home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 895 896 [897] 898 899 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4740008 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #13440: 20 Apr 2008, 22:22 »

For dem der ikke ved det/ikke så det/ikke er klar over det, så er der arrangeret fælles gåtur fra Rådhuspladsen til Parken den 1. maj. Vi mødes kl. 12.00 på Rådhuspladsen!
Det her, DET ER VORES BY! Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #13441: 20 Apr 2008, 22:22 »

Lad os lige få en ting på det rene.

Var det ikke jer, der startede med at håne ham, ved at han kalde hans mor for en luder? Derefter bukkede han pænt, for at vise, at han var bedøvende ligeglad med det, I sagde til ham.

Det var sådan, det gik til, ikke? Smiley

Næsten.. Han bukkede, ,klappede og jublede Wink Ikke at det gør nogen forskel, men så blev det slået fast.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #13442: 20 Apr 2008, 22:24 »

Det er da mandligt, han viser at han synes jeres opførsel er helt til grin ved at bukke af jer.
jeg kan da godt se at i bliver sure, men jeg synes ikke i er berettiget til det, eftersom han ikke har gjort noget specielt, hvorimod i jo har råbt grimme ting til ham.

Vi bliver sure, fordi han hovere fordi hans klub har vundet Wink Men ærligt talt tror jeg ikke det var i hensyn til "luder" sangen han hoverede - mere at han blevet buhet ud hver gang han fik bolden - og med god grund!

Rossonero
Gæst

« Svar #13443: 20 Apr 2008, 22:26 »

Næsten.. Han bukkede, ,klappede og jublede Wink Ikke at det gør nogen forskel, men så blev det slået fast.

Se selv, jeg havde ret! Barnligt og umodent.

Nå, nok om det. Held og lykke mod Lyngby på onsdag. Wink

7kfum
Gæst

« Svar #13444: 20 Apr 2008, 22:27 »

Men ham der skrev det til mig, vile da ikke psyke mig? Det er jo det, det hele går ud på at psyke modstanderen, så han spiller dårligt. Synes ikke helt din sammenligning holder Wink

Nej det kan jeg ikke - kan du selv? Smiley

Han ville da også psyke dig, for i den forstand du bruger ordet, så er at provokere et synonym. Han ville provokere dig, derfor er det præcis det samme.

Det var bare for at vise at der ikke var noget ondt i det (:

GudenEricsson
Gæst

« Svar #13445: 20 Apr 2008, 22:29 »

Se selv, jeg havde ret! Barnligt og umodent.

Nå, nok om det. Held og lykke mod Lyngby på onsdag. Wink

Nej du har ikke ret.. Wink

Jo tak Smiley

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #13446: 20 Apr 2008, 22:30 »

hans mor er fandme en luder (:

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #13447: 20 Apr 2008, 22:32 »

Han ville da også psyke dig, for i den forstand du bruger ordet, så er at provokere et synonym. Han ville provokere dig, derfor er det præcis det samme.

Det var bare for at vise at der ikke var noget ondt i det (:

Provokere og psyke er ikke det samme. Ved ik om du selv ser bold på stadion, men en meget vital del er, at få modstanderen til at spille dårligt. Eller at lægge pres på dommeren. Det kan man jo ikke sammenligne her.? Ville han psyke mig til at mene noget andet, eller? Du kan sgu ikke sammenligne det Wink

7kfum
Gæst

« Svar #13448: 20 Apr 2008, 22:34 »

Provokere og psyke er ikke det samme. Ved ik om du selv ser bold på stadion, men en meget vital del er, at få modstanderen til at spille dårligt. Eller at lægge pres på dommeren. Det kan man jo ikke sammenligne her.? Ville han psyke mig til at mene noget andet, eller? Du kan sgu ikke sammenligne det Wink

Han vil psyke dig til at lade dig provokere. Det samme vil "i".

Zulue
Manager

« Svar #13449: 20 Apr 2008, 22:36 »

Jo, Rosso har ret. Jeg har aldrig oplevet noget så barnligt, som det Brøndbys fans, naturligvis dem med en IQ på 30-40 stykker (de kloge af dem) råber efter Onyzko. Det er ligeså lavt som Brøndbys placering i ligaen, og dette er endnu en af grundene til, at jeg ikke kan fordrage Brøndby. Jeg hader det hold, de spiller super flot fodbold, men deres fans er for meget - både dem, man hører om på stadion og de jeg oplever på Internettet - der er mange af dem, og de er ikke blege for at rose sig selv, tilsvine andre og reelt set kigge ned på folk.

Uha, jeg kan få et had til BIF når jeg sidder og skriver, men det må jeg hellere holde ude af denne tråd, da det ikke er der det hører til.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #13450: 20 Apr 2008, 22:37 »

Okaay? Hvorfor ville han så psyke mig? Vil han have mig til at skrive dårligt.. Vi vil psyke modstandere for at de kan spille dårligt og for at lægge pres på dommeren mht. gule kort osv.

ManUtd83
Manager

« Svar #13451: 20 Apr 2008, 22:40 »

Jo, Rosso har ret. Jeg har aldrig oplevet noget så barnligt, som det Brøndbys fans, naturligvis dem med en IQ på 30-40 stykker (de kloge af dem) råber efter Onyzko. Det er ligeså lavt som Brøndbys placering i ligaen, og dette er endnu en af grundene til, at jeg ikke kan fordrage Brøndby. Jeg hader det hold, de spiller super flot fodbold, men deres fans er for meget - både dem, man hører om på stadion og de jeg oplever på Internettet - der er mange af dem, og de er ikke blege for at rose sig selv, tilsvine andre og reelt set kigge ned på folk.
Uha, jeg kan få et had til BIF når jeg sidder og skriver, men det må jeg hellere holde ude af denne tråd, da det ikke er der det hører til.

Undskyld mig, men det er da en generalisering af dimensioner.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #13452: 20 Apr 2008, 22:44 »

Ja du har fuldstændig ret! Alle Brøndby fans - ALLE!, er dumme, barnlige, arrogante (Og det kom fra en FCK'er!), og alt det andet du siger..

Underligt noget at skrive

Zulue
Manager

« Svar #13453: 20 Apr 2008, 22:47 »

Ja du har fuldstændig ret! Alle Brøndby fans - ALLE!, er dumme, barnlige, arrogante (Og det kom fra en FCK'er!), og alt det andet du siger..

Underligt noget at skrive
'

Du læser mit indlæg forkert, skriver bestemt ikke alle med stort eller alle nogle gange. Skriver mange af dem, men det er jo bare min generelle mening - du virker ikke som sådan en, eller det er i hvert fald ikke det indtryk jeg har.

Mc - jep.

ManUtd - den første manglede måske en smiley, men det har intet med generalisering at gøre.  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13454: 20 Apr 2008, 22:49 »

mc prøv at gøre dine indlæg lidt mere debatskabende og argumenterende, end bare "du er helt væk"... Det skaber ikke ret megen debat i vores debatforum.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 895 896 [897] 898 899 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010