home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 929 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58637 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #120: 19 Maj 2007, 16:45 »

Tillykke med mesterskabet
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #121: 19 Maj 2007, 16:48 »

Tillykke med mesterskabet
Tak.  Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #122: 19 Maj 2007, 17:16 »

Må man se et SS af holdopstillinger og hold indstillinger (staveplade) ??
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #123: 19 Maj 2007, 17:17 »

Tillykke med mesterskabet Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Champions ?]
« Svar #124: 19 Maj 2007, 17:19 »

Må man se et SS af holdopstillinger og hold indstillinger (staveplade) ??
Må man da gerne. Kommer når jeg engang får åbnet spillet igen.

Tillykke med mesterskabet Smiley
Takker.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #125: 19 Maj 2007, 20:56 »

Vores målscore er også bedre end deres, så for at de skal vinde mesterskabet, må vi ikke vinde, samtidig med at de hiver en sejr hjem.
Jeg kan ikke huske hvad din første kamp mod Barcelona endte med, men i Spanien afgøres det med indbyrdes opgør og ikke målscore, i tilfælde af pointlighed...

...men det er jo også ligemeget nu. Tillykke med mesterskabet, godt gået.  Thumbs Up

Dette er helt klart en blog, som jeg vil fortsætte med at følge med i, ny eller gammel skrivestil. Det ændrer ikke ved at du skriver godt og forstår at fange læseren. Fortsæt endelig.....
Logged

Veni, vidi, vici

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Abril - April]
« Svar #126: 19 Maj 2007, 21:21 »

Jeg kan ikke huske hvad din første kamp mod Barcelona endte med, men i Spanien afgøres det med indbyrdes opgør og ikke målscore, i tilfælde af pointlighed...

...men det er jo også ligemeget nu. Tillykke med mesterskabet, godt gået.  Thumbs Up

Dette er helt klart en blog, som jeg vil fortsætte med at følge med i, ny eller gammel skrivestil. Det ændrer ikke ved at du skriver godt og forstår at fange læseren. Fortsæt endelig.....
Nå, okay. Vidste jeg ikke lige. Men jeg vandt vist nok det første opgør 1-0.

Mange tak.

Takker. Det lyder rigtig godt.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [CHAMPIONS]
« Svar #127: 22 Maj 2007, 13:51 »

Har haft lidt travlt på det seneste, og har derfor ikke haft så meget tid til hverken at spille eller skrive updates.
Men med fri fra fredag - mandag, burde det være muligt, at jeg kan få skrevet nogle updates. Det tør jeg godt love.! Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [CHAMPIONS]
« Svar #128: 25 Maj 2007, 18:52 »



Sæsonkåringer; La Liga


Årets målmand:

1. César Sánchez – Zaragoza
2. Víctor Valdés – Barcelona
3. Iker Casillas – Real Madrid



Denne titel gik ikke overraskende til vores målmand César Sánchez. Han har stået stabilt hele sæsonen, og haft et meget højt bundniveau. Han var flere gange manden, der holdte os inde i kampene, og måtte flere gange være vores redningsmand.
Han har stor andel i den meget flotte placering – mesterskabet, som vi jo hev hjem. Den tidligere Real-målmand er desværre oppe i årene, så det er uvist hvor længe han kan holde. Men så længe han står som han gjorde i den nu afsluttede sæson, er der da ingen grund til at han ikke skal vogte målet i næste sæson.

De to målmænd, Valdés og Casillas, fra henholdsvis Barcelona og Real Madrid løb med de to andre pladser. Selvom det er to virkelig gode målmænd, var de ikke i nærheden af at true Sánchez på førstepladsen.


Årets spiller:

1. Ronaldinho – Barcelona
2. Savo Milosevic – Osasuna

3. Andrés D’Alessandro – Zaragoza


Denne titel var der ikke den store tvivl om. Ronaldinho var bare en tand bedre end alle andre i denne sæson, og viste virkelig stor klasse. Fantastiske driblinger, og et overblik i verdensklasse. Der var bare ingen over, og ingen ved siden af ham i denne sæson.

Kigger vi lidt længere nede på listen finder vi først en Osasuna-spiller, Savo Milosevic, der trods sin alder, overraskede alt og alle. Dette er dog mindre interessant for os, for kigger vi et trin længere nede på listen, finder vi nemlig vores Andrés D’Alessandro. Han har spillet rigtig godt i denne sæson, med et par flotte mål, men vigtigst af alt mange gode indlæg, og frispilninger til sine medspillere.
Men han er jo kun lejet, og vil vende tilbage til sin oprindelige klub, Wolfsburg, i Tyskland. Det er meget ærgerligt, men med vores stramme økonomi, der dog forhåbentlig er gået lidt frem efter triumfen i La Liga, er det ikke muligt at holde på ham. Vi må i stedet se frem, og forhåbentlig finde en værdig afløser.
Her har medierne spekuleret i om en Kasper Lorentzen fra Brøndby, kunne være en mulighed. Dette er dog fortsat et løst rygte, som ikke er bekræftet fra nogle af de indblandede parter. 


Topscorer:

1. Samuel Eto’o – Barcelona
2. Luis García – Espanyol

3. Ewerthon – Zaragoza 


Her var der meget tæt løb mellem nummer et og nummer to. Samuel Eto’o og Luis García sluttede med hver 21 sæsonmål, for deres respektive klubber, Barcelona og Espanyol.

Under dem finder vi dog en lidt mere interessant spiller, hvis vi tager vores Zaragoza-briller på. Det er nemlig Ewerthon, der med 17 mål i La Liga, har været en rigtig vigtig mand for os. Disse mange mål har både været de flotte, de nødvendige, og så ikke mindst de fantastiske. Han har virkelig vist stor klasse, og har sammen med Milito været vores to absolutte målmaskiner.

Selvom Ewerthon scorede flest i ligaen, blev han dog ikke klubbens topscorer. Denne pris løb Diego Milito nemlig med. Han scorede et enkelt mål mere end Ewerthon, nemlig 21.   


Årets manager:

1. Per(nille) Nielsen – Zaragoza
2. Frank Rijkaard – Barcelona
3. Quique Flores – Valencia



Denne pris gik ikke overraskende til Zaragoza manager Per Nielsen. Han var på forhånd et fuldstændig ukendt navn i Spanien da han i sommers overtog manager-tjansen i Zaragoza, men det er han bestemt ikke længere. En semi-finale plads i Pokalturneringen og derudover et spansk mesterskab, blev det til i hans allerførste store managerjob.
Det er jo intet mindre end en fantastisk bedrift. Noget, som nok ingen havde regnet med inden sæsonen blev skudt i gang.
Men Nielsen overraskede, og skrev sig, allerede i sin første sæson i Zaragoza, ind i historiebøgerne. 





Sæsonens hold:


 
Her ser vi så årets hold i Spanien. Vi har flere spillere med på holdet, hvilket jo er ganske fortjent, efter denne fantastiske sæson vi har været igennem.

Jeg vil ikke sige så meget om det, da jeg sikker vil komme til at gentage mig selv. For dette er bare endnu et billede på, hvor godt denne sæson er forløbet.





Forventninger/krav – Det endelige resultat;

Lad os lige tage et blik på hvad mine forventninger til denne sæson var, inden sæsonen blev skudt i gang.


Forventninger/ krav til sæson 06/07

- La Liga – Top 10 placering
- Spansk Pokalturnering – Kvartfinale plads

- Europæisk – Meget gerne kvalifikation til europæisk bold næste sæson. Dette er dog ikke et direkte krav.
 



Her så et blik på hvordan det endte.

La Liga – Mestre

Pokalturnering – Semi-finale

Europæisk – Champions League
 


Ja, det ser jo ganske beskedent ud når man sammenligner med de endelige resultater. Måske var jeg lidt for forsigtig, da jeg skulle fortælle om mine forventninger. For som helt ny manager i en klub, som normalt ikke regnes blandt de store mesterskabskandidat er, var det meget svært at forudsige hvordan det skulle komme til at gå.

Men det er jo samtidig godt at jeg ikke satte forventningerne for højt. For var det ikke gået sådan, og vi var endt dårligere end jeg havde forudsagt, ville det jo nærmest være lidt mislykkedes.

Det blev denne sæson dog aldrig. Men nu er det snart tid til at se fremad. For forud ligger en ny sæson, med La Liga, Pokalturnering og i år også Champions League, hvilket er et virkelig stort spring.



Apropos det med at se fremad, så har vi netop fået en handel på plads. Det handler om den unge målmand Denis Petric, på bare 18 år.
Jeg snakkede længere oppe om, at vores nuværende førstemålmand, César Sánchez, var ved at være oppe i årene. Derfor bliver vi nød til, allerede på nuværende tidspunkt at kigge lidt fremad. For det kan jo ikke nytte noget at vi først køber en ny målmand, lige når Sánchez stopper. Vi er nød til at gøre det nu, for at han kan blive spillet stille ind på holdet og falde til i klubben.

Vi har allerede Wang Dalei, men da han ligeledes er ung, kan det være svært at regne med ham allerede nu.

Denis Petric er som sagt 18 år, og han hentet i franske Auxerre. For en pris omkring de 2.3 mio. kr.
Han har allerede et par U-21 landskampe for Slovenien på cv’et, og kan forhåbentlig se frem til flere i fremtiden. Også på A-landsholdet. 





Slut herfra. I næste update ser vi frem mod den nye sæson. Vi vil se lidt på forventningerne.       
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [CHAMPIONS]
« Svar #129: 25 Maj 2007, 18:59 »

Dejlig update. Tillykke med "Årets Manager Prisen". Jeg undre mig bare over, hvor at Lafuente er på kassen, i stedet for Sanchez. Han er jo årets målmand!. Ellers et spændende køb af Petric.

KUTGW Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [CHAMPIONS]
« Svar #130: 25 Maj 2007, 19:09 »

Dejlig update. Tillykke med "Årets Manager Prisen". Jeg undre mig bare over, hvor at Lafuente er på kassen, i stedet for Sanchez. Han er jo årets målmand!. Ellers et spændende køb af Petric.

KUTGW Smiley
Mange tak. Jeg ved faktisk ikke hvorfor Lafuente er på sæsonens hold, når Sanchez blev kåret som årets målmand. Men det kommer jo som to forskellige "nyheder", først kom den med årets målmand, og derefter kom sæsonens hold.

Men ellers tak for kommentaren.! Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonkåringer; La Liga]
« Svar #131: 25 Maj 2007, 19:11 »

Kanon update.... godt køb. .. Kender ham godt... (ved du alt om)
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonkåringer; La Liga]
« Svar #132: 25 Maj 2007, 19:13 »

Kanon update.... godt køb. .. Kender ham godt... (ved du alt om)
Takker.! (Ja, det gør jeg jo.) Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonkåringer; La Liga]
« Svar #133: 25 Maj 2007, 22:19 »



Forventninger; Zaragoza




Den nye sæson nærmer sig med hastige skridt. Knap var den gamle – succesrige – sæson spillet færdig, før den nye skulle i gang. Sådan føltes det i hvert fald. Du skulle være på hele tiden som manager. Næsten ingen pause. Kampe, indkøb/salg, ja der er masser at skulle have styr på.
Det var ikke meget ferie jeg har fået holdt denne sommer. Jeg har ikke følt jeg har haft tid til det. Jeg skulle jo forberede mit hold til den nye sæson. Der skulle købes nye spillere, arrangeres venskabskampe, og få holdet til at blive en helhed – ligesom sidste sæson. Men det er nødvendigt igen, da flere nye er kommet til.
Apropos nye, for det har jeg vist ikke fået fortalt jer så meget om. Der er selvfølgelig kommet dem, som jeg har præsenteret i løbet af sidste halvdel af sæsonen, men eftersom vi vandt mesterskabet, og derfor skal deltage i europæisk fodbold i næste sæson, er der kommet noget flere penge i klubkassen, og der vil derfor i den følgende update, blive præsenteret nogle flere forstærkninger.

Sidste sæson, da jeg startede i klubben, kunne jeg næsten ingen penge få, men denne gang gav de mig sørme hele 160 mio. Det var lidt svært at forstå. Det er jo ekstrem mange penge, men det må jeg jo nok til at vende mig til, for sådan er det vist i denne fodboldverden – en fantastisk verden.
Alle disse penge gav jo også fornyet håb om, at jeg muligvis kunne beholde Andrés D’Alessandro, som jeg ellers var tæt på allerede at have sendt hjem til Tyskland igen.

Efter alle pengene kom der endnu en positiv udmelding fra bestyrelsen. De havde valgt at udvide vores hjemmebane, La Romareda, med hele 7.000 tilskuerpladser. Men det var selvfølgelig noget, som vil komme til at tage noget tid, og samtidig med det, skal vi også være opmærksomme på, at dele af den sydlige del af stadionet vil være lukket under renoveringen.
Udvidelsen vil komme til at vare omkring 4 måneder, hvilket vil sige at det vil være færdigt engang i midten af november. Måske hvis jeg er heldig på min fødselsdag den 16. Det ville i hvert fald være en perfekt fødselsdagsgave at få.
Bestyrelsen har været ovenud tilfreds med min præstation i klubben. De har opbygget en tillid til mig, og tror på jeg vil gøre det godt igen i næste sæson. Deres krav er da også, at jeg sikrer mig kvalifikation til europæisk fodbold – allerhelst Champions League selvfølgelig. Hvilket bestemt også burde være muligt.

Jeg er glad for at bestyrelsen ikke har sat forventninger alt for højt op, for som man siger: ”Højt at flyve, dybt at lande.” Og vi var højt oppe lige nu, og skal passe på vi ikke lige pludselig falder ned.

Alligevel har jeg igen i år valgt at sætte mig nogle forventninger til den kommende sæson. Og som du kan se, er de noget højere sat i år end sidste år. Jeg har dog ikke sat dem så højt, at jeg ikke tror vi har mulighed for at opnå dem.


La Liga – Top 4 placering
Pokalturnering – Kvartfinale plads
Champions League – Ottendedels-finale



I Champions League har jeg ikke sat alt for høje forventninger, da jeg endnu ikke har set holdet i aktion uden for Spanien. Derfor har jeg ikke ville satse for højt, selvom jeg måske tror vi kan gøre det bedre.





Det var alt for nu. I næste update skal vi se lidt på mine indkøb, og så har supporterne også kåret årets spiller i klubben. Så det skal vi også have et lille kig på. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonkåringer; La Liga]
« Svar #134: 25 Maj 2007, 22:29 »

dejlig update... mere har jeg ikke at sige til det
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010