home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 09:49:23 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5205971 gange)
Evil Empire
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9705: 05 Feb 2008, 20:17 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79398

Han vil gerne til Brøndby

STOOOOOP! Ikke flere koryfæer til Brøndby!
Nu må galskaben have en ende. Der er en grund til, at Danton skiftede væk fra Brøndby - han er ikke god nok! Og han er bestemt ikke bedre, end det vi allerede har i forvejen. Hvorfor hente endnu en spiller til bredden, når det vi mangler, er klassespillere til start-11´eren?

Danton var engang god nok. Tiderne er skiftet.

Cencur
Manager

« Svar #9706: 05 Feb 2008, 21:47 »

STOOOOOP! Ikke flere koryfæer til Brøndby!
Nu må galskaben have en ende. Der er en grund til, at Danton skiftede væk fra Brøndby - han er ikke god nok! Og han er bestemt ikke bedre, end det vi allerede har i forvejen. Hvorfor hente endnu en spiller til bredden, når det vi mangler, er klassespillere til start-11´eren?

Danton var engang god nok. Tiderne er skiftet.

Helt enig! Det ville være idiotisk at hente ham hjem bare fordi han er en Brøndbyknægt.. Han kan ikke tilføre holdet noget som helst, og det er helt sikkert at Danton ikke vil være bænkevarmer! Drop ham, drop Alanzinho, Birgermanden og lad os nu se hvad der sker til foråret og så til sommer!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #9707: 05 Feb 2008, 22:03 »

Bischoff-købet kan sagtens forsvares. Manden har jo været til lægetjek, og man har sagt OK. Set i bakspejlet var det forkert, men det var jo ikke til at vide. AB stolede på sin lægestab, hvilket virker ganske fornuftigt.

Mht. Berglund er det vidst bedre at du nøjes med at tale for dig selv. Berglund kom fra Esbjerg og levede på sin hurtighed. Han passede god ind i EfB, eftersom de spillede kontrabaseret med et hurtigt omstillingsspil. FCK's spillestil ligger jo milevidt fra dette. De skal sidde på kampen og dominere fra start til slut. Der er ikke plads nok til at Berglund kan bruge sin hurtighed, da modstanderne oftest står kompakt.

Mht. indkøbspolitikken, så synes jeg det er fint, at man udviser sund økonomisk fornuft. Hvis man betaler overpris for spillerne, så står man dårligt i det lange løb.

Undskyld mig men det er da den værste gang vrøvl jeg længe har læst Ubeslutsom... For det første køber man bare ikke en spiller der konstant er skadet. Man viser enda slet ikke interesse for ham.. Enig i at han er en dygtig spiller men når en spiller stort set ikke har spillet en kamp i løbet af 4 år køber man ham bare ikke... Logik for burhøns... Så kan han være nok så god...

For det andet kan du da på ingen måde tale imod købet af berglund. Måske passede han ikke helt ind i fck.. Men han fik da alligevel hamret en del kasser ind. Han blev købet efter at have været med i kampen om topscorertitlen i 2 år i træk... Det jeg mener er, at det er den slags spillere vi skal have fat i... Det er nemlig her at ab svigter... Du har den samme holdning som ham...totalt naiv tror i begge at man kommer i toppen ved at købe anden rangsspillere, til billig pris... FORKERT!!! Sur
Undskyld, men den eneste måde at vi kommer tilbage i toppen er ved at købe de profiler som koster røven ud af bukserne ( alanzinho), men som levere varen uge efter uge, og kan sælges videre for et stort beløb...  Thumbs Up

Istedet for at hente spillere som madsen, bischoff, rector, siggurdinho, osv... For dem kommer vi da aldrig til at tjene penge på, og man var højest usikker på om de kunne levere... Madsen troede jeg dog på men efter få kampe var det jo åbrnlyst at manden har skiftet navn fra Magic til Tragic Græder Det indikere igen igen igen igen totalt indkompetence hos AB  ticked off ticked off Sur
« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 22:08 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #9708: 05 Feb 2008, 22:27 »

Undskyld mig men det er da den værste gang vrøvl jeg længe har læst Ubeslutsom... For det første køber man bare ikke en spiller der konstant er skadet. Man viser enda slet ikke interesse for ham.. Enig i at han er en dygtig spiller men når en spiller stort set ikke har spillet en kamp i løbet af 4 år køber man ham bare ikke... Logik for burhøns... Så kan han være nok så god...

For det andet kan du da på ingen måde tale imod købet af berglund. Måske passede han ikke helt ind i fck.. Men han fik da alligevel hamret en del kasser ind. Han blev købet efter at have været med i kampen om topscorertitlen i 2 år i træk... Det jeg mener er, at det er den slags spillere vi skal have fat i... Det er nemlig her at ab svigter... Du har den samme holdning som ham...totalt naiv tror i begge at man kommer i toppen ved at købe anden rangsspillere, til billig pris... FORKERT!!! Sur
Undskyld, men den eneste måde at vi kommer tilbage i toppen er ved at købe de profiler som koster røven ud af bukserne ( alanzinho), men som levere varen uge efter uge, og kan sælges videre for et stort beløb...  Thumbs Up

Istedet for at hente spillere som madsen, bischoff, rector, siggurdinho, osv... For dem kommer vi da aldrig til at tjene penge på, og man var højest usikker på om de kunne levere... Madsen troede jeg dog på men efter få kampe var det jo åbrnlyst at manden har skiftet navn fra Magic til Tragic Græder Det indikere igen igen igen igen totalt indkompetence hos AB  ticked off ticked off Sur

Per og Anders (som har kigget med over skulderen inden han kom til) Bjerregaard har altså været der i flere år. Især Per. Jeg synes det er totalt dumt at belære dem om hvordan man skal gøre og hvad man ikke skal gøre. Du ved jo ikke om Alanzinho overhovedet gad eller passede ind i Brøndby. Du ved nok heller ikke rigtig hvad de har lavet i det netop overståede transfervindue. De har sandsynligvis knoklet røven ud af bukserne for at finde forstærkninger, og smide folk væk. Men du mener de bare skal springe budgettet. Det ville være ligesom hvis fcm lige pludselig lagde 25 mil. i en forstærkning som så måske overhovedet ikke passer ind i klubben. Det vil sikkert være dårligt i den lange ende. Måske også selvom han fik succes.
Så synes ikke du skal belære dem om hvordan de skal gøre og ikke gøre. Thumbs Up Dog blot min mening.

verdenskrig
Manager

« Svar #9709: 05 Feb 2008, 22:44 »

Per og Anders (som har kigget med over skulderen inden han kom til) Bjerregaard har altså været der i flere år. Især Per. Jeg synes det er totalt dumt at belære dem om hvordan man skal gøre og hvad man ikke skal gøre. Du ved jo ikke om Alanzinho overhovedet gad eller passede ind i Brøndby. Du ved nok heller ikke rigtig hvad de har lavet i det netop overståede transfervindue. De har sandsynligvis knoklet røven ud af bukserne for at finde forstærkninger, og smide folk væk. Men du mener de bare skal springe budgettet. Det ville være ligesom hvis fcm lige pludselig lagde 25 mil. i en forstærkning som så måske overhovedet ikke passer ind i klubben. Det vil sikkert være dårligt i den lange ende. Måske også selvom han fik succes.
Så synes ikke du skal belære dem om hvordan de skal gøre og ikke gøre. Thumbs Up Dog blot min mening.

Dog blot din mening, hvilket er fint da vi alle har vores mening...  Cool

Men syntes jeg har hørt den salve før med " De har sikkert gjort alt hvad de kunne"... Ja det er da meget sødt.
Men så har de bare ikke gjort det godt nok Huh... Det er ligesom det jeg vil frem til... Selvfølgelig ved jeg da at de har prøvet... Men er det virkelig blevet nok at prøve i Brøndby... Hvor er den der mentalitet med" Vi kan, og nu gør vi det"? Er vi virkelig blevet så uambitiøse, at prøve, eller gøre et forsøg er godt nok... Gal hvor er vi langt nede hvis det er tilfældet.  Shockeret

Du har da ret i at Bjerregaard har været længere tid i Brøndby en mig.. Han overtog faktisk klubben omkring 25 år inden jeg blev født Thumbs Up... Men ja jeg tvivler på om han ved mere om at køre sådan en klub en mig Grin... For tiden har indhentet ham... Manden har ganske enkelt ikke formået at omsætte sine tanker til nutidens fodbold samfund. Det svare til at Anders Fogh stadig køre efter principper som man havde i 1800 tallet... Ikke holdbart vel...

Nej jeg ved ikke om alanzinho passer ind... Måske gør han, måske  ikke... Det får vi nok aldrig at vide... Men har du tænkt på hvad scouting betyder... Det er det som man gør mange måneder inden transfer vinduet starter, så man har en klar plan over hvem man vil byde på når vinduet går i gang... Syntes du ikke selv at det er lidt sent at finde ud af at manden rent faktisk ikke passer ind hos os, på en af de sidste dage i vinduet... Samme princip hvis han ikke vil til os... Sådan noget har man for fanden 6 måneder til at finde ud af ticked off

Du siger at det er forkert at sprænge budgettet... Enig i det Wink Men hvornår i guds navn har vi været interesseret i en spiller der koster 25 mill... Det maksimale har måske været 15... Alanzinho kunn vi havde fået for omkring 10... Er det virkelig at sprænge budgettet... No way...  Rullende Øjne...

Og igen... Det med at han ikke passer ind burde slet ikke lade sig gøre da man igen igen igen har 6 måneder til at scoute de spillere man vil have...

Det var så min mening Wink

« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 22:54 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Evil Empire
Gæst

« Svar #9710: 06 Feb 2008, 07:04 »

Helt enig! Det ville være idiotisk at hente ham hjem bare fordi han er en Brøndbyknægt.. Han kan ikke tilføre holdet noget som helst, og det er helt sikkert at Danton ikke vil være bænkevarmer! Drop ham, drop Alanzinho, Birgermanden og lad os nu se hvad der sker til foråret og så til sommer!

Heri er jeg faktisk ganske enig.
Lad os droppe de "gamle" emner, og istedet se fremad mod det kommende transfervindue til sommer. Men begynd, for guds skyld, allerede nu at scout, forhandle, ligge følere ud og den slags, så vi har et forspring, når vi når til sommer.
De par måneder, hvor vinduet er åbent, er åbenbart ikke altid nok for os.

Cencur
Manager

« Svar #9711: 06 Feb 2008, 08:28 »

Heri er jeg faktisk ganske enig.
Lad os droppe de "gamle" emner, og istedet se fremad mod det kommende transfervindue til sommer. Men begynd, for guds skyld, allerede nu at scout, forhandle, ligge følere ud og den slags, så vi har et forspring, når vi når til sommer.
De par måneder, hvor vinduet er åbent, er åbenbart ikke altid nok for os.

- Tror både AB & TK allerede nu har nye emner de kigger på i løbet af foråret. Jeg har, som én af de få åbenbart Tunge, stadig tillid til begge, men TK er igang med den sidste halvsæson, og så kommer begyndelsen på noget stort!

Evil Empire
Gæst

« Svar #9712: 06 Feb 2008, 08:32 »

- Tror både AB & TK allerede nu har nye emner de kigger på i løbet af foråret. Jeg har, som én af de få åbenbart Tunge, stadig tillid til begge, men TK er igang med den sidste halvsæson, og så kommer begyndelsen på noget stort!

Det troede man jo også inden sidste vindue.
Jeg må indrømme, at tilliden til dem, fra min side, også ligger på et meget lille sted. Der skal bevises noget, hvis den skal genoprettes. og generelt synes jeg, det er et problem, at så mange ikke længere tror på ledelsen i klubben.

TKs sidste halvsæson? Han har da kontakt til 2009, har han ikke? Ved du noget, vi andre ikke ved?  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #9713: 06 Feb 2008, 08:35 »

Fortæl mig venligst hvor du finder den optimisme henne Ubeslutsom

Cool

Cencur
Manager

« Svar #9714: 06 Feb 2008, 08:40 »

Det troede man jo også inden sidste vindue.
Jeg må indrømme, at tilliden til dem, fra min side, også ligger på et meget lille sted. Der skal bevises noget, hvis den skal genoprettes. og generelt synes jeg, det er et problem, at så mange ikke længere tror på ledelsen i klubben.

TKs sidste halvsæson? Han har da kontakt til 2009, har han ikke? Ved du noget, vi andre ikke ved?  Smiley

Ved intet som du ikke ved, men det er et gæt og det burde være det mest fornuftige at give ham en sæk blomster og sige tak for hjælpen Thumbs Up

- Og ja, selvfølgelig er tilliden ikke helt i top, men den er der altid!

Cencur
Manager

« Svar #9715: 06 Feb 2008, 08:41 »

Fortæl mig venligst hvor du finder den optimisme henne Ubeslutsom

- I mit Brøndbyhjerte Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #9716: 06 Feb 2008, 08:42 »

- I mit Brøndbyhjerte Opstemt

Det lyder da fantastisk Wink

Men kan du ikke give en lille forklaring Thumbs Up

Cool

Cencur
Manager

« Svar #9717: 06 Feb 2008, 08:48 »

Det lyder da fantastisk Wink

Men kan du ikke give en lille forklaring Thumbs Up

- Nej altså.. Det er ikke fordi jeg tror på at AB henter Messi & Kaká til klubben, men efter at han har lært at lade være med at handle paniskt ind og foretage køb som ville kunne sprænge budgettet, tror jeg bare at til sommer viser han at han har en smule kompentance og køber et eller to ordenlige navne til Vestegnen. Men det er måske meget optimistisk..

Evil Empire
Gæst

« Svar #9718: 06 Feb 2008, 08:52 »

Ved intet som du ikke ved, men det er et gæt og det burde være det mest fornuftige at give ham en sæk blomster og sige tak for hjælpen Thumbs Up

- Og ja, selvfølgelig er tilliden ikke helt i top, men den er der altid!

Enig i, at det ville være det mest fornuftige, men derfra og så til, at han bliver sagt op før tid, er der langt, tror jeg.
Men TK er klart en forhindring for Brøndby mht. succes. Han lader ikke til at kunne lægge sig fast på en taktik og opstilling, og jeg har svært ved at se os tilbage på sporet før dette sker.
4-4-2 er vejen frem - 4-5-1/4-3-3 har længe vist sig som det forkerte! Kom ind i kampen, Tom!

Cencur
Manager

« Svar #9719: 06 Feb 2008, 08:57 »

Enig i, at det ville være det mest fornuftige, men derfra og så til, at han bliver sagt op før tid, er der langt, tror jeg.
Men TK er klart en forhindring for Brøndby mht. succes. Han lader ikke til at kunne lægge sig fast på en taktik og opstilling, og jeg har svært ved at se os tilbage på sporet før dette sker.
4-4-2 er vejen frem - 4-5-1/4-3-3 har længe vist sig som det forkerte! Kom ind i kampen, Tom!

Det er jeg ikke sikker på - De andre gange Tom har været oppe og markere sig som træner for førsteholdet, har det endt med medaljer - Denne gang blev det til et par kampe hvor Brøndby lå under stregen, en niendeplads til jul, og nu må vi se hvad der sker i løbet af foråret, men hvis det ikke giver genvinst i form af pokalfinale og top4, tror jeg at han selv siger tak og farvel. Det er bare en fornemmelse!

Sider: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010