home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1121 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 73 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1014 1015 [1016] 1017 1018 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4233913 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15225: 05 Jun 2008, 18:24 »

verdenskrig
Manager

« Svar #15226: 05 Jun 2008, 18:24 »

Du rammer hovedet på sømmet der! Det er det jeg har argumenteret for hele tiden, derfor skal vi have Kent... Vi skal vinde nu!

Dejligt at nogle er enige i at vi SKAL VINDE!!!!

Flot fodbold er for mig fuldstændigt irrelevant så længe vi får det mesterskab, og polakken Thumbs Up

Og kents fodboldfilosofi giver samtidigt mange mål Thumbs Up.. det viser også at man ikk behøver spille naivt, for at spille godt Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #15227: 05 Jun 2008, 18:27 »

Jeg tror at folk har fået det indtryk af Kent, at han spiller super defensivt, men det har han jo gjort pga sit spillermateriale... Vi har jo set i denne sæson at Horsens har været istand til at spille god fodbold, ville virkelig gerne se hvad han kunne være istand til at gøre med vores trup...

BenMusalho
Gæst

« Svar #15228: 05 Jun 2008, 18:28 »

Hvad er det for nogen resultater Wiggo har skaffet? Har fået gjort FCN til et hold der er irriterende at spille imod, men facts er at Kent Nielsen har leveret meget bedre resultater, med en trup der er dårligere end den Wiggo har... Og så skal man ikke snakke spillestil, for hvis han ikke kan vinde, men blot spille flot fodbold, så vil jeg sku hellere have Kent, for han kan levere resultater...

Selvfølgelig foretrækker jeg at vi vinder kampe, men jeg mener at der skal noget til som gør at vi kan komme op længere end før. Det tror jeg ikke kan ske med Kent N. Han kan skaffe resultater, og nok også få os ud af krisen, men dog ikke få os længere.
Og når vi så er et tophold igen hvad foretrækker i så: Godt eller dårligt spil? En nyskabende(crazy) træner eller en oldschool træner? Tror at Wiggo har et meget større potentiale end Kent N. og kan bringe os længere frem end Kent. Kan være det bliver en længere proces, men i det lange løb tror jeg det vil være sundt. Og det er vel på tide at der tænkes lidt i lange baner(læs: Hannes, Rector m.fl. crazy)..

verdenskrig
Manager

« Svar #15229: 05 Jun 2008, 18:29 »

Jeg tror at folk har fået det indtryk af Kent, at han spiller super defensivt, men det har han jo gjort pga sit spillermateriale... Vi har jo set i denne sæson at Horsens har været istand til at spille god fodbold, ville virkelig gerne se hvad han kunne være istand til at gøre med vores trup...

Det er umuligt for mig at være mere enig Thumbs Up

Kent er vejen frem for os...

Nu har vi haft, Hareide, køhlert, Laudrup, og meulensteen og fået 2 mesterskaber på 9 år crazy...

Så må det vel gå op for selv den mest uintelligente fodbold fan at offensiv naivbold ikke er vejen frem, selvom det da ser åhhh så kønt ud når man har spillerne til det Peace
« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 18:31 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #15230: 05 Jun 2008, 18:30 »

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #15231: 05 Jun 2008, 18:33 »

Det er umuligt for mig at være mere enig Thumbs Up

Kent er vejen frem for os...

Nu har vi haft, Hareide, køhlert, Laudrup, og meulensteen Thumbs Up og fået 2 mesterskaber på 9 år...

Så må det vel gå op for selv den mest uintelligente fodbold fan at offensiv naivbold ikke er vejen frem, selvom det da ser åhhh så kønt ud når man har spillerne til det Peace

Nemmerlig crazy

Først og fremmest har vi ikke spillerne til at lave offensivt naivt driblebold, og for det andet hjælper den slags spil ikke i SAS-ligaen, vi bliver bare slagtet midt på banen af de andre hold.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #15232: 05 Jun 2008, 18:37 »

Så skal der altså ligges et ordentligt beløb på bordet, Bjerregaard junior er sgu for fedtet Cool

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #15233: 05 Jun 2008, 18:42 »

Kunne mand, måske er det drømme tænkning for min side, håbe på at Kent N og Wiggo til som træner duo? Opstemt

Så skal der altså ligges et ordentligt beløb på bordet, Bjerregaard junior er sgu for fedtet Cool

Kunne ikke være mere enig Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #15234: 05 Jun 2008, 19:21 »

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article1016667.ece nøøøj... Den nye Rector.... TAG DIG SAMMEN AB Skuffet

Gosser
Manager

« Svar #15235: 05 Jun 2008, 19:22 »

Du er lige lidt for langsom. Det er allerede blevet diskuteret heftigt, på de forrige sider.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15236: 05 Jun 2008, 20:14 »

Jeg har en lumsk fornemmelse af at dette bliver ligesom sidste år med Patrice Bernier, hvor han fravalgte os fremfor Tyskland.

Selvfølgelig håber jeg på Brd. Farnerud til Vestegnen, med Kent som styrmand Cool

Echoes, Silence, Patience and Grace

BenMusalho
Gæst

« Svar #15237: 05 Jun 2008, 20:30 »

Tror jeg ikke sker. Tror vi henter 2-3 klassespillere og smider et par spillere ud. Har på fornemmelsen af at det bliver godt i år Thumbs Up

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15238: 05 Jun 2008, 20:37 »

Tror jeg ikke sker. Tror vi henter 2-3 klassespillere og smider et par spillere ud. Har på fornemmelsen af at det bliver godt i år Thumbs Up

I såfald vil jeg stadig gerne have Bernier til Brøndby Smiley

Echoes, Silence, Patience and Grace

United-styrer
Gæst

« Svar #15239: 05 Jun 2008, 21:57 »

Dikgang Mabalane! NU VINDER VI DM!

Det ligner endnu en lottokupon. Han kan være en ny Zuma, men det er nok mere sandsynligt, at han er en ny Rector. Lad os nu hæve overliggeren lidt ffs.

Forhåbentlig er det en and. Vi skal spille på sikre kort.

Hvad angår trænerdebatten, så er jeg egentlig glad, uanset om vi får Wieghorst eller Kent. Men argumentet med at Kent spiller destruktiv fodbold bør efter min mening ikke bruges. Man spiller det fodbold, som spillermaterialet tillader, og Brøndbys hold tillader noget mere offensiv bold end Horsens'.

Sider: 1 ... 1014 1015 [1016] 1017 1018 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010