home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 92613 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #555: 30 Jul 2008, 14:46 »

Jeg kom til at tænke på.. Nu voldsveder man jo som regel, når man ligger og tager sol - Så slanker man sig ved at tage sol?
Nope, for det er bare væske, der forlader kroppen.. Så når du drikker vand/øl kommer det hele på igen. Wink

MLL
Manager

« Svar #556: 30 Jul 2008, 14:47 »

Jeg kom til at tænke på.. Nu voldsveder man jo som regel, når man ligger og tager sol - Så slanker man sig ved at tage sol?

Hmm aner det faktisk ikke. Men én ting er sikkert, der hører øl med til en dag i solen. Så det ender nok med at man tager på Wink

Tilbage på FmF Opstemt

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #557: 30 Jul 2008, 14:47 »

Hvad betyder ordsproget: .. Ikke den stiveste pik i sauna'en??

Det vel betyder at han ikke er for hurtig/klog og sådan..

Men er det så godt at have en stiv pik i en sauna med mange andre mænd? Umildbart synes jeg det er lidt bøsset sagt.

Ved det er længe siden, den er blevet postet men...

den startede med "Han er vidst ikke den skarpeste kniv i skuffen" eller "Han er vidst ikke den hurtigste knallert på havnen" Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #558: 30 Jul 2008, 14:47 »

Hvad betyder ordsproget: .. Ikke den stiveste pik i sauna'en??

Det vel betyder at han ikke er for hurtig/klog og sådan..

Men er det så godt at have en stiv pik i en sauna med mange andre mænd? Umildbart synes jeg det er lidt bøsset sagt.
Mon ikke den startede med at hedde "ikke den største pik i saunaen"?

Tsk, i har slet ikke overvejet at saunaen er for begge køn i dettte tilfælde? Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #559: 30 Jul 2008, 14:48 »

Nope, for det er bare væske, der forlader kroppen.. Så når du drikker vand/øl kommer det hele på igen. Wink

Ja, men hvis man så ikke drikker øl/vand? Det er ligesom når du motionerer, så sveder du jo også bare væske i starten, indtil du begynder at brænde fedtdepoterne - Kan det ikke være det samme når man sveder pga. varmen? Ligesom det er sundt at sidde i sauna f.eks... Det ku ihf. blive den bedste måde at slanke sig på...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst

« Svar #560: 30 Jul 2008, 14:49 »

Ja, men hvis man så ikke drikker øl/vand? Det er ligesom når du motionerer, så sveder du jo også bare væske i starten, indtil du begynder at brænde fedtdepoterne - Kan det ikke være det samme når man sveder pga. varmen? Ligesom det er sundt at sidde i sauna f.eks... Det ku ihf. blive den bedste måde at slanke sig på...
Nej, for på et eller andet tidspunkt skal du jo drikke igen Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #561: 30 Jul 2008, 14:50 »

Det samme skal man når man motionerer?  Rullende Øjne

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst

« Svar #562: 30 Jul 2008, 14:58 »

Ja, men når du bare ligger i solen forbrænder du ikke kalorier, som man jo gør ved motion.

Uanset hvor smuk tanken er, så er det altså tv-shop agtigt fup Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #563: 30 Jul 2008, 15:05 »

Hvis man kunne slanke sig ved at ligge i solen, tror jeg allerede nogen havde fundet du af det. Hørte dog engang om en bokser, der ville tabe sig og satte sig derfor lang tid i et dampbad. Han døde pga. væskemangel.

andersfa123
Gæst

« Svar #564: 30 Jul 2008, 15:12 »

Hvorfor er det at billetpriser til bus og tog bliver 0,5kr. dyrere hvert år?

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #565: 30 Jul 2008, 15:19 »

Hvorfor er det at billetpriser til bus og tog bliver 0,5kr. dyrere hvert år?

Til bussen er det vel de ekstra benzinomkostninger og andet i den boldgade.. Ved toget, ved jegd et ikke Tunge

Build Me Up Buttercup!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #566: 30 Jul 2008, 15:21 »

Ved at motionere taber du dig jo af andre grunde end fordi væsken forsvinder  Tunge

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #567: 31 Jul 2008, 17:25 »

Det med at tabe sig ved at svede, er rent og skær ammestuesnak.. Smiley Du taber udelukkende kun væske som ZhotLog formulerer det. Boksere benytter sig af den metode for at tabe et x antal kilo inden de skal op på vægten, men så snart de har forladt vægten ryger der også en masse indenbords.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #568: 17 Aug 2008, 22:02 »

Et eller andet klogt hoved, svar mig lige på dette. Hvorfor er det, at når man smider frosne burgere på panden er de fint runde, men når de bliver stegt er de blevet ovale? Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan smide en rund burger på min runde burgerbolle!

Cencur
Manager

« Svar #569: 17 Aug 2008, 22:18 »

Den er vel vakuum pakket når den bliver frosset ned? Varmen får kødet til at udvide sig og former burgeren anderledes?

Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010