home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 37 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1486 1487 [1488] 1489 1490 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005892 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22305: 13 Jan 2009, 11:01 »

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22306: 13 Jan 2009, 11:13 »

haha var lige inde og kigge på Jan F. i mit Fm spil med newcastle og der har Brøndby faktisk købt ham hehe Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22307: 13 Jan 2009, 11:23 »

Mon ikke der sigtes efter en umiddelbar transfer, og man derfor bruger hans kontraktudløb for at få en så billig salgspris som muligt. Jeg synes det er for sent med en transfer til sommer, når vi har så mange skader i det bagerste geled.

Det er en mulighed, og jeg kunne godt se det ske. At hente ham nu er ganske fornuftigt. :-)


Først Thomas Rasmussen og nu Samuel Holmén og Hollænderen.. Selvom det ser ud til at være slemt, skulle det ikke undre mig hvis det er toppen af isbjerget med skadeshelvedet Skuffet

EDIT: Glemte at nævne Bissen også..
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 11:46 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22308: 13 Jan 2009, 14:04 »

NEJ! TR, Randrup, Holmén og hollænderen skadet! og nu også bissen! Skuffet

EDIT: Kan så se Zone har skrevet det Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22309: 13 Jan 2009, 14:16 »

Ang. Jan Fredriksen kender jeg ikke alt for meget til ham. Men af det jeg ved ville han være ok backup. Men han skal overhovedet ikke regne med at få meget spilletid da TR er flere klasser bedre!

EDIT: Mange nye nyheder på Brondby.Com! de fleste er fra kampen mod schweizerne og træningerne i billeder alt sammen! Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22310: 13 Jan 2009, 14:39 »

http://www.onside.dk/node/24185

@ AB: Havde glemt Randrup Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22311: 13 Jan 2009, 20:34 »

Med hensyn til Jan F: I mine øjne ville det være en kanon forstærkning, uanset om det er til start 11'eren eller til bænken.. Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle være tilfreds med at side på bænken? - desuden, alt afhængig af hans alder, kan han jo bruges i fremtiden som fast mand. TR er jo ved at være lidt i alderen, selvom han gør det ganske fremragende, men han holder jo ikke forevigt, og skulle det gå hen og blive aktuelt kunne vi jo sagtens ligge lidt penge på bordet for ham, da det næppe kan være alverden her i dette transfervindue..

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22312: 13 Jan 2009, 22:52 »

Præcis, og med den gardering og så ½ år til Lorenzen, Mikkelsen, Williams, Madsen og Agger, så synes jeg vi har et meget komplet hold, hvor den defensive midtbane er vores største problem hvis der falder en karantæne eller skade. Så må vi håbe at Mike Jensen viser at han vil være Brøndbydreng efter sommeren og præsterer på sit allerhøjste niveau.

Hvordan ser det ud med skaderne? De er alle klare til kampen imod de narkofarvede?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22313: 14 Jan 2009, 11:38 »

Præcis, og med den gardering og så ½ år til Lorenzen, Mikkelsen, Williams, Madsen og Agger, så synes jeg vi har et meget komplet hold, hvor den defensive midtbane er vores største problem hvis der falder en karantæne eller skade. Så må vi håbe at Mike Jensen viser at han vil være Brøndbydreng efter sommeren og præsterer på sit allerhøjste niveau.

Hvordan ser det ud med skaderne? De er alle klare til kampen imod de narkofarvede?

Lorentzen og Dave så jeg gerne i længere tid, må jeg nok tilstå. Jeg tror at de to kan blive fornuftige spillere for os i fremtiden. Fætter Agger er jeg i tvivl om, for han gør det lovende i træningskampene men er skadet resten af tiden. Tobi har jeg ikke store forventninger til på baggrund af hans 1½ år i klubben, mens Magic desværre er over the hill.

Thomas Rasmussen kan vidst kun ligge ned, Jönsson træner for sig selv og skal til neurolog senere på måneden, mens resten af flokken skulle være klar inden længe :-)

http://www.onside.dk/node/24556

2 mio + Elanga?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22314: 14 Jan 2009, 16:48 »

Ifl EB mangler Jan F. kun at give AB hans autograf på kontrakt, så han kan begynde fra sommer af..

Lækkert at TR er på benene igen! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22315: 14 Jan 2009, 17:00 »

Ifl EB mangler Jan F. kun at give AB hans autograf på kontrakt, så han kan begynde fra sommer af..

Lækkert at TR er på benene igen! Thumbs Up

Mon ikke AB har tænkt sig at lave kontrakten med Jan F færdig, så vi har sikret ham til Sommer - og derfra forsøge at købe ham fri i Randers. Som du skrev i det tidligere indlæg, er en Elanga byttehandel + lille transfersum det optimale vi kan få ud af en sådan situation.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22316: 14 Jan 2009, 19:38 »

http://onside.dk/node/24590

Meget sjov nyhed som faktisk viser at jeg havde ganske ret i min påstand Smiley... For nu er Fck i den situation som jeg håbede vi ville komme i, og Vingaard kan sagtens havne på bænken også i Fck, og da han har valgt at skifte på trods af at han ikke kunne vide sig sikker på pladsen, viser at han kunne have gjort det samme for os...

Det gør det bare endnu mere ærgeligt at vi ikke hentede ham!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22317: 14 Jan 2009, 22:32 »

Har sakset noget inde fra SSO, hvor en mexicaner bliver rygtet til os. Så vil gerne føre debatten om ham videre herinde Smiley
Citat
En af de helt store mexicanske talenter rygtes nu til Brøndby. Der er tale om den blot 21årige midtbanespiller/angriber Christian de Jesús Bermúdez Gutiérrez også kaldet "El Hobbit" på de mexicanske kanter, hvilket nok skal ses i lyset af hans ret begrænsede størrelse og måske de lidt flagrende/spidse ører(døm selv: http://www.atlantefc.com.mx/jugador_cjbg.php ). Han har trods sin unge alder spillet mere eller mindre fast i de seneste sæsoner i sin Mexicanske klub Atlante som er en af de bedre klubber i landet.

Første gang rygtet blev kendt var angiveligt d. 9.December hvor der angiveligt har været en radiorapportage hvor vi skulle være blevet nævnt som køber af denne unge spiller og nu her for et par dage siden bringes omtalte sag i spil igen.

Nedenstående er sakset fra den side på det forum hvori nyheden oprindeligt kom fra, og bliver diskuteret videre på sidste side i samme tråd: http://foro.mediotiempo.com/showthread.php?p=2715232

Følgende er uddrag af folks kommentarer startende med det oprindelige rygte og med hjælp fra babelfish, det er lidt uklart en del af det, men er der spanskkyndige til stede, så træd venligst frem i lyset Smiley
"dijeron en espn radioformula que el hobbit interesa al Bronby de Dinamarca"
- They said in espn radioformula that hobbit interests to the Bronby of Denmark.

- Then, he is very skillful, and although the Danish Superliga is very not named, I believe perhaps that him caeria well, the players of Denmark are met by their physique, take hold muscle and change to another equipment of another league there, because he has it to ability.

- I do not deny k I was one of the k gave him yet to this I generate, but the truth I mediate to me has shut up the mouth, has much arrival by the right band, the Danish him caeria, well there demostraria league its abilities to compete with the physique. Hopefully one goes away….

- cha… if hobbit goes away to the Brondby, hated rival of my favorite equipment of the SAS Ligaen the FC Kobenhavn! But good, better than one goes away and it shows in an European league that also can. At the moment Brondby is leader in Denmark.

- then estaria chido to be reconciled to another soccer without k is as difficult there as to go to the great ones of Europe and it are adapted to another soccer much more physical k haria to grow and already to jump to another one ekipo of Europe being useful k there still is young, but good we are going to see

Resten må I selv kigge efter i sømmene...Og har nogen fanget interesse i ham, så google/youtube ham, der er masser af good-stuff...

lille smagsprøve og fortsat god aften: http://www.youtube.com/v/TIchyJzhhAc

Udover det som personen har skrevet inde på SSO, så er der nogle flere links til youtube her:

http://www.youtube.com/v/83i7kpClf8E&feature=related - 2.05 inde i klippet.

http://www.youtube.com/v/rByAroSjPEw&feature=related

http://www.youtube.com/v/oieoXyVS2ek&feature=related'

http://www.youtube.com/v/fKGNw_Hsdp4 - 2.08 og frem til 4.58 i klippet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22318: 15 Jan 2009, 08:50 »

Jeg vil da ikke håbe, at han er angriber, selvom det står nævnt, med det scoringsgmn.snit han har Tunge

Mon han er udset til at være back up for Hollænderen og så Farnerud skal være back up for Jan K og Holmén?
« Seneste Redigering: 15 Jan 2009, 13:24 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22319: 15 Jan 2009, 13:57 »

Hold kæft ham mexicaneren er lille! Shockeret 1,63 M og 58 kg! Han lyder ok men mener ikke vi har brug for forstærkninger på midten! kan han spille angriber skal det nok være backup Smiley



EDIT: PerPer for satan!!!: http://onside.dk/node/24633

Men surt at han forlader os Græder
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1486 1487 [1488] 1489 1490 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010