home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 105 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1487 1488 [1489] 1490 1491 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005974 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22320: 15 Jan 2009, 14:05 »

Jeg tror ham mexicaneren ville være et super fremtids køb, hvis vi henter ham nu, så kan han lige få en tilvænnings periode og lærer lidt engelsk osv. og når han så har tilvænnet sig så kunne det jo godt ske at hvis krohn delhi fortsætter sin gode form, at han bliver solgt og så kunne bermudez måske blive en genial erstatning, da vi ikke skal ud og hente en ny, der måske lige skal tilvænne sig. Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22321: 15 Jan 2009, 17:33 »

http://allehaderos.dk/?artid=906

Utrolig spændende artikel, og en tanke som også ofte har ramt mig... "Skal Fenerbache forblive på faxe"

Jeg elsker den personligt, og jeg mindes stadig de glade daage da jeg startede med at komme på faxe.. Da vi havde typer som Allan Olesen, Foldgast, Jonas Kamper and so on... Personer der virkelig udviste glæde, og engagement når de kom løbende ned i mod Faxe tribunen, og som virkelig så ud til at nyde hvert sekund, og med deres vilje smittede af på faxe tribunen...

Får sku helt gåsehud ved tanken  Peace

De er så i dag afløst af for at sige det helt ærligt "RØVSYGE ABER" som bare trasker ned i mod vores tribune, som om det var deres job, og ik noget de kan lide... Artiklen beskriver så passende Duncan og Ericsson som gode eksempler... Spillere som ødelægger en mangeårig tradition vi har, og spillere som ik gør sig fortjent til at blive hyldet... For de sætter jo ikke pris på det....

Jeg må sige at jeg er meget splittet med det... Er det måske bedre bare at lade dem varme op for sig selv, og støtte KLUBBEN og ikke SPILLERNE... Jeg ved det ikke, men i kan jo danne jeres egen mening Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22322: 15 Jan 2009, 20:12 »

http://www.brondbyfan.dk ny brøndby hjemmeside, i kan registrere jer nu, hvis i har lyst :j
« Seneste Redigering: 15 Jan 2009, 20:15 af Hatt11 » Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22323: 16 Jan 2009, 08:45 »

http://www.brondbyfan.dk ny brøndby hjemmeside, i kan registrere jer nu, hvis i har lyst :j

Jeg ved ikke om du er en del af sitet, men jeg ville lige rose jer for valget af Joomla som CMS. Når man ikke selv vil programmere hovedtrækkene på siden, synes jeg Joomla er et godt alternativ. Jeg har også selv leget lidt med systemet tidligere. Held og lykke med sitet!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22324: 16 Jan 2009, 09:06 »

(Dobbeltpost)

Jan F skifter 1. Juli 2009
http://brondby.com/article.asp?aid=49990&id=5

« Seneste Redigering: 16 Jan 2009, 09:09 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22325: 16 Jan 2009, 12:11 »

http://www.brondbyfan.dk ny brøndby hjemmeside, i kan registrere jer nu, hvis i har lyst :j

Fin idé og hjemmeside.

Men I kommer ikke udenom, at I ikke er enige i om det hedder Brøndbyfans.dk eller Brøndbyfan.dk

Det står i "Velkommen til" nyheden Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22326: 16 Jan 2009, 12:44 »

Lækkert med tilgangen af Jan F., selvom det ganske vidst først er til sommer. Endnu en fornuftig handel af AB! Thumbs Up

@ VK: Er helt enig i med dig i den sag. Forhåbenlig opper Dunken og de øvrige sig fremover Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22327: 16 Jan 2009, 14:22 »

Jeg ved ikke om du er en del af sitet, men jeg ville lige rose jer for valget af Joomla som CMS. Når man ikke selv vil programmere hovedtrækkene på siden, synes jeg Joomla er et godt alternativ. Jeg har også selv leget lidt med systemet tidligere. Held og lykke med sitet!

Jeg har ikke været med til at lave sitet, så ved ikke hvad Joomla er Smiley

Men ville kun lige reklamere for det, da det er en ny brøndby side, også kunne det være der var nogle interreseret i at blive bruger.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22328: 16 Jan 2009, 14:32 »

Rigtig god anskaffelse i Jan Frederiksen. Lidt ærgerligt det ikke sker nu, da det er nu, vi har brug for ham, men vi mangler et alternativ til TR, og Frederiksen er et af de mest interessante navne på det danske marked.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22329: 16 Jan 2009, 15:27 »

Jeg syntes også det er et kanon indkøb... Han er en af de bedre venstrebacks i ligaen og han er samtidig indforstået med at han kun er nummer 2 her i klubben... Det ville være begrænset hvor mange dygtige venstrebacks der er derude, der ville være klar til at sidde på bænken... Så alt i alt et godt køb, men som US skriver, er det ærgeligt at vi ikke for ham med det samme, da TR jo har lidt problemer i øjeblikket...
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22330: 16 Jan 2009, 16:11 »

Fint med et indkøb. Thumbs Up Jeg kender desværre ikke så meget til ham, så jeg ved ikke, om det er en god signing af AB, men det lyder det da til, når jeg ser jeres indlæg.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22331: 17 Jan 2009, 14:57 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-reserve-vil-blive-kontrakten-ud

Kan vi så få forlænget hans kontrakt!! Det vil virkelig være surt at miste ham om et års tid - og så en på fri transfer. Skuffet

Btw. så er Elanga på vej til Frankrig.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22332: 17 Jan 2009, 15:48 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-reserve-vil-blive-kontrakten-ud

Kan vi så få forlænget hans kontrakt!! Det vil virkelig være surt at miste ham om et års tid - og så en på fri transfer. Skuffet

Hvorfor? Han er en middelmådig keeper, der aldrig bliver god nok til at være førstemålmand i Brøndby. I mine øjne er han knap nok en kapabel reserve.
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22333: 17 Jan 2009, 16:07 »

fuck hvor maerkelig hehe har lige koebt hobitten i fm
Logged

maaahhh-h-h-h

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22334: 17 Jan 2009, 16:42 »

Enig med U-S, han kommer aldrig at spille sig på Brøndbys førstehold og hvis Stephan engang i fremtiden ryger til udlandet igen, så skal der hentes en ny målmand ind. Det er kun fordi han er Brøndbydreng at folk synes det er lidt ærgeligt...
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1487 1488 [1489] 1490 1491 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010