home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58658 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #105: 18 Maj 2007, 10:56 »

Rigtig rigtig flot update.... Man bliver helt fanget i den... Slå de skide blærerøve fra Barcelona
Mange tak. Ja, vi må håbe jeg kan få dem sat på plads.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #106: 18 Maj 2007, 11:19 »

UPDATE, kan ikke vente med at se om du vinder, det ville jo være en sensation Opstemt
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #107: 18 Maj 2007, 11:22 »

UPDATE, kan ikke vente med at se om du vinder, det ville jo være en sensation Opstemt
Det kommer du nok til alligevel. Jeg ved det nemlig endnu ikke selv. Skal først have spillet kampene. Men tror godt jeg vil love en, og måske to updates i løbet af dagen. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #108: 18 Maj 2007, 11:29 »

Det kommer du nok til alligevel. Jeg ved det nemlig endnu ikke selv. Skal først have spillet kampene. Men tror godt jeg vil love en, og måske to updates i løbet af dagen. Wink


Wohooo Opstemt
Glæder mig Opstemt
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #109: 18 Maj 2007, 12:27 »

Du har os glemt mig, jeg er også frisk på grafik Wink
Logged

I ain't playin', nigga

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #110: 18 Maj 2007, 12:41 »

Du har os glemt mig, jeg er også frisk på grafik Wink

Jeg er frisk på kits Opstemt Opstemt
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #111: 18 Maj 2007, 12:51 »

Du har os glemt mig, jeg er også frisk på grafik Wink
Jeg beklager, men har ikke haft brug for så meget indtil videre. Skal nok prøve at huske dig.  Wink

Jeg er frisk på kits Opstemt Opstemt

Jamen okay. Vil jeg så også prøve at huske.  Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #112: 18 Maj 2007, 18:16 »

Så er sæsonen færdigspillet, og en vinder af La Liga er fundet. Vil du vide hvem, må du sørge for at følge med i de næste par updates. En ting kan jeg love, der var spænding til det sidste.

Update senere i aften.! 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #113: 18 Maj 2007, 23:07 »


Afgørelsens time ?


Vi gik ind i den afgørende fase – afgørelsens time. Før de fire resterende liga kampe, lå vi som sagt nummer et, med to point foran Barcelona. Det var ikke meget, og med et indbyrdes opgør, kunne alt ske.
Spillerne var spændte, men samtidig stærkt fokuserede. Nu måtte det ikke gå galt. De trænede alle hårdt og koncentreret. Der var ikke den samme stemning til træning. Ikke at den var blevet dårlige, bestemt ikke. Men alle vidste at vi havde en stor chance for at blive mestre. En chance vi ikke måtte glippe. Men det ville blive svært. Det var helt sikkert.
Bestyrelsen var ligeledes stolte over klubbens placering, og præstationer indtil videre. De havde lovet mig, at lige meget hvad det endte med, ville de være stolte over præstationen – både fra holdet, men bestemt også fra min side. Det var jeg rigtig glad over, men samtidig følte jeg også at jeg havde noget at leve op til. Vi var nået så langt, og det ville næsten ikke være til at bære, hvis det ikke skulle lykkes.
Men lad os se en gang på hvordan det gik. Vi starter ud med den første ud af fire kampe. Kampen mod Real Sociedad på udebane, nærmere bestemt Anoeta, som stadionet hedder.
Det var en kamp vi skulle vinde, hvis drømmene om mesterskabet skulle gå i opfyldelse. Og det startede da også ganske godt. Forsvarsspiller Gerard Piqué kommer først til bolden efter et hjørnespark, og bringer os fortjent i front.
Efter omkring en halv times spil dukker Ewerthon, der for tiden viser rigtig god form, frem i feltet, 2-0.
Dette var også stillingen ved pausen, og vi så ud til at skulle køre en sikker sejr hjem. Men en dansker ved navn Morten, og med efternavnet Skoubo, ville det anderledes. Med godt en halv time tilbage i kampen får han med et flot langskud reduceret vores føring til blot et enkelt mål.
Det blev ikke bedre blot ti minutter efter. Vores forsvarsspiller Juanfran begår et noget kluntet frispark, og må forlade banen, efter at have fået det røde kort.
Men vi kom hurtigt ovenpå igen, og bragte os yderligere i front. Et lidt underligt selvmål blev sat ind af den uheldige Ion Ansotegi, som næsten ikke kunne tro det. 3-1.
Men Real Sociedad var ikke færdige i denne kamp. De får reduceret endnu engang, og kampen var hermed åben igen. Den bliver dog forholdsvis hurtigt lukket, da Sociedads Mikel Labaka blot et minut efter det reducerende mål, må gå den samme tunge vej som Juanfran tidligere i kampen.
Det ender med en spinkel Zaragoza sejr, 3-2, i en spændende kamp med to røde kort, og hele fem mål.


Kampfakta:
Real Sociedad 2-3 Zaragoza
Gerard Piqué 0-1 (9)
Ewerthon 0-2 (29)
Morten Skoubo 1-2 (58)
Juanfran, rødt kort (67)
Ion Ansotegi 1-3 (OG 60)
Darko Kovacevic 2-3 (72)
Mikel Labaka, rødt kort (73)



Derefter stod den på Pokal fodbold. Real Madrid bød op til dans på mægtige Bernabéu, i retur kampen i semifinalen.
Vi havde på hjemmebane vundet det første opgør 1-0, så alt var derfor åbent, især når kampen skulles spilles på dette stadion.
Dette var den anden turnering ud af to, vi havde mulighed for at vinde, og vi var fuldt koncentreret.
Det blev dog aldrig en kamp vi vil huske synderligt. I hvert fald vil vi i hvert fald gerne hurtigt glemme den. Især en bestemt spiller. Vores forsvarsspiller Juanfran modtager sit andet røde kort. Det var det andet i to kampe – i to forskellige turneringer.
Og det var som om vi aldrig kom os over den udvisning. Real Madrid kører en sikker 2-0 sejr i hus, og kan derfor kalde sig finalister i årets Spanske Pokalturnering.
En skuffende indsats fra vores side. Især er jeg meget skuffet over Juanfran, der virkelig ikke tænker sig om. To dumme røde kort, to kampe i træk. Det ødelægger hele kampen for os. For modsat Real Sociedad, så er Real Madrid et hold, der udnytter sådanne ting.


Kampfakta:
Real Madrid 2-0 Zaragoza
Juanfran, rødt kort (15)
David Beckham 1-0 (str. 26)
Ruud van Nistelrooy 2-0 (45)



Så gik turen videre til et andet Madrid hold – Atlético Madrid. Kampen blev hjemme på La Romareda, foran et opstemt hjemmepublikum, der ville gøre alt for at hjælpe deres helte til sejr i denne på forhånd svære kampe.
Det blev dog aldrig rigtig svært for os. Hele 3-0 blev Atlético sendt hjem med, og det efter to straffespark, og et yderst flot mål af vores frontløber Ewerthon.
Og vi starter med det flotte mål. Ewerthon bliver sendt af sted i dybden, og da det allermest ligner et indlæg fra hans side, skyder han på mål i stedet. Et intet mindre end fantastisk mål fra en yderst yderlig vinkel. Høj klasse.
Derefter fik vi først et, og derefter endnu et straffespark, og så var den kamp lukket. Målscorerne var igen Ewerthon, mens det andet mål lige så sikkert blev sendt ind af Òscar.
En meget flot, sikker og yderst vigtig sejr.


Kampfakta:
Zaragoza 3-0 Atlético Madrid
Ewerthon 1-0 (62)
Ewerthon 2-0 (str. 66)
Òscar 3-0 (str. 85)



Så stod den ellers på topkamp. Kampen, som var forudset til at være den, der skulle bestemme hvor mesterskabet skulle ende i år.
Jeg havde på forhånd arbejdet hårdt med spillerne frem til kampen. Ikke kun fysisk, men også mentalt. De kræver gode nerver, og offervilje, at spille et sådan opgør. Og det blev da også noget af en gyser.
Med en sejr kunne vi kalde os mestre, hvis den endte uafgjort var alt fortsat åbent, men tabte vi, lå match-bolden pludselig hos Barcelona.

Barcelona starter klart bedst ud, og styrer begivenhederne. De kommer frem til flere stores chancer, og kun en rigtig flot indsats af Sanchez i målet, holder dem fra at få bolden i mål.
Barcelona presset fortsætter gennem første halvleg, og chancerne bliver større og større. Men som sagt havde Sanchez en mægtig god dag i målet, og agerede flere gange redningsmand.
Men det er dog mod alle chancer og spil os, der kommer i front. Forsvarsspiller Piqué kommer først ved et hjørnespark, og 1-0 til os. Vi var på guldkurs ved pausetid.
I anden halvleg fortsætter presset fra Barcelona, og vi kan kun forsvare så godt vi nu kan.
Men det måtte jo gå galt, og de er lige præcis hvad det gør efter tyve minutters spil. Barcelona får fuldstændig udspillet os, og det ender med at Messi står helt fri inde i det lille felt. Her svigter den lille argentiner ikke, og Barcelona udligner. Fuldt fortjent.

Der bliver trods flere chancer til begge hold, specielt Barcelona, ikke scoret yderligere, og kampen ender derfor uafgjort, 1-1.


Kampfakta:
Barcelona 1-1 Zaragoza
Gerard Piqué 0-1 (47)
Leo Messi 1-1 (72)



Hermed er kampen om mesterskabet stadig åbent. Med en enkelt kamp tilbage at spille, har vi to point ned til Barcelona. Vores målscore er også bedre end deres, så for at de skal vinde mesterskabet, må vi ikke vinde, samtidig med at de hiver en sejr hjem. 
Vi møder på hjemmebane Sevilla, som har skuffet fælt i denne sæson. Så selvom mesterskabet stadig ikke er afgjort, må vi helt klart påtage os favorit værdigheden. Meget skal gå galt hvis ikke vi skal vinde, men fodbold er uforudsigeligt, så intet skal siges på forhånd.
Jeg må dog indrømme, at troen og humøret er højt i Zaragoza-lejren.



Tak til BH, som har stået for grafikken.

I næste update:
- Mestre?.?
- Nyt talent præsenteres
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #114: 18 Maj 2007, 23:25 »

Fantatisk update..... Glæder mig til at se at du fejrer det mesterskab
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #115: 19 Maj 2007, 16:21 »


        Champions ?


Det var ikke til at forstå. Vi tog imod Sevilla med forhåbningerne om et godt resultat. Vi var alle spændte på kampen, og ikke mindst koncentrerede og fokuserede. Vi vidste at ét enkelt point ville være nok, da vi har en bedre målscore end Barcelona. Men det var ikke noget vi ville gå efter. Denne kamp skulle, ligesom alle andre, bare vindes.
Det havde jeg ladet spillerne forstå, og jeg er ret sikker på de forstod.
Samtidig ville vi fjerne alt fokus fra Barcelonas kamp. Dvs. vi ville ikke have meldinger undervejs om mål, da det ville fjerne vores fokus, hvis vi nu selv var bagud. Men var vi foran med mere end to, måske tre mål, havde vi besluttet at vi godt ville høre hvordan det gik i Barcelonas kamp. Men ellers ikke.

Kampen blev spillet hjemme på La Romareda, så stemningen var høj. De var alle kommet for at støtte, og ikke mindst feste sammen med os.
For det blev noget af en fest. En rigtig lang en af slagsen.

Vi spiller Sevilla langt ud af stadion, og de kommer aldrig tilbage i kampen. Man skulle næsten, når man kigger på resultatet af kampen, tro at det var rækkens nummer 20 vi mødte. Det var det ikke, det var Sevilla, der godt nok har underpræsteret meget, men at de går sådan ned i dag havde jeg ikke lige forestillet mig.

Diego Milito, Alberto Zapater, Òscar (2) og Ewerthon, var spillerne, der kom på måltavlen, i denne fantastiske kamp fra vores side af.
Hele stadionet hoppede og dansede af glæde, og ligeledes gjorde spillerne og ikke mindst jeg selv. Man tænkte egentligt ikke så meget over det. I hvert fald ikke den aften, eller vi skulle måske sige nat. Der blev festet igennem hele natten. Selvom spillerne havde været sådan en hård sæson igennem, havde de helt sikkert overskud til en fest.

Hele byen festede med os. Det var helt fantastisk. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Alle var glade, og det var da også en sensation dette vi havde præsteret. Aldrig i mit liv havde jeg drømt om at jeg skulle opleve dette, og det samme have klubben nok heller ikke da de ansatte mig.
Det var virkelig over alles forventninger.

Barcelona havde nok heller ikke regnet med dette da sæsonen gik i gang. De var tydeligt skuffede efter deres sidste liga kamp, som de i øvrigt kun formåede at klare uafgjort i.







Jeg er tilbage med mere herfra, når klubben er faldet lidt mere til ro, og diverse kåringer er offentliggjort.

Et nyt spillerindkøb skal vi også have offentliggjort.   
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #116: 19 Maj 2007, 16:28 »

Tillykke med mesterskabet - sku godt gået Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #117: 19 Maj 2007, 16:29 »

Sådan! Tillykke!  Thumbs Up

Spændende at se hvem din nye signing er  Smiley
Logged

Go you Gunners!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #118: 19 Maj 2007, 16:32 »

Super sæson! Opstemt
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #119: 19 Maj 2007, 16:43 »

Tillykke med mesterskabet - sku godt gået Opstemt

Sådan! Tillykke!  Thumbs Up

Spændende at se hvem din nye signing er  Smiley

Super sæson! Opstemt
Takker, alle tre.!

Fik ikke lige lagt et SS af slutstillingen i La Liga ind, så Her er det.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010