home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 836 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 193 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1511 1512 [1513] 1514 1515 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035154 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22680: 01 Mar 2009, 12:27 »

Og vi må gerne skade nogle af deres spillere samtidigt!!!

Sikke dog en idiotisk kommentar.

Vi er desuden ikke bedre end FCK på samtlige pladser. Når de stiller i deres absolut stærkeste opstilling, kan Atiba Hutchinson, Jesper Grønkjær, Cesar Santin, Pospech (som du selv nævner), Jesper C., TK og - hvis de ellers ville bruge ham - Libor Sionko matche vores tilsvarende spillere. De har dog selvsagt ikke allesammen inde samtidig.

Men selvfølgelig vinder vi da.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22681: 01 Mar 2009, 12:30 »

Jeg syntes dertil at vi skal give Elanga en sidste chance for at slå til hos os... Manden var for fanden en af de bedste backs i den svenske liga, som på daværende tidspunkt var meget lig vores... Så jeg tror stadig at han er et pot vi aldrig har set, og han begyndte så småt at finde frem til det i Horsens... Lad os nu se, hvorom alting er så bør jan K blive fremme uanset hvad... Hans langskud kan vi dælme bruge til meget, og jeg satser da på at han hakker en kasse forbi Mr. Smørhandske i morgen Thumbs Up...


Er stort set enig i hele dit indlæg, ponær dette.. Wink

Håber virkelig ikke at Elanga starter inde! Synes det er pinligt at han stadig er i vores klub. Mener som absalonsen at vi bør satse på Jan K på venstre back, en position han har spillet mange gange før. Elenga er simpelthen for usikker og svag defensivt. Sjovt du snakker om at give ham en chance, da du var en af dem der ikke gad give Lorentzen, Howard og toby én til Wink

Vi vinder 2-0 på mål af Duncan og Kong Dehli Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22682: 01 Mar 2009, 12:31 »

Sikke dog en idiotisk kommentar.

Vi er desuden ikke bedre end FCK på samtlige pladser. Når de stiller i deres absolut stærkeste opstilling, kan Atiba Hutchinson, Jesper Grønkjær, Cesar Santin, Pospech (som du selv nævner), Jesper C., TK og - hvis de ellers ville bruge ham - Libor Sionko matche vores tilsvarende spillere. De har dog selvsagt ikke allesammen inde samtidig.

Men selvfølgelig vinder vi da.
ok Rullende Øjne

Ja vi kan bruge Santin.. Vil du erstatte Hutchinson med Jan K.. Vil du erstatte JC med Stephan?..   Eller TK med Gisla?.. eller Sionko med Holmen... Jeg ville til ingen tid... Grønkjær har været ude i 9 år så ham kan jeg heller ikke rigtigt se forstærke vores hold Grin... Eller deres for den sags skyld..

Ville dog gerne have vingaard som backup for holmen Thumbs Up.. I øvrigt sjovt du siger Sionko.. Manden kan ikke komme på holdet i Fck og en andenrangsspiller som william kvist har taget hans plads.. Hvordan i alverden skulle han så komme på i vores funny?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22683: 01 Mar 2009, 12:36 »

ok Rullende Øjne

Uanset hvem man holder med, så er det forkasteligt at ytre sig sådan.

Ja vi kan bruge Santin.. Vil du erstatte Hutchinson med Jan K.. Vil du erstatte JC med Stephan?..   Eller TK med Gisla?.. eller Sionko med Holmen... Jeg ville til ingen tid... Grønkjær har været ude i 9 år så ham kan jeg heller ikke rigtigt se forstærke vores hold Grin... Eller deres for den sags skyld..

Jeg vil mene, at dem, du der stiller over for hinanden, er på omtrent samme niveau. Ikke dermed sagt, at jeg gerne ville bytte, men det tror jeg heller ikke, en FCK-fan ville. Hutchinson har haft et formdyk, men han er en fantastisk spiller og i mine øjne bedre end Jan K., når han er på toppen ... ja, dér ville jeg gerne bytte. Jesper C. og Stephan A. er i mine øjne lige gode; det samme med TK og Gisla, mens Sionko var en profil på Tjekkiets EM-hold. Jeg fatter ikke, at FCK foretrækker Kvist. Grønkjær beviste mod Shitty, at han stadig har niveauet til at gøre en forskel.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22684: 01 Mar 2009, 12:39 »

Er stort set enig i hele dit indlæg, ponær dette.. Wink

Håber virkelig ikke at Elanga starter inde! Synes det er pinligt at han stadig er i vores klub. Mener som absalonsen at vi bør satse på Jan K på venstre back, en position han har spillet mange gange før. Elenga er simpelthen for usikker og svag defensivt. Sjovt du snakker om at give ham en chance, da du var en af dem der ikke gad give Lorentzen, Howard og toby én til Wink

Vi vinder 2-0 på mål af Duncan og Kong Dehli Thumbs Up

Jeg vidste jeg ikke skulle have skrevet det Sur Grin

Set ud fra det perspektiv at vi droppede ham tidligere, og nærmest gjorde ham til grin, for så at tage ham tilbage er selvfølgelig pinligt.. Helt enig i det... Men nogle gange må man bare blive klogere...

Jeg vil set ud fra et taktisk synspunkt til enhver tid foretrække elanga frem for Jan K.. Ene og alene fordi Jan K har et langskud som enhver modstander frygter... Det vil vi mangle hvis han kommer derned.. Samtidigt kommer Elanga nok til at spille overfor William Kvist.. Jeg ser virkelig ikke den store trussel fra den kant, og elanga skal godt nok have en dårlig dag gange 5 hvis han skal blive sat af kvist Grin..

Men at jeg vil give elanga chance handler udelukkende om at vi simpelthen ikke har andre, og dem vi har vil svække vores offensiv hvis de skal derned.. Plus at han i denne kamp ikke vil blive udfordret overdrevet meget.. Jo måske af Pospech men han er trods alt ikke den største dribler, så regner med at han lukker af der...

Toby, Howard, og Lorentzen har haft niveauet i enkelte kampe, men jeg ser intet i deres spil der kan forstærke os pt.. Da Howard ikke er i vores klub mere og aldrig kommer det gider jeg ikke spilde spalteplads på ham.. han er heldigvis et overstået kapitel på vores hold Peace

Men jeg ser at Elanga kan styrke vores hold nu.. Da vi simpelthen set ud fra et taktisk synspunkt ikke har noget bedre.. Hvis holmen, farnerud, og MKD var skadet var jeg også villig til at give Toby, og lorentzen en chance.. Vi har bare spillere der er så meget bedre end dem, og når de så kommer på banen viser de kort sagt INTET der bare antyder at de burde være fast mand på vores hold..

Jeg vil gerne have at du nævner hvornår at Toby og Lorentzen sidst har spillet en rigtig god kamp Smiley?.. Tobys kan jeg dog selv.. Hans sidste gode var i mod Fcn, hvilket var hans anden kamp på vores hold!

Lorentzen er jeg usikker, men så vidt jeg husker var det da vi mødte AGF hjemme i 05 og vandt 4-0 hvor han sprudlede!.. Ellers må jeg sige at jeg er blank?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22685: 01 Mar 2009, 12:49 »

Uanset hvem man holder med, så er det forkasteligt at ytre sig sådan.

Jeg vil mene, at dem, du der stiller over for hinanden, er på omtrent samme niveau. Ikke dermed sagt, at jeg gerne ville bytte, men det tror jeg heller ikke, en FCK-fan ville. Hutchinson har haft et formdyk, men han er en fantastisk spiller og i mine øjne bedre end Jan K., når han er på toppen ... ja, dér ville jeg gerne bytte. Jesper C. og Stephan A. er i mine øjne lige gode; det samme med TK og Gisla, mens Sionko var en profil på Tjekkiets EM-hold. Jeg fatter ikke, at FCK foretrækker Kvist. Grønkjær beviste mod Shitty, at han stadig har niveauet til at gøre en forskel.

Ja men det er så din holdning, for når jeg råber det på stadion kan jeg vel også skrive det her Smiley

Så du mener altså at Hutchinson er bedre end jan k.. Nådada... Det gjorde jeg sjovt nok også inden det her efterår startede.. Men jeg må sige at jeg er positivt overrasket.. Forskellen på hutchinson og Jan k er at jan k er en konstruktiv spiller der får noget ud af det han foretager sig..
Hutchinson er en spiller jeg ville hade at have på vores hold.. En spiller der egentlig ikke er RIGTIG god til noget, som sænker farten i opspillet, og som varmer bolden alt for meget.. Han er ikke hurtig, og han sætter sjældent folk af, plus at han ikke kan slå et indlæg, og han har med al respekt et mindre godt spark.. Ham ville jeg da ALDRIG sætte på kanten, og derfor vil jeg til enhver tid hellere have jan k.. Plus at han så vidt jeg husker er suppens mest scorende midtbanespiller Smiley

Jeg er uenig.. Jeg syntes at JC var langt foran Stephan for bare et års tid siden.. Men pt mener jeg at de bedømt ud fra det de begge har leveret ikke er lige.. Jeg syntes stephan har overhalet JC, og det ses i hvor ofte stephan rent faktisk redder vores røv i forhold til JC.. Plus at jeg ikke husker en decideret fejl fra stephan i efteråret... Vi så desuden også forskellen på de to da stephan var på landsholdet.. Har JC nogensinde spillet en god kamp på landsholdet?.. Eller behøver jeg nævne city.. det er sådan nogle fejl stephan bare ikke laver mere, og det er endnu en grund til at han er bedre Peace

Ville du hellere have TK som den defensive ankermand end Gisla.. Nej vel, for jeg tror du glemmer at se det ud fra et taktisk perspektiv... En spiller som TK er en boldflytter.. Intet andet.. Han har hverken store styrker i det offensive eller det defensive.. Men han kan flytte bolden sikkert... Forskellen er at Gisla er rigtig god defensivt, og det skal man være for at ligge dernede... TK er slet ikke typen der ligger foran forsvaret og ryder op, plus at hans fysik heller ikke er god nok til dette... Gisla er en ægte def midt, det er TK ikke.. derfor foretrækker jeg gisla til enhver tid...

Det gør jeg heller ikke, men nu er det sådan, så du burde spørge om william kvist kunne forstærke vores hold.. Det gider jeg ikke engang argumentere i mod Wink Grin

Tjaa grønkjær kan måske, men han starter heller ikke inde... Det gør hutchinson, og han kan gudhjælpemig ikke forstærke vores hold Grin.. Der sætter jeg grænsen Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22686: 01 Mar 2009, 12:58 »

Som sædvanlig debatterer du med skyklapper på, når snakken falder på Brøndby eller Liverpool, så jeg gider ikke engang forsøge.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22687: 01 Mar 2009, 13:02 »

Så lad være jeg er ligeglad Rullende Øjne.. Jeg argumenterer i det mindste for det jeg mener i stedet for bare at forkaste det den anden siger..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22688: 01 Mar 2009, 13:07 »

Jeg ved ikke, hvor meget argumentation der er over at hævde, at ingen FCK-spillere kan finde ud af noget som helst - og så pryde indlægget med en masse hånlige smileys.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22689: 01 Mar 2009, 13:08 »

Citat
Jeg vidste jeg ikke skulle have skrevet det Sur Grin

Set ud fra det perspektiv at vi droppede ham tidligere, og nærmest gjorde ham til grin, for så at tage ham tilbage er selvfølgelig pinligt.. Helt enig i det... Men nogle gange må man bare blive klogere... Jeg vil set ud fra et taktisk synspunkt til enhver tid foretrække elanga frem for Jan K.. Ene og alene fordi Jan K har et langskud som enhver modstander frygter... Det vil vi mangle hvis han kommer derned..

Jan K er så offensiv så ham skal vi nok få set fremme af banen, hvis han spiller dernede. Ligesom med T. Rasmussen løber Jan K jo med frem.

Citat
Samtidigt kommer Elanga nok til at spille overfor William Kvist.. Jeg ser virkelig ikke den store trussel fra den kant, og elanga skal godt nok have en dårlig dag gange 5 hvis han skal blive sat af kvist Grin..

Nu skal vi ikke gøre FCK dummere end de er. Hvis Elanga spiller vil de med sikkerhed udnytte vores abselut svageste punkt på banen, ved at rotere osv.

Citat
Men at jeg vil give elanga chance handler udelukkende om at vi simpelthen ikke har andre, og dem vi har vil svække vores offensiv hvis de skal derned.. Plus at han i denne kamp ikke vil blive udfordret overdrevet meget.. Jo måske af Pospech men han er trods alt ikke den største dribler, så regner med at han lukker af der...


Mener ikke vi svækker vores offensiv ved at pille Jan K ned, og sætte Farnerud/Jallow ind Wink Det gør kun en ting! Nemlig at styrke vores defensiv. Kan du slet ikke huske hvor absurd ringe Elanga var?
Citat
Toby, Howard, og Lorentzen har haft niveauet i enkelte kampe, men jeg ser intet i deres spil der kan forstærke os pt.. Da Howard ikke er i vores klub mere og aldrig kommer det gider jeg ikke spilde spalteplads på ham.. han er heldigvis et overstået kapitel på vores hold Peace

Men jeg ser at Elanga kan styrke vores hold nu.. Da vi simpelthen set ud fra et taktisk synspunkt ikke har noget bedre.. Hvis holmen, farnerud, og MKD var skadet var jeg også villig til at give Toby, og lorentzen en chance.. Vi har bare spillere der er så meget bedre end dem, og når de så kommer på banen viser de kort sagt INTET der bare antyder at de burde være fast mand på vores hold..
Igen mener jeg så at Jan K er 1000 gange bedre end Elanga på den plads.

Citat
Jeg vil gerne have at du nævner hvornår at Toby og Lorentzen sidst har spillet en rigtig god kamp Smiley?.. Tobys kan jeg dog selv.. Hans sidste gode var i mod Fcn, hvilket var hans anden kamp på vores hold!

Lorentzen er jeg usikker, men så vidt jeg husker var det da vi mødte AGF hjemme i 05 og vandt 4-0 hvor han sprudlede!.. Ellers må jeg sige at jeg er blank?

Det har ikke været min pointe at forsvare Lorentzen, blot at pointere at du nu vil give en skod spiller en chance, frem for Lorentzen og Howard - vores bedste spiller i 2007.

I øvrigt er jeg ret nervøs overfor Grønkjær.  Ubeslutsom Hvis han får pladsen og står overfor Wass eller Elanga (Hvis han skulle starte inde - gud forbyde det), så kan det altså blive rigtigt farligt.. :s Håber vi får lukket Grønkjær ned i kampen, for ham ser jeg som en trussel mod vores defensiv..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22690: 01 Mar 2009, 13:08 »

Haha what Grin.. Jeg påpeger bare at jeg syntes vores egne er bedre til det deres placering kræver..

Og hånlige smileys..

Sig mig driver du gæk mig med Rullende Øjne ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22691: 01 Mar 2009, 13:09 »

Jeg skal ellers love for, at begge lejrer roser hinandan:

http://onside.dk/node/27539

http://www.bold.dk/nyt/Staale-om-Krohn-Dehli-Et-scoop

Og det er bare fra idag... Grin
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22692: 01 Mar 2009, 13:10 »



Jeg vil set ud fra et taktisk synspunkt til enhver tid foretrække elanga frem for Jan K.. Ene og alene fordi Jan K har et langskud som enhver modstander frygter... Det vil vi mangle hvis han kommer derned.. Samtidigt kommer Elanga nok til at spille overfor William Kvist.. Jeg ser virkelig ikke den store trussel fra den kant, og elanga skal godt nok have en dårlig dag gange 5 hvis han skal blive sat af kvist Grin..



Jeg ser nu hellere Jan K. på backpladsen og Farnerud som venstre midt. Hvis Alex kan komme ind og holde på bolden, køre den rundt og få os til at være boldbesiddende, har Jan K mere frihed til at gå frem og slå et indlæg eller sende et langskud i kassen. Jeg ser ikke Jan som en spiller, der er god tli at holde på bolden, men en spiller, der afgør kampen med et langskud, eller får afsluttet et kontraangreb. Alex kan, hvis han rammer topniveauet, sætte tempoet i kampen, og hans pasningsspil er imo meget bedre end Jan K's.

Hvis Jan K. spiller midtbanepladsen i morgen, tror jeg ikke, vi kommer til at blive så boldbesiddende, som hvis Alex spiller den, hvorfor FCK kan komme til at udfordre Elanga mere, end hvis vi var meget boldbesiddende. Omvendt kan Alex også trække tempoet ud af kampen, hvis han varmer bolden alt for meget, som vi har set tidligere, så det ville måske være en idé at lade Jan K. brage os foran i kampen, og så sætte Farnerud ind som vm og Jan K ned som vb i stedet for Elanga? Rullende Øjne

Mit bud: 2-0
Jan K.
Daniel Wass

Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22693: 01 Mar 2009, 13:20 »

Ja men det er så din holdning, for når jeg råber det på stadion kan jeg vel også skrive det her Smiley

Der er forhåbentlig forskel på, hvad du råber på stadion, og hvad du rent faktisk mener. Har du også FC-blod på trøjen?

Så du mener altså at Hutchinson er bedre end jan k.. Nådada... Det gjorde jeg sjovt nok også inden det her efterår startede.. Men jeg må sige at jeg er positivt overrasket.. Forskellen på hutchinson og Jan k er at jan k er en konstruktiv spiller der får noget ud af det han foretager sig..
Hutchinson er en spiller jeg ville hade at have på vores hold.. En spiller der egentlig ikke er RIGTIG god til noget, som sænker farten i opspillet, og som varmer bolden alt for meget.. Han er ikke hurtig, og han sætter sjældent folk af, plus at han ikke kan slå et indlæg, og han har med al respekt et mindre godt spark.. Ham ville jeg da ALDRIG sætte på kanten, og derfor vil jeg til enhver tid hellere have jan k.. Plus at han så vidt jeg husker er suppens mest scorende midtbanespiller Smiley

Ja, og det mener jeg, fordi han kan langt mere på egen hånd end Jan K.. Han har ikke været på toppen i denne sæson, men både hvad angår teknik og kreativitet er han bedre end Jan K., der lever meget på sin fremragende sparketeknik og ikke har hurtigheden eller driblingerne til at sætte sin direkte oppasser. Jan K. er en udmærket spiller, men jeg synes ikke, han gør en særlig forskel på vores hold.

Jeg er uenig.. Jeg syntes at JC var langt foran Stephan for bare et års tid siden.. Men pt mener jeg at de bedømt ud fra det de begge har leveret ikke er lige.. Jeg syntes stephan har overhalet JC, og det ses i hvor ofte stephan rent faktisk redder vores røv i forhold til JC.. Plus at jeg ikke husker en decideret fejl fra stephan i efteråret... Vi så desuden også forskellen på de to da stephan var på landsholdet.. Har JC nogensinde spillet en god kamp på landsholdet?.. Eller behøver jeg nævne city.. det er sådan nogle fejl stephan bare ikke laver mere, og det er endnu en grund til at han er bedre Peace

Jeg er enig med dig i din anden sætning. For et år siden var Jesper C. foran; nu er det efter min mening uafgjort. Man bliver jo ikke en væsentlig dårlig målmand på et år, og jeg tilskriver det primært tilfældigheder, at vi har set flere Jesper C.-fejl i denne sæson, end vi er vant til. Stephan A. har været bedst i denne sæson, men sætter du dem direkte over for hinanden vil jeg stadig påstå, at de er på omtrent samme niveau. Derudover synes jeg, Stephans landsholdskampe blev pumpet lidt op.

Ville du hellere have TK som den defensive ankermand end Gisla.. Nej vel, for jeg tror du glemmer at se det ud fra et taktisk perspektiv... En spiller som TK er en boldflytter.. Intet andet.. Han har hverken store styrker i det offensive eller det defensive.. Men han kan flytte bolden sikkert... Forskellen er at Gisla er rigtig god defensivt, og det skal man være for at ligge dernede... TK er slet ikke typen der ligger foran forsvaret og ryder op, plus at hans fysik heller ikke er god nok til dette... Gisla er en ægte def midt, det er TK ikke.. derfor foretrækker jeg gisla til enhver tid...

Bare fordi TK ikke passer ind i vores system, betyder det jo ikke, han er en dårligere spiller. Jeg sagde ikke, at jeg gerne ville bytte, blot at de to er på omtrent samme niveau - dog som forskellige typer. I mine øjne er TK en bedre pasningsspiller. Begge er spillere, der gør deres arbejde sikkert uden stor ståhej, og derfor mener jeg godt, de kan sammenlignes. Men ja, jeg ser da også hellere Gisla i Brøndby, fordi vi, modsat FCK, spiller med en decideret defensiv midtbanespiller.

Det gør jeg heller ikke, men nu er det sådan, så du burde spørge om william kvist kunne forstærke vores hold.. Det gider jeg ikke engang argumentere i mod Wink Grin

Hvorfor burde jeg spørge om det? Libor Sionko starter ikke inde for FCK, men jeg mener stadig, han er klasser bedre end Kvist, og at han sagtens kunne starte inde på vores hold.

Tjaa grønkjær kan måske, men han starter heller ikke inde... Det gør hutchinson, og han kan gudhjælpemig ikke forstærke vores hold Grin.. Der sætter jeg grænsen Opstemt

Hvorfor betyder det noget, om Grønkjær starter inde? Derfor kan han vel stadig forstærke vores hold, hvis han har kvaliteterne?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22694: 01 Mar 2009, 13:21 »

Jan K er så offensiv så ham skal vi nok få set fremme af banen, hvis han spiller dernede. Ligesom med T. Rasmussen løber Jan K jo med frem.
 
Nu skal vi ikke gøre FCK dummere end de er. Hvis Elanga spiller vil de med sikkerhed udnytte vores abselut svageste punkt på banen, ved at rotere osv.
 

Mener ikke vi svækker vores offensiv ved at pille Jan K ned, og sætte Farnerud/Jallow ind Wink Det gør kun en ting! Nemlig at styrke vores defensiv. Kan du slet ikke huske hvor absurd ringe Elanga var? Igen mener jeg så at Jan K er 1000 gange bedre end Elanga på den plads.

Det har ikke været min pointe at forsvare Lorentzen, blot at pointere at du nu vil give en skod spiller en chance, frem for Lorentzen og Howard - vores bedste spiller i 2007.

I øvrigt er jeg ret nervøs overfor Grønkjær.  Ubeslutsom Hvis han får pladsen og står overfor Wass eller Elanga (Hvis han skulle starte inde - gud forbyde det), så kan det altså blive rigtigt farligt.. :s Håber vi får lukket Grønkjær ned i kampen, for ham ser jeg som en trussel mod vores defensiv..

Ja men jeg mener stadig at vi får mere ud af ham hvis hans udgangsposition er offensiv Smiley... PLus at han ikke er typen der kommer i overlap som TR gør det.. Derved mister vi endnu en facet i vores offensive spil Peace.. Men ikke dermed sagt at Jan K ikke kan spille dernede for det kan han godt.. Mener bare vi får mere ud af ham når han er længere fremme på banen Thumbs Up

Ved hjælp af hvad?.. Nu starter de gerne inde med hutchinson og kvist.. Ingen af de to er nogle specielle driblere, eller for den sags skyld hurtige.. Jeg har algt mærke til at fck's spil er blevet lagt mere og mere op på at de skal igennem midten... Det kan dog være de ændrer på det med tilgang af n'doye... Starter de dog inde med sionko/vingaard/grønkjær overfor Elanga håber jeg han har lært lidt i det jyske Grin Wink...

Men jeg mener dertil at hverken Farnerud eller Jallow(Misforstår jeg den Opstemt) kan gøre det samme væsen af sig som Jan K kan derude.. Syntes vi har prøvet Farnerud derude et par gange bla i mod Vejle hjemme, og det synes jeg ikke vores spil så ud til at have godt af, da det imo var en af vores dårligste kampe i det efterår.. Farnerud hører til som Off midt, eller hængende angriber.. Det er der jeg mener han gavner...

Man skal jo tænke strategisk her.. Det dummeste vi imo kan gøre er at rykke på flere pladser end den der er en skade på.. Ved at flytte Jan K ned så mister vi nogle af de mekanismer som mere eller mindre sad på rygrade af spillerne i efteråret, og så skal vi spille venstre kanten på en helt anden måde Smiley.. det mener jeg ville være forkert at gøre..

Og jo jeg kan godt huske at Elanga havde mindre gode kampe, men det er mit håb at han har udviklet sig spillemæssigt og mentalt i Horsens.. Sjovt nok under Kents ledelse Wink

Ja men det jeg mener er at det drejer sig om at vi ikke har noget andet, udover jan k hvilket jeg mener vil svække vores offensiv... Der er imo ingen grund til at flytte om på flere pladser end den hvor der er en skade!.. Det er mit håb og tro at Elanga ha rudviklet sig nok til at gøre e god figur og at kent ved hvad han gør Smiley.. Den tillid syntes jeg man skylder ham!

Ja me jeg har så stor en tro på vores eget hold at jeg er sikker på vi nok skal fjerne deres trussler effektivt Smiley

Lad os håbe at jeg ikke tager fejl Wink Grin

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1511 1512 [1513] 1514 1515 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010