home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1235 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1112 1113 [1114] 1115 1116 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4219087 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16695: 09 Jul 2008, 16:49 »

Kunne godt tænke mig en teknisk angriber.

Vi har en hurtig ( Katongo )
En stærk ( Duncan )
P.Madsen havde noget frækhed i sit spil, men synes den frækhed er gået lidt væk, efter alle  de skader.
D.Williams ( HURTIG )
Agger ( Hurtig )

Mener at en teknisk god angriber kunne være sagen for os, så det bare spørgsmålet, HVEM ?
Cesar santin?

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #16696: 09 Jul 2008, 16:50 »

JJ har præseret i både Malmö og Elfsborg Rullende Øjne

Selvfølgelig er han billig, at hente nu, men hvem siger ikke, at det går ned ad bakke for ham? :-)

Ja men ik som midterforsvarer hvilket et det vi har købt ham som Peace

Og det er der ingen der ved... Men hvorfor skulle han det Huh... Manden har alle de forcere som en central midtbanespiller skal have...

Og du peger jo på worst case scenarion, men at han pludseligt bliver totalt ubrugelig bare fordi han skifter til os har jeg svært ved at se... Men det kan jo godt ske, se bare på ailton...

Vil dog stadig vove at påstå at midtbane er den nemmeste plads at slå igennem på Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #16697: 09 Jul 2008, 16:53 »

Kunne godt tænke mig en teknisk angriber.

Vi har en hurtig ( Katongo )
En stærk ( Duncan )
P.Madsen havde noget frækhed i sit spil, men synes den frækhed er gået lidt væk, efter alle de skader.
D.Williams ( HURTIG )
Agger ( Hurtig )

Mener at en teknisk god angriber kunne være sagen for os, så det bare spørgsmålet, HVEM ?

Følgende emner kunne - efter min mening - være spændende som makker til Duncan:

Skoubo - Hvis skaderne kommer på plads
Thorstein Helstad - Er omkring de 30, men har minimum 3 gode år i sig endnu
Cesar Santin - Brasilianer i Kalmar, der er fremragende med bolden og kan dermed selv skabe chancer
Ivan Obolo - Sydamerikaner i AIK. Kender ikke så meget til ham men han er topscorer i AIK og han er god i FM
Henok Goitom - Ung svensker, der meget vel kunne ende som en ny Elmander

Hva sir i?

Skrev dette indlæg igår. De 5 synes jeg kunne være interessante

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #16698: 09 Jul 2008, 16:55 »

jeg villle virkelig gerne se Goitom i den gule trøje, men han er nok lidt urealistisk.

vesperGT
Manager

« Svar #16699: 09 Jul 2008, 16:56 »

Brøndby, Brøndby ÜBER ALLES, über alles in der Welt........ Brøndby, Brøndby über alles...... ûber alles in der Welt

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #16700: 09 Jul 2008, 16:56 »

Cesar santin?

Kender ham ikke. så han siger mig ikke rigtig noget..

Og Ham Goitom, er det ikke bare et rygte der er startet her inde, man læser jo ingen ting om ham andre steder, og fordi han er god i manager, jamen, så det da klart han skal til Brøndby..

STOP DET NU !

Zone 43
Manager

« Svar #16701: 09 Jul 2008, 17:00 »

Og det er der ingen der ved... Men hvorfor skulle han det Huh... Manden har alle de forcere som en central midtbanespiller skal have...

Og du peger jo på worst case scenarion, men at han pludseligt bliver totalt ubrugelig bare fordi han skifter til os har jeg svært ved at se... Men det kan jo godt ske, se bare på ailton...

Vil dog stadig vove at påstå at midtbane er den nemmeste plads at slå igennem på Thumbs Up

Har du en kilde på det?

Som vores situtation er i øjeblikket vil jeg have rutinerede kræfter til, som man ved vil være en profil for holdet, istedet for en som har gjort det fint det sidste ½-1 års tid..

Cesar santin?

Hvis han fortsætter med at score masser af mål for Kalmar, så burde han være interrsandt for os. Det samme gælder for Elm brødrende, som jeg har hørt lovende om..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #16702: 09 Jul 2008, 17:02 »

Kender ham ikke. så han siger mig ikke rigtig noget..

Og Ham Goitom, er det ikke bare et rygte der er startet her inde, man læser jo ingen ting om ham andre steder, og fordi han er god i manager, jamen, så det da klart han skal til Brøndby..

STOP DET NU !

når man spiller i real murcia , og man har været tæt på nogle gange at komme med det svenske a-landshold, så vil jeg sige at man ikke er helt dårlig

fc-hansen
Manager

« Svar #16703: 09 Jul 2008, 17:06 »

Har du en kilde på det?

Som vores situtation er i øjeblikket vil jeg have rutinerede kræfter til, som man ved vil være en profil for holdet, istedet for en som har gjort det fint det sidste ½-1 års tid..

Hvis han fortsætter med at score masser af mål for Kalmar, så burde han være interrsandt for os. Det samme gælder for Elm brødrende, som jeg har hørt lovende om..
ja men de er ligesom Nicolai Agger, nok ikke helt klar til SAS ligaen endnu. Men ville sku skide i tøjet hvis i fik SAntin

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #16704: 09 Jul 2008, 17:08 »

ja men de er ligesom Nicolai Agger, nok ikke helt klar til SAS ligaen endnu. Men ville sku skide i tøjet hvis i fik SAntin

Elm brødrende er da mere en klar til Suppen. De er profiler ovre i Kalmar!

verdenskrig
Manager

« Svar #16705: 09 Jul 2008, 17:08 »

Har du en kilde på det?

http://en.wikipedia.org/wiki/Jon_J%C3%B6nsson  Thumbs Up... Ergo har han spillet midterforsvarer i et års tid, og da blev han kåret til den bedste...

Men hvorfor tvivler du på at vingaard bliver en profil... Vi skal heller ikke ende som fck, der har så mange rutinerede kræfter så vi mister frækheden i spillet...   Ubeslutsom

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #16706: 09 Jul 2008, 17:10 »

Du kan jo ikke sige at de er en position der eer lettere at slå igennem på en andre, det afhænger fuldt ud af spillerens kvaliteter, men hvis man skal tage en position hvor det er nemmest burde det vel være angriber, da de jo bliver bedømt på mål, så det er jo bare et spørgsmål om at kunne offsidereglen og så hakke den ind når den kommer

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #16707: 09 Jul 2008, 17:11 »

Nå okay, mente bare de var reservespillere

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #16708: 09 Jul 2008, 17:12 »

Du kan jo ikke sige at de er en position der eer lettere at slå igennem på en andre, det afhænger fuldt ud af spillerens kvaliteter, men hvis man skal tage en position hvor det er nemmest burde det vel være angriber, da de jo bliver bedømt på mål, så det er jo bare et spørgsmål om at kunne offsidereglen og så hakke den ind når den kommer

Ja men scorer han ik bliver han et flop... så enkelt er det... En midtbane skal både scorer, forsvarer, lave assists osv... Og han forsvinder nemmere, så man ik ligger så meget mærke til ham Smiley...

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #16709: 09 Jul 2008, 17:14 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Jon_J%C3%B6nsson  Thumbs Up... Ergo har han spillet midterforsvarer i et års tid, og da blev han kåret til den bedste...

Men hvorfor tvivler du på at vingaard bliver en profil... Vi skal heller ikke ende som fck, der har så mange rutinerede kræfter så vi mister frækheden i spillet...   Ubeslutsom

2½ ifl. i link.. Tidl. var han i offensiven.

Jeg siger ikke, at Vingaard ikke bliver en profil, men som det ser ud nu for os skal vi bæres frem af de rutinerede kræfter og så kan igen begynde talenter og unge spillere, som vi har kunnet tidligere uden problemer.

Og med i toppen af All-svenskan topscorelisten Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1112 1113 [1114] 1115 1116 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010