home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 204 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1512 1513 [1514] 1515 1516 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035235 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22695: 01 Mar 2009, 13:24 »

Jeg ser nu hellere Jan K. på backpladsen og Farnerud som venstre midt. Hvis Alex kan komme ind og holde på bolden, køre den rundt og få os til at være boldbesiddende, har Jan K mere frihed til at gå frem og slå et indlæg eller sende et langskud i kassen. Jeg ser ikke Jan som en spiller, der er god tli at holde på bolden, men en spiller, der afgør kampen med et langskud, eller får afsluttet et kontraangreb. Alex kan, hvis han rammer topniveauet, sætte tempoet i kampen, og hans pasningsspil er imo meget bedre end Jan K's.

Hvis Jan K. spiller midtbanepladsen i morgen, tror jeg ikke, vi kommer til at blive så boldbesiddende, som hvis Alex spiller den, hvorfor FCK kan komme til at udfordre Elanga mere, end hvis vi var meget boldbesiddende. Omvendt kan Alex også trække tempoet ud af kampen, hvis han varmer bolden alt for meget, som vi har set tidligere, så det ville måske være en idé at lade Jan K. brage os foran i kampen, og så sætte Farnerud ind som vm og Jan K ned som vb i stedet for Elanga? Rullende Øjne

Mit bud: 2-0
Jan K.
Daniel Wass



Men det meste af det du skriver har jeg svaret på i mit indlæg til GE, men vil dog pointere en ting..

Jeg syntes da at vi uanset modstander har haft en fin overvægt i boldprocent i efteråret, og her spillede Jan hver gang...

Syntes på intet tidspunkt at Farnerud har gjort noget større væsen af sig derude på den kant, eller bare generelt.. Jeg syntes vi skal holde fast ved vores velfungerende offensiv som den er, uden at pille ved den..

Og så håbe at Kent ved hvad han gør med Elanga Smiley

Det sidste du skriver kan jeg dog være enig i.. Fører vi 1-0 med 20 min igen, så tror jeg et sådan taktisk træk vil være at foretrække Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22696: 01 Mar 2009, 13:36 »

Der er forhåbentlig forskel på, hvad du råber på stadion, og hvad du rent faktisk mener. Har du også FC-blod på trøjen?

Ja, og det mener jeg, fordi han kan langt mere på egen hånd end Jan K.. Han har ikke været på toppen i denne sæson, men både hvad angår teknik og kreativitet er han bedre end Jan K., der lever meget på sin fremragende sparketeknik og ikke har hurtigheden eller driblingerne til at sætte sin direkte oppasser. Jan K. er en udmærket spiller, men jeg synes ikke, han gør en særlig forskel på vores hold.

Jeg er enig med dig i din anden sætning. For et år siden var Jesper C. foran; nu er det efter min mening uafgjort. Man bliver jo ikke en væsentlig dårlig målmand på et år, og jeg tilskriver det primært tilfældigheder, at vi har set flere Jesper C.-fejl i denne sæson, end vi er vant til. Stephan A. har været bedst i denne sæson, men sætter du dem direkte over for hinanden vil jeg stadig påstå, at de er på omtrent samme niveau. Derudover synes jeg, Stephans landsholdskampe blev pumpet lidt op.

Bare fordi TK ikke passer ind i vores system, betyder det jo ikke, han er en dårligere spiller. Jeg sagde ikke, at jeg gerne ville bytte, blot at de to er på omtrent samme niveau - dog som forskellige typer. I mine øjne er TK en bedre pasningsspiller. Begge er spillere, der gør deres arbejde sikkert uden stor ståhej, og derfor mener jeg godt, de kan sammenlignes. Men ja, jeg ser da også hellere Gisla i Brøndby, fordi vi, modsat FCK, spiller med en decideret defensiv midtbanespiller.

Hvorfor burde jeg spørge om det? Libor Sionko starter ikke inde for FCK, men jeg mener stadig, han er klasser bedre end Kvist, og at han sagtens kunne starte inde på vores hold.

Hvorfor betyder det noget, om Grønkjær starter inde? Derfor kan han vel stadig forstærke vores hold, hvis han har kvaliteterne?

Nej jeg hader skam fck både her og på stadion.. Blod går jeg dog ikke med dagligt Wink

Jeg er så bare uenig.. Jeg mener ikke at hutch har de teknik og kreativitet der skal til at spille på kanten.. Jeg syntes utrolig sjældent han får noget ud af det derude, og egentlig fatter jeg ikke at man ikke bruger ham centralt.. Her syntes jeg han kommer meget mere til sin ret... Jeg mener egentlig kort fortalt at Jan K er langt mere effektiv at have på sit hold end hutch.. Jan K gør ofte det nemme i stedet for at varme bolden, og så har han en god beslutsomhed når han skal handle afgørende, hvilket jo typisk er hans spark udefra... Effektiviteten er simpelthen forskellen på dem!

Men havd bliver man så dårligere af.. Stephan blev da også gjort dårligere end han var da han havde en skodstart i klubben, hvor alt pev ind om ørene på ham Skuffet.. Selvfølgelig er JC ikke nogen dårlig keeper.. Men hvis vi ser på hvad de begge har præsteret i efteråret, så syntes jeg man kan se at Stephan er et skridt foran.. manden redder os jo gang på gang, laver aldrig fejl, holder clean sheet i alle kampene mod topholdende.. Syntes specielt det med at redde holdet er Stephans største styrke modsat JC.. Syntes der er længere og længere imellem hans pragtredninger.. Syntes derimod slet ikke at de blev pumpet op.. han gjorde det jo KOMPLET upåklageligt.. han var vel den direkte årsag til at vi fik point med fra budapest Smiley

Okay jeg må så erkende at jeg ikke kan være uenig i det du skriver om TK, og niveau mæssigt har du ret i at de begge er forholdsvist anonyme arbejdsheste der gør et sikkert arbejde.. Dog på hver deres måde, men det jeg sagde i starten med at jeg ikke vil bytte ham påpeger du jo fint til sids, ved at sige at vi spiller med en egentlig def midt Wink

Jeg forholder mig bare til at Ståle foretrækker en for mig at se forholdsvis anonym spiller som Kvist frem for Sionko.. Så kan jeg bare ikke se hvordan han skal kunne slå Holmen af... Det er alt jeg siger, om han i virkelighede har samme niveau som Holmen ved jeg ikke, da jeg dårligt kan huske hvordan han er som spilertype.. Men når han bliver holdt på bænken i Fck NÆGTER jeg at tro at han kan forstærke vores hold!

Jeg tvivler så bare på at grønkjær pt har de kvaliteter efter en så lang skadespause.. Men den gamle grønkjær kunne uden tvivl forstærke os!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22697: 01 Mar 2009, 13:44 »

blablablabla
Lad os håbe at jeg ikke tager fejl Wink Grin



Mener ikke at vores spil bliver svækket af Jan K på venstre back. Mener som sagt at det bliver bedre, da vi får Elanga ud, og
Farne ind. Vores offensiv får også en ekstra dimension idet Jan K kan søge ind i banen fra vestre back, og true med sit skud.. Det vil give plads til vores venstre kant ud mod baglinien Wink

Men nu er det jo ikke kun deres kant, der kan udfordre vores venstre back. Pospeckt (stav?), Hutchinson hvis han har en god dag, Damen, og specielt Santin kan jo søge ud mod Elanga og udstille hans store defensive mangler..  Det behøves jo ikke være sort på hvidt, fodbold spilles jo varieret i dag Peace

Tror også vi generalt kan håndtere deres spillere, men hvis de spiller i kontra, kan vi vores defensiv være meget sårbar overfor 1 mod 1 situationer Wink Men det kan deres jo omvendt også.

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22698: 01 Mar 2009, 13:49 »

Hugget fra SSO:

"Det så meget positivt ud og ALLE spillere trænede med inc. Jon J, og Thomas R."
"Intereessant at bemærke var at Thomas R. spillede hele tiden på en slags venstre back, mens Elanga hele tiden var på midtbanen!!"

Måske et lille håb om, at Thomas Rasmussen er klar? Om ikke andet, så til en plads på bænken.. Alle andre end Elanga på venstrebacken, tak!

Vi vinder det lort!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22699: 01 Mar 2009, 13:51 »

Mener ikke at vores spil bliver svækket af Jan K på venstre back. Mener som sagt at det bliver bedre, da vi får Elanga ud, og
Farne ind. Vores offensiv får også en ekstra dimension idet Jan K kan søge ind i banen fra vestre back, og true med sit skud.. Det vil give plads til vores venstre kant ud mod baglinien Wink

Men nu er det jo ikke kun deres kant, der kan udfordre vores venstre back. Pospeckt (stav?), Hutchinson hvis han har en god dag, Damen, og specielt Santin kan jo søge ud mod Elanga og udstille hans store defensive mangler..  Det behøves jo ikke være sort på hvidt, fodbold spilles jo varieret i dag Peace

Tror også vi generalt kan håndtere deres spillere, men hvis de spiller i kontra, kan vi vores defensiv være meget sårbar overfor 1 mod 1 situationer Wink Men det kan deres jo omvendt også.



Men så vil da da mene at vi kommer til at mangle en hel del bredde derude Skuffet.. Farnerud vil også ind i banen, Jan K bliver ikke inviteret derinde pga der allerede er overbefolket.. Det er ikke som Jan K-TR hvor jan k går ind og dermed efterlader plads til TR.. Håber at Elanga i denne sammenhæng vil udfylde TR rolle hva det angår Thumbs Up

Det sidste er jeg enig i, men jeg mener så bare at Kent må have viden nok om Elangas nuværende niveau, og derfor have indblik i om han vil kunne klare en sådan udfordring.. Jeg stoler på Kents dømmekraft Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22700: 01 Mar 2009, 13:59 »

Men så vil da da mene at vi kommer til at mangle en hel del bredde derude Skuffet.. Farnerud vil også ind i banen, Jan K bliver ikke inviteret derinde pga der allerede er overbefolket.. Det er ikke som Jan K-TR hvor jan k går ind og dermed efterlader plads til TR.. Håber at Elanga i denne sammenhæng vil udfylde TR rolle hva det angår Thumbs Up

Det sidste er jeg enig i, men jeg mener så bare at Kent må have viden nok om Elangas nuværende niveau, og derfor have indblik i om han vil kunne klare en sådan udfordring.. Jeg stoler på Kents dømmekraft Thumbs Up


Det første kan du have ret i. Men jeg vil til hver en tid hellere have en sikker defensiv back, som er yderst sårbar frem for en god venstre fløj. Nu er vores offensiv så god og varierende, så tror godt vi kan overleve selvom vi ikk kommer til baglinien i venstre siden Wink

Hehe, håber også Kent vælger Jan K på venstre back, selvom det ikke tyder på det, da Elanga har spillet back i træningskampene Ubeslutsom

Nå, nu vil jeg se Søndertyske banke OB! Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22701: 01 Mar 2009, 14:51 »

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22702: 01 Mar 2009, 14:59 »

Må indrømme at jeg ikke ved om det er godt eller skidt for os. En Ulrik Laursen vil bedre kunne matche Duncan i hovedspillet, så der kan jeg ikke se den store fordel. Antonsson er ikke den hurtigste, så der betyder det heller ikke det store. Andet end at Zanka formentlig kommer til at starte - og der er hurtigheden højere end hos begge de to gamle i forsvaret.

Så om det er nogen stor fordel, det må indrømme at jeg ikke er sikker på!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22703: 01 Mar 2009, 15:24 »

Nu er Laursen jo ikke en modspiller, men en medspiller. Så vi kommer faktisk til at spille 12 mod 10 på banen i morgen. ;-)
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22704: 01 Mar 2009, 15:27 »

Du er så sjov Absa, din badass Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22705: 01 Mar 2009, 15:31 »

I know, world war!
Vi må heller ej glemme Faxe Tribunen og sæbehandsken. Så er det 14 mod 9. xD

I'm kidding!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22706: 01 Mar 2009, 18:06 »

Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22707: 01 Mar 2009, 18:10 »

Det ser godt ud Smiley
3-1 til Brøndby  Wink
Andre der skal i parken?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22708: 01 Mar 2009, 18:11 »

Parken Rullende Øjne funny ??
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22709: 01 Mar 2009, 18:13 »

Parken Rullende Øjne funny ??
Ja den bliver da spillet i parken ikke?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 1512 1513 [1514] 1515 1516 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010