home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 09:49:23 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5205963 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9720: 06 Feb 2008, 08:59 »

Du siger at det er forkert at sprænge budgettet... Enig i det Wink Men hvornår i guds navn har vi været interesseret i en spiller der koster 25 mill... Det maksimale har måske været 15... Alanzinho kunn vi havde fået for omkring 10... Er det virkelig at sprænge budgettet... No way...  Rullende Øjne...

Nu er det jo ikke købsprisen, da der var stillet en del mio. til rådighed, men derimod lønnen, hvor han, ifølge Stabæk, skulle forlange en PL løn. Smiley

Fortæl mig venligst hvor du finder den optimisme henne Ubeslutsom

Her bl.a. AB giver til og med 1/9, mener jeg vinduet lukker til sommer, hvor der SKAL falde et par store køb, f.eks., en Allandinho.
TK håber jeg, at vi på en eller anden måde, kan få lokket over i en 4-4-2, med mindre hans egne idéer lige pludselig skal virke Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #9721: 06 Feb 2008, 09:00 »

- Nej altså.. Det er ikke fordi jeg tror på at AB henter Messi & Kaká til klubben, men efter at han har lært at lade være med at handle paniskt ind og foretage køb som ville kunne sprænge budgettet, tror jeg bare at til sommer viser han at han har en smule kompentance og køber et eller to ordenlige navne til Vestegnen. Men det er måske meget optimistisk..

Ja det tror jeg desværre du er... Men kan ikke beskrive hvor meget jeg håber du har ret Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #9722: 06 Feb 2008, 09:02 »

Ja det tror jeg desværre du er... Men kan ikke beskrive hvor meget jeg håber du har ret Opstemt

- Hehe, man bliver nødt til at bevare den nu hvor det går knapt så godt Cool

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Evil Empire
Gæst

« Svar #9723: 06 Feb 2008, 09:05 »

Det er jeg ikke sikker på - De andre gange Tom har været oppe og markere sig som træner for førsteholdet, har det endt med medaljer - Denne gang blev det til et par kampe hvor Brøndby lå under stregen, en niendeplads til jul, og nu må vi se hvad der sker i løbet af foråret, men hvis det ikke giver genvinst i form af pokalfinale og top4, tror jeg at han selv siger tak og farvel. Det er bare en fornemmelse!

De andre gange TK har stået i spidsen for os, har situationen været en hel anden. Jeg synes efterhånden, han har bevist, at han IKKE er manden der skal/kan redde Brøndby ud af krisen og den deraf følgende dårlige placering. De gamle bedrifter kan vi ingenting bruge til lige nu, hvor situationen ser en del mere kritisk ud, end den har gjort i mange år.

verdenskrig
Manager

« Svar #9724: 06 Feb 2008, 09:05 »

- Hehe, man bliver nødt til at bevare den nu hvor det går knapt så godt Cool

Helt enig Thumbs Up... Syntes bare ikke der har været særlig meget at have den i Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #9725: 06 Feb 2008, 09:08 »

De andre gange TK har stået i spidsen for os, har situationen været en hel anden. Jeg synes efterhånden, han har bevist, at han IKKE er manden der skal/kan redde Brøndby ud af krisen og den deraf følgende dårlige placering. De gamle bedrifter kan vi ingenting bruge til lige nu, hvor situationen ser en del mere kritisk ud, end den har gjort i mange år.

- Det var også mit skjulte budskab, at Tom er manden der kan tage over når holdet kan spille selv og ligger i den ende hvor det er sjovt, og ikke manden der kan overtage et kriseramt mandskab som skal bruge et kæmpe løft. Et gyldent håndtryk, en tribune, en sang fra Faxe; Tak for alt, god pension Tom! Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #9726: 06 Feb 2008, 09:11 »

Nu er det jo ikke købsprisen, da der var stillet en del mio. til rådighed, men derimod lønnen, hvor han, ifølge Stabæk, skulle forlange en PL løn. Smiley

Her bl.a. AB giver til og med 1/9, mener jeg vinduet lukker til sommer, hvor der SKAL falde et par store køb, f.eks., en Allandinho.
TK håber jeg, at vi på en eller anden måde, kan få lokket over i en 4-4-2, med mindre hans egne idéer lige pludselig skal virke Peace

Nej ved godt at hans løn som skræmmte os. Pl løn tror jeg så var en stor overdrivelse, for at få klubberne til at holde sig fra ham...
Måske kostede han en kasse i lønnen, men jeg mener stadig at den slags køb skal til nogle gange. Måske er det dyrt, men, hva vil du helst have. En spillre som ikke koster det store i hverken pris eller løn, men samtidig ikke er guds bedste barn på en bane, eller en som alanzinho der koster kassen i begge dele men som altid levere godt( Hvilket jeg tror han ville) Vi kunne enda også få en god pris for ham i fremtiden. Så økonomisk set ville det pænt sikkert tjene sig ind igen...

I det andet du siger er vi klart enige Cool

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #9727: 06 Feb 2008, 09:18 »

- Det var også mit skjulte budskab, at Tom er manden der kan tage over når holdet kan spille selv og ligger i den ende hvor det er sjovt, og ikke manden der kan overtage et kriseramt mandskab som skal bruge et kæmpe løft. Et gyldent håndtryk, en tribune, en sang fra Faxe; Tak for alt, god pension Tom! Thumbs Up

Syntes det er utroligt så enig jeg er med folk i dag Smiley.. Men jeg har præcis den samme holdning til Tom. Han har bare ikke psykken til at få os ud af krisen. Det ses ved hans manglende røde tråd i det taktiske. Hans udtalelser i mediere, og hans kropsudtryk på bænken, hvor han altid ligner en der er til begravelse Sur.

Alt det kan man ikke bruge når man skal have succes igen!!!. Det man skal bruge når man er i krise er en træner som rent ud sagt sparker røv.
En som står ude på sidelinien ,og gejler spillerne op, har ambitiøse, og motiverende udtalelser i medeierne, og altid holder fast på sit system= 4-4-2 Thumbs Up.
Selvfølgelig kan man godt have en backup taktik hvis den foretruken ikke fungere men man skal have en fast taktik/ startopstilling, for det gør at spillerne føler sig trykke.

Så en god forårssæson, med pokal sejr, ville være en god afsked til Tom... Men så har han vidst også udtjent sin værnepligt Wink
« Seneste Redigering: 06 Feb 2008, 09:20 af verdenskrig » Logged

Cool

Cencur
Manager

« Svar #9728: 06 Feb 2008, 09:20 »

Syntes det er utroligt så enig jeg er med folk i dag Smiley.. Men det her er præcis min holdning til Tom. Han har bare ikke psykken til at få os ud af krisen. Det ses ved hans manglende røde tråd i det taktiske. Hans udtalelser i mediere, og hans kropsudtryk på bænken, hvor han altid ligner en der er til begravelse Sur.

Alt det kan man ikke bruge når man skal have succes igen!!!. Det man skal bruge når man er i krise er en træner som rent ud sagt sparker røv.
En som står ude på sidelinien ,og gejler spilelrne op, har ambitiøse, og motiverende udtalelser i medeierne, og altid holder fast på sit system. Selvfølgelig kan man godt have en backup taktik hvis den foretruken ikke fungere men man skal have en fast taktik/ startopstilling, for det gør at spillerne føler sig trykke.

Så en god forårssæson, med pokal sejr, ville være en god afsked til Tom... Men så har han vidst også udtjent sin værnepligt Wink

- Og det mener du ikke at TK gør?! Tunge
Præcis, ikke fordi Tom ikke har ambitionerne, men nyt, ungt blod på trænerbænken kan måske gøre udslaget.

BenMusalho
Gæst

« Svar #9729: 06 Feb 2008, 16:26 »

Jeg tror at grunden til at det begyndte at gå bedre i slutningen af efteråret var Henrik Jensen.
Jeg tror det ville hjælpe gevaldigt hvis han byttede plads med Tom Køhlert, eller bare blev cheftræner i stedet for Køhlert og så kunne Køhlert komme tlbage som ungdomstræner. Det virker som om han har det Køhlert mangler. Jeg tror dog ikke Henrik Jensen er manden der skal føre os tilbage til toppen.
Jeg synes man skulle sætte ham ind som midlertidig træner, Køhlert som assistent og så til sommer finde manden der skal føre os tllbage til toppen! Men vi må også lige se hvad Køhlert finder på det kan være han har et par kort i ærmet Thumbs Up

GudenEricsson
Gæst

« Svar #9730: 06 Feb 2008, 17:17 »

- Og det mener du ikke at TK gør?! Tunge
Præcis, ikke fordi Tom ikke har ambitionerne, men nyt, ungt blod på trænerbænken kan måske gøre udslaget.

Det gør han jo.. I foråret kom han til og sagde at de skulle spille 4-4-2. Men i efteråret har vi spillet 4-5-1

Zone 43
Manager

« Svar #9731: 06 Feb 2008, 18:26 »

Nej ved godt at hans løn som skræmmte os. Pl løn tror jeg så var en stor overdrivelse, for at få klubberne til at holde sig fra ham...
Måske kostede han en kasse i lønnen, men jeg mener stadig at den slags køb skal til nogle gange. Måske er det dyrt, men, hva vil du helst have. En spillre som ikke koster det store i hverken pris eller løn, men samtidig ikke er guds bedste barn på en bane, eller en som alanzinho der koster kassen i begge dele men som altid levere godt( Hvilket jeg tror han ville) Vi kunne enda også få en god pris for ham i fremtiden. Så økonomisk set ville det pænt sikkert tjene sig ind igen...

I det andet du siger er vi klart enige Cool

Det kan du ha' ret i, selvom jeg tror, at han ville have været en af dyreste spillere i Tippeligaen, at have på lønningslisten.

Nu er en spillers værdi og løn jo ikke altid ligmed størrelse på succes, så selvom man ikke er 'guds bedste barn' kan man nu sagtens være god nok alligevel, og samtidig kan de dyre spillere jo skuffe stort. Se bare på en Sheva f.eks. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Evil Empire
Gæst

« Svar #9732: 06 Feb 2008, 21:55 »

Så fik Th. Rasmussen endelig lidt spilletid på det "rigtige" landshold. Han gjorde det udemærket, og det er bare at håbe, han kan tilspille sig en fast plads - hvis ikke i start-11´eren, så i det mindste en bænkplads, og at han så kan blive indskiftet og snuse lidt mere til det.

BenMusalho
Gæst

« Svar #9733: 06 Feb 2008, 21:59 »

Så er der sikkert fest på fredag? Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #9734: 06 Feb 2008, 22:03 »

Det gør han jo.. I foråret kom han til og sagde at de skulle spille 4-4-2. Men i efteråret har vi spillet 4-5-1

Og så kan man jo vælge at sætte sig og analysere hvilket halvår vi spillede bedst i, og fik flest point...  Rullende Øjne

Det er vi mange som har gjort, men spørgsmålet er om Køhlert overhoved har registreret at vi spiller bedre i en 4-4-2, end 4-5-1 Huh

« Seneste Redigering: 06 Feb 2008, 22:09 af verdenskrig » Logged

Cool

Sider: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010