home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 876 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58633 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Enero - Januar]
« Svar #90: 13 Maj 2007, 17:09 »

Ingen, som vil hjælpe mig med at fikse mine billeder lidt op?
Grunden til jeg nu spørger igen er, at det virkelig pifter en blog op, hvis grafikken er i top. I hvert fald efter min mening. Og da jeg ikke selv råder over Photoshop, og for den sags skyld heller ikke er særlig god til det (Har prøvet), ville det være perfekt hvis der var en venlig sjæl, som lige ville hjælpe mig med at par billeder til hver update.


Chelsea-4ver

Du spurgte en gang, da sagde både jeg og BH at vi gerne ville hjælpe, jeg har dog aldrig fået noget videre at vide.. Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Enero - Januar]
« Svar #91: 13 Maj 2007, 17:15 »

Du spurgte en gang, da sagde både jeg og BH at vi gerne ville hjælpe, jeg har dog aldrig fået noget videre at vide.. Smiley
Det er rigtig.! Havde stort set glemt dig - Jeg beklager meget. Wink

Men jeg kunne meget godt bruge noget hjælp nu. Har to updates liggende, som godt kunne bruge nogle billeder.
Du må meget gerne lave dem, hvis du altså har lyst, men ellers kan du også bare forklare mig hvordan det skal gøres. Det lyder trods alt ikke så svært.
Men har heller aldrig sat mig ind i PS. Selvom vi faktisk har det på mine søskendes computer.   
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

7kfum
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Enero - Januar]
« Svar #92: 13 Maj 2007, 17:42 »

Det er rigtig.! Havde stort set glemt dig - Jeg beklager meget. Wink

Men jeg kunne meget godt bruge noget hjælp nu. Har to updates liggende, som godt kunne bruge nogle billeder.
Du må meget gerne lave dem, hvis du altså har lyst, men ellers kan du også bare forklare mig hvordan det skal gøres. Det lyder trods alt ikke så svært.
Men har heller aldrig sat mig ind i PS. Selvom vi faktisk har det på mine søskendes computer.   

Send en PB til mig om hvad der skal gøres Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Enero - Januar]
« Svar #93: 13 Maj 2007, 21:34 »


Febrero  -[Februar]


Aldrig har jeg haft det bedre i mit liv. Det hele har simpelthen været så perfekt lige siden jeg tog til Spanien, nærmere bestemt Zaragoza. Der har været opture og nedture med denne klub, men helt sikkert flest opture. Jeg har fået et helt personligt forhold til alle de fantastiske spillere, som jeg engang kun kunne drømme om at møde.
Klubben er fantastisk, og lige nu er alle glade. Fans, bestyrelse – Alle. Dette fodboldhold, som før sæsonen blev sparket i gang, var spået en midterplacering i den spanske La Liga, ligger lige nu og driller de Aller største klubber, i kampen om mesterskabet. Vi er med hvor det sjove sker – blandt de hold, som skal kæmpe om mesterskabet.

I denne måned skulle vi forsøge at følge op på vores intet mindre end fantastiske januar måned. Mine nye spillere skulle spilles ind på holdet, og vise de var alle pengene værd.

 




4. februar 2007

La Liga; 23. Runde; La Romareda; 32.596 tilskuere.

Zaragoza 2-1 Racing
Ewerthon 1-0 (14)
Pablo Aimar 2-0 (88)
Òscar Serrano 2-1 (90)

Ewerthon giver os den aller bedste, men nok også forventede start, da han efter blot 14 minutter, bringer os i front. Derefter går kampen lidt i stilstand, hvor meget af spillet foregik på midten af banen, med hård fight. Dog med os i den dominerende rolle, og Racing, som måtte løbe og jagte bolden. Det førte derfor også til et par frustrations frispark.
Kampen så ud til at skulle ende med en smal 1-0 sejr, da Pablo Aimar dukker op. Han sparker flot bolden i mål, 2-0.
Og dette mål skulle vise sig at blive meget vigtigt. For i dommerens overtid lykkedes det nemlig for Racing at få reduceret ved Serrano, som opsnapper en løs bold i feltet, og nemt kan sende bolden i mål.
Endnu en sejr, og vi fortsætter jo de gode takter fra sidste måned.




 

11. februar 2007

La Liga; 24. Runde; La Romereda; 34.696 tilskuere.

Zaragoza 1-0 Athletic
Diego Milito 1-0 (79)

Spillet i dagens kamp var langt under det sædvanlige. Athletic kunne uden videre følge med i kampen, som blev spillet i deres tempo. Derfor skal vi også være glade for, at det overhovedet lykkedes os at vinde kampen, for der var bestemt ikke meget, som ville fungere.
Hverken angreb eller midtbane hang sammen, og flere af spillere havde slet ikke den samme vilje, de havde vist i de foregående kamp. Var dette mon et udtryk for træthed? Det havde godt nok været en hård januar måned. Det kunne jeg godt mærke på spillerne, men trods dette, burde det være noget de var kommet sig over.
En af de få spillere der i dag viste viljen, var topscorer Milito. Han slog til med godt ti minutter tilbage af kampen, og sikrede os dermed en heldig sejr. Men trods alt tre point, og det må siges at være det vigtigste.
 






18. februar 2007

La Liga; 25. Runde; ONO Estadi; 15.016 tilskuere.

Mallorca 1-1 Zaragoza
Ewerthon 0-1 (12)
Maxi López 1-1 (83)

Ewerthon bragte os, med et mål i det 12. minut, planlagt i gang. Dette var en kamp der bare skulle vindes, da Mallorca i denne sæson har spillet alt andet end godt, og ligger godt og grundigt i bunden.
Men sådan skulle det ikke gå. Efter føringsmålet var det som om det hele gik lidt i stå, og udover et par enkelte chancer til vore angribere, kom vi ikke rigtig frem til noget.
Maxi López er ikke en helt ufarlig herre. Det har han vist før, og han gjorde det sørme igen. Med under ti minutter tilbage af kampen får han bolden i mål, til størstedelen af de godt 15.000 tilskueres glæde. Det som ikke måtte ske, skete netop.
Derfra prøvede jeg at ligge et tungt pres på Mallorca. Men det var for sent, og vi må tage til takke med 1-1.

   




24. februar 2007

La Liga; 26. Runde; Santiago Bernabéu; 64.834 tilskuere.

Real Madrid 0-0 Zaragoza

Dette var vel et fair nok resultat. Ingen af holdene kommer rigtig i gang med det flotte spil, vi alle ved de kan præstere. Det var i det hele taget en meget kedelig kamp, især når man ser på hvilke hold der egentlig spillede. Det var, selvom det var svært at se, to tophold.
Men når spillet ikke kører, skal der held til hvis bolden skal i mål. Det var der ligeledes ingen af holdene, som havde meget af.
Kampen endte derfor, fuldt fortjent set efter kampens forløb, uafgjort, 0-0.

   




28. februar 2007


Spanske Pokalturnering; Kvartfinale, anden kamp; La Romereda; 11.721 tilskuere.

Zaragoza 1-0 Getafe (Samlet 5-1)
Vivar Dorado (3)
Aquivaldo Mosquera 1-0 (33, OG)

Allerede når man ser på antallet af tilskuere, mødt op til denne kamp, kan man godt se at denne kamp ikke havde særlig stor betydning. Vi havde i den første kvartfinale vundet 4-1 på udebane, og dermed lignede det en ren ”walk over” til semi finalen.
Der kom da heller aldrig gang i denne kamp, som vi stille og roligt styrrede sikkert hjem. Kampens enlige mål blev scoret da manden, som speakeren på stadion havde svært ved at udtale navnet på, Aquivaldo Mosguera sendte bolden i eget mål.
En såkaldt ligegyldig kamp, som sådan set bare skulle overstås.

I næste runde skal vi op mod storholdet Real Madrid. En kamp jeg ser meget frem til. Jeg mener helt sikkert vi har chancen for at vinde. Det har vi bevist. Derimod kan Real Madrid på en god dag være rigtig svære at slå.
Men som sagt, jeg tror på det, og det ved jeg at spillerne ligeledes gør
.
 




Det sædvanlige kig på La Liga. Ganske fornemt, ser det ud.!



Tak til Blackhawk, som har lavet ”banneret”, News.

I næste update:
- Ny skrivemåde – Opsætning
- Grafik - Af 7kfum
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Enero - Januar]
« Svar #94: 13 Maj 2007, 22:50 »


Marzo  -[Marts]



I denne måned var der meget få kampe, og jeg havde derfor valgt at give spillerne et par ekstra fridage, da jeg i den seneste måned synes, at jeg kunne spore lidt træthed, hos flere af spillerne.
Ikke forstået på den måde, at der ikke blev trænet, for det gjorde der. Fridagene var også kun til dem, som mente de behøvede det, og der var derfor normal træning for resten af truppen.

Det viste sig dog at det kun var meget få, som benyttede sig af mine fridage. Dette måtte jo være et tegn på at var opsatte på at spille, og ikke ville opgive før sæsonen var færdigspillet. Mesterskabet er inde for rækkevidde, og det kan tydeligt mærkes på spillet.
Flere af spillerne kom hen til mig, og roste mig for mit forslag med de ekstra fridage. De havde også godt bemærket at et par enkelte spillere havde været ret trætte, og synes det var godt bemærket af mig.

Vi skulle som sagt ikke spille så mange kampe i denne måned. Blot tre. De to af dem var mod mindre gode hold, og det var derfor kampe, hvor der skulle have tre point på kontoen – i alt seks point.
Vi havde i denne måned også en kamp mod rivalerne fra Betis. Et hold, som altid er farlige hvis de rammer dagen. Jeg mener dog stadig det er et hold vi skal slå, med vores ambitioner.

Derudover bød denne måned også på en glædelig nyhed. Rigtig glædelig, men også sen.
Bestyrelsen var glad, og ligeså var jeg.
Men mere om dette senere.

Den første kamp på måneden skulle spilles hjemme på La Romareda. Der var stort set udsolgt til kampen.
Der har i det hele taget været godt med tilskuere når vi har spillet hjemme. Det har været godt med så mange mennesker/fans, og jeg er sikker på det er en vigtig andel i holdets succes.
Modstanden var Espanyol, et hold, som bestemt ikke skal undervurderes. Men jeg må da indrømme, at jeg klart forventede en sejr.

”Hvad du ønsker, skal du få”, og ja, jeg fik en sejr i dag. Det var godt nok ikke den mest overbevisende sejr holdet har præsteret, men de tre point kom i hus.
Topscorer Milito var dagens mand, da han efter 65 minutters spil, scorede kampens enlige mål.
Denne scoring så ud til at skabe lidt frustration hos udeholdet, og få minutter efter må Daniel Jarque forlade banen, efter at have fået vist det røde kort.
Set over hele kampen, en fortjent sejr.

Derefter drog vi til Betis, nærmere bestemt Manuel Ruiz de Lopera, som stadionet så flot hedder. Omkring 50.000 mennesker var taget på stadion i dag, hoveddelen var dog fans fra Betis, mens antallet af Zaragoza fans var begrænset.
Det skulle dog ikke forhindre os i at vinde. Lidt under en halv time er spillet af kampen, da Pablo Aimar flot og kontrolleret sender bolden i nettet, fra kanten af feltet.
Dette skulle vise sig at blive kampens eneste mål, og vi kunne derfor glade og tilfredse, tage hjem til Zaragoza.
En fortjent sejr, som gav os tre point mere på kontoen.
Sidste kamp på måneden var ligesom den første, en hjemmekamp. Lidt over 30.000 var mødt op på La Romareda, for at støtte holdet mod Levante, i en kamp hvor de tre point bare skulle hentes.
Og det startede da også perfekt. Under ti minutter er spillet, da vores forsvarsspiller Carlos Diogo dukker op efter en dødbold. Han header flot bolden i nettet, og grundlaget for en sejr var lagt.
Det var som om kampen derefter døde noget ud, dog med os i den kontrollerende rolle, og os med de få muligheder, som kampen bød på.

Levante var overhovedet ikke med, og vi kunne med lidt mere skarphed, og mere vilje, let have været foran med et par mål mere.
I dommerens overtid skulle det dog lykkedes indskiftede, og nyindkøbte Daniel Sturridge, som får bolden i nettet.
Det er et flot og følt skud på kanten af feltet, uden chance for Levante målmanden, som blot kan se på.

Så skulle man jo tro endnu en måned med succes var overstået, men et kvarter før vi gik ind i april måned, dukkede en stor nyhed op i klubben.
Få dagen forinden var jeg blevet tilbudt en ny kontrakt på to år mere, altså frem til sommeren 2009. de skulle i klubben være så tilfredse med mit arbejde, og indsats, at de gerne ville beholde mig.
Jeg var overlykkelig, og accepterede næsten med det samme. Det eneste jeg lige ville forhandle lidt var det tilbudte transfer budget, jeg lige fik hevet en cirka 10. mio. op.
Altså var min fremtid i klubben sikret. Helt fantastisk.

Resultater:

V:  1-0 Espanyol
V:  1-0 Betis
V:  2-0 Levante

Målscoere:

Diego Milito: 1
Pablo Aimar: 1
Carlos Diogo: 1
Daniel Sturridge: 1

Præsidenten i klubben, Eduardo Bandrés var ude i pressen og fortælle, at han var begejstret over min accept af kontrakten, og kun så det som en positiv udvikling.
Flere af spillerne var også kommet til træningen, og fortalt mig om deres tilfredshed med min forlængelse. De var glade for at samarbejdet kunne forsætte, da de ikke kunne klare at skulle have endnu en ny træner til sommer.
Det kunne man da heller ikke byde disse fantastiske drenge.
Underskriften af kontrakten må jeg da også indrømme, var et af de lykkeligste øjeblikke i mit liv. Det var helt fantastik. Især med det store fremskridt klubben allerede på nuværende tidspunkt har gjort.
En anden grund til jeg var rigtig glad for den nye kontrakt var, at jeg nu får mulighed for at følge mine unge spilleres fremskridt, og være med til at udvikle dem. Et par af dem er allerede en del af førsteholdet, og næste år vil flere muligvis også få chancen.





Slut herfra, men lige et kig på stillingen i La Liga.


Så skal der også lyde stor tak til 7kfum, som har stået for grafikken, til denne update.


Jeg har i denne update gjort det noget anderledes end i de foregående updates. Derfor er jeg meget interesseret i at høre, hvilken I bedst kan lide.
Så skriv gerne en kommentar.
« Seneste Redigering: 13 Maj 2007, 23:19 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #95: 14 Maj 2007, 07:16 »

Kan bedst lide den gamle skrive måde
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #96: 14 Maj 2007, 08:09 »

Kan bedst lide den gamle skrive måde
Okay. Smiley

Men jeg har brug for nogle flere meninger. Så en afstemning vil blive sat op nu. Husk at stem, og smid meget gerne en kommentar.  Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #97: 14 Maj 2007, 08:17 »

Utroligt! Masser af sejre, og en god skrive måde! Kan godt lide din nye måde at skrive på! Forsæt endelig! Og så kan vi jo snart sige tillykke med mesterskabet Wink
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #98: 14 Maj 2007, 08:39 »

Utroligt! Masser af sejre, og en god skrive måde! Kan godt lide din nye måde at skrive på! Forsæt endelig! Og så kan vi jo snart sige tillykke med mesterskabet Wink
Takker. Ja, det er gået rigtig godt. Over min forventning. Godt du kan lide skrivemåden.  Smiley
Den med mesterskabet skal vi nok vente lidt med. Hehe. April måned er spillet, og regner med updaten kommer op i løbet af dagen.
Men lad os nu se, mesterskabet ville være fantastisk at hive hjem allerede i første sæson. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #99: 14 Maj 2007, 09:03 »

Det er sgu' flotte resultater!   Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #100: 14 Maj 2007, 09:08 »

Det er sgu' flotte resultater!   Thumbs Up
Takker. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

7kfum
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #101: 14 Maj 2007, 15:36 »

Kan bedre lide din nye skrivestil, og med den flotte grafik kan det jo ikke gå galt! Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #102: 14 Maj 2007, 16:12 »

Kan bedre lide din nye skrivestil, og med den flotte grafik kan det jo ikke gå galt! Wink
Godt du kan lide skrivestilen, for det er den jeg vil forsætte med. I hvert fald sæsonen ud.
Ja, grafikken er ganske god. Hehe. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #103: 18 Maj 2007, 10:19 »



      Abril  -[April]
      1. Maj - Pernille Nielsen


En ny måned, med nye kampe. Det var dette vi gik frem i mod, da vi trådte ind i april måned.
Sæsonen lakker mod ende, men vi er stadig med hvor det gælder. Det havde jeg nok aldrig troet, hvis nogen havde fortalt mig det inden sæsonen begyndte. Jeg har aldrig stået med så stort et ansvar, og med sådan et stort pres – fra alle. Det var hårdt i starten, men nu er det som om, jeg har vundet de fleste skeptiske fans hjerter. Journalisterne er også så småt begyndt at måtte overgive sig. Men jeg ved at de vil stå klar, hvis det skulle gå galt. De vil være der med det samme, som sultne løver, der netop har fået øje på deres bytte.
Men lad os nu ikke tage sorgerne på forskud, lige nu går det godt, og vi er som sagt stadig med der hvor der er rigtig sjovt – kampen om mesterskabet.
Vi var blevet spået blot en 10. plads i ligaen i år, men efter kampene i april, kunne vi se at alt under en tredjeplads, ikke er muligt længere. Det vil sige at der med garanti er medaljer til os, men samtidig er vi også sikre på europæisk fodbold – Champions League ligefrem.

I denne måned skulle der spilles dobbelt så mange kampe som i sidste måned. Seks kampe, mod både top og bund.
En enkelt Pokal kamp, mod giganterne fra Madrid. De har haft en skuffende sæson hvad liga fodbold angår, og kan ikke nå at blive mestre.
Derfor vil de højst sandsynligt være opsatte på at vinde denne turnering, selvom de også er godt med ude i Europa.
Men vi vil ligeledes være opsatte, da vi i denne sæson ikke har spillet europæisk fodbold, og derfor kun har deltaget i spanske turneringer – La Liga og den Spanske Pokalturnering.
Det bliver der lavet om på i næste sæson.

Nu tilbage til den nuværende sæson, og april måneds kampe.
Den første kamp på måneden var mod oprykkerne fra Recreativo, som havde fordel af hjemmebane. Det hjalp dem dog ikke synderligt. Gerard Piqué, og Sergio, vores to centerforsvarsspill ere, afgjorde kampen allerede i første halvleg, da de begge lavede et mål hver.
Recreativo formåede slet ikke at komme tilbage i kampen, og vi kunne hermed notere en fuldt fortjent sejr.

De næste to kampe, mod henholdsvis Deportivo og Osasuna, var ikke nogen større succes. Det er begge hold vi på en normal dag bare skal slå, men i begge tilfælde endte kampen uden scoringer, 0-0.
Meget skuffende fra vores side. Der var ikke den samme vilje i spillerne, som ellers var set gennem store dele af turnering, og tempoet var heller ikke noget at råbe hurra for.
Vi kan ikke beklage os over de to resultater, da det kun er vores egen skyld, at der ikke kommer mere ud af dem.
Det positive var så at Barca heller ikke spillede optimalt, og vi fastholdt derved vores førsteplads i La Liga.

Så stod den ellers på Pokal fodbold. Real Madrid kom på besøg på La Romareda, og en sejr skulle gerne hentes, efter de noget skuffende resultater i de to foregående kampe. Derudover var et godt udgangspunkt heller ikke dårligt, når vi ser hen mod returkampen i Madrid. Et sted hvor man aldrig rigtig kan føle sig sikker på noget.
Kampen startede noget nervøst op, og de to hold skulle lige se hinanden lidt an. Derefter var det os, som overtog styringen i kampen, og fik spillet os frem til et par gode muligheder. Det var dog ikke noget, som kunne drille Real forsvaret.
Men efter en halv time gik det galt. En lang bold blev smidt op i feltet hos Real. Det skabte stort kaos, men endte til sidst med, at Sergio Ramos havde sparket bolden forbi egen målmænd. Casillas var chanceløs i situationen.
Derefter faldt tempoet, og intensiteten i kampen. Dog var det fortsat os, som styrede begivenhederne.
Real Madrid kom ikke rigtig frem til noget. Bortset fra et par enkelte dødbolde, hvor de viste lidt farlighed. Det var dog ikke noget, som kunne true vores forsvar, som igen i dag, stod rigtig godt.
Fortjent sejr, som dog godt måtte have været på et enkelt mål mere. Det blev den ikke, og 1-0 er vel også et udmærket udgangspunkt, forud for retur kampen i Madrid.

Endnu en kamp på hjemmebane, og denne gang var modstanderen Gimnástic. Et hold, som vi bare skal vinde over. Jeg havde dog mine bekymringer, for godt nok havde vi lige slået Real Madrid, men vi havde i de to seneste liga kampe, haft vores besvær, og havde skuffende kun fået uafgjort. Det skulle der laves om på i dag, og det blev der så sandelig da også.
Gimnástic blev sendt hjem med et ordentlig klap, og vi var tilbage på vinder- og guldkurs?

Ewerthon åbnede målfesten, da han efter et kvarters spil, sendte bolden i mål fra kort afstand. Det skulle blive startskuddet på en underholdene, og som sagt meget målrig kamp.
Zapater, og kort tid efter Ewethon igen, gør at vi er foran hele 3-0 ved pausen. To gode mål, men især Zapater’s. Et frispark fra kanten af feltet bliver flot eksekveret af Alberto, der hårdt men kontrolleret, får netmaskerne til at blafre. Et flot mål, i en rigtig flot sæson fra hans side. Han har virkelig bevist at det ikke var helt uden grund, at flere storklubber i sommers var ivrige efter at få hans underskrift. Men han valgte med hjertet, og efter min mening og med hovedet, og forlængede sin kontrakt med klubben. En klog beslutning for begge parter.
Resultater:

V:  2-0  Recreativo
U:  0-0  Deportivo
U:  0-0  Osasuna
V:  1-0  Real Madrid
V:  5-0  Gimnástic
V:  2-1  Celta



Målscorere:

Gerard Piqué: 1
Sergio: 2
Ewerthon: 2
Alberto Zapater: 1
Daniel Sturridge: 2
Diego Milito: 1

Anden halvleg var dårligt sat i gang, da stadion for fjerde gang, brød ud i jubel. Det var denne gang vores centrale forsvarsspiller Sergio, der med et flot hovedstød, efter et hjørnespark, fik bolden placeret så yderligt, at det var umuligt for målmanden, i Gimnástic målet, at få reddet.
Og det skulle blive værre. Unge Daniel, med efternavnet Sturridge, lukkede og slukkede kampen, da han med lidt over en halv times spil tilbage af kampen, nemt kunne sende bolden i mål. Han blev spillet fuldstændig fri i feltet, og her svigtede han ikke.
Vi fik en sejr, som jeg da også havde forventet. At den blev så stor, havde jeg nok ikke regnet med.

Sidste kamp på måneden gav endnu en sejr. Celta blev noget heldigt slået 2-1, hjemme på La Romareda. Sejrsmålet blev scoret i dommerens overtid, da Daniel Sturridge, ud af ingen ting, fik bolden i nettet. Dejligt med en sejr, selvom den var lidt heldig. Men det er trods alt en del af fodbold.
Derudover var det også dejligt at se Daniel komme på tavlen igen. I dag kom han tilmed også ind og tog noget ansvar. Han afgjorde, som sagt kampen for os, og er trods alt blot 17 år. Imponerende!



Der mangler nu blot fire kampe i dette års udgave af La Liga. Vi er indeholder af førstepladsen, og har blot to point ned til Barcelona på andenpladsen. Hermed er alt fortsat muligt. Især med vores kampprogram. Det ser ud således:

Real Sociedad U
Atlético H
Barcelona U
Sevilla H



Som jeg ser det, bliver kampen mod Barcalona vital. Det kan gå hen og bliver kampen, der afgør det spanske mesterskab. Det bliver svært, og bliver bestemt ikke nemmere af, at Barcelona har fordel af hjemmebane. Derfor vil jeg, selvom en sejr helt klart ville være bedst, være tilfreds med et uafgjort resultat. Det kræver bare at vi så vinder de øvrige kampe. Real Sociedad og Sevilla er hold, der bare skal slås, mens kampen mod Atletico, godt kan gå hen og give problemer. Her har vi dog fordel af hjemmebane.
Et svært program, men det ændrer ikke på min holdning om, at vi har alle muligheder for at vinde mesterskabet. Det ville være en drøm, som går i opfyldelse for de fleste. Måske i nogles tilfælde et mareridt.
Det bliver svært, og vi må bare tage en kamp af gangen.
Derudover har vi jo også en Pokal Turnering, vi skal koncentrere os om. Her er Barcelona også med, så det kan faktisk ende med en finale mellem de to hold. Det kræver ”bare” at vi slår Real Madrid, og Barca ligeledes vinder deres opgør.




9. april
Barca talent skifter til Zaragoza

Zaragoza offentliggjorde i dag på et kort pressemøde, et nyt indkøb. Zaragoza chefen Per Nielsen sagde, da han tiltrådte i klubben, at der især ville blive fokuseret på talenter, når der skulle handles ind. Og dette indkøb er ingen undtagelse.
Han er blot 16 år, denne dreng, men dette lader han ikke komme i vejen. Han har allerede vist eksempler på sin flotte teknik og hurtighed, som bestemt er to vigtige dele i fodboldspillet.

Bojan Krkic Pérez, er hans fulde navn, men vil i fremtiden nok bare gå under navnet Bojan.
Han har i denne forårssæson været, og er stadig, udlejet til Albacete. Dette skyldes at han endnu ikke er klar til førsteholdsfodbold, og da slet ikke i en så stor klub som Barcelona, hvor holdet er fyldt med verdensstjerner.

Det er også meget usikkert, at han allerede fra start vil være at finde på Zaragozas førstehold. Han er fortsat meget ung, og har hele fremtiden for sine fødder.
Han er købt ind som en fremtidig stjerne, men det er jo set før, at Zaragoza har smidt de unge på banen. Her kan nævnes Christian Sivebæk, der på forhånd heller ikke var udset til en plads på førsteholdet med det samme, men alligevel har fået nogle kampe. Faktisk en del.

Beløbet Zaragoza har måtte op med for denne unge gut er fortsat uvist, men menes at ligge på omkring de 20 mio. Dette er dog kun et gæt, da ingen har kunnet opsnappe det.





Endnu en gang tak for grafik til BH.

I Næste update:
- Afgørelsen i La Liga
- Stor reportage fra kampen mod Barcelona
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Marzo -[Marts]
« Svar #104: 18 Maj 2007, 10:35 »

Rigtig rigtig flot update.... Man bliver helt fanget i den... Slå de skide blærerøve fra Barcelona
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010