home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2474 2475 [2476] 2477 2478 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171573 gange)
Enzo
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37125: 12 Aug 2012, 16:51 »

Siden han ikke starter inde, vil jeg gætte på et ja. Håber vi hiver ham ind i halvlegen, da jeg tror vi kommer til at mangle noget speed oppe foran.

Hans driblinger er ihvertfald underholdende  Djævel

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

« Svar #37126: 12 Aug 2012, 18:48 »

I fucking joker ikke?  ticked off  Græder  Sur

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37127: 12 Aug 2012, 18:50 »

Semou er klasse.
Oke bør være hængene angriber.
Norouzi forsætter dårligt spil - målet er uheldigt, men manden fortsætter sit lorte niveau.
Auri bør snart omplaceres.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37128: 12 Aug 2012, 18:51 »

Jeg er faktisk blevet rigtig glad for Oke ( Hævet Øjenbryn) selvom nogen nok kan mene at hans driblinger, og hans lidt nonchalant spillestil er lidt for kontroversielt, men han gør, og tør, noget af det som vi mangler. Han er derudover hurtig og virker god til at fordele spillet.

Jeg har sådan set ikke så meget andet at sige om kampen i dag, vi stod på det meste af spillet, men det skulle endnu engang ikke være i dag, hvliket man heller ikke kan forvente sig når vi ikke går ind i EN FUCKING ENESTE nærkamp, og mest af alt bare står og kigger bold... Og forfærdelig brøler til sidst af Nourouzi - føj!
Fordi den jo skal nævnes efter hver kamp, så skal Randrup af helvedes til langt væk fra holdet.

Idéel opstilling til næste kamp:

Tørnes
Joensen - Stender - Goodson - Nourouzi

Semou - Mike

Romme   -   Thyge   -   Krohn

Oke
« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 18:52 af Oli » Logged

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #37129: 12 Aug 2012, 18:55 »

Jeg er faktisk blevet rigtig glad for Oke ( Hævet Øjenbryn) selvom nogen nok kan mene at hans driblinger, og hans lidt nonchalant spillestil er lidt for kontroversielt, men han gør, og tør, noget af det som vi mangler. Han er derudover hurtig og virker god til at fordele spillet.

Jeg har sådan set ikke så meget andet at sige om kampen i dag, vi stod på det meste af spillet, men det skulle endnu engang ikke være i dag, hvliket man heller ikke kan forvente sig når vi ikke går ind i EN FUCKING ENESTE nærkamp, og mest af alt bare står og kigger bold... Og forfærdelig brøler til sidst af Nourouzi - føj!
Fordi den jo skal nævnes efter hver kamp, så skal Randrup af helvedes til langt væk fra holdet.

Idéel opstilling til næste kamp:

Tørnes
Joensen - Stender - Goodson - Nourouzi

Semou - Mike

Romme   -   Thyge   -   Krohn

Oke

Fuldstændig enig!
Og hvor er det bare typisk os at sådan en personlig fejl skal afgøre kampen til deres fordel så sent i kampen ticked off

DeBuur
Manager

« Svar #37130: 12 Aug 2012, 19:01 »

Sur Skidt resultat - hvad skal vi så høre af undskyldninger fra Auri denne gang.... Vi er nu som HB Køge.. samme træner samme resultat og sikkert også samme tåbelige undskyldninger... vi er igang med en proces..der skal justeres.. vi er på vej..... Det værste er at en endnu en træner fyring kun fører os nærmer konkursen.

Vi skal vinde fodbold kampe... håber spillerne er klar over at det er vigtigere end alt andet.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #37131: 12 Aug 2012, 19:17 »

Det er simpelthen så ondskabsfuldt at jeg ikke kan huske noge tilsvarende.. Det er så brutalt og fuldkommen ude i hampen at vi efter igen at styre en kamp taber.. Og så på den her vanvittige helt ufattelige måde..

Hverken Norouzi eller Tørnes laver en fejl som i sig selv er afgørende, for Tørnes når Norouzis aflevering, og sparker den helt rigtigt ud mod siden, men selvfølgelig er Vibe løbet forbi ham så han bliver ramt..

Amen altså jeg kan snart ikke mere.. Det er for sindsygt, og har aldrig oplevet noget tilsvarende, det er som om ALT hva der kan gå galt pt det går galt.. For ethvert andet hold var den kamp endt 0-0 Græder

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #37132: 12 Aug 2012, 19:28 »

Det er simpelthen så ondskabsfuldt at jeg ikke kan huske noge tilsvarende.. Det er så brutalt og fuldkommen ude i hampen at vi efter igen at styre en kamp taber.. Og så på den her vanvittige helt ufattelige måde..

Hverken Norouzi eller Tørnes laver en fejl som i sig selv er afgørende, for Tørnes når Norouzis aflevering, og sparker den helt rigtigt ud mod siden, men selvfølgelig er Vibe løbet forbi ham så han bliver ramt..

Amen altså jeg kan snart ikke mere.. Det er for sindsygt, og har aldrig oplevet noget tilsvarende, det er som om ALT hva der kan gå galt pt det går galt.. For ethvert andet hold var den kamp endt 0-0 Græder

Ja det grusomt - men selv et 0-0 resultat kan v ikke bruge til noget....  Peace

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #37133: 12 Aug 2012, 19:29 »

Jo? Vi er nummer 10 og møder nr 4. 0-0 er i vores situation fremgang, rent bur, og point på tavlen.

Folk skal stoppe med deres naive forventninger om at vi skal vinde alle hjemmekampe for det kommer ikke til at ske..

I øvrigt er jeg i dag for første gang i hans tid i Brøndby, blevet i tvivl om Auri er den rette..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #37134: 12 Aug 2012, 19:33 »

Jo? Vi er nummer 10 og møder nr 4. 0-0 er i vores situation fremgang, rent bur, og point på tavlen.

Folk skal stoppe med deres naive forventninger om at vi skal vinde alle hjemmekampe for det kommer ikke til at ske..

I øvrigt er jeg i dag for første gang i hans tid i Brøndby, blevet i tvivl om Auri er den rette..

Fuldstændig enig.
Sad og tænkte det samme med auri tror simpelhen ik på ham mere.
Tror der skal noget bedre ind i den klub ik at han ik er en super træner for det tror jeg han er men i starten skulle han jo være ass træner og så blev han manager. Men tror vi skal ha noget nyt. Brøndby skal nok komme tilbage. det kommer bare til at ta rigtig mange år..  Ubeslutsom

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37135: 12 Aug 2012, 19:39 »

Auri er ikke manden der bringer os tilbage til toppen. Beviset er i dag, ellers skal folk have briller.. Han har intet modtræk til SE defensive opstilling.

Nu skal de stoppe med at ansætte folk med BIF fortid og hente en træner ind udefra.

Det der indavl ender kun ud i lort!

Desuden er kampe i dag noget af det kedeligste lort jeg længe har set, vi skaber ingen chancer, spiller for langsomt, ingen bevægelse..
Suk.. Virkelig en lorte kamp at tabe også på den måde. VORES DEFENSIV STINKER!

Anfield Road
Manager

« Svar #37136: 12 Aug 2012, 19:42 »

Mener i seriøst at vi dominerede kampen?  Huh

Der var jo ikke nogen kamp, det var bare rullen med bolden. Jeg har set meget lort på Brøndby stadion, men det her er SUVERÆNT det værste jeg har set. Vi skaber en halv chance og så scorer man jo ikke. Det her var dybt rystende. Jeg har lige spildt 90 minutter af mit liv på at sidde og kigge på folk der tager deres job dybt useriøst og som ikke vil noget. i sagde at i havde rost dem for vindermentalitet i sidste uge, men den var fuldkommen væk idag.  Sur

I øvrigt så er det søreme imponerende at de selv uden Goodson formår at ødelægge det for dem selv, i sådan en grad. Tænk at de selv uden ham laver sådan et forsvarskiks.  Sur

Tænk at det bedste igen, igen var pølsen  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #37137: 12 Aug 2012, 19:55 »

I dominerede sku' langt fra kampen. Mængden af personlige fejl kan vel ikke komme helt bag på jer, når man har en så uerfaren trup og en så værdiløs anfører.

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #37138: 12 Aug 2012, 19:57 »

Dominerede vi ikke kampen? Undskyld men hvad? Selvfølgelig gjorde vi det, vi evnede bare ikke at omsætte det i chancer.. Men det lå da på intet tidspunkt i kortene at SønderjyskE skulle score, det er satme så utroligt at de kan så lidt og vil så lidt og så får de sådan et mål foræret af os..

Tragisk. Men nej jeg er også langt fra imponeret af vores spil i dag, det var den dårligste kamp i sæsonen so far.

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #37139: 12 Aug 2012, 20:03 »

Håber aldrig jeg kommer til at se Makienok starte alene på toppen igen!!!!!!!!!!!

Sider: 1 ... 2474 2475 [2476] 2477 2478 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010