home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 161 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1510 1511 [1512] 1513 1514 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035021 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22665: 25 Feb 2009, 19:33 »

Mandag er juleaften + nytårsaften gange fem!! Shit, jeg glæder mig. I mit hoved findes et nederlag slet ikke. Inden kampen skal mine venner og jeg ned på 1964 og have lidt i skidesækken inden vi to timer før kampstart går op på Faxe tribunen.

Jeg glæder mig...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22666: 26 Feb 2009, 11:53 »

Og det her gør det formentlig nemmere med det man har hørt over vinterpausen! Opstemt : http://onside.dk/node/27233

Fantatisk nyhed. Jeg er sikker på, at han bliver en succes i foråret. Thumbs Up

Og som alle andre, så glæder jeg mig naturligvis også til SAS-Ligaen begynder på mandag. En lang vinterpause nærmer sig sin afslutning og ens lunger har kunne slappe af inden de skal synges ud af kroppen igen. Det kan kun ende godt med sejr på mandag.

Og må City drengene gå til stålet i dag, så de, fck, kan et (små)skadede spillere. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22667: 26 Feb 2009, 16:22 »

Stephan slipper for tiltale!

Hvor er det ubeskriveligt vigtigt! Nu kan han holde 110% fokus på fodbolden. Meget, meget vigtigt! Så må vi bare håbe, at han giver den 'en skalle' mod fck.  Cool Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22668: 26 Feb 2009, 16:24 »

Gerne mens dommern ikke ser det selvfølgeligt Wink

Uhhh så er det fandme snart gutter Opstemt.. Syntes dagene går dejlig hurtige i disse tider, så det kan simpelthen ikke være bedre Thumbs Up..

Bliv nu mandag.. Indtil da må spillerne gerne holde sig fri for skader, forkølelse, og eventuelt polsk pølsepest.. Vi skal have alle mand klar Thumbs Up..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22669: 26 Feb 2009, 16:29 »

Det kribler også helt hernede i Sønderjylland, og mine gule, blå og brune trøjer har ikke været i skabet i lang tid Opstemt Synger også sange hver dag efterhånden, både i skolen, i badet og i byen! KOM VILDERE, KOM MANDAG Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22670: 26 Feb 2009, 20:06 »

I lokalavisen Vestegnen (som skægt nok uddeles på Vestegnen) er der en artikel med Brøndby Tifo. Der skrives, at det bliver en spetakulær tifo på mandag, men så vil de heller ikke sige mere. De vil heller ikke fortælle om dele af de andre tribuner skal være med, eller om det kun er Faxe.

Det bliver sku spændende at se hvad, de har fundet på. Glæder mig så meget! :-)
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22671: 26 Feb 2009, 20:19 »

http://brondby.com/article.asp?aid=50276&id=145

Underskud på 18,9 mil i 2008. Det var vel forventet + finanskrisen. Det går nok. Smiley
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22672: 26 Feb 2009, 20:33 »

Det kribler også helt hernede i Sønderjylland, og mine gule, blå og brune trøjer har ikke været i skabet i lang tid Opstemt Synger også sange hver dag efterhånden, både i skolen, i badet og i byen! KOM VILDERE, KOM MANDAG Opstemt

Haha jeg synger sgu også Brøndby sange konstant efterhånden! Glæder mig som en sindsyg !

I lokalavisen Vestegnen (som skægt nok uddeles på Vestegnen) er der en artikel med Brøndby Tifo. Der skrives, at det bliver en spetakulær tifo på mandag, men så vil de heller ikke sige mere. De vil heller ikke fortælle om dele af de andre tribuner skal være med, eller om det kun er Faxe.

Det bliver sku spændende at se hvad, de har fundet på. Glæder mig så meget! :-)

Det er vel som forventet! De har også haft 3 måneder til at få samlet noget sammen, så det skal nok blive godt med Brøndby tifo - som altid! Thumbs Up Det bliver en laaaaaang weekend Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22673: 28 Feb 2009, 13:58 »

Det er en af de få gange jeg glæder mig til en mandag, men denne her er en undtagelse. Jeg glæder mig som et lille barn, som glæder sig til juleaften. For første gang i et par år, har jeg synes vinterpausen er gået hurtigt, eftersom man har haft noget og se frem til, nemlig at vi skal forsvare den førsteplads!

Men jeg tror at vi hiver en sejr hjem, og dejligt at se Farnerud er meldt klar.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22674: 28 Feb 2009, 20:06 »

http://brondby.com/article.asp?aid=50276&id=145

Underskud på 18,9 mil i 2008. Det var vel forventet + finanskrisen. Det går nok. Smiley

Som det kan ses i artiklen, så går økonomien den rigtige vej. I 07 var den -24.. Smiley

Og så lige et par opvarmnings link!

http://www.youtube.com/v/uJHYiWK405Y
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/samuel-holmen-tryner-oscar-wendt
http://www.youtube.com/v/7xaG7z0zK4I
http://www.youtube.com/v/GkMKwtoqB7I
http://www.youtube.com/v/JRBe_GM9Zzs&feature=related (JJ's to rene tacklinger ftw <'3)
« Seneste Redigering: 28 Feb 2009, 20:09 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22675: 28 Feb 2009, 20:35 »

Dejlige links zone dem skal jeg se! Thumbs Up Og glæder mig til på mandag! Opstemt
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22676: 01 Mar 2009, 11:58 »

31 timer igen... Opstemt Opstemt

Hvordan tror I, vi stiller op i morgen? Jeg holder selv på denne:

Duncan - Jallow
MKD
Jan K. - Holmén
Gisla
Elanga - Max - Remco - DW
SA


Præcis sådan som vi spillede mod Rosenborg.
En ting, man kunne håbe på er, at Kent måske sætter Jan K på venstre back og Farnerud ind midtbanen. Ikke så meget for at får Farnerud ind, men mere for at få Elanga ud. Det er dog nok højst usandsynligt, da Elanga jo har spillet de fleste træningskampe på venstre backen.

Hvad tror I?

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22677: 01 Mar 2009, 12:06 »

Hvis du tager remco ud og Bischoff ind så tror jeg den holder Wink.. Som jeg tidligere har givet udtryk for så syntes jeg ikke man skal ændrer på noget der fungerer godt Peace...

Max-Bischoff var i efteråret det bedste forsvarspar i ligaen, og de har en god blanding af fysisk styrke, højde, hurtighed, og teknik... Jeg kender ikke Remco at all som spiller, men jeg syntes det er en kende hasarderet at skifte ud i midterforsvaret midt i en sæson, hvor det eller har kørt godt derinde...

Jeg syntes dertil at vi skal give Elanga en sidste chance for at slå til hos os... Manden var for fanden en af de bedste backs i den svenske liga, som på daværende tidspunkt var meget lig vores... Så jeg tror stadig at han er et pot vi aldrig har set, og han begyndte så småt at finde frem til det i Horsens... Lad os nu se, hvorom alting er så bør jan K blive fremme uanset hvad... Hans langskud kan vi dælme bruge til meget, og jeg satser da på at han hakker en kasse forbi Mr. Smørhandske i morgen Thumbs Up...

Vigtigt er det i hvertfald at vi fra start sætter os på kampen og viser at det er vores hjemmebane.. Fuckerne skal presses OVERALT på banen, og starter vi i et sådan hæsblæsende pres, så tror jeg de får et chok.. Det ville nemlig været uvant, da kampene altid starter mget lige... Syntes dog at fck med god succes praktiserede det samme pres mod os sidste vi mødte dem hjemme hvor de sad på alt indtil vi scorede..

Men vi har et bedre hold end dem, på samtlige pladser minus højreback, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi vinder den her kamp... Og vi må gerne skade nogle af deres spillere samtidigt!!!

LAD HADET BEGYNDE!!!!!!!!!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22678: 01 Mar 2009, 12:13 »

Helt enig i, at Max og Bishoff fungerede godt, men Remco fik samtlige 90 minutter mod Rosenborg og gjorde det fint. Jeg tror det bliver Max og Remco, der skal nedbryde fcks angribere.

Ang. langskud, så skal vi bare skyde flade, middelmådige langskud fra kanten af feltet, så er den der hver gang. Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22679: 01 Mar 2009, 12:21 »

Syntes egentlig det er ærgeligt at man ikke kan oddse på hvor mange fck spillere der brækker benet i morgen Skuffet Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1510 1511 [1512] 1513 1514 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010