home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 897 898 [899] 900 901 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4745755 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #13470: 21 Apr 2008, 09:13 »

Her kommer lige et par forskellige syn på gårsdagens kamp!

Optakt: 1964 kan KLART anbefales som et sted at varme op... Var der med GE, og fynbo, hvilket var super sjovt Grin... Men man får super god mad, som ganske vidst er lidt dyr, og så er der tv'er hele vejen rundt så man ikke behøver dreje hovedet alt for meget... Ren luksus hvis du spørger mig Thumbs Up..

Kampen: #%¤#¤¤"¤#¤ ticked off ticked off ticked off ticked off

For fanden i helvede da også (Undskyld mit latterlige sprog)
Det var dog utroligt at vi gang på gang formår at skabe rundt regnet 0 chancer når vi møder et af topholdende... Simpelthen utroligt at vi ikke bare EN gang skaber den chance hvor vi kunne prikke den ind....

Nu er der en del af spillerne og fansne der siger at spillet var meget godt... GU VAR DET EJ!!!! Sur crazy... Vi mister gang på gang bolden, vi køre rundt vi den samme side konstant uden at skifte side, vi laver de værste indlæg som er tårnhøje og dermed skal vi nærmest ligge dem med beckhamsk præcision for at ramme en af vores "syv små dværge". Vi hamre dødboldende lige i armene på onyszko, forære ob 2 mål, har en målmand der ikke kan bokse... Hvor var det lige at vores gode spil var Huh.. Med andre ord... Vi var simpelthen så ideforladte at det er helt vildt... Kan ikke erindre hvornår jeg sidst har set en Brøndby kamp hvor vi var SÅ ufarlige... Havde jeg været ob fan, ville jeg på intet tidspunkt have været nervøs Skuffet...

Samtidigt pisser det mig at spilleren efter kampen tuder os ørene fulde om hvor defensivt ,og destruktivt ob spiller... Istedet for at se indad, og se på hvorfor man ikke fik de point man skulle have haft... For det siger sku da mere om hvor elendige vi er, end om hvor defensive ob er, hvis vi ikke en sølle gang på 90 min kan gennembryde deres forsvar og score det mål som ville have givet os mindst 1 point  ticked off...

Faxe: Her er jeg lidt mere positiv  Smiley... Der var godt knald på til tider( ihvertfald der hvor jeg stod), og på trods af at vi var bagud det meste af kampen, gik vi først død til aller sidst, hvilket er naturligt nok. Syntes der var god variation i sangene, og folk virkede ret aktive... Men vi har skam præsteret LANGT bedre... Dog var det en udemærket dag på faxe  Peace
Men gud hvor jeg savner en tifo Græder

Arek Onyszko sangen: Ej her må folk sku tage sig sammen Shockeret.. Jeg kan på INGEN måde se problemet i at synge det vi gør om Arek... Nu har jeg læst jeres debat fra i går aftes igennem, og gud hvor er jeg uenig med mange... Når man kommer på stadion er det sku normalt at man synger sange om modstanderne, og deres spillere... Kan slet ikke se at det pludseligt er et problem, at vi synger noget som vi har sunget siden 2004, og noget som er normalt på ethvert fodbold stadion  Huh...

Samtidigt vil nogle mene, at det ikke kan være rigtigt at man mister alt hvad der hedder pli når man går på stadion. Men ved i hvad kære "dem der tænker sådan"... Sådan er det nu engang... Det eneste pli der er på et fodbold stadion er at man opføre sig sådan, at man ikke er til fare for sine omgivelser(hehe selvom det nu kan hænde at jeg er det Opstemt), og behandler de mennesker man står omkring med respekt.  Peace

Er man utilfreds med det kan man ønske sig tilbage til de glade 80'ere.. For i dag er fodbolden blevet et råt markede, og det tog er fansne hoppet på... Heldigvis for det... I andre bør måske overveje om fodbold er det i skal bruge jere tid på, hvis i ikke kan klare noget så banalt som en så harmløs sang, hvilket er en del af fodbolden i dag  crazy...
Kan så hellere ikke forstå dem som syntes det er dumt at han reagere på det til sidst... Syntes det var fint at han gav lidt igen... Det viser vel også bare at der er et spil mellem fans og spillere... Så nærmest tak til arek for at gøre det Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Apr 2008, 10:56 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #13471: 21 Apr 2008, 09:16 »

Jeg forstår ikk rigtig hvorfor der er så mange der er stødt over der bliver råbt efter onyzko..
i får det til at lyde som om brøndby fans er de eneste der gør det, råber ps&es karaoke gruppe ikke også efter brøndby spillere eller brøndby fans?   

Det er, og bliver, et håbløst argument. Hvorfor ikke gå foran med et godt eksempel? Når andre opfører sig tåbeligt er det ikke ensbetydende med, at det er i orden at gøre det selv.

dasmessi
Gæst

« Svar #13472: 21 Apr 2008, 09:30 »

hans mor er fandme en luder (:
Du sej!

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #13473: 21 Apr 2008, 09:32 »

Det er, og bliver, et håbløst argument. Hvorfor ikke gå foran med et godt eksempel? Når andre opfører sig tåbeligt er det ikke ensbetydende med, at det er i orden at gøre det selv.
nej det er selvfølgelig rigtig nok men min holdning er at det er helt iorden at prøve på at psyke det andet holds spillere kan virkelig ikk se det store problem i dette onyzko kender gamet og slutter selv af med at være provokerende det er helt iorden han er blevet provokeret gennem 90 min så at han svarer igen er ikk noget problem for mig..
men den der lyserøde verden hvor man går til fodbold med sine klappølser og taber og vinder med samme sind det holder ikk, derfor er det for mig at se helt iorden der bliver råbt efter modstanderne, også at fck kalder os brøndby fans bistandsklienter sådan er gamet..

Forza Brøndby

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #13474: 21 Apr 2008, 09:44 »

nej det er selvfølgelig rigtig nok men min holdning er at det er helt iorden at prøve på at psyke det andet holds spillere kan virkelig ikk se det store problem i dette onyzko kender gamet og slutter selv af med at være provokerende det er helt iorden han er blevet provokeret gennem 90 min så at han svarer igen er ikk noget problem for mig..
men den der lyserøde verden hvor man går til fodbold med sine klappølser og taber og vinder med samme sind det holder ikk, derfor er det for mig at se helt iorden der bliver råbt efter modstanderne, også at fck kalder os brøndby fans bistandsklienter sådan er gamet..

Tja. Det er egentlig også fint med mig, at man forsøger at psyke modstandernes spillere, men for mig er der alligevel grænser. Det kan godt blive for personligt. Nu tager Arek tilsyneladende ikke så voldsomt på vej, men jeg synes nu stadig det er usmageligt, at gå efter spillerens familie.

verdenskrig
Manager

« Svar #13475: 21 Apr 2008, 09:55 »

Tja. Det er egentlig også fint med mig, at man forsøger at psyke modstandernes spillere, men for mig er der alligevel grænser. Det kan godt blive for personligt. Nu tager Arek tilsyneladende ikke så voldsomt på vej, men jeg synes nu stadig det er usmageligt, at gå efter spillerens familie.

Ja livet er uretfærdigt  Wink... Læs mit indlæg på samme side, hvis du vil se mine yderlige holdninger til sagen... Du kan nok høre at jeg er ret uenig med dig  Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #13476: 21 Apr 2008, 10:01 »

Det sjove i denne situation er jo, hvor naive Brøndbys fans er i det her tilfælde. Som fodboldfan i DK burde man efterhånden være klar over hvor professionel Onyszko er, og at ikke ret meget bider på ham. Manden kunne ikke se det sjove i strippere på træningsbanen, tror I så det rør ham at I røber hans mor er luder?

Personligt ser jeg den slags sange, og argumenter som "at det er med et glimt i øjet", som mangel på kreativitet og bestemt ikke originalt og godt fundet på. Argumentet om "et glimt i øjet" er et syndrom på den danske humor, hvor man kan svine folk til bare man har et glimt i øjet "for så er det jo sjovt"... Nej det er det ikke nødvendigvis.

Uden at blive storpolitisk, så kan det sammenlignes med Muhammed-krisen. Underforstået og subtil humor kan være ekstremt svært at forstå for andre mennesker der ikke er vant til den humor. Nu har Onyszko boet i DK mange år, så ikke underligt at han tager det som han gør og giver lidt gas igen til Faxe-tribunen (som så viser total mangel på respekt ved at tude over det), men jeg kan til tider godt forstå, hvis folk fra andre dele af verden har meget svært ved at forstå hvad vi mener, for meget af vores humor er "indforstået" dansk, og appellerer ikke voldsomt bredt. Havde Arek boet her måske ½-1 år, var han måske blevet voldsomt stødt, med rette, over så personligt et angreb. Hvordan skal han kunne se på en hel tribune, om alle står med et glimt i øjet? Wink

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #13477: 21 Apr 2008, 10:08 »

ja jeg ville da hellere ikk blive glad hvis det var mig de råbte det efter men sådan er det og så lang tid det bare er sang så er jeg ligeglad derimod er jeg meget imod at der blev kastet øl efter fall og onyzko jeg kan ikke lide nogle af dem men det er bare forkert så er det altså bedre at råbe efter dem

Forza Brøndby

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #13478: 21 Apr 2008, 10:22 »

Ja livet er uretfærdigt  Wink... Læs mit indlæg på samme side, hvis du vil se mine yderlige holdninger til sagen... Du kan nok høre at jeg er ret uenig med dig  Peace

Ja, det er jo ikke noget nyt Wink

Min holdning er: Man kan godt give den gas, og så samtidig bevare et gran af respekt for andre mennesker. Det er klart at dine grænser for den slags bliver rykket, når du står og hopper sammen med ligesindede på Faxe. Det er jo den kultur, der hersker der, og den er du en del af. Jeg er sofa-fan (selvom jeg i ny og næ drister mig til at tage plads på langsiden) og mine grænser går et helt andet sted.

Helt generelt (dvs. ikke direkte møntet på dig verdenskrig) undres jeg gang på gang, når fodboldfans i større grupper mister al selvstændig tankegang og ansvarsfølelse og bare følger flokken i en eller anden form for massepsykose.

verdenskrig
Manager

« Svar #13479: 21 Apr 2008, 10:28 »

Ja, det er jo ikke noget nyt Wink

Min holdning er: Man kan godt give den gas, og så samtidig bevare et gran af respekt for andre mennesker. Det er klart at dine grænser for den slags bliver rykket, når du står og hopper sammen med ligesindede på Faxe. Det er jo den kultur, der hersker der, og den er du en del af. Jeg er sofa-fan (selvom jeg i ny og næ drister mig til at tage plads på langsiden) og mine grænser går et helt andet sted.

Helt generelt (dvs. ikke direkte møntet på dig verdenskrig) undres jeg gang på gang, når fodboldfans i større grupper mister al selvstændig tankegang og ansvarsfølelse og bare følger flokken i en eller anden form for massepsykose.
Grin Opstemt

Så er vi måske alligevel slet ikke så uenige når det kommer til stykket.. Ihvertfald ikke når du skriver det sådan her Smiley

Men min holdning er, at det selvfølgelig ikke er det pæneste at synge om Arek.. Det er jo klart.. Men man må bare følge med tiden, og når fodbold nu har udviklet sig i den retning, må man efter min mening bare acceptere det...
Man kan perspektivere det til "krig" Opstemt... Krig er en forfærdelig ting som de fleste gerne ville undvære, men som bare er en fast del af det globale samfund... Altså noget som man desværre bare må acceptere Skuffet
Det så så set fra jeres synspunkt, for jeg ser ikke det store problem i at vi synger den slags.. For mig ser det faktisk ud til at Arek godt kan lide det lille spil vi altid har med ham  Cool

Edit: Side 900 Opstemt Opstemt Grin Thumbs Up Cool

Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #13480: 21 Apr 2008, 10:34 »

Men min holdning er, at det selvfølgelig ikke er det pæneste at synge om Arek.. Det er jo klart.. Men man må bare følge med tiden, og når fodbold nu har udviklet sig i den retning, må man efter min mening bare acceptere det...

Det er farligt. Hvis man principielt er imod, så skal man naturligvis stå fast på sin mening.

verdenskrig
Manager

« Svar #13481: 21 Apr 2008, 10:36 »

Det er farligt. Hvis man principielt er imod, så skal man naturligvis stå fast på sin mening.

Ja men det er jeg jo ikke Wink... Det her vare udelukkende set fra jeres synspunkt Peace

Cool

Cencur
Manager

« Svar #13482: 21 Apr 2008, 10:50 »

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #13483: 21 Apr 2008, 10:52 »

Grin Ellers tak.. Bckgammon er ikke min stærke side Wink

Så hellere dam Opstemt Thumbs Up

Cool

Cencur
Manager

« Svar #13484: 21 Apr 2008, 10:53 »

Grin Ellers tak.. Bckgammon er ikke min stærke side Wink

Så hellere dam Opstemt Thumbs Up

Jeg tror at Retov snart stopper sin karriere i Brøndby, for at spille Backgammon på heltid, især hvis de rykker i 2.division!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 897 898 [899] 900 901 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010