home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1034 1035 [1036] 1037 1038 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4228769 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15525: 12 Jun 2008, 10:54 »

Du kommer herind og skriver hånende "av av per b evt... Rullende Øjne"

Du forsøger altså at provokere os herinde ved at udstille Brøndby for en "fejl", din egen klub lige så vel kan have begået.

Det virker lidt dumt.

Skrev det sådan, fordi jeg ser det som sansynligt at Brøndby har været i blandt den række klubber fra suppen som fik ham tilbudt, og fordi jeg mener det ville ha været et scoop (men det kan man self. altid sige nu).
Nej, jeg forsøger som ikke at provokere "jer herinde" ved at udstille Brøndby, nu er det jo sådan at Brøndby er det eneste navn der bliver nævnt, og kan derfor kun forholde mig til dette, det kan da godt være at FCM også har fået tilbudt ham på et givet tidspunkt (jeg har dog mine tvivl), og hvis de har, tvivler jeg også på at de har haft bedre mulighed end Brøndby for at få ham, selvom det self. også ville ha været et scoop for os.

Jeg er ret ligeglad med hvad du synes om mig Smiley

It's all, part of the plan.

United-styrer
Gæst

« Svar #15526: 12 Jun 2008, 10:58 »

Skrev det sådan, fordi jeg ser det som sansynligt at Brøndby har været i blandt den række klubber fra suppen som fik ham tilbudt, og fordi jeg mener det ville ha været et scoop (men det kan man self. altid sige nu).
Nej, jeg forsøger som ikke at provokere "jer herinde" ved at udstille Brøndby, nu er det jo sådan at Brøndby er det eneste navn der bliver nævnt, og kan derfor kun forholde mig til dette, det kan da godt være at FCM også har fået tilbudt ham på et givet tidspunkt (jeg har dog mine tvivl), og hvis de har, tvivler jeg også på at de har haft bedre mulighed end Brøndby for at få ham, selvom det self. også ville ha været et scoop for os.

Jeg kan bare ikke se, hvorfor stikpillen kun skal smides herinde. Hvis vi har fået ham tilbudt, er det vel også temmelig sandsynligt, at FCK har, så jeg forstår ikke, hvorfor det lige er os, der skal plukkes ud. Ja, vi nævnes i artiklen, men det nævnes altså også, at der var flere Superliga-klubber, som fik ham tilbudt.

Jeg er ret ligeglad med hvad du synes om mig Smiley

Øhh, okay. Hvor har jeg givet udtryk for min mening om dig?

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15527: 12 Jun 2008, 11:00 »

Jeg kan bare ikke se, hvorfor stikpillen kun skal smides herinde. Hvis vi har fået ham tilbudt, er det vel også temmelig sandsynligt, at FCK har, så jeg forstår ikke, hvorfor det lige er os, der skal plukkes ud. Ja, vi nævnes i artiklen, men det nævnes altså også, at der var flere Superliga-klubber, som fik ham tilbudt.

Øhh, okay. Hvor har jeg givet udtryk for min mening om dig?

som sagt er brøndby den klub der "angiveligt" skulle ha sagt nej til at ville betale de penge..
men United-styrer, du må meget gerne smide linket i de andre klub tråde også, det styrer.. du jo bare selv Wink

Du gav da lige før udtryk for, at det jeg sagde/siger var/er dumt, og det fortæller jeg dig så bare, at jeg er ret ligeglad med.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15528: 12 Jun 2008, 11:03 »

Du gav da lige før udtryk for, at det jeg sagde/siger var/er dumt, og det fortæller jeg dig så bare, at jeg er ret ligeglad med.
Han siger jo ikke DU er dum, men at din handling virker lidt dum.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15529: 12 Jun 2008, 11:08 »

Han siger jo ikke DU er dum, men at din handling virker lidt dum.

hvis du nu læser det jeg skrev igen, skriver jeg heller ikke, at han siger, at JEG er dum.  Wink

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #15530: 12 Jun 2008, 11:10 »

så så, kan vi så alle blive gode venner igen, ikke alt det hysteri pjat omhvem der sagde hvad og hvorfor, hører til i børnehaven

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

absalonsen
Gæst

« Svar #15531: 12 Jun 2008, 11:18 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-12033917.html

Så fik du din artikel, Jimmy, og nyheden er ikke blevet et hak mere troværdig. Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #15532: 12 Jun 2008, 11:19 »

Istedet for de 10.000 gætterier, hvem der sagde hvad hvornår, kommer der her noget konkret!:

Luka modric er for nogle år siden blevet tilbudt til en del SUPERLIGAKLUBBER...

Her kan Brøndby godt være i blandt, hvilket slet ikke er urealistisk da vi på daværende tidspunkt var suppens klart bedste hold..

Men ingen af klubberne så det store lys i ham, og derfor er der ingen der køber ham...

Undskyld, men kan virkelig ikke se hvordan sådan en artikel kan lægge op til en debat af den kaliber funny crazy

Det er da fuldkommen irelevant at inddrage Brøndby her... Hvis de ikke har set et lys i ham, og ikke mener at han kan blive en stor spiller pga hans fysik, jamen hvorfor fanden sku de så købe ham crazy.. Det her er seriøst en om'er fra nogle af jer Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #15533: 12 Jun 2008, 11:21 »

Istedet for de 10.000 gætterier, hvem der sagde hvad hvornår, kommer der her noget konkret!:

Luka modric er for nogle år siden blevet tilbudt til en del SUPERLIGAKLUBBER...

Her kan Brøndby godt være i blandt, hvilket slet ikke er urealistisk da vi på daværende tidspunkt var suppens klart bedste hold..

Men ingen af klubberne så det store lys i ham, og derfor er der ingen der køber ham...

Undskyld, men kan virkelig ikke se hvordan sådan en artikel kan lægge op til en debat af den kaliber funny crazy

Det er da fuldkommen irelevant at inddrage Brøndby her... Hvis de ikke har set et lys i ham, og ikke mener at han kan blive en stor spiller pga hans fysik, jamen hvorfor fanden sku de så købe ham crazy.. Det her er seriøst en om'er fra nogle af jer Opstemt

gir dig fuldstændig ret, komplet barnligt at begynde at diskutere noget som er rent gætværk fra medierne...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #15534: 12 Jun 2008, 11:24 »

Fysikken er ikke helt irellevant i Suppen, hvem husker ikke Esbjergs kvaler, med at få lov at bruge Maranhao (eller noget i den retning), DBU ville ikke lade ham spille, netop fordi han var en klejn spiller. På det tidspunkt havde han jævnaldrene, der repræsenterede andre klubber.

Ahh. Mon ikke det var fordi at han var brasilianer og dermed ikke eu-spiller og ikke måtte hentes til landet for at spille, før han var atten. Tvivler sku' på at DBU skal godkende alle superligaspillere fysisk.

It's gonna be legendary

JimmyGP
Manager

« Svar #15535: 12 Jun 2008, 11:25 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-12033917.html

Så fik du din artikel, Jimmy, og nyheden er ikke blevet et hak mere troværdig. Tunge

Jo en smule.. de nævner da ingen klubber.. Thumbs Up Peace

- Veni, vidi, vici -

verdenskrig
Manager

« Svar #15536: 12 Jun 2008, 11:25 »

gir dig fuldstændig ret, komplet barnligt at begynde at diskutere noget som er rent gætværk fra medierne...

Ja men seriøst hvor gammle er folk crazy

Bare der står Brøndby eller fck i en artikel, begynder folk at hagle hinanden ned crazy.. Selvom der intet er at diskuterer...

Hvis jeg var John Spurs ville jeg nærmest slette den her debat, for den er så ligegyldig, og så komplet irelevant, plus at folk begynder at gøre det personligt til sidst...  crazy..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #15537: 12 Jun 2008, 11:27 »

Stop det der. I nedgører os jo nærmest. Kan godt være I syntes den var ligegyldig, men dette er jo et DEBATforum.

verdenskrig
Manager

« Svar #15538: 12 Jun 2008, 11:29 »

Stop det der. I nedgører os jo nærmest. Kan godt være I syntes den var ligegyldig, men dette er jo et DEBATforum.
Ja men det fortjener i fandme crazy

Godt nok er det et debatforum, men i begynder at debatere noget uden indhold...

Er så træt af de der debatter hvor der egentlig ikke er et indhold, men hvor folk bare skal forsvare deres egen holdning!

Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #15539: 12 Jun 2008, 11:31 »

Hvsi du ikke kan klare at se på det, så lad dog være med at kigge i denne debat, eller hold dig væk fra siden?

Sider: 1 ... 1034 1035 [1036] 1037 1038 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010