home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1030 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1016 1017 [1018] 1019 1020 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4233292 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15255: 06 Jun 2008, 13:20 »

Nej, Henrik Hansen samt Gilberto ville dælme være gode tilføjelser.

Så hellere HHA fra OB Smiley

Men ja, han er da "okay" Henrik Hansen.

Echoes, Silence, Patience and Grace

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #15256: 06 Jun 2008, 13:21 »

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #15257: 06 Jun 2008, 13:29 »

God nyhed Smiley

Hvorfor er det godt? Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #15258: 06 Jun 2008, 13:31 »

Hellere være sikker på, at det er et godt køb, en endnu en gang at kaste terningerne og håbe på det bedste.

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15259: 06 Jun 2008, 14:28 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84731

Hvis ikke der sker noget i 3 uger, er han aktuel igen.

http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.php?newsId=26601

Brian Steen som Sportschef, Ja tak!
« Seneste Redigering: 06 Jun 2008, 14:31 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Niko
Gæst

« Svar #15260: 06 Jun 2008, 14:36 »

Ikke urealistisk, Gilberto vil da sikkert også videre med sin karriere.

Tror jeg ikke. Han har underskrevet ny kontrakt for kort tid siden, og han har før sagt at han elsker at spille i Horsens. Gilberto er blevet meget gode venner med Lawan - og det ville ikke undre mig, hvis de skiftede til samme klub - eller bliver i Horsens.

Henrik Hansen bliver sikkert også i Horsens. Det er jeg næsten sikker på. Kent Nielsen bliver her også, hvert fald indtil jul.

Kent Nielsen vil heller aldrig hente en spiller fra Horsens til en anden klub - sådan en person er han ikke. Han har opbygget noget stort i Horsens, og det vil han lade ligge til den næste som kan arbejde videre med det.

Rooland
Manager

« Svar #15261: 06 Jun 2008, 14:44 »

Kent Nielsen vil heller aldrig hente en spiller fra Horsens til en anden klub - sådan en person er han ikke. Han har opbygget noget stort i Horsens, og det vil han lade ligge til den næste som kan arbejde videre med det.

Og hvordan kan du være så sikker på det? Han har været træner 3 steder indtil videre.
Jeg tror da mere på at Lawan, Gilberto eller Henrik Hansen gerne vil med, fordi de beundrer Kent Nielsen som træner.

Niko
Gæst

« Svar #15262: 06 Jun 2008, 14:48 »

Og hvordan kan du være så sikker på det? Han har været træner 3 steder indtil videre.
Jeg tror da mere på at Lawan, Gilberto eller Henrik Hansen gerne vil med, fordi de beundrer Kent Nielsen som træner.

Nu burde jeg se og vide mere til Kent end dig. Så jeg fastholder min mening. Kent har været træner i Horsens i hele 8 år, han har selv opbygget holdet - det vil han ikke ødelægge for den næste. Sådan er han overhovedet ikke, da han så nærmest vil smadre 8 af hans karriere i Horsens.

Kent Nielsen er dog sådan en god træner, at hvis han kommer til Brøndby ville han kunne spillere der er dobbelt så gode som Henrik Hansen og Gilberto.

Rooland
Manager

« Svar #15263: 06 Jun 2008, 15:10 »

Nu burde jeg se og vide mere til Kent end dig. Så jeg fastholder min mening. Kent har været træner i Horsens i hele 8 år, han har selv opbygget holdet - det vil han ikke ødelægge for den næste. Sådan er han overhovedet ikke, da han så nærmest vil smadre 8 af hans karriere i Horsens.

Kent Nielsen er dog sådan en god træner, at hvis han kommer til Brøndby ville han kunne spillere der er dobbelt så gode som Henrik Hansen og Gilberto.

Okay, så du kender åbenbart Kent Nielsen personligt?

Troede også på at trænerne havde disse "traditioner" fx. med at Michael Laudrup kun havde gjort det for udfodringens skyld i de små klubber, fordi han havde tjent nok penge som spiller og han sagde også i et interwiew til Onside at det handlede mest om udfodringerne. Så kom det frem at han blev afvist i Pahnathinaikos pga. han krævede for meget i løn.

Ifølge Wiki har Kent Nielsen altså kun været Horsens træner i 6 år ?  Huh

Selvfølgelig kan vi få bedre spillere end Gilbeto, Lawan og Henrik Hansen i Brøndby, men det var bare fordi du virkede så utrolig selvsikker.

Desuden syntes jeg ikke, at man smadrer holdet ved at sælge Lawan, Gilberto og/eller Henrik Hansen. Jeg syntes mere det er Kent Nielsen, der smadrer holdet hvis han skifter væk.
Jeg tror jeg alligevel de 3 skifter væk i vinter pausen, hvis Kent Nielsen altså skifter til BIF.
Det bliver meget sværere at erstatte ham end de 1,2 eller 3 spillere, der skifter væk.
« Seneste Redigering: 06 Jun 2008, 15:12 af Rooland » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #15264: 06 Jun 2008, 16:16 »

Haha nice interview Opstemt

Kan også rigtig godt lide kommentaren til det: "Nu holder han sig vel fra EPO'en :-)" Grin

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #15265: 06 Jun 2008, 17:34 »

BenMusalho
Gæst

« Svar #15266: 06 Jun 2008, 17:38 »

YEs Yes yes. Håber virkelig at vi får ham. Vi skal bare have en ny træner, for Køhlert kan ikke føre os videre. Godt tilfreds Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #15267: 06 Jun 2008, 17:41 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39941 Kasper Bøgelund kandidat til højreback pladsen.? Ser ham selv som en stor forstærkning i forholdt til Randrup. God offensiv back, med landsholds- og udlandserfaring. Ville være rigtig god.

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #15268: 06 Jun 2008, 17:44 »

Ahh, dejligt at høre Smiley

Så skal Køhlert bare sørge for at holde holdet rimelig højt oppe, og så kan Kent føre os til medaljer Thumbs Up

MLL
Manager

« Svar #15269: 06 Jun 2008, 17:46 »

Endelig ser det ud til at vi får en afklaring.

Så kan man så småt begynde at signe spillere, nu hvor træner(ne) er fundet.

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 1016 1017 [1018] 1019 1020 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010