home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4776433 gange)
Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #12120: 24 Mar 2008, 12:18 »

ja men når man tænker på det er en fibersprængning så synes jeg han slipper pænt. det kunne have været meget værre!

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

verdenskrig
Manager

« Svar #12121: 24 Mar 2008, 12:18 »

nej for helvede! ad!!! ej ha gør det godt! det va det jeg mente! han blev dobbelt så god da han kom til bielefeld(Stav)

Ja han gør det vel fint nok, men det gjorde han også i Brøndby Smiley

Kan ikke helt se hvor du vil hen med det Rullende Øjne Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #12122: 24 Mar 2008, 12:18 »

Per?

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #12123: 24 Mar 2008, 12:19 »

Ja han gør det vel fint nok, men det gjorde han også i Brøndby Smiley

Kan ikke helt se hvor du vil hen med det Rullende Øjne Peace

at vi skulle have ham tilbage??  ticked off

PSN Natas88dk

verdenskrig
Manager

« Svar #12124: 24 Mar 2008, 12:21 »

Per?

Per nielsen, der spiller med nr 4, og har spillet i Brøndby hele sit liv Cool
at vi skulle have ham tilbage?? ticked off
Men det kan vi jo ikke med det system Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12125: 24 Mar 2008, 12:24 »

Synd for os!! Den mand er så vigtig for os. Han scorer stort set alle vores mål. Er ligeglad om han ikke kan tage 2 ongleringer med en ballon med snor i, men han kan sgu score mål! Er bange for at vi kommer til at gå lidt i stå uden ham - nu har vi jo ingen angribere der kan score mål Ubeslutsom

Zone 43
Manager

« Svar #12126: 24 Mar 2008, 12:29 »

For satan da.. Lige det, som vi ikke behøvede! Skuffet

PerPer på toppen .. Eller Haiti tilbage! Peace

Men det kan vi jo ikke med det system Rullende Øjne

Kamper kan altid bruges! Han vil være en dejlig back-up for Randrup Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #12127: 24 Mar 2008, 12:31 »

Synd for os!! Den mand er så vigtig for os. Han scorer stort set alle vores mål. Er ligeglad om han ikke kan tage 2 ongleringer med en ballon med snor i, men han kan sgu score mål! Er bange for at vi kommer til at gå lidt i stå uden ham - nu har vi jo ingen angribere der kan score mål Ubeslutsom

Bedømt ud fra kampen i går, kunne man også forestille sig at vores angrebsspil nu bliver mere flydende, fordi vi ikke længere har den knold gående deroppe... Lagde ihvertfald mærke til hvordan vi gang på gang kombinerede fcn ud af banen i går...
For da vi så(formentligt) ikke længere har en stor angriber at sigte efter, skal vi jo kombinere os frem til chancerne, og det lykkedes helt perfekt i går...
Så lad os vente, og se... Ingen grund til at tage sorgen på forskud Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #12128: 24 Mar 2008, 12:33 »

Kamper kan altid bruges! Han vil være en dejlig back-up for Randrup Wink

Haha  Grin

Du er lige så langt ude som Brondbyfanen8 crazy Peace

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12129: 24 Mar 2008, 12:56 »

Bedømt ud fra kampen i går, kunne man også forestille sig at vores angrebsspil nu bliver mere flydende, fordi vi ikke længere har den knold gående deroppe... Lagde ihvertfald mærke til hvordan vi gang på gang kombinerede fcn ud af banen i går...
For da vi så(formentligt) ikke længere har en stor angriber at sigte efter, skal vi jo kombinere os frem til chancerne, og det lykkedes helt perfekt i går...
Så lad os vente, og se... Ingen grund til at tage sorgen på forskud Peace

At sige at duncan ødelægger vores spil er lige at tage munden for fuld. Han er ikke en guds benådet spiller, men som jeg skrev før, så er det fuldstændig ligemeget så længe han scorer mål! Ja vi kombinerede fint i går, men er det ikke ligemeget så længe vi ikke scorer? Det nytter jo ikke noget at lave små hurtige trekanter rundt på banen, så længe vi ikke scorer. Ingen mål= ikke højere op i tabellen. Duncan har med sine mål en stor andel i at vi ikke ligger længere nede i tabellen end vi gør. Og vores spil har ikke just været dårligt i de 3 kampe Duncan har været med Peace

Nej men så kan jeg også kun blive posetivt overrasket Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #12130: 24 Mar 2008, 13:57 »

At sige at duncan ødelægger vores spil er lige at tage munden for fuld. Han er ikke en guds benådet spiller, men som jeg skrev før, så er det fuldstændig ligemeget så længe han scorer mål! Ja vi kombinerede fint i går, men er det ikke ligemeget så længe vi ikke scorer? Det nytter jo ikke noget at lave små hurtige trekanter rundt på banen, så længe vi ikke scorer. Ingen mål= ikke højere op i tabellen. Duncan har med sine mål en stor andel i at vi ikke ligger længere nede i tabellen end vi gør. Og vores spil har ikke just været dårligt i de 3 kampe Duncan har været med Peace

Nej men så kan jeg også kun blive posetivt overrasket Peace
Jo Duncan ødelægger vores spil. Ubeslutsom.. Det har jeg altid ment, for han er virkelig en knold at have på en bane.. Han er langsom som bar pokker, kan ikke dribble, har ingen spilopfattelse, ingen førsteberøring, latterlig attitude.. Dermed har jeg ikke sagt at han ikke score mål.. Jeg siger bare at vores hold spiller bedre uden ham, da vi så har 11 spillere på banen som kan få bolden i fødderne, og sætte noget i gang.. I går kunne vi ikke slå de lange bolde op i mod ham, hvilket gør at vi må kombinere os igennem, og det gør det sværer for modstanderen at læse os..
Samtidigt kan vi umuligt brænde så mange chancer 2 gange i træk.. Det er ganske enkelt umuligt!!!

Katongo er en målscorer, der bare skal få scoret sit første mål... Det positive er at han kommer frem til chancerne... Hvis vi spiller mod aab som vi gjorde mod fcn får vi også den sejr.. For jeg nægter at tro på så mange brændte chancer igen... Sur... Så måske score Duncan mange mål, men jeg syntes efterhånden vi har bevist at han heller ikke ligefrem gavner vores spil... Samtidigt har vi også mange andre der kan score... I går var bare ren udtur Græder

Og mig bekendt har duncan kun lavet 7 mål i den her sæson... Ikke videre imponerende vel Peace
For at underbygge min påstand med Duncan, har vi siden han kom til klubben vundet 2 udekampe... Den ene var han ikke med i, og i den anden blev han skadet efter 20 min og måtte udgå... Det siger vel alt Smiley

Så jeg mener modsat 99,95% af alle brøndby fans ikke at vi er så afhængige af Duncan, at krisen nærmest starter forfra når han ikke er der Peace
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 14:20 af verdenskrig » Logged

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12131: 24 Mar 2008, 14:27 »

Jo Duncan ødelægger vores spil. Ubeslutsom.. Det har jeg altid ment, for han er virkelig en knold at have på en bane.. Han er langsom som bar pokker, kan ikke dribble, har ingen spilopfattelse, ingen førsteberøring, latterlig attitude.. Dermed har jeg ikke sagt at han ikke score mål.. Jeg siger bare at vores hold spiller bedre uden ham, da vi så har 11 spillere på banen som kan få bolden i fødderne, og sætte noget i gang.. Vi kan ikke slå de lange bolde op i mod ham, hvilket gør at vi må kombinere os igennem, og det gør det sværer for modstanderen at læse os..
Samtidigt kan vi umuligt brænde så mange chancer 2 gange i træk.. Det er ganske enkelt umuligt!!!

Katongo er en målscorer, der bare skal få scoret sit første mål... Det positive er at han kommer frem til chancerne... Hvis vi spiller mod aab som vi gjorde mod fcn får vi også den sejr.. For jeg nægter at tro på så mange brændte chancer igen... Sur... Så måske score Duncan mange mål, men jeg syntes efterhånden vi har bevist at han heller ikke ligefrem gavner vores spil... Samtidigt har vi også mange andre der kan score... I går var bare ren udtur Græder

Og mig bekendt har duncan kun lavet 7 mål i den her sæson... Ikke videre imponerende vel Peace
For at underbygge min påstand med Duncan, har vi sidden han kom til klubben vundet 2 udekampe... Den ene var han ikke med i, og i den anden blev han skadet efter 20 min og måtte udgå... Det siger vel alt Smiley

I og med vi ingen fysik i angrebet har uden Duncan så SKAL vi jo kombinere os igennem. Det kunne vi fint i går mod et halvsvagt fcn hold, men mod de store hold (aab, fck, FCM, OV osv.), kan vi ikke spille os igennem - det er de simpelthen for dygtige til at bryde vores spil tidligt på banen. I de kampe ville det være nemmere hvis vi nogle gange bare kunne smide en lang bold til Duncan, og så opbygge vores spil derfra, i stedet for at skulle igennem 10 mand.

I går kunne vi godt bruge Duncan. Han havde med garenti sparket et par kasser ind, fordi han har målnæsen! Ingen af de andre spillere i vores trup er skabt til at score. David Williams kan men han er skadet.. Måske er Jean Phillip også, det er der ingen af os der ved.. Du kan ikke sige at Katongo er en målscorer! Den mand har kun scoret 6 mål i 30 kampe, så kan ikke se hvor du vil hen med at Duncan at "kun har scoret 7"?

Duncan ødelægger ikke vores spil. Det er ham der agere boksspiller på vores hold. Det er ham der skal sørge for at heade bolden ind fra de to backs. Hvis han ikke er der, er der ikke meget fysik i vores forreste.. Så er det kun Katongo, Mike Jensen, Ericsson, Retov og holmen. Og de tager ikke lige kampen op mod forsvaret! Det gør Duncan, og det er ham der skaffer de førnævnte spillere plads, så de kan lave det uventede/kreative. Så JA vi er afhængige af Duncan. Han tager jo kampen op med de store forsvarsspillere og mindsker opmærksomheden fra Ericsson, Katongo, Mike osv. Tror ikke det ville være så fedt for Ericsson at have en 2 meter høj Gravgaard over sig, når nu duncan kan gøre det beskidte arbejde..

Det blev lidt langt... Det var ikke meningen Peace Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #12132: 24 Mar 2008, 14:59 »

I og med vi ingen fysik i angrebet har uden Duncan så SKAL vi jo kombinere os igennem. Det kunne vi fint i går mod et halvsvagt fcn hold, men mod de store hold (aab, fck, FCM, OV osv.), kan vi ikke spille os igennem - det er de simpelthen for dygtige til at bryde vores spil tidligt på banen. I de kampe ville det være nemmere hvis vi nogle gange bare kunne smide en lang bold til Duncan, og så opbygge vores spil derfra, i stedet for at skulle igennem 10 mand.

I går kunne vi godt bruge Duncan. Han havde med garenti sparket et par kasser ind, fordi han har målnæsen! Ingen af de andre spillere i vores trup er skabt til at score. David Williams kan men han er skadet.. Måske er Jean Phillip også, det er der ingen af os der ved.. Du kan ikke sige at Katongo er en målscorer! Den mand har kun scoret 6 mål i 30 kampe, så kan ikke se hvor du vil hen med at Duncan at "kun har scoret 7"?

Duncan ødelægger ikke vores spil. Det er ham der agere boksspiller på vores hold. Det er ham der skal sørge for at heade bolden ind fra de to backs. Hvis han ikke er der, er der ikke meget fysik i vores forreste.. Så er det kun Katongo, Mike Jensen, Ericsson, Retov og holmen. Og de tager ikke lige kampen op mod forsvaret! Det gør Duncan, og det er ham der skaffer de førnævnte spillere plads, så de kan lave det uventede/kreative. Så JA vi er afhængige af Duncan. Han tager jo kampen op med de store forsvarsspillere og mindsker opmærksomheden fra Ericsson, Katongo, Mike osv. Tror ikke det ville være så fedt for Ericsson at have en 2 meter høj Gravgaard over sig, når nu duncan kan gøre det beskidte arbejde..

Det blev lidt langt... Det var ikke meningen Peace Tunge
Jeg er slet ikke enig Rullende Øjne... Hvis man er så afhængig af en stor klumped boksspiller så fortæl mig venligst hvordan aab kan have 7 point efter de første tre kampe Huh lasse Nilsson, og curth... Ikke lige de største fyrtårne Rullende Øjne.. Aab er for mig et glimrende eksempel på, at man ikke behøver en boldmongol i angrebet.. Hvordan kan du sige at det ikke vil fungerer for os mod fcm ,aab, osv... Syntes da ikke at forsvarene i de klubber du nævner udover fck er så skræmmende?
Havde vi scoret 3-4 kasser i går mod et okay spillende fcn hold( man skal aldrig kalde sejrherrene for svage) havde vi ikke hørt skyggen af Duncan... Det vi så i går, havde intet med manglende angriber at gøre... Det var decideret manglende held... Tænker specielt på overligger hugget, og en situation i anden halvleg hvor jesper hansen vel hiver tre mirakler op af ærmet i samme angreb... Du har da ret i at det vil være nemmere at spille med lange bolde, men hvorfor dog altid vælge det nemme... Jeg mener vi har spillerne til at kombinere os igennem, og mit udebane eksempel viser også at man ikke bare kan losse bolden op i fjæset på Duncan, da de andre spillere står for langt tilbage... For Duncan tager den sku ikke ned, og sætter 2 mand af ,hvorefter han hamre den op i krydset...  Hvis man istedet kombiner sig op af banen, får man hele holdet med, og kan skubbe op... Hvis du samtidig ligger mærke til hvem Duncan score mod vil du finde ud af at hans mål mod fck/fcm/ ob, og aab kan tælles på få hænder Smiley.. Kort sagt han score næsten kun i de kampe hvor modstanderen er presset ned Peace

Hvordan kan jeg sige at Katongo er en målscorer???... Se på hans statistik inden han kom til Brøndby... Hvordan skal han også score mange mål når han i 2/3 dele af hans tid i Brøndby er blevet brugt som kant, eller som enlig angriber. crazy..
Hans målnæse ses også ved at han rent faktisk kommer frem til chancerne... At han så brænder dem viser vel bare at det er en spiller uden selvtillid... Det jeg mener med at duncan kun har scoret 7, er at det da ikke er det store antal...  Hvis manden var så uundværlig som du gør ham til, ville jeg da mene han skulle score over 12-13 stykker... Men det gør han ikke.. Hvis du sammenligner os i en kamp, med, og uden Duncan vil du finde ud af at vi skaber flere chancer uden ham... At han så har den målnæse, er da kommet os til gode, enig her.. Men hva nytter det når vi så bare taber kampen 3-1 fordi vi har en angriber som praktisk talt intet kan udover score mål Ubeslutsom... Samtidig forvære Duncans attitude Katongos spil.. Katongo er en spiller der skal have opbakning fra medspillerne, men det eneste Duncan bestiller er at slå ud med armene hver gang Katongo mister en bold, eller tager et forkert løb... WRONG Sur

Jeg ved godt han skal agere boksspiller for vores hold, men hva nytter det når han smidder 8 ud af 10 bolde væk i en kamp, fordi han ikke har teknikken til at holde på den... I moderne fodbold skal en angriber kunne andet en at score mål... Det ved du lige så godt som jeg Peace

Et andet eksempel på vores spil uden Duncan er da vi møder OB ude i Pokalen... Vi kørte jo nærmest Ob over i den kamp, med williams, og madsen i front... At vi så ikke fik scoret lægger vel brænde på dit bål, men samtidig skal det siges at Ob kørte os ud af banen 4 dage forinden hvor Duncan var med... Begge kampe endte efter ordinær tid 0-0.. Pudsigt ik Peace

Til dit eksempel med gravgaard osv... Hvis vi ikke spiller med lange bolde er det da totalt irelevant om der er en stor gravgaard over ericsson... Duncan vinder desuden aldrig dueller i kampene mod hangeland, og gravgaard... Det har jeg ofte bandet, og svovlet over, men alligevel vælger vores backkæde at serve lange bolde op i panden på ham selvom han ikke vinder dem, og ikke har teknikken til at holde fast i den... Hvorfor mon vi ikke har slået fck siden 2006 i ligaen Peace

Sorry at mit også blev lidt langt, men der var mange ting at tage fat på  Peace
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 15:01 af verdenskrig » Logged

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12133: 24 Mar 2008, 15:48 »

Jeg er slet ikke enig Rullende Øjne... Hvis man er så afhængig af en stor klumped boksspiller så fortæl mig venligst hvordan aab kan have 7 point efter de første tre kampe Huh lasse Nilsson, og curth... Ikke lige de største fyrtårne Rullende Øjne.. Aab er for mig et glimrende eksempel på, at man ikke behøver en boldmongol i angrebet.. Hvordan kan du sige at det ikke vil fungerer for os mod fcm ,aab, osv... Syntes da ikke at forsvarene i de klubber du nævner udover fck er så skræmmende?
Havde vi scoret 3-4 kasser i går mod et okay spillende fcn hold( man skal aldrig kalde sejrherrene for svage) havde vi ikke hørt skyggen af Duncan... Det vi så i går, havde intet med manglende angriber at gøre... Det var decideret manglende held... Tænker specielt på overligger hugget, og en situation i anden halvleg hvor jesper hansen vel hiver tre mirakler op af ærmet i samme angreb... Du har da ret i at det vil være nemmere at spille med lange bolde, men hvorfor dog altid vælge det nemme... Jeg mener vi har spillerne til at kombinere os igennem, og mit udebane eksempel viser også at man ikke bare kan losse bolden op i fjæset på Duncan, da de andre spillere står for langt tilbage... For Duncan tager den sku ikke ned, og sætter 2 mand af ,hvorefter han hamre den op i krydset...  Hvis man istedet kombiner sig op af banen, får man hele holdet med, og kan skubbe op... Hvis du samtidig ligger mærke til hvem Duncan score mod vil du finde ud af at hans mål mod fck/fcm/ ob, og aab kan tælles på få hænder Smiley.. Kort sagt han score næsten kun i de kampe hvor modstanderen er presset ned Peace
Nej men AaB har til gengæld deres fysik på midtbanen. Risgaard og Augustinussen er ikke små. De har fysikken! Det har vi ikke.. Holmen, Ericsson og Retov har jo ikke den nødvendige fysik som de 2 andre har. Derfor skal vores fysik offensivt komme fra Duncan.
Men vi kan jo ikke kombinere os igennem hver kamp vel? Så er det godt at have duncan, som man kan smide lange bolde efter, når spillet ikke køre. For det kan jo ikke køre hele tiden.. Det nordsjælland hold, vi mødte i går havde jo heller ingen fysik.. Det er derfor vi kan komme igennem. Du kan ikke forvente at vi domminere i Odense eller Aalborg, for lige at holde fast ved dem. Det HAR jo fysik.. Og ikke kun i forsvaret, men også på midtbanen.. Og det er der jeg tror vi vil få det svært

Hvordan kan jeg sige at Katongo er en målscorer???... Se på hans statistik inden han kom til Brøndby... Hvordan skal han også score mange mål når han i 2/3 dele af hans tid i Brøndby er blevet brugt som kant, eller som enlig angriber. crazy..
Hans målnæse ses også ved at han rent faktisk kommer frem til chancerne... At han så brænder dem viser vel bare at det er en spiller uden selvtillid... Det jeg mener med at duncan kun har scoret 7, er at det da ikke er det store antal...  Hvis manden var så uundværlig som du gør ham til, ville jeg da mene han skulle score over 12-13 stykker... Men det gør han ikke.. Hvis du sammenligner os i en kamp, med, og uden Duncan vil du finde ud af at vi skaber flere chancer uden ham... At han så har den målnæse, er da kommet os til gode, enig her.. Men hva nytter det når vi så bare taber kampen 3-1 fordi vi har en angriber som praktisk talt intet kan udover score mål Ubeslutsom... Samtidig forvære Duncans attitude Katongos spil.. Katongo er en spiller der skal have opbakning fra medspillerne, men det eneste Duncan bestiller er at slå ud med armene hver gang Katongo mister en bold, eller tager et forkert løb... WRONG Sur

Her er jeg så fuldstændig uenig! Duncan er måske lidt hår i sin kritik, men så må katongo fandme også tage sig sammen! Han er 9 ud af 10 gange ofside og jeg forstår godt hvorfor Duncan nogle gange brænder af på ham. Men læs nu hvad jeg skriver! Duncan kan være vigtig på andre måder. Han skal jo tage alle nærkampene så Katongo får pladsen.

Det er også svært at sammenligne AaB med Brøndby. AaB spiller mere dybt og derved er der mere plads bag modstanderens bagkæde. Det er der ikke i Brøndby fordi vi presser spillet højt op på banen. Der er derfor ikke en fair sammenligning.. Gør det med fck, de spiller jo også højt på banen og de har 2 små angribere (ailton og Junior) og det fungere jo heller ikke for dem.. Men så snart de sender albeck ind så kommer der mere fysik i angrebet. .Det så vi mod horsens Peace
Jeg ved godt han skal agere boksspiller for vores hold, men hva nytter det når han smidder 8 ud af 10 bolde væk i en kamp, fordi han ikke har teknikken til at holde på den... I moderne fodbold skal en angriber kunne andet en at score mål... Det ved du lige så godt som jeg Peace
Hvis du nu kunne se kampene for alt det røg og flag på faxe ( crazy ), ville du se at han rent faktisk IKKE smider boldene væk. Men duncan skal heller ikke være med i det opbyggende spil. Det har vi Eriicsson, Katongo, Retov, Holmen osv. til. Duncan skal stå inde i boksen hvor han skal heade boldene ind fra vores backs.

Et andet eksempel på vores spil uden Duncan er da vi møder OB ude i Pokalen... Vi kørte jo nærmest Ob over i den kamp, med williams, og madsen i front... At vi så ikke fik scoret lægger vel brænde på dit bål, men samtidig skal det siges at Ob kørte os ud af banen 4 dage forinden hvor Duncan var med... Begge kampe endte efter ordinær tid 0-0.. Pudsigt ik Peace
Ja men der er jo mange eksempler.. Vi vandt jo også dm i 2005 med Skoubo (som er en kopi af Duncan) og så flakkende Elmander (Forestil dig Katongo på den plads), og det fungerede fint! Det er lidt samme måde vi spiller pt. En stor stærk angriber, der skal tage slåskampene, og en bevægende type der skal med i det opbyggende spil..
Til dit eksempel med gravgaard osv... Hvis vi ikke spiller med lange bolde er det da totalt irelevant om der er en stor gravgaard over ericsson... Duncan vinder desuden aldrig dueller i kampene mod hangeland, og gravgaard... Det har jeg ofte bandet, og svovlet over, men alligevel vælger vores backkæde at serve lange bolde op i panden på ham selvom han ikke vinder dem, og ikke har teknikken til at holde fast i den... Hvorfor mon vi ikke har slået fck siden 2006 i ligaen Peace
Er enig i, at vi ikke skal spille lange kedelige bolde som fck gør.. Men nogle gange kan vi være presset til det. Hvis vi jagter et resultat, så nytter det jo ikke at have Tobi og Katongo løbende rundt som den kreative type. Det er de tidspunkter vi skal have en duncan, der kan slås mod de høje tårne.. Og jo, synes nu Duncan vinder mange dueller
Sorry at mit også blev lidt langt, men der var mange ting at tage fat på  Peace
Rullende Øjne

Vi bliver nok ikke enige... Så skal vi ikke stoppe her Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #12134: 24 Mar 2008, 15:52 »

Nej men AaB har til gengæld deres fysik på midtbanen. Risgaard og Augustinussen er ikke små. De har fysikken! Det har vi ikke.. Holmen, Ericsson og Retov har jo ikke den nødvendige fysik som de 2 andre har. Derfor skal vores fysik offensivt komme fra Duncan.
Men vi kan jo ikke kombinere os igennem hver kamp vel? Så er det godt at have duncan, som man kan smide lange bolde efter, når spillet ikke køre. For det kan jo ikke køre hele tiden.. Det nordsjælland hold, vi mødte i går havde jo heller ingen fysik.. Det er derfor vi kan komme igennem. Du kan ikke forvente at vi domminere i Odense eller Aalborg, for lige at holde fast ved dem. Det HAR jo fysik.. Og ikke kun i forsvaret, men også på midtbanen.. Og det er der jeg tror vi vil få det svært

Her er jeg så fuldstændig uenig! Duncan er måske lidt hår i sin kritik, men så må katongo fandme også tage sig sammen! Han er 9 ud af 10 gange ofside og jeg forstår godt hvorfor Duncan nogle gange brænder af på ham. Men læs nu hvad jeg skriver! Duncan kan være vigtig på andre måder. Han skal jo tage alle nærkampene så Katongo får pladsen.

Det er også svært at sammenligne AaB med Brøndby. AaB spiller mere dybt og derved er der mere plads bag modstanderens bagkæde. Det er der ikke i Brøndby fordi vi presser spillet højt op på banen. Der er derfor ikke en fair sammenligning.. Gør det med fck, de spiller jo også højt på banen og de har 2 små angribere (ailton og Junior) og det fungere jo heller ikke for dem.. Men så snart de sender albeck ind så kommer der mere fysik i angrebet. .Det så vi mod horsens :PHvis du nu kunne se kampene for alt det røg og flag på faxe ( crazy ), ville du se at han rent faktisk IKKE smider boldene væk. Men duncan skal heller ikke være med i det opbyggende spil. Det har vi Eriicsson, Katongo, Retov, Holmen osv. til. Duncan skal stå inde i boksen hvor han skal heade boldene ind fra vores backs.
Ja men der er jo mange eksempler.. Vi vandt jo også dm i 2005 med Skoubo (som er en kopi af Duncan) og så flakkende Elmander (Forestil dig Katongo på den plads), og det fungerede fint! Det er lidt samme måde vi spiller pt. En stor stærk angriber, der skal tage slåskampene, og en bevægende type der skal med i det opbyggende spil.. Er enig i, at vi ikke skal spille lange kedelige bolde som fck gør.. Men nogle gange kan vi være presset til det. Hvis vi jagter et resultat, så nytter det jo ikke at have Tobi og Katongo løbende rundt som den kreative type. Det er de tidspunkter vi skal have en duncan, der kan slås mod de høje tårne.. Og jo, synes nu Duncan vinder mange dueller Rullende Øjne

Vi bliver nok ikke enige... Så skal vi ikke stoppe her Smiley

Jeg er utrolig uenig i det meste, men gider gentage mig selv igen, og igen... Mine svar til det her indlæg, ser du i mine andre indlæg Thumbs Up Hævet Øjenbryn Peace

Jo lad os stoppe her, og tak for en god debat Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010