home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 899 900 [901] 902 903 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4744416 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #13500: 21 Apr 2008, 18:31 »

Skal man tro hans ord, så bliver han i det tyske, selvom jeg gerne så ham i den gule trøje: http://www.bold.dk/nyt/?vis=82650 Skuffet

Husk, det er imorgen kl. 10, at billetsalget til finalen begynder! ;-D

Godt man har en mand på stedet, når shoppen åbner Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #13501: 21 Apr 2008, 19:01 »

Pokalfinalen bliver noget lort! Claus Bo er dommer: http://www.bold.dk/nyt/?vis=82651 Skuffet

Hvad er der galt med Claus Bo?

For mig at se er han den bedste dommer i DK. Han dømmer uden man lægger mærke til ham, i modsætning til selviscenesættende dommere som fx M. Svendsen

absalonsen
Gæst

« Svar #13502: 21 Apr 2008, 19:05 »

Skal man tro hans ord, så bliver han i det tyske, selvom jeg gerne så ham i den gule trøje: http://www.bold.dk/nyt/?vis=82650 Skuffet

Godt man har en mand på stedet, når shoppen åbner Wink

Jeg kommer til shoppen ca. 11:30. ;-)

Btw. hvad er der galt med Claus Bo? Vi skal da være glade for, at vi har fået ham og ikke Michael Svendsen e.lign. imo.!

Zone 43
Manager

« Svar #13503: 21 Apr 2008, 19:12 »

Claus Bo er en af de værre dommere imo, men på den anden side, så kan de andre dommere, vi har i Danmark, sgu heller ikke dømme ordenligt Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mur89
Juniorspiller
**

« Svar #13504: 21 Apr 2008, 19:28 »

Jeg tror at vi vinder pokalen uanset hvem der dømmer!! Opstemt haha

Først lærte jeg at kravle, så lærte jeg at gå, så lærte jeg at hade FCK

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #13505: 22 Apr 2008, 00:05 »

Jeg tror at vi vinder pokalen uanset hvem der dømmer!! Opstemt haha

jeg tror ikke  Thumbs Up

JEG VED  Cool

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #13506: 22 Apr 2008, 02:01 »

skrid med dig .

Hvorfor dog det? Jeg kommer bare med et manifest omkring resultatet af afstemningen som er i denne tråd. Jeg går ud fra, at det er Brøndby-fans som befinder sig i denne tråd, ergo er det dem som afgiver stemmer. Derfor kan jeg blot konkludere, at Brøndbys egne fans er lidt for optimistiske i forhold til realiteten omkring Brøndbys evner til at spille fodbold. Som man kan se i afstemningen tror folk, at de bliver omkring 3-6 stykker, hvilket jo er langt fra stillingen lige nu.

Det har jeg vel ret til at dementere, eller skal jeg ”skride” fordi jeg anerkender resultatets afspejling af virkeligheden? Det er jo blot fordi du er en sindsforvirret ung mand, og føler dig irriteret over Brøndbys dårlige placering, at du kommer med en offensiv udtalelse på baggrund af en konstatering.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #13507: 22 Apr 2008, 08:27 »

Hvorfor dog det? Jeg kommer bare med et manifest omkring resultatet af afstemningen som er i denne tråd. Jeg går ud fra, at det er Brøndby-fans som befinder sig i denne tråd, ergo er det dem som afgiver stemmer. Derfor kan jeg blot konkludere, at Brøndbys egne fans er lidt for optimistiske i forhold til realiteten omkring Brøndbys evner til at spille fodbold. Som man kan se i afstemningen tror folk, at de bliver omkring 3-6 stykker, hvilket jo er langt fra stillingen lige nu.

Det har jeg vel ret til at dementere, eller skal jeg ”skride” fordi jeg anerkender resultatets afspejling af virkeligheden? Det er jo blot fordi du er en sindsforvirret ung mand, og føler dig irriteret over Brøndbys dårlige placering, at du kommer med en offensiv udtalelse på baggrund af en konstatering.

Du kan jo ikke bruge den afstemning til vores forhåbninger OVERHOVEDET. Jeg tror selv jeg stemte nr. 1, men det var af ironi, ligesom jeg tror der er mange andre der brugt samme og stemte nogenlunde ens.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager

« Svar #13508: 22 Apr 2008, 08:45 »

Bare lige for at oplyse dig om stillingen, så er Esbjerg på 6. pladsen med 35 point, og Brøndby er på 9. pladsen med 33 point
Sølle 2 point skiller  - så er det vel ikke helt urealistisk at tro på en plads i top 6 ?
Eller er det bare mig, som er naiv?? Der er da trods alt stadig 8 kampe tilbage = 24 point at spille om!

EDIT:  Men du har da ret - der er ingen grund til at skrive at du skal skride...
« Seneste Redigering: 22 Apr 2008, 08:52 af Brodtgaard » Logged

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #13509: 22 Apr 2008, 09:09 »

Bare lige for at oplyse dig om stillingen, så er Esbjerg på 6. pladsen med 35 point, og Brøndby er på 9. pladsen med 33 point
Sølle 2 point skiller  - så er det vel ikke helt urealistisk at tro på en plads i top 6 ?
Eller er det bare mig, som er naiv?? Der er da trods alt stadig 8 kampe tilbage = 24 point at spille om!

EDIT:  Men du har da ret - der er ingen grund til at skrive at du skal skride...

Som Brodtgaard siger det. Dog så er det jo ikke en afspejling af virkeligheden når vi jo ikke er 20 point fra en top 4 placering.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager

« Svar #13510: 22 Apr 2008, 10:02 »

Så er der kø til billetter til pokalen:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82680

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

verdenskrig
Manager

« Svar #13511: 22 Apr 2008, 10:11 »

Så er der kø til billetter til pokalen:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82680

Shockeret Grin Omg folk flokkes jo om det som en flok glubske hyæner...  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #13512: 22 Apr 2008, 10:24 »

Shockeret Grin Omg folk flokkes jo om det som en flok glubske hyæner...  crazy

Grin

Forhåbenlig vender min udsendte hjem med en billet fra den lange kø Wink

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #13513: 22 Apr 2008, 10:37 »

Grin

Forhåbenlig vender min udsendte hjem med en billet fra den lange kø Wink

Den forhåbning deler jeg med dig Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #13514: 22 Apr 2008, 11:29 »

Den forhåbning deler jeg med dig Thumbs Up

SÅDAN ! billetten til mig og dregene er hjemme..  250 gange 7 billetter = 1750kr,-

VÆRSGO; AT BETALE !

Sider: 1 ... 899 900 [901] 902 903 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010