home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1035 1036 [1037] 1038 1039 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4228787 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15540: 12 Jun 2008, 11:31 »

Hvis jeg var John Spurs ville jeg nærmest slette den her debat, for den er så ligegyldig, og så komplet irelevant, plus at folk begynder at gøre det personligt til sidst...  crazy..

For du gør det da slet ikke mere personligt med det der.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #15541: 12 Jun 2008, 11:33 »

Stop det der. I nedgører os jo nærmest. Kan godt være I syntes den var ligegyldig, men dette er jo et DEBATforum.
det er sku bestemt ikke for at nedgøre nogen, men som VK siger, hvad er der at debatere når selve indholdet i det i debatere er så løst og ikke har nogen grobund, og desuden så rendte den ud i af at i diskuterede hvem der sagde hvem var dum eller sagde han egentlig det, komplet latterligt... undskyld hvis du føler dig nedgjort af det, men det hører ingen steder til i en debat om en fodbold, som alle der skriver herinde forhåbentlig er fan af..

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

United-styrer
Gæst

« Svar #15542: 12 Jun 2008, 11:34 »

det er sku bestemt ikke for at nedgøre nogen, men som VK siger, hvad er der at debatere når selve indholdet i det i debatere er så løst og ikke har nogen grobund, og desuden så rendte den ud i af at i diskuterede hvem der sagde hvem var dum eller sagde han egentlig det, komplet latterligt... undskyld hvis du føler dig nedgjort af det, men det hører ingen steder til i en debat om en fodbold, som alle der skriver herinde forhåbentlig er fan af..

Så er det til gengæld godt, vi har dine konstruktive indlæg.

verdenskrig
Manager

« Svar #15543: 12 Jun 2008, 11:36 »

For du gør det da slet ikke mere personligt med det der.

Jeg begynder da ikke at angribe enkelt personer Huh... Jeg mener generelt for debatten

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #15544: 12 Jun 2008, 11:37 »

Jeg begynder da ikke at angribe enkelt personer Huh... Jeg mener generelt for debatten

Hvor i debatten begynder folk at angribe hinanden?

verdenskrig
Manager

« Svar #15545: 12 Jun 2008, 11:38 »

Hvsi du ikke kan klare at se på det, så lad dog være med at kigge i denne debat, eller hold dig væk fra siden?

Hvorfor tror du at jeg ikke skriver så meget i Brøndby tråden mere crazy
Du kunne også bare læse mit første indlæg, men nej det så du vel igennem fingre med crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15546: 12 Jun 2008, 11:40 »

Hvad snakker du om? Ingen har da angrebet hinanden.

verdenskrig
Manager

« Svar #15547: 12 Jun 2008, 11:41 »

Hvor i debatten begynder folk at angribe hinanden?
[/quot]

haha. self smider du den over på mig   Thumbs Up.. nej? Smiley har jeg sagt noget om dét da? Smiley
vi snakkede om, om brøndby var i blandt de klubber han blev tilbudt til i første omgang, og det sagde jeg bare, at jeg ville tro de var, så lidt tyndt at du siger det, for det holder ikke, når jeg ikke har sagt noget om, at fcm ikke også var iblandt Wink

dit av av jens ørgaard er jeg ret ligeglad med for øvrigt, kan ikke have den arogante mand Wink
Næh, men fej dog for egen dør, før du smider en stikpille herinde.
Rullende Øjne

Cool

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #15548: 12 Jun 2008, 11:41 »

i forhold til dine egne? hør jeg "angriber" ikke nogen bestemt, som du gør med dit indlæg her, jeg er heller ikke den der skriver mest i denne tråd, men jeg læser den ofte da dem der skriver herinde har en god mening til tingene, og som crew medlem må du da også se i den bedste interesse at der er noget der er værd at se når man kommer ind på siden eller hvad?

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

United-styrer
Gæst

« Svar #15549: 12 Jun 2008, 11:42 »

i forhold til dine egne? hør jeg "angriber" ikke nogen bestemt, som du gør med dit indlæg her, jeg er heller ikke den der skriver mest i denne tråd, men jeg læser den ofte da dem der skriver herinde har en god mening til tingene, og som crew medlem må du da også se i den bedste interesse at der er noget der er værd at se når man kommer ind på siden eller hvad?

Jeg kan ikke helt se, hvorfor det er mere relevant at bruge to-tre indlæg på at håne den seneste debat. Det kan godt være, at den var unødvendige, men sådanne indlæg er langt mere unødvendige.

absalonsen
Gæst

« Svar #15550: 12 Jun 2008, 11:43 »

vk: Hvis du kalder det for et angreb, så har vi jo næsten ikke lavet andet end at angribe hinanden idag. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #15551: 12 Jun 2008, 11:43 »

Jeg kan ikke helt se, hvorfor det er mere relevant at bruge to-tre indlæg på at håne den seneste debat. Det kan godt være, at den var unødvendige, men sådanne indlæg er langt mere unødvendige.

På ingen måde... For det virker som om i ikke selv kan se det Huh.. Så er man jo nød til at pointerer det Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15552: 12 Jun 2008, 11:45 »

vk: Hvis du kalder det for et angreb, så har vi jo næsten ikke lavet andet end at angribe hinanden idag. Smiley

For det første er det ikke enkeltstående, men jeg gider ikke bruge min formiddag på at citere de næste indlæg fra de to crazy..

Og for det andet ser jeg ikke meget debat i det !

Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #15553: 12 Jun 2008, 11:46 »

For det første er det ikke enkeltstående, men jeg gider ikke bruge min formiddag på at citere de næste indlæg fra de to crazy..

Og for det andet ser jeg ikke meget debat i det !

Og hvad så? Nu snakker vi angreb, ikke om der er debat i det.

verdenskrig
Manager

« Svar #15554: 12 Jun 2008, 11:48 »

Og hvad så? Nu snakker vi angreb, ikke om der er debat i det.

Kald det hvad du vil... Jeg kalder det et angreb når man går ud over det som debatteres, og istedet forfølger hinanden...

Men at vi ikke definere angreb, og unødvendig debat ens, er vel ret åbenlyst!

Cool

Sider: 1 ... 1035 1036 [1037] 1038 1039 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010