home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1036 1037 [1038] 1039 1040 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4228752 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15555: 12 Jun 2008, 11:48 »

Ahh. Mon ikke det var fordi at han var brasilianer og dermed ikke eu-spiller og ikke måtte hentes til landet for at spille, før han var atten. Tvivler sku' på at DBU skal godkende alle superligaspillere fysisk.

Han blev hentet til Danmark som 15-årig, og spillede på Esbjergs Ungdomshold, hvor de så havde en plan om at han, fra han blev 16, skulle flyttes op på Danmarksserie holdet, og så derfra arbejdes op. Så vidt jeg husker var begrundelsen for, at han ikke måtte spille for førsteholdet, at han var for svag fysisk, og det var ikke en beslutning Esbjerg tog, for de ville gerne have ham på førsteholdet.

Men skal da ikke udelukke, at jeg husker forkert. Måske søgte de bare en eller anden dispensation fra nogle regler, og fik afslag med den grund, at han var for svag fysisk, aner det ikke, men er 99% sikker på, at der var debat om, at han blev nægtet at spille, fordi han var for svag fysisk.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 11:54 af DNE » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #15556: 12 Jun 2008, 11:50 »

Kald det hvad du vil... Jeg kalder det et angreb når man går ud over det som debatteres, og istedet forfølger hinanden...

Men at vi ikke definere angreb, og unødvendig debat ens, er vel ret åbenlyst!

Så hvis jeg sidder og hyggesnakker med en bruger helt OT i denne tråd, hvor der ingen debat er, så angriber vi hinanden??
Håber selv du kan høre, at det ikke lyder specielt godt. 

Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #15557: 12 Jun 2008, 11:51 »

Så hvis jeg sidder og hyggesnakker med en bruger helt OT i denne tråd, hvor der ingen debat er, så angriber vi hinanden??
Håber selv du kan høre, at det ikke lyder specielt godt. 

Tunge

Øhhhhhhh what Rullende Øjne?

Hvor har jeg skrevet det Huh

Jeg mener bare man skal holde sig til debatten, og ikke begynde at fokusere på den enkelte bruger... Og hvis vi skal diskutere det kan vi fortsætte i chatten!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #15558: 12 Jun 2008, 11:53 »

Hov, jeg misforstod dit tidligere indlæg. Fakta er dog stadig, at der ingen angreb har været i debatten idag. crazy

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #15559: 12 Jun 2008, 11:54 »

Han blev hentet til Danmark som 15-årig, og spillede på Esbjergs Ungdomshold, hvor de så havde en plan om at han, fra han blev 16, skulle flyttes op på Danmarksserie holdet, og så derfra arbejdes op. Så vidt jeg husker var begrundelsen for, at han ikke måtte spille for førsteholdet, at han var for svag fysisk, og det var ikke en beslutning Esbjerg tog, for de ville gerne have ham på førsteholdet.

Det er rigtigt at Efb rigtigt gerne ville bruge ham, og at DBU ikke gav lov, men det var altså pga. alderen.

Her saksset fra wikipedia:
Esbjerg fB skrev en 3-årig kontrakt med Thiago, da han var 15 år gammel.

Da Thiago var 16 år gammel, annullerede DBU kontrakten mellem ham og EfB med tilbagevirkende kraft - kontrakten som DBU ellers havde godkendt året forinden. EfB appellerede afgørelsen, og fik i foråret 2006 - 5 måneder inden Thiago's 18 års fødselsdag - svar fra DBU's appeludvalg: EfB fik ret til at skrive kontrakt med Thiago alligevel.

Pga. internationale retningslinier udstedt af FIFA, spillede Thiago ikke på højere niveau end Ynglingeligaen, før han fyldte 18 år. Han fik dog dispensation af DBU til at deltage på Esbjerg fB's førstehold i træningsturneringen Viasat Cup.

Og her fra esbjergs debatforum:

Nu nærmer vi os oktober hvor den kære Thiago runder de 18 år, og dermed også må begynde at spille i SAS-ligaen..  

Men hvad tror I..? Vil han være klar til at træde ind i startopstillingen fra første dag..?!

Ingen tvivl om at han er en fantastisk fodboldspiller rent teknisk.. men har han også den fysik det kræver..? Han er jo trods alt en forholdsvis lille gut..
Jeg har før læst at folk har sået tvivl omkring hans fysik og om han vil være i stand til at hamle op med de andre spillere i Suppen.

Og tilsidst et link fra selve dbu: http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=35751

Jeg skal ikke kunne afvsie at der har været debat om hans fysik, men det må vel have været mellem folk i Esbjerg der diskuterede om han var for klejn til superligaen. der hsr DBU ikke meget at sige.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 11:56 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager

« Svar #15560: 12 Jun 2008, 11:55 »

Hov, jeg misforstod dit tidligere indlæg. Fakta er dog stadig, at der ingen angreb har været i debatten idag. crazy

godt nok, for det kunne jeg da heller ikke få til at give mening Wink

Ikke som du definere det nej... Men lad nu det ligge... Skal ikke selv begynde på det, som jeg lige har været i mod Tunge

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #15561: 12 Jun 2008, 11:59 »

[lang tekst]

Ka' vi ikke tage Esbjerg snakken i Esbjerg tråden? Smiley

ang. diskussionen om angreb eller ej: Det er da nok den mest latterlige diskussion, jeg længe har set.. Ja, næsten mere latterlig end debatten mod Modric. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #15562: 12 Jun 2008, 12:00 »

Ka' vi ikke tage Esbjerg snakken i Esbjerg tråden? Smiley

ang. diskussionen om angreb eller ej: Det er da nok den mest latterlige diskussion, jeg længe har set.. Ja, næsten mere latterlig end debatten mod Modric. Wink

Lige mine ord, men derfor gider jeg heller ikke mere...

Mig og absa definere det ikke ens, og fred være med det Peace

Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #15563: 12 Jun 2008, 12:02 »

Det er rigtigt at Efb rigtigt gerne ville bruge ham, og at DBU ikke gav lov, men det var altså pga. alderen.

Her saksset fra wikipedia:
Esbjerg fB skrev en 3-årig kontrakt med Thiago, da han var 15 år gammel.

Da Thiago var 16 år gammel, annullerede DBU kontrakten mellem ham og EfB med tilbagevirkende kraft - kontrakten som DBU ellers havde godkendt året forinden. EfB appellerede afgørelsen, og fik i foråret 2006 - 5 måneder inden Thiago's 18 års fødselsdag - svar fra DBU's appeludvalg: EfB fik ret til at skrive kontrakt med Thiago alligevel.

Pga. internationale retningslinier udstedt af FIFA, spillede Thiago ikke på højere niveau end Ynglingeligaen, før han fyldte 18 år. Han fik dog dispensation af DBU til at deltage på Esbjerg fB's førstehold i træningsturneringen Viasat Cup.

Og her fra esbjergs debatforum:

Nu nærmer vi os oktober hvor den kære Thiago runder de 18 år, og dermed også må begynde at spille i SAS-ligaen..  

Men hvad tror I..? Vil han være klar til at træde ind i startopstillingen fra første dag..?!

Ingen tvivl om at han er en fantastisk fodboldspiller rent teknisk.. men har han også den fysik det kræver..? Han er jo trods alt en forholdsvis lille gut..
Jeg har før læst at folk har sået tvivl omkring hans fysik og om han vil være i stand til at hamle op med de andre spillere i Suppen.

Og tilsidst et link fra selve dbu: http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=35751

Jeg skal ikke kunne afvsie at der har været debat om hans fysik, men det må vel have været mellem folk i Esbjerg der diskuterede om han var for klejn til superligaen. der hsr DBU ikke meget at sige.

Så må jeg jo have husket forkert, og blandet tingene sammen, jeg beklager.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #15564: 12 Jun 2008, 13:01 »

Tænkte om vi skulle snakke lidt om Brøndby IF ?

-KNM-
Manager

« Svar #15565: 12 Jun 2008, 13:09 »

Nej. Det kan vi gøre i en anden tråd.

Men: http://www.bold.dk/nyt/?vis=84952

Hvad siger i? Personligt synes jeg altid, det er ærgeligt at miste store talenter, men frygter lidt at han aldrig kommer videre i sit spil hvis han bliver. Så med en tilbagekøbsklausul tror jeg det kunne være en super handel
« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 13:12 af -KNM- » Logged

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #15566: 12 Jun 2008, 14:03 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84962

Så er Kent måske på vej allerede her til sommer, 

MLL
Manager

« Svar #15567: 12 Jun 2008, 14:07 »

De må gerne leje Jean-Philippe Peguero, men ikke købe ham.

Tilbage på FmF Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #15568: 12 Jun 2008, 14:08 »

Håber det falder i hak. Kent til os med det samme og afsted med JPP og Elanga. Helt i orden i mine øjne..

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #15569: 12 Jun 2008, 14:10 »

De må gerne leje Jean-Philippe Peguero, men ikke købe ham.

Enig - tror Peguero kan gøre det godt for os.. Han var en spændende spiller og nåede da også lige sit første mål inden skaden..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Sider: 1 ... 1036 1037 [1038] 1039 1040 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010