Januar.Økonomien er ikke alt for god i Maria Da Fonte. Balancen er på minus 2mio. Det er nok en af grundene til at følgende sker inden for kort tid.
Vi har jo desværre været udsat for dette tidligere, derfor går jeg i gang ind og tilbyder nye kontrakter til mine 2 forsvarsstjerner, i håb om at de vælger Maria Da Fonte frem for River Plate og
Monaco.
Vi møder Portomosense på udebane i 4 runde af cuppen.
Portomosense –
Maria Da Fonte0-1 19min
Navarro0-2 37min
Navarro0-3 45min
Navarro0-3 64min Rødt kort Portomosense
En sikker sejr, Navarro var i hopla og prøver på at overbevise manageren at han skal starte inde fast.
I 5 runde har vi trukket V.Guimaraes. De ligger p.t. 4’er i den bedste række.
Vi kæmpede alt vi havde lært men de var for stor en mundfuld
Maria Da Fonte –
V. Guimaraes0-1 73min Akai
0-2 80min Arroz
Vi røg desværre ud, men kan nu udelukkende koncentrere os om ligaen.
Maria Da Fonte – U.Lamas
1-0 11min
Omar2-0 33min
Cris 2-1 51min Geraldo
3 point på kontoen og vi bibeholder pressen på de efterfølgende hold. Vi ser frem til næste uges udekamp mod Varzim
Varzim –
Maria Da Fonte0-1 71min
Al-SayedVi har de små marginaler i øjeblikket. Skal heldet følge os i hele sæsonen. Al-Sayed
Gør det han er bedst til, nemlig at score mål.
Dermed Januar overstået med 3sejre og 1 nederlag. Desuden har mine 2 forsvars generaler meddelt at de begge har forlænget med Maria Da Fonte, endnu engang snyder manageren præsidenten.
FebruarVi har 3 ligakampe i februar, kom så med 9point.
Maria Da Fonte – U.Madeira
1-0 29min
Al-Sayed2-0 45min
Al-Sayed3-0 63min
Michael (Str.)
3-1 84min Amorim
Rødt kort til U.Madeira i det 32min.
En sikker sejr og Al-Sayed sparker sig endnu dybere ind i Maria Da Fonte’s fans og managerens hjerte. Spørgsmålet er hvor lang tid vi kan holde på ham. Porto har lige fået afvist en forespørgsel.
Maria Da Fonte – Naval
1-0 15min
Al-Sayed2-0 33min
Al-Sayed2-1 37min Silva
2-2 84min Stefanov
Et meget bittert resultat, vi taber 2point i topstriden. Men Naval har før drillet os.
Barreirense – Maria Da Fonte
0-1 30min
Omar1-1 45min Janico (Str.)
Vi formår ikke at scorer yderligere og endnu engang sætter vi nogle dumme point til, som i sidste ende kan koste os oprykningen.
Vi er ubesejret i Februar, men vi fik kun 5p ind på kontoen. Belenenses hentede 7p. i samme periode, og er nu 3p. efter os. Det bliver meget spændende inden de sidste måneder.
MartsMed 5 ligakampe i marts kan det meget vel være måneden som afgør oprykningen.
Vi starter mod Fabio Cannavaro’s tropper fra Santa Clara som ligger og kæmper om at undgå nedrykning.
Maria Da Fonte – Santa Clara
0-1 6min Almeida
1-1 90min
Al-SayedAl-Sayed redder os fra et meget pinligt nederlag. Vi sidder på kampen men kan ikke få smidt læderet i nettet. Vi har nu spillet 3 uafgjort i træk, Er de berømte gummiben endnu engang ramt Maria Da Fonte.
Aves – Maria Da Fonte
0-1 45min
Al-Sayed1-1 52min Henrique
2-1 56min Ribeiro
Det er f…… for dårligt, vi forærer dem 2mål og kan ikke udnytte vores boldbesiddelse til mål. 4 kamp i træk uden sejr. Belenenses har nu overtaget 1 pladsen. Spillerne for en gevaldig opsang. Nu skal de dæleneme tage sig sammen. Er det nu igen de berømte gummiben, som vi har været udsat for før.
Vi skal have 3p mod Penafiel på hjemmebane.
Maria Da Fonte – Penafiel
1-0 39min
Omar2-0 54min selvmål
3-0 85min
Navarro Dejligt med 3p. Vi presser Belenenses, men de tager også 3p i dagens kamp.
8 kampe tilbage af sæsonen. Det bliver spændende.
Oliveirense –
Maria Da Fonte0-1 19min
Al-Sayed0-2 40min
Al-Sayed0-3 72min
Khan Super sejr. Vi er nu igen på 1 pladsen.
Sidste kamp i Marts er hjemme mod Atletico CP, som vi aldrig har tabt til. Statistik før denne kamp 5-2-0.
Maria Da Fonte – Atletico CP
0-1 14min Saleiro (str.)
1-1 29min
Romario2-1 35min
Al-SayedAl-Sayed mener det i øjeblikket, han scorer nærmest når han har lyst. Tror der sidder nogle folk i Maritmo og er lidt lange i mælet efter de lod ham skifte gratis til Maria Da Fonte før sæsonen.
AprilStarter med topbraget ->
Belenenses – Maria Da Fonte
0-1 6min
Omar1-1 44min Davide
Stillingen holder kampen ud og vi holder Belenenses bagos. Vigtigt at vi ikke tabte denne kamp. Jeg tror på oprykning, udtalte manageren.
Maria Da Fonte 54p
Belenenses 51p
Setubal –
Maria Da Fonte0-1 55min
Omar0-2 84min
CrisSuper Super Super… Vi holder stadig forspringet efter Belenenses slog Oliveirense.
Vi mangler 4kampe og der er 3p. + vi har bedre målscore. Uhu det ligner en 1 plads.
Maria Da Fonte – Rio Ave, Vi skal have hævn. Det slog os i den omvendte kamp
1-0 20min
Al-Sayed2-0 63min
Al-SayedAL-SAYED Skaffer os et forspring på 5p inden de sidste 3 kampe. DEN MAND ER GULD VÆRD…. Vi skal bare have 2p i de sidste 3 kampe så er 1 pladsen hjemme. Vi i næste kamp endnu et hold som har slået os i denne sæson, nemlig Amadura. Vi har det ikke så godt imod dem (1-2-4) Så vi er presset. Meeennnnnnnn
Maria Da Fonte – E. Amadura
1-0 29min
Cris2-0 42min
Al-SayedOG DERMED ER VI VINDERE AF LIGA DE HONORA….
De sidste 2 kampe mod Estoril og U.Madeira bliver begge vundet med 2-0. Målene bliver scoret af
Al-Sayed Omar Diego MendesVærd at bemærke at vi vinder de sidste 5kampe med 2-0.
Det er trods alt fortjent at vi bliver nr. 1, vi lå nr.1 i 22runder.
TopscorerAl-Sayed 24mål
Omar 12mål
AssistOmar 11assist
Reyes 7assist
Derudover kommer det portugisiske forbund og tilbyder jobbet som landstræner, i stedet for Jose Mourinho, takker dog pænt nej.
Der vil i næste update komme en gennemgang af den trup som skal forsøge at blive i den bedste række.