home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tanker i hverdagen..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Tanker i hverdagen..  (Læst 84679 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Tanker i hverdagen..
« : 16 Mar 2007, 12:25 »

Jeg har lige været på toilet på mit arbejde, og mens jeg sidder der, falder mit blik på pakken med toiletruller. Jeg ser til min store forundring at der på pakken står "Lotus Professional".

Og så er det jeg tænker.. Hvad er det lige der gør dette toiletpapir professionelt? Er det det eneste rigtige valg for alle de professionelle røvtørrere rundt omkring i landet? Skal man være på kontrakt for at bruge det? Hvad med alle os der kun er semi-pro?
Logged



mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #1: 16 Mar 2007, 12:30 »

Jeg har lige været på toilet på mit arbejde, og mens jeg sidder der, falder mit blik på pakken med toiletruller. Jeg ser til min store forundring at der på pakken står "Lotus Professional".

Og så er det jeg tænker.. Hvad er det lige der gør dette toiletpapir professionelt? Er det det eneste rigtige valg for alle de professionelle røvtørrere rundt omkring i landet? Skal man være på kontrakt for at bruge det? Hvad med alle os der kun er semi-pro?
I samme situation på mit arbejde for lidt siden stod der over toiletrulleholderen ... Perkeravisen.. Meget diskriminerende.

Men en fornuftig tanke du har dig der...

Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #2: 16 Mar 2007, 14:23 »

Det behøver vel ikke betyde at det er det eneste rigtige valg, men blot en konstatering fra producentens side om "at vi også er professionelle, ligesom vores konkurrenter".
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

søgaard
Gæst
 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #3: 16 Mar 2007, 14:28 »

Well..De skal vel kalde toiletpapiret eller andet andet..Smiley så er det vel bar en slags konkurrence i mellem dem, for at finde navnet som sælger mest, hvorefter alle de andre nakker det og sælger ligeså meget.. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #4: 16 Mar 2007, 14:41 »

Det behøver vel ikke betyde at det er det eneste rigtige valg, men blot en konstatering fra producentens side om "at vi også er professionelle, ligesom vores konkurrenter".

Nå, du mener at det indikerer at producenten er professionel? Her gik jeg og troede at det var en tillidserklæring til os forbrugere.
Logged



SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #5: 16 Mar 2007, 14:59 »

Nå, du mener at det indikerer at producenten er professionel? Her gik jeg og troede at det var en tillidserklæring til os forbrugere.

Det kan helt sikkert tolkes forskelligt, men ja jeg opfatter umiddelbart "Lotus Professional" som at indikere sig selv og ikke forbrugeren.
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #6: 16 Mar 2007, 15:14 »

Jeg vil godt benytte lejligheden til at hylde advokaten Lionel Hutz fra Simpsons!




Han var altid en af mine absolutte favoritfigurer i den serie. Check hans fremragende forsvar for Marge i denne scene! Sådan skal den sgu hives i land! Thumbs Up

Desværre trak de figuren ud af serien i 1998 efter at Phil Hartman, som lagde stemme til ham, blev skudt og dræbt på klods hold af sin kone da han lå i deres seng og sov. RIP.
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #7: 16 Mar 2007, 15:35 »

Hvor tragisk... Det vidste jeg slet ikke...  Græder RIP

Han var en klasseadvokat Smiley

Helt på højde med Dr Nick's doktorevner  Cool

og det siger ikke så lidt  funny
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #8: 16 Mar 2007, 15:38 »

Åh, han var ellers en god advokat...
Nogen anelse om, hvad der var sket, siden konen valgte at skød ham?
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #9: 16 Mar 2007, 15:40 »

Det er nu sjovt så hurtigt emnet i en tråd kan skifte fuldstændigt.
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #10: 16 Mar 2007, 15:46 »

Åh, han var ellers en god advokat...
Nogen anelse om, hvad der var sket, siden konen valgte at skød ham?

Hun blev træt af hans stemme? prøvede at læse om ham på Wikipedia, men der står ikk noget om motiv... Virker underligt
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #11: 16 Mar 2007, 15:52 »

Hun blev træt af hans stemme? prøvede at læse om ham på Wikipedia, men der står ikk noget om motiv... Virker underligt


Motivet er også uklart, men hun var psykisk ustabil og alkoholmisbruger så det har nok noget med sagen at gøre. Senere på natten, efter at politiet var ankommet til stedet, lagde hun sig ved sin mands side og slog sig selv ihjel på samme vis.
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #12: 16 Mar 2007, 15:56 »

Det er nu sjovt så hurtigt emnet i en tråd kan skifte fuldstændigt.
slap da af, det er da spændende.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #13: 16 Mar 2007, 15:57 »

Hvor tragisk... Det vidste jeg slet ikke...  Græder RIP

Han var en klasseadvokat Smiley

Helt på højde med Dr Nick's doktorevner  Cool

og det siger ikke så lidt  funny

Og ja han var nemlig en klasseadvokat! Enhver advokat der reklamerer med rygende aber må have noget at have det i! Wink
Som man kan se i begyndelsen af ovenstående klip hed hans advokatfirma "I Can't Believe It's A Law Firm!" (en joke der henviser til margarine-mærket I Can't Believe It's Not Butter)
 Grin
« Seneste Redigering: 16 Mar 2007, 16:01 af SaneSoul » Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tanker i hverdagen..
« Svar #14: 16 Mar 2007, 15:59 »

Det er nu sjovt så hurtigt emnet i en tråd kan skifte fuldstændigt.

Eftersom tråden hedder Tanker I Hverdagen gik jeg ud fra at det var meningen at man kunne skrive mere eller mindre hvad der faldt én ind (medmindre det blev ALT for plat og intetsigende).
Logged


You know what &#039;FEAR&#039; stands for? It stands for &#039;False Evidence Appearing Real.&#039; It&#039;s the darkroom where Satan develops his negatives.

Sider: [1] 2 3 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010