home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 09:49:23 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 695 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5205974 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9690: 05 Feb 2008, 11:45 »

Echoes, Silence, Patience and Grace

Evil Empire
Gæst

« Svar #9691: 05 Feb 2008, 14:43 »

Skandaløst, hvis Alan ender i Lillestrøm, fordi Anders Bjerregaard og co. var for nærige!
Og hvis vi ikke engang kan udkonkurrere et lortehold, som Lillestrøm længere, så ser det fandme skidt ud.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9692: 05 Feb 2008, 14:47 »

Skandaløst, hvis Alan ender i Lillestrøm, fordi Anders Bjerregaard og co. var for nærige!
Og hvis vi ikke engang kan udkonkurrere et lortehold, som Lillestrøm længere, så ser det fandme skidt ud.

Hvori ligger skandalen, hvis han ikke er pengene værd? Anders Bjerregaard har vurderet, at han var for dyr i forhold til evnerne. Det er vel reelt nok.

verdenskrig
Manager

« Svar #9693: 05 Feb 2008, 15:15 »

Hvori ligger skandalen, hvis han ikke er pengene værd? Anders Bjerregaard har vurderet, at han var for dyr i forhold til evnerne. Det er vel reelt nok.

Ja hvis det havde været enhver anden sportsdirektør... Men anders bjerregaard har jo ikke fodbold mæssig forstand... det er bevist gang på gang Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9694: 05 Feb 2008, 15:30 »

Ja hvis det havde været enhver anden sportsdirektør... Men anders bjerregaard har jo ikke fodbold mæssig forstand... det er bevist gang på gang Ubeslutsom

I min optik har AB hverken skuffet eller imponeret, Hans første tid var præget af en del fejlkøb, men disse var påvirket af Meulensteens anbefalinger, så dem vil jeg umiddelbart ikke klandre ham voldsomt for. Den eneste anke kan være, at man ikke har været i stand til at rydde ordentlig op i truppen eller har været for længe om at hælde spillere ud.

Med tiden kan det vise sig at du ret med hensyn til hans forstand, men umiddelbart mener jeg, at det er for tidligt at konkludere noget som helst. Hans indkøb efter Meulensteen-tiden har ikke været helt håbløse.

verdenskrig
Manager

« Svar #9695: 05 Feb 2008, 15:43 »

I min optik har AB hverken skuffet eller imponeret, Hans første tid var præget af en del fejlkøb, men disse var påvirket af Meulensteens anbefalinger, så dem vil jeg umiddelbart ikke klandre ham voldsomt for. Den eneste anke kan være, at man ikke har været i stand til at rydde ordentlig op i truppen eller har været for længe om at hælde spillere ud.

Med tiden kan det vise sig at du ret med hensyn til hans forstand, men umiddelbart mener jeg, at det er for tidligt at konkludere noget som helst. Hans indkøb efter Meulensteen-tiden har ikke været helt håbløse.

Jeg er faktisk pænt ligeglad med om han var ny, eller om det var meeuleensteen anbefaling. Når man er sportsdirektør skal man ligesom spillerne levere fra dag 1. Hans job er at vurdere spillerne og se om de er noget.. Han skal jo ikke bare give hvad trænern peger på... Spillere som bischoff, rector, hannes, eckersley,  peter madsen har været katatrofer, og tyder bare på at han er uduelig, og ikke kan sit job godt nok.. Samtidig med at han ikke har formået at hente de nødvendige forstærkninger i det her vindue, mens han først har formået at rydde truppen for lorte spillere... Hvis det ikke er skuffende ved jeg ikke hva der så er...

Carsten v startede samtidig med ab, og han startede lige at hente grønkjær, berglund... så den undskyldning holder bare ikke Huh

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #9696: 05 Feb 2008, 15:52 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79398

Han vil gerne til Brøndby

Årest lamer 2010

AMRDK
Gæst

« Svar #9697: 05 Feb 2008, 16:00 »

Tror at han godt kunne ryge til AB.

De har ofte hentet "store" spillere til klubben selvom de har ligget i 1.Division..
Se bare på Rene Henriksen

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9698: 05 Feb 2008, 16:03 »

Jeg er faktisk pænt ligeglad med om han var ny, eller om det var meeuleensteen anbefaling. Når man er sportsdirektør skal man ligesom spillerne levere fra dag 1. Hans job er at vurdere spillerne og se om de er noget.. Han skal jo ikke bare give hvad trænern peger på... Spillere som bischoff, rector, hannes, eckersley,  peter madsen har været katatrofer, og tyder bare på at han er uduelig, og ikke kan sit job godt nok.. Samtidig med at han ikke har formået at hente de nødvendige forstærkninger i det her vindue, mens han først har formået at rydde truppen for lorte spillere... Hvis det ikke er skuffende ved jeg ikke hva der så er...

Carsten v startede samtidig med ab, og han startede lige at hente grønkjær, berglund... så den undskyldning holder bare ikke Huh

Hvorfor ikke stole på sin træner, når han kommer og siger: "Jeg kender et par spillere, som vil være forstærkninger af holdet. Dem vil jeg gerne have til klubben". Det er da lige så godt, som at stole på en scout. Måske endda bedre, idet træneren selv har vurderet dem i forhold til sit spilkoncept.

Som tidligere nævnt i denne tråd kan jeg sagtens følge argumentationen for, at der ikke er blevet hentet flere spillere i dette transfervindue, omend forhåndsudmeldingen om indkøb var tåbelig.

Og så roser du Carsten V.... Jeg kender en hel del FCK'ere som er meget lidt tilfredse med hans præstationer. Grønkjær og Hangeland har været gode indkøb. Jeg tvivler på at BIF havde været interessant for Grønkjær. Du nævner Berglund. Det var da på alle måde et håbløst indkøb.

Derudover mener jeg, at både Madsen og Bischoff på papiret var gode indkøb. De fleste var helt vilde da Madsen blev hentet hjem. De fleste kunne ihvertfald se logikken i at hente ham, og man regnede med at han kunne forstærke holdet.

Bischoff har tidligere vist format i PL, men har fået karrieren ødelagt af skader. Talentet er til stede, men det er svært at nå sit fulde potentiale, når man har glasben.

Zone 43
Manager

« Svar #9699: 05 Feb 2008, 16:05 »

Tror at han godt kunne ryge til AB.

De har ofte hentet "store" spillere til klubben selvom de har ligget i 1.Division..
Se bare på Rene Henriksen

Nu havde Rene Henriksen jo en fortid i AB, før han kom tilbage fra Grækenland. Det har Danton ikke. Jeg håber lidt, at vi henter tilbage, dog som reserve.

Derudover mener jeg, at både Madsen og Bischoff på papiret var gode indkøb. De fleste var helt vilde da Madsen blev hentet hjem. De fleste kunne ihvertfald se logikken i at hente ham, og man regnede med at han kunne forstærke holdet.

Bischoff har tidligere vist format i PL, men har fået karrieren ødelagt af skader. Talentet er til stede, men det er svært at nå sit fulde potentiale, når man har glasben.

Enig!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #9700: 05 Feb 2008, 16:11 »

Hvorfor ikke stole på sin træner, når han kommer og siger: "Jeg kender et par spillere, som vil være forstærkninger af holdet. Dem vil jeg gerne have til klubben". Det er da lige så godt, som at stole på en scout. Måske endda bedre, idet træneren selv har vurderet dem i forhold til sit spilkoncept.

Som tidligere nævnt i denne tråd kan jeg sagtens følge argumentationen for, at der ikke er blevet hentet flere spillere i dette transfervindue, omend forhåndsudmeldingen om indkøb var tåbelig.

Og så roser du Carsten V.... Jeg kender en hel del FCK'ere som er meget lidt tilfredse med hans præstationer. Grønkjær og Hangeland har været gode indkøb. Jeg tvivler på at BIF havde været interessant for Grønkjær. Du nævner Berglund. Det var da på alle måde et håbløst indkøb.

Derfor skal man jo netop ikke hente ham... TÅBELIGT!!!! Måske slog berglund ikke til... Men han var en stjerne på daværende tidspunkt... Alle havde jo forventet at han slog til.. Forskellen er bare at carsten v tør bruge de penge det koster at få klasse...  Nu ved jeg godt at ailton endnu ikke har slået til... Men det er netop den slags køb jeg taler om... respekterede spiller til dyre priser.. Istedet for at købe 5-6 spillere til små priser som han har for vane at gøre...

Cool

Gade
Gæst

« Svar #9701: 05 Feb 2008, 16:16 »

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146587

Hvad snakker han om, spad man !!

Brøndby og AGf på samme niveau, hva mener i?

MLL
Manager

« Svar #9702: 05 Feb 2008, 16:17 »

tror han mener Brøndbys u-trup er på niveau med AGF's førstehold Wink

Tilbage på FmF Opstemt

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9703: 05 Feb 2008, 16:25 »

Derfor skal man jo netop ikke hente ham... TÅBELIGT!!!! Måske slog berglund ikke til... Men han var en stjerne på daværende tidspunkt... Alle havde jo forventet at han slog til.. Forskellen er bare at carsten v tør bruge de penge det koster at få klasse...  Nu ved jeg godt at ailton endnu ikke har slået til... Men det er netop den slags køb jeg taler om... respekterede spiller til dyre priser.. Istedet for at købe 5-6 spillere til små priser som han har for vane at gøre...

Bischoff-købet kan sagtens forsvares. Manden har jo været til lægetjek, og man har sagt OK. Set i bakspejlet var det forkert, men det var jo ikke til at vide. AB stolede på sin lægestab, hvilket virker ganske fornuftigt.

Mht. Berglund er det vidst bedre at du nøjes med at tale for dig selv. Berglund kom fra Esbjerg og levede på sin hurtighed. Han passede god ind i EfB, eftersom de spillede kontrabaseret med et hurtigt omstillingsspil. FCK's spillestil ligger jo milevidt fra dette. De skal sidde på kampen og dominere fra start til slut. Der er ikke plads nok til at Berglund kan bruge sin hurtighed, da modstanderne oftest står kompakt.

Mht. indkøbspolitikken, så synes jeg det er fint, at man udviser sund økonomisk fornuft. Hvis man betaler overpris for spillerne, så står man dårligt i det lange løb.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 16:28 af -Johnson- » Logged

Evil Empire
Gæst

« Svar #9704: 05 Feb 2008, 20:14 »

Jeg stoler på ingen måde på ABs dømmekraft, og efter at have set Alanzinho en smule i aktion, så er jeg overbevist om, at han kunne gøre en forskel på vores hold. Og hvis ikke, Alan har evnerne, hvorfor var vi så interesserede til at starte med? AB må jo have syntes, at Alan kunne gøre en forskel på vores hold - bare ikke, når vi skulle til at have et par sedler mere op af lommen.

Vi vil gerne købe spillere i Brøndby - men hellere to halvgode spillere til billige penge, end en spiller til større penge. Er det sådan man skal forstå det?

Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010