 22:34 »

RYSTENDE er det eneste ord man kan beskrive denne hån mod fodbolden med..

For det er hvad det var... Det vores spillere leverede i dag er en decideret hån mod fodbolden.. Vi kan ikke de mest basale ting som man bare skal kunne proff eller ej.. At slå et indlæg forbi første mand, at slå en to meter aflevering, at tæmme en simpel bold med en retningsbestemt tæmning..

Eller vigtigst af alt: At snakke med hinandne på banen crazy ticked off

Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen.. Jeg må stille spørgsmålstegn ved om der overhovede bliver spillet fodbold i Brødby til træning.. For det jeg blev budt i dag lignede en flok ludospillende lalleglade overbetalte fæhoveder der ikke er interesseret i at give Brøndby det mesterskab vi alle savner..

Jeg savner vores klassehold fra etferåret.. Og nu giver jeg karaktere..

Stephan: 7 - Redder vores røv et par gange, har mange gode igangsætninger, og spiller med autoritet og overskud.. Modsat andre

Randrup: 4 - Ok indsats, og en assist
Max: 4 - Vores leder og er hans skade slem er vi på røven
Remco: 4 - Påpasselig som altid
TR: 2 - Pas på at Elanga ik overtager din plads, for det du leverede i dag var BESKÆMMENDE dårligt.. Spiller som en hovedløs høne og sparker langt hver gang chancen byder sig.. Men er også offer for at vi spiller med 10 mand da Jan K ikke var til stede i dag.. 

Gisla: 7 - MOM og anfører med autoritet
Jan K: -3 - Laver ikke EN eneste god ting i løbet af kampen. Ringe teknik, ingen udfordringer, ingen hurtighed, og viser bare igen at han kan EN ting på en fodboldbane.. At skyde på mål. Manden er bare ikke god nok, skyd ham af til sommer, og hent en ordentlig venstrekant der kan spille fodbold Sur
Holmen: 2 - Som GE siger så trækker målet ham op på 2.. Er ellers en konstant hindring for vores opspil da hans teknik ik magter noget så simpelt som at tæmme en bold og spille den videre.. Puha
MKD: 2 - Jeg er rystet, men han er alligevel den af vores offensive kræfter som laver færrest fejl. det siger alt

Jallow: 2 - Ved ikke hvorfor jeg ik dumper ham, men er nok flink.. Lykkedes han overhovede med andet end at fordele boldene ligeligt.. 50 % til hvert hold
Farnerud: 00 - Sælg ham til sommer, manden er bare ikke god nok og for løntung.. Hæmmer deruover MKD da han optager hans områder på banen uden at få det MINDSTE ud af det...
Kæmpe fejlkøb  Ubeslutsom

Nu til to positive ting... Vi har en utrolig god organisation og giver meget få chancer væk.. Det defensive er helt klart på plads, og det er en KÆMPE fordel når vi er så serie 5 agtige som vi var i dag.. For så skal der kun en lille chance til at give 3 point... Hvilket er det andet positive..

Derudover kan også nævnes en grinern dag på faxe med GE og Zone, og jeg skal da liiiiige love for at vi gik amok ved målet funny Opstemt Thumbs Up.. Sådan skal det gøres Peace

3 point og så tror jeg vi skal videre til næste kamp!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1553 1554 [1555] 1556 1557 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010