home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 993 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1287 1288 [1289] 1290 1291 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4229942 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19320: 19 Aug 2008, 13:13 »

Det første er sikkert rigtigt...

MEn gravesen skal erstatte Gislason... Gislason må vi bare erkende ikke er god nok... Han er for langsom, og han spiller på ingen måde hurtigt nok...

en midtbane med

Farnerud

Jan k- holmen

Gravesen

Ville både have fysisk styrke, taktisk styrke, fart, teknik, og rutine... Fuck det ville være god Cool

Gravesen er enten midtmidt eller offensiv midt, ikke defensiv - Han er, om muligt, langsommere end Gisla, har springerknæ ud over det sædvanlige og ingen kamptræning i 2 år. Skal han slå Farnegud af så? Hellere Leon A, som sidder på bænken i Fulham.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

blomvikings
Manager

« Svar #19321: 19 Aug 2008, 13:52 »

Gravesen er enten midtmidt eller offensiv midt, ikke defensiv - Han er, om muligt, langsommere end Gisla, har springerknæ ud over det sædvanlige og ingen kamptræning i 2 år. Skal han slå Farnegud af så? Hellere Leon A, som sidder på bænken i Fulham.

Gravesen kan da sagtens spille en defensiv midtbane?
I øvrigt forstår jeg ikke den store kritik der er af Gisla, jeg synes nu han er udemærket. han falder igennem når resten af holdet gør det, Så vil jeg hellere sige at vi skal skille os af med Duncan, Tobias Mikkelsen og Madsen.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #19322: 19 Aug 2008, 14:00 »

Gravesen kan da sagtens spille en defensiv midtbane?
I øvrigt forstår jeg ikke den store kritik der er af Gisla, jeg synes nu han er udemærket. han falder igennem når resten af holdet gør det, Så vil jeg hellere sige at vi skal skille os af med Duncan, Tobias Mikkelsen og Madsen.

Det troede de jo også i Real Madrid, de mente jo det var der han sku placeres efter han i Everton havde været mere offensiv.

Zone 43
Manager

« Svar #19323: 19 Aug 2008, 14:12 »

Hellere Leon A, som sidder på bænken i Fulham.

Han vil heller ikke være værst, men Fulham vil, kunne jeg forestille mig, forlange en del mio. for ham.. Desuden er Graveren da ikke spor offensiv?! Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #19324: 19 Aug 2008, 14:15 »

Synes også vi skal have en anden i stedet for gisla, men vi kan nok ikke forvente at få en ny, så længe køhlert sidder i træner sædet.

Måske kan kent se han ikke er god nok.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #19325: 19 Aug 2008, 14:17 »

Nej for helvede hvor vi bare ikke skal have graveren!

Mener at gisla er meget bedre. HAn er vores efter min mening vigtigstespiller og Gravesen er alligevel for gammel efter min mening. Desuden er gisla syg til langskud! Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager

« Svar #19326: 19 Aug 2008, 14:35 »

Syntes også Gisla er en rigtig vigtig spiller for os, forstår heller ikke den kritik der har været af ham..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #19327: 19 Aug 2008, 14:51 »

Gislason er da en pisse god spiller. Han skal absolut blive i BIF.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #19328: 19 Aug 2008, 15:08 »

Gislason er da en pisse god spiller. Han skal absolut blive i BIF.

I øjeblikket er han ikke en pissegod spiller. Han stinker. Sammen med resten af holdet. I mine øjne er der et eller andet kollektivt problem, som formodentlig hænger sammen med Køhlert. Jeg synes man ser en tendes, hvor spillerne kommer til klubben og viser lovende takter, og efter et stykke tid så forsumper de sammen med resten. Det ændrer sig forhåbentlig når Kent Nielsen kommer til. Det er bare længe at skulle vente.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19329: 19 Aug 2008, 15:57 »

Jeg tror det er Tom, som ikke giver ham den rigtige rolle. Tror Gisla følger sig for "forpliktet" til at blive nede på egen banehalvdel, som den 3. midterforsvarer, nærmest. Senest mod Haka tog Gisla 1-2 gode dybdeløb, som begge resulterede i store chancer. Vi så ham også gøre det i foråret, bl.a. mod FCM, i pokalen, som resulterede i et mål. Tror Køhlert skal lade ham gå mere med frem, for når han gør det resulterer det tit i noget godt. Så håber jeg bare Kent vil gøre det!

MLL
Manager

« Svar #19330: 19 Aug 2008, 16:18 »

Tilbage på FmF Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #19331: 19 Aug 2008, 18:16 »

Gider ikke have Graversen.. Han er alt for gammel, har ikke spillet i 2 år, og så passer han ikke ind i vores system.

absalonsen
Gæst

« Svar #19332: 19 Aug 2008, 19:40 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/henrik-jensen-spaender-ben-brondby

Hvad i al verden??!! Det ville sku da være mest optimalt, hvis det skete nu...?

Cencur
Manager

« Svar #19333: 19 Aug 2008, 19:42 »

Nu må han sgu'da stoppe! Så må han lade være med at takke ja til et job, og hvordan skal han lære dem at kende inden den første januar? - Ved godt at det er vinterpause når han træder til, men dette er jo bare med til at få de interne strider til at blive værre.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19334: 19 Aug 2008, 19:47 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/henrik-jensen-spaender-ben-brondby

Hvad i al verden??!! Det ville sku da være mest optimalt, hvis det skete nu...?
Arrrrrggg, Henrik! Tag dig sammen, let røven og skrid til Horsens! (hvis det altså passer)... Han  burde sgu da selv kunne se det fornuftige i det; Det kommer til at gå bedre for os i Brøndby! Troede han var klubmand :-( Tvivler på at Tom får det bedre jo flere måneder han sidder i cheftrænersædet .. Giv Henrik nogle penge, og send ham med det første fly til Jylland!

Sider: 1 ... 1287 1288 [1289] 1290 1291 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010