home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1012 1013 [1014] 1015 1016 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4233864 gange)
Kazak
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15195: 05 Jun 2008, 15:56 »

Zone 43
Manager

« Svar #15196: 05 Jun 2008, 15:58 »

Det lyder lidt som en Holmén type.. Kunne man forestille sig, at evt. forhandlinger med en af Farneruderne eller Jan K er gået dårligt?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #15197: 05 Jun 2008, 15:59 »

Wee, flere lottokuponer! Flot Brøndby - lige hvad vi mangler.

absalonsen
Gæst

« Svar #15198: 05 Jun 2008, 16:06 »

"Ifølge bold.dks pressekilder i Sydafrika beskrives Mabalane som en ’ løbestærk, dygtig og hurtig fyr, der kan drible, men han vurderes også til ikke at have samme niveau som Katongo."

Hvad fuck er så idéen i at hente ham? Suk..

Gosser
Manager

« Svar #15199: 05 Jun 2008, 16:08 »

Præcis. Det er utrolig at man kan være så dum/fatsvag, om samtidig være med til at lede, så stor en virksomhed.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #15200: 05 Jun 2008, 16:16 »

Utroligt at I går amok over rygter fra BOLD!!! Ro på.

Har I nogensinde selv set ham spille? Har Bold.dk set ham spille? Hvem fanden er Bold.dk's pressekilde?

Er I selv utilfredse med købet af Max von S., Samuel Holmén eller Gislason? Det har ikke været rene lottokuponer hele tiden.
Kom nu ind i kampen...

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #15201: 05 Jun 2008, 16:16 »

Jeg har lige læst at han også er på vej til Sundowns (nr. 2 i Sydafrika). Måske er det bare "spin" fra agenten i håb om at presse lønnen op... Brøndby har jo tidligere hentet en spiller fra klubben så måske er og bliver det bare et rygte... FORHÅBENTLIG! Smiley

Har I nogensinde selv set ham spille? Har Bold.dk set ham spille? Hvem fanden er Bold.dk's pressekilde?

Er I selv utilfredse med købet af Max von S., Samuel Holmén eller Gislason? Det har ikke været rene lottokuponer hele tiden.
Kom nu ind i kampen...

Edit: I øvrigt kan du da ikke sammenligne to svenske landsholdspillere og en islandsk landsholdsspiller med en fortid i Arsenal med en spiller der har været med til at rykke ned i Sydafrika!  Sur  Wink
« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 16:20 af sheriffen87 » Logged

Gosser
Manager

« Svar #15202: 05 Jun 2008, 16:20 »

Er I selv utilfredse med købet af Max von S., Samuel Holmén eller Gislason?

Øh nej, men dem kendte man da i forvejen. Man kan sgu da ikke forvente, at reetablere sig i toppen af den danske liga, ved at købe ukendte sydafrikanere! Der bliver endvidere sagt om ham, at han ikke engang er på niveau med Katongo, som jo ikke just kan siges at være en guldfugl.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #15203: 05 Jun 2008, 16:25 »

Aha. Så hvis man finder en spiller med.. lad os sige Elmander-niveau i Jomo Cosmos. Så er det ikke interessant for os, han kan jo være en lotto-kupon. Vi kender ham ikke.
Og jaja, der bliver sagt meget. Det er på Bold.dk, de er ikke kendt som verdens mest troværdige side. Og når de ikke engang oplyser deres kilde, så er det jo til at lukke op og skide i. Jeg tror ikke der er noget, Per Bjerregaard virker ikke særlig interesseret. Og hvorfor signe ham nu, efter han havde været i Brøndby før?

Kendte nogen Zuma før han kom til DK? Han klarede sig da ganske udmærket i FCK...

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15204: 05 Jun 2008, 16:26 »

nu må de sku tage sag sammen, og bruge deres kræfter på at hente nogle kvalitets spiller. vi ligner mere og mere hold som fcn, esbjerg o.s.v
håber sku ikke vi får ham
« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 16:29 af maUnit » Logged

Tavares
Manager

« Svar #15205: 05 Jun 2008, 16:29 »

Vi burde kunne lokke spillere som Alanzinho / en anden klasse spiller til holdet. Det der pjat er bare, ringt at se på, for at være mild.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #15206: 05 Jun 2008, 16:32 »

Præcis... Altså ik fordi jeg tror på at han kommer til VP, men hvis man melder ud at man er klar til at betale hvad som helst for de spillere man vil ha skal det klassespillere som Alexander Farnerud, Jan Kristiansen eller Alanzinho

BenMusalho
Gæst

« Svar #15207: 05 Jun 2008, 17:04 »

Kom nu ind i kampen...
Nej, men vi skal have spillere som vi ved hvad står for. Det skal være nogen spillere som kan kunne gå ind og gøre en markant forskel. Og hvis han ikke er så god som Katongo så er han bare ikke god nok. En A. Farnerud, ved vi hvad står for. Det gør vi ikke med ham. Det kan godt være at der har været et par Brøndby-scouts i Sydafrika for at kigge på ham, men jeg føler stadig det er for usikkert.

verdenskrig
Manager

« Svar #15208: 05 Jun 2008, 17:09 »

Nej, men vi skal have spillere som vi ved hvad står for. Det skal være nogen spillere som kan kunne gå ind og gøre en markant forskel. Og hvis han ikke er så god som Katongo så er han bare ikke god nok. En A. Farnerud, ved vi hvad står for. Det gør vi ikke med ham. Det kan godt være at der har været et par Brøndby-scouts i Sydafrika for at kigge på ham, men jeg føler stadig det er for usikkert.

Ikke at jeg ikke er enig med dig, men hvor mange gange har du måske set farnerud brødrene, Frederik Risp, Granqvist, Alanzinho, eller nogen af de andrer profiler vi vil hente ?

Hvis vi henter ham, er det jo bare et endegyldigt bevis på at ledelsen ikke magter opgaven.. Simple is that Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #15209: 05 Jun 2008, 17:19 »

Ikke at jeg ikke er enig med dig, men hvor mange gange har du måske set farnerud brødrene, Frederik Risp, Granqvist, Alanzinho, eller nogen af de andrer profiler vi vil hente ?

Hvis vi henter ham, er det jo bare et endegyldigt bevis på at ledelsen ikke magter opgaven.. Simple is that Peace
Jeg har ikke set Risp eller Granqvist(dem har jeg heller ikke nævnt på noget tidspunkt? Rullende Øjne), mens jeg har set Alanzinho og brødrene et par gange. Og så kender man dem, og alt hvad man hører om dem er godt - synes jeg.. Men det jeg mener er bare at vi ikke skal hente en eller anden ukendt Sydafrikaner -som jeg tvivler på at scoutsne har set ret mange gange- og som bliver beskrevet som "ikke ligeså god som Katongo"..
 Peace

EDIT: Og desuden tvivler jeg på at vi henter AlanZ. Tunge Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 17:21 af BenMusalho » Logged

Sider: 1 ... 1012 1013 [1014] 1015 1016 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010