home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1288 1289 [1290] 1291 1292 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4229963 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19335: 19 Aug 2008, 19:52 »

Giv Henrik nogle penge, og send ham med det første fly til Jylland!

.. Eller en bil. Tunge

Men jeg kan kun være enig med Absa, da det være bedst nu. Der er godt en to uger til SAS-Liga bolden ruller igen, så der burde være tid nok til, at lære folkene i klubberne, at kende..

Forhåbenlig tager Kent Gilberto med, når han kommer, hvad enten det bliver nu eller til vinter.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19336: 19 Aug 2008, 19:56 »

.. Eller en bil. Tunge

Mente penge for at smutte - Og så går et fly hurtigere Rullende Øjne

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #19337: 19 Aug 2008, 20:02 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/henrik-jensen-spaender-ben-brondby

Hvad i al verden??!! Det ville sku da være mest optimalt, hvis det skete nu...?

smut nu bare henrik, du kan alligevel ikke gøre mere her.

Kent N. til bif NU!!

Gosser
Manager

« Svar #19338: 19 Aug 2008, 20:02 »

Det ville fandenedeme ellers være for fedt! Der kan kun gå for længe, mht. at få Kent Nielsen til Brøndby!

Zone 43
Manager

« Svar #19339: 19 Aug 2008, 20:03 »

Mente penge for at smutte - Og så går et fly hurtigere Rullende Øjne

Ved jeg sguda godt.. Den nærmeste lufthavn nær Horsens, må vel være den i Billund ;-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19340: 19 Aug 2008, 20:05 »

Ved jeg sguda godt.. Den nærmeste lufthavn nær Horsens, må vel være den i Billund ;-)
Bah, du ved hvad jeg mener. Så flyet til Billund, hvor han må tage et tog ... What-ever, han skal sku bare sendes med et eller andet fly!

N17
Manager

« Svar #19341: 19 Aug 2008, 20:07 »

Gider ikke have Graversen.. Han er alt for gammel, har ikke spillet i 2 år, og så passer han ikke ind i vores system.

Passer ikke ind i vores hvad?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #19342: 19 Aug 2008, 20:09 »

Passer ikke ind i vores hvad?

Mon ikke, det er diamanten, som menes her. :-)

Bah, du ved hvad jeg mener. Så flyet til Billund, hvor han må tage et tog ... What-ever, han skal sku bare sendes med et eller andet fly!

I get your point, ja. Sandsynligheden er dog størst med en bil. 'Nuff OT.

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19343: 19 Aug 2008, 20:15 »

Mon ikke, det er diamanten, som menes her. :-)

I get your point, ja. Sandsynligheden er dog størst med en bil. 'Nuff OT.
Tror det var ment som en joke grundet vores dårlige system/formation, eller mangel på samme?

Godt..

N17
Manager

« Svar #19344: 19 Aug 2008, 20:16 »

Tror det var ment som en joke grundet vores dårlige system, eller mangel på samme?

Godt..

Tror godt Zone opfangede det Smiley

Men ja, vi har jo ikke rigtig noget system. Det ændres jo fanme hele tiden Skuffet

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #19345: 19 Aug 2008, 20:27 »

http://www.onside.dk/node/14462 Dejligt Herminator.....

Brøndby ´96
Arsenal ´96

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #19346: 19 Aug 2008, 20:29 »

http://www.onside.dk/node/14462 Dejligt Herminator.....

Yes! er glad for han ikke skal til os, for mig ville han kun være en der ville kunne skabe problemer i vores trup.

Zone 43
Manager

« Svar #19347: 19 Aug 2008, 20:55 »

Tror det var ment som en joke grundet vores dårlige system/formation, eller mangel på samme?

Tror godt Zone opfangede det Smiley

Men ja, vi har jo ikke rigtig noget system. Det ændres jo fanme hele tiden Skuffet

Opfangede den efter mit indlæg.. :-)

Er det ikke diamanten, så er det en 4-5-1.. Som jeg har skrevet på 64.dk, så mener jeg, at vi bør spille en 4-2-3-1, ligesom de gør nede i Spanien, da vi råder over spillerne til en sådan formation. Var jeg i Køhlerts sko, så var formationen sådan. :-)

- Daniel Agger.

Yessir
Manager

« Svar #19348: 20 Aug 2008, 09:54 »

Vil du venligst svare på det jeg rent faktisk skriver i det her, og sidste indlæg... Når John spurs ikke nævner gruppen men nævner at det er børn/unge mennesker er det jo klart at jeg får taker hen på alpha supras når det er de eneste grupper som rent faktisk består konkret af den aldersgruppe, og det var det som fik mig  til at fare op... Du skal sku ikke komme og belærer mig om logik når du ikke er i stand til at se det her...

Og igen... Jeg har lige netop sagt at man ikke skal generaliserer, og så ved jeg ikke om andre alligevel kan finde på det, men jeg har ingen steder sagt at det var alle i ssu, sc, sbc osv som laver vold... Jeg siger de skal findes der, og jeg ved helt seriøst ikke hvordan du får det til det...

Du bedes venligst svare på det jeg skriver og ikke skrive udenom... For hvis du ikke gjorde det, ville du nok forstå det jeg faktisk prøver at fortælle dig crazy... Men det virker ret svært at få sit budskab igennem, når du konsekvent taler udenom, det jeg rent faktisk skriver!!!

Og det er da fint at du kan se hvad spurs skriver, men jeg var ikke ene om at misforstå det... Og GE er ligesom mig en del af tribunelivet, og ved hvad det drejer sig om, så det var ligesom natten tråden ikke kun mig der misforstod det... at du er så genial til at fortolke, men rent faktisk ikke formår at svare på det jeg skriver, viser vel bare at man ikke er perfekt...

Så kan jeg måske kigge lidt på nutid/datid Cool.. Selvom jeg ærlig talt ikke kan se hvad nutid datid har med noget at gøre her Rullende Øjne... Kan du ikke forklare mig det Kys

Og nej der burde som du siger ikke være mere at diskuterer men når du konsekvent ikke kan erkende, at Spurs skriver på en måde som er utrolig let at misforstå, plus at jeg ikke selv mener at jeg generaliserede, hvilket du var den eneste der var i tvivl om, må jeg jo blive ved og få dig overbevist... Men jeg kæmper vidst en umulig kamp Skuffet

Det var nu bare et pænt forsøg på at lukke den del af debatten. Hvor ser du at jeg prøver at belære dig om logik?
Det er du den eneste jeg har set gøre i den her debat, Så lad venligst være at snakke om logik, når du flere gange ikke har vist at du ikke forstår at gøre det korrekt.

Siden du ikke forstår hvad det er jeg prøver på at sige trods utallige forsøg, vil jeg ikke til at forklare det nok engang. Jeg vil bare nøjes med at sige at ikke alle er imod dig her på siden, jeg fik dig bare til at forklare din sætning, og derefter forklarede jeg hvor jeg kom fra. Det tog du så helt forkert, og troede at det var min nuværende holdning til dit indlæg. Deraf nutid/datid...

At sige jeg ikke svarer på det skriver, finder jeg ret morsomt. Det eneste jeg har prøvet på i den her debat, er at få dig til at forstå hvordan "generaliserings" indlæg skulle opfattes. At du så bliver ved med at køre den længere ud, og ikke forstår essensen i mine indlæg er bare ærgeligt.

Fint at i var to der misforstod hvad han sagde, men når en udefra fattede hvad han sagde kunne noget tyde på i var en smule for hurtige på aftrækkeren. At dig og dine nattevenner ikke fik fat i min pointe i nattetråden kan jeg slet ikke tage seriøst. Jeg kan bare nøjes med at konstatere at jeg fik ret i den tråd, og du endnu engang var for hurtig på aftrækkeren... At du hiver fat i tråden igen, fatter jeg slet ikke. Den episode burde være så pinlig for jer, at du aldrig nævnte den igen.

Jeg kan da sagtens se hvordan JS indlæg kan misfortolkes, det er jo her jeg går ind og drager paralleller til dit mangelfulde indlæg. At du ikke kan se hvordan det kan misforstås, for manglende uddybelse er bare ærgeligt. At du bliver ved med at skrive at du aldrig skrev "alle" i indlægget, lyder mere som et dårligt forsøg på at redde den.
Hvis du seriøst ikke kan se hvordan den sætning kan misfortolkes, så må det være hvad det er.

Hahahaha du forstår det stadig ikke? Du skal jo ikke overbevise mig om en skid ffs, det gjorde du jo allerede med dit første uddybende indlæg. Nu er vi tilbage til det der med at være så skide defensiv.

Lad os prøve igen.
Jeg har IKKE sagt du har et generaliseringsprob lem.
Jeg skrev du VILLE have haft et imo, var min første antagelse korrekt.
Jeg spurgte ind til det, du forklarede. Ingen problemer her.
Jeg fortalte så, hvor min nysgerrighed kom fra, du fik så åbenbart misforstået det til at jeg mente du havde et generaliseringsprob lem...
De næste mange gange indlæg går med at prøve at få dig til at læse indlægget igen, og forstå hvad det faktisk var jeg skrev.

Så nu forsøgte jeg igen at forklare hvordan det hang sammen, selvom jeg tidligere havde skrevet jeg ikke ville gøre endnu et forsøg  Skuffet

Dette vil være mit sidste indlæg i bif tråden omkring den her misforståelse, da det knap nok har relevans til tråden mere. Hvis du har mere luft der skal ud, og vil have et svar på det, kan du sende mig en pb. Fortsat god onsdag.

verdenskrig
Manager

« Svar #19349: 20 Aug 2008, 10:56 »

Det var nu bare et pænt forsøg på at lukke den del af debatten. Hvor ser du at jeg prøver at belære dig om logik?
Det er du den eneste jeg har set gøre i den her debat, Så lad venligst være at snakke om logik, når du flere gange ikke har vist at du ikke forstår at gøre det korrekt.

Siden du ikke forstår hvad det er jeg prøver på at sige trods utallige forsøg, vil jeg ikke til at forklare det nok engang. Jeg vil bare nøjes med at sige at ikke alle er imod dig her på siden, jeg fik dig bare til at forklare din sætning, og derefter forklarede jeg hvor jeg kom fra. Det tog du så helt forkert, og troede at det var min nuværende holdning til dit indlæg. Deraf nutid/datid...

At sige jeg ikke svarer på det skriver, finder jeg ret morsomt. Det eneste jeg har prøvet på i den her debat, er at få dig til at forstå hvordan "generaliserings" indlæg skulle opfattes. At du så bliver ved med at køre den længere ud, og ikke forstår essensen i mine indlæg er bare ærgeligt.

Fint at i var to der misforstod hvad han sagde, men når en udefra fattede hvad han sagde kunne noget tyde på i var en smule for hurtige på aftrækkeren. At dig og dine nattevenner ikke fik fat i min pointe i nattetråden kan jeg slet ikke tage seriøst. Jeg kan bare nøjes med at konstatere at jeg fik ret i den tråd, og du endnu engang var for hurtig på aftrækkeren... At du hiver fat i tråden igen, fatter jeg slet ikke. Den episode burde være så pinlig for jer, at du aldrig nævnte den igen.

Jeg kan da sagtens se hvordan JS indlæg kan misfortolkes, det er jo her jeg går ind og drager paralleller til dit mangelfulde indlæg. At du ikke kan se hvordan det kan misforstås, for manglende uddybelse er bare ærgeligt. At du bliver ved med at skrive at du aldrig skrev "alle" i indlægget, lyder mere som et dårligt forsøg på at redde den.
Hvis du seriøst ikke kan se hvordan den sætning kan misfortolkes, så må det være hvad det er.

Hahahaha du forstår det stadig ikke? Du skal jo ikke overbevise mig om en skid ffs, det gjorde du jo allerede med dit første uddybende indlæg. Nu er vi tilbage til det der med at være så skide defensiv.

Lad os prøve igen.
Jeg har IKKE sagt du har et generaliseringsprob lem.
Jeg skrev du VILLE have haft et imo, var min første antagelse korrekt.
Jeg spurgte ind til det, du forklarede. Ingen problemer her.
Jeg fortalte så, hvor min nysgerrighed kom fra, du fik så åbenbart misforstået det til at jeg mente du havde et generaliseringsprob lem...
De næste mange gange indlæg går med at prøve at få dig til at læse indlægget igen, og forstå hvad det faktisk var jeg skrev.

Så nu forsøgte jeg igen at forklare hvordan det hang sammen, selvom jeg tidligere havde skrevet jeg ikke ville gøre endnu et forsøg  Skuffet

Dette vil være mit sidste indlæg i bif tråden omkring den her misforståelse, da det knap nok har relevans til tråden mere. Hvis du har mere luft der skal ud, og vil have et svar på det, kan du sende mig en pb. Fortsat god onsdag.

Jeg konstaterer bare at du var ene om at misforstå den... Derfor mener jeg ikke at der er et problem, som du åbenbart gør.. At det så skyldes at du ikke er inde i det miljø, ved jeg ikke, men jeg konstaterer bare at du er ene om det, og dermed kan jeg ikke se problemet... Så sammeligner jeg med JS indlæg hvor selv vi der ofte er på tribunen misforstår det, og du har sjovt nok ikke kommenteret på det jeg har sagt om JS indlæg... Med min baggrund og viden om hvordan grupperne er, og hvilke aldersgrupper den består af, har jeg en baggrund for at misforstå det, som du ikke har, da jeg ikke går ud fra at du er på stadion særlig ofte!

Jeg kan vel konkluderer at du ikke have misforstået det, hvis du vidste lidt mere om miljøet Peace...

Og du vandt ikke en pind i nattetråden... det du skrev var ikke relevant, og sådan noget spørger man bare ikke om i en tråd, da det er malplaceret og nemt kan misforstås hvilket du jo nemt se da vi vel var 5-6 stykker der misforstod det... Så det kan godt være at vi var for hurtige på aftrækkeren hvilket jeg også selv erkendte i vores pb disk, men syntes det er tyndt af dig ikke at erkende det som du gjorde forkert... Man kan altid stille et spørgsmål, men man skal gøre det på en måde, så folk ikke misforstår det som en angreb... Og da vi var en del der misforstod det, må der være noget om snakken.. Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1288 1289 [1290] 1291 1292 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010