home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1488 1489 [1490] 1491 1492 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005886 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22335: 17 Jan 2009, 17:39 »

Hvis jeg ikke husker forkert, er han hentet i Brønshøj Tunge

Men jeg har nu længe set ham som en fornuftig reserve, ligesom Lorentzen, hvorfor jeg mener, at et salg vil være ærgeligt :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22336: 18 Jan 2009, 12:35 »

Enig med U-S, han kommer aldrig at spille sig på Brøndbys førstehold og hvis Stephan engang i fremtiden ryger til udlandet igen, så skal der hentes en ny målmand ind. Det er kun fordi han er Brøndbydreng at folk synes det er lidt ærgeligt...

Nu kender jeg også Tørnæs lidt - ganske lidt - privat, hvorfor jeg selvfølgelig også ville synes det ville være ærgeligt hvis han skulle smutte.. Men tages der ikke hensyn til dette, ved jeg ikke rigtig hvor god eller dårlig han er? Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set ham i aktion? Men hvis vi henter en ny målmand, så vi står i samme situation som FCK, er det godt eller skidt?

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22337: 18 Jan 2009, 12:49 »

jeg synes der skal en ny reserve keeper ind. evt leje en i sæsonerne med en købeklausul
Logged

maaahhh-h-h-h

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22338: 18 Jan 2009, 12:50 »

De gang, vi har set ham, synes jeg, han har vist et ganske højt niveau. Jeg ser ham gerne blive som reserveholdsspiller i den kommende tid, men hvis vi skal ud og spille i gruppespillet i Champions League/UEFA Cuppen hvert år, skal vi finde en med et højere niveau, da han ikke kan redde os i sådanne kampe, tror jeg. Men med det niveau vi har p.t., er han fornuftig at have, synes jeg.

Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22339: 18 Jan 2009, 12:54 »

Syntes vi skal beholde ham, som reserve...

Imo, en ganske habil reserve keeper..
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22340: 18 Jan 2009, 13:02 »

Skal man have en reservekeeper, bare for at ha' en? Skal der ikke være to målmænd med højt niveau som kan konkurrere om pladsen, ligesom alle andre positioner på en fodboldbane?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22341: 18 Jan 2009, 13:06 »

Skal man have en reservekeeper, bare for at ha' en? Skal der ikke være to målmænd med højt niveau som kan konkurrere om pladsen, ligesom alle andre positioner på en fodboldbane?

Jeg er tildels enig, må jeg indrømme. Jeg føler man skal spille med en fast målmand, da det er sidste skanse som man skal kunne stole på.. Med hensyn til reservekepperen synes jeg faktisk FCK har gjort det rigtige. De har en superreserve i den af de to som ikke starter inde, men kan det ikke også være med til at skabe splid i de bagerste geleder hvis man har flere målmand som begge mener de skal stå fast?

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22342: 18 Jan 2009, 13:26 »

der skal være to stærke også som i siger vis man skal spille champions league. succesen skulle gerne vare ved!
Logged

maaahhh-h-h-h

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22343: 18 Jan 2009, 13:49 »

Man skal naturligvis have to dygtige målmænd, men i mine øjne er det også essentielt, at hierarkiet er på plads; at man ved, hvem der er førstemålmand, og at begge keepere er indforstået med forholdene. Der er brug for kontinuitet på målmandsposten for at skabe ro i de bageste geledder. Den har vi lige nu, fordi der er klasseforskel mellem Stephan A. og Tørnes, men jeg mener ikke, Tørnes vil være særlig svær at erstatte. (Og som sagt mener jeg heller ikke, at han er god nok til nogensinde at blive førstemålmand.)
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22344: 18 Jan 2009, 13:54 »

Tror i at Brøndby IF stadig kan holde på 1. pladsen med deres nye træner Kent Nielsen... ?
Logged

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22345: 18 Jan 2009, 13:56 »

Er der ikke noget med at Randers FC´s venstre back Jan fredriksen er kommet til Brøndby ?
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22346: 18 Jan 2009, 13:58 »

Tror i at Brøndby IF stadig kan holde på 1. pladsen med deres nye træner Kent Nielsen... ?
Er der ikke noget med at Randers FC´s venstre back Jan fredriksen er kommet til Brøndby ?

Ja til begge dele Opstemt Mener helt sikkert at Kent kan føre Brøndby til mesterskabet Opstemt


Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22347: 19 Jan 2009, 13:54 »

Brøndby Ishockey? .. Jeg mindes ikke, at de danske hold har meget overskud, så tvivler på, at det vil være fornuftigt..

Er der ikke noget med at Randers FC´s venstre back Jan fredriksen er kommet til Brøndby ?

Jep, til sommer :-)

Btw. vildt at Kent træner i shorts udendørs trods det kolde vejr! Opstemt Shockeret
« Seneste Redigering: 19 Jan 2009, 13:58 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22348: 19 Jan 2009, 13:57 »

Er det ikke også noget med at brøndby har købt en jesper jørgensen der spiller midtbane?:b
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22349: 19 Jan 2009, 13:58 »

Det kan jo sagtens gå "Brøndby ånd" i ishockey, så de spiller for fuld hal hver gang, men jeg tvivler. Synes det projekt, samt håndbolden, skal vente indtil finanskrisen er forbi.

Desuden fik Hvidovre smæk af Herning med 0-9 i går Tunge Køb Herning istedet!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1488 1489 [1490] 1491 1492 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010